- 08 Απρ 2021, 13:39
#701700
Anonymous Founder έγραψε:Τα 700Κ για τα ηλεκτρικά αναφέρονται σε αντίστοιχης μάρκας υποθέτω; Γιατί δεν ξέρω αν το Setra έχει ίδια τιμή με το BYD πχ.
Πόσο να πάει το BYD;
Επιγραμματικά στα γράφω γιατί είναι τεράστια κουβέντα η αλλαγή στόλου αστικών λεωφορείων.
Δεν πρόκειται να πάρουμε ηλεκτρικά τώρα κοντά και όταν αυτό γίνει στο μέλλον, δουλειές τέτοιου διαμετρήματος θα δωθούν σε ευρωπαικά εργοστάσια και εταιρείες. Για πολλούς λόγους.
Άρα το πεδίο κόστους θα είναι εκεί ψηλά.
Αυτό που λείπει εδώ και δεν είχε γίνει ποτέ, είναι να αναπτύσεις τις υποδομές σου ως χώρα παράλληλα με τις νέες τεχνολογίες. Για παράδειγμα μια πάρα πολύ καλή λύση που θα ήταν να αυξηθούν τα οχήματα με cng πήγε σχεδόν άκλαφτη από την έλλειψη υποδομών.
Το ίδιο ισχύει και με τα ηλεκτρικά.
Από την άλλη όταν σε επίπεδο βάσης επισκευών και συντήρησης τα έχεις κάνει μούτι σε επίπεδο πετρελαίων, σκέψου τι έχει να γίνει σε επίπεδο ηλεκτρικών.
Δεν βάζω όπως βλέπεις καν στη συζήτηση το κόστος απόκτησης, το οποίο είναι από μόνο του αποτρεπτικό ειδικά όταν μιλάμε για το οικονομικό μπάχαλο της Ελλάδας.
Πιο λογικό βλέπω αν και όποτε εξελίξουμε υποδομές, να πάρουμε ηλεκτρικά λεωφορεία δεύτερο χέρι που θα είναι αισθητά φθηνότερα. Κι αυτό βλέπω να αργεί ακόμη στα μέρη μας αρκετά.
Το είχα ξαναγράψει σε άλλο τοπικό , το γράφω και εδώ.
Όταν στην Αμερική το επίπεδο χρήσης των πετρελαίων σε μεταφορές και δημόσιες συγκοινωνίες είναι κοντά στο 90% ακόμη, μην ελπίζεις σε γρήγορες αλλαγές εδώ.