Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#3969 Μπορεί κανείς να ποστάρει τη φουλ και επίκαιρη λίστα, να την έχουμε εδώ και πρόχειρη;
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#4202 Εγώ θα ήθελα να επισημάνω ότι οι παρακάμψεις διοδίων στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι δρόμοι στενοί, ασυντήρητοι, με πολύ βαριά και μεγάλη κυκλοφορία, με γρήγορη και επικίνδυνη οδήγηση από τους χρήστες, ιδιαίτερα αυτούς των μεγάλων οχημάτων, οπότε ο κίνδυνος είναι τεράστιος και είμαι σίγουρος ότι δεν αξίζει το ρίσκο. Εγώ προσωπικά ούτε γράμμα δε στέλνω από τις παρακάμψεις.
Ή αποφασίζεις και πληρώνεις ή περνάς χωρίς να πληρώνεις κσι τους γράφεις στα @@ σου με το αντίστοιχο ρίσκο.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#4322 +1 επισης. Αμα συνυπολογισει κανεις τα λαστιχα, αναρτησεις που αλαιπωρουνται, την ελλειψη ασφαλειας, τη μικροτερη ταχυτητα, την πιθανα μεγαλυτερη καταναλωση που πρεπει να κανει κανεις για να κερδισει τα διοδια, ουτε για αστειο.
Ακριβα, ξε-ακριβα, η ζωη μου και οποιων αγαπαω ειναι πιο ακριβη ακόμα.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#4353 Συμφωνω αλλα π.χ. λεπτοκαρυά δεν περνάω που να μου τα πληρώσεις. Επίσης ζημιές κτλ ειναι σχετικές. Ο μεσος ορος ποιοτητας του αστικού εντος πολης δικτύου παραείναι χειροτερος από ενα παραδρομο επαρχιακής οδού τουλαχιστον σε αρκετες πολεις της β.ελλάδας συμπεριλαμβανομενης του μπουρδ εεεεε θεσσαλονικης

Edit. Δεν υπρχει περίπτωση με π.χ. γονιο πεθερικά να κανω καποια παράκαμψη, κακά τα ψέματα, αλλά οταν είμαι μονος αποφεύγω. Αν κ τις τελευταιες 15 φορες που κατεβηκα προς αθήνα επελεξα ολη την παλια ε.ο. από τέμπη κ κατω ως εξοδο χαλκιδας... Τάμπλετ με κουράζεις με τους τονους...
Άβαταρ μέλους
By DAP
#4393 Παντως ο παραδρομος απο τη διασταυρωση Μπογιατιου μεχρι Μαλακασα ειναι ισχυρα δημοφιλης....Παρα πολλα μεγαλα οχηματα,μια λωριδα ανα κατευθυνση,φαναρια,μικρες κατ'αναγκην ταχυτητες νικουν κατα κρατος τα 3.35 ευρω των διοδιων Καπανδριτιου......
Άβαταρ μέλους
By ΖανΓρ.
#4494 Για πρώτη φορά σήμερα αποφάσισα ξεκινώντας από Ρίο Πατρών με κατεύθυνση προς Αθήνα να μην πληρώσω τα πρώτα διόδια του Ρίου. Ο κυριότερος λόγος είναι ότι πλέον ο δρόμος έχει τόσα κολωνάκια που σκέφτηκα ότι δεν θα έχει και τόσο μεγάλη διαφορά. Ξεκινώντας λοιπόν από το Ρίο και κινούμενος στην παλιά εθνική, μπήκα 20 λεπτά αργότερα στη νέα με είσοδο λίγο μετά τις Καμάρες. Κινήθηκα πάρα πολύ άνετα, ειδικά μετά τον Ψαθόπυργο που πήγαινα με περίπου 90 χλμ σταθερά. Έτσι λόγω της κατάστασης του δρόμου έκανα τον ίδιο χρόνο γλυτώνοντας και τα 2,5€. Συμφέρει, να το δοκιμάσετε.
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#4495 Όλες είναι πολύ δημοφιλείς. Γιατί η παράκαμψη των διοδίων της Θήβας? Η ευθεία της Θήβας είναι πλέον άδεια και ευκαιρία για 250άρες +. Ή μήπως η παράκαμψη της Τραγάνας? Πιο πολλά αυτοκίνητα κυκλοφορούν πλέον στις παρακάμψεις παρά στον αυτοκινητόδρομο. Ξεφτίλα...
Αυτό και αν δε δείχνει την αποτυχία των ιδιωτικών δρόμων....
Άβαταρ μέλους
By antonisczt
#4548 Παντως Θεσσαλονικη-Αθηνα-Θεσσαλονικη με οποιες παρακαμψεις μπορεσα να κανω(βαρεθηκα αυτη των Αφιδνων και περασα απο τα διοδια)πληρωσα 14€.Χρονικα απο οτι υπολογισα εφαγα καπελο 50 λεπτων(για καθε κατευθυνση) ενω η μονη παρακαμψη που με κουρασε λιγο ηταν αυτη της Τραγανας γιατι ειχα μπροστα μου νταλικα που σερνοταν κυριολεκτικα.Πουθενα αλλου δεν ενιωσα παντως ανασφαλεια η αγχος.Να πω επισης οτι δεν με πιεζε ο χρονος οποτε ισως κι αυτο να μετραει στα υπερ.
Συνολικο κοστος ταξιδιου για 1.050χλμ?
66€ αεριο + 14€ διοδια.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#4848
junior gt έγραψε:Εγώ θα ήθελα να επισημάνω ότι οι παρακάμψεις διοδίων στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι δρόμοι στενοί, ασυντήρητοι, με πολύ βαριά και μεγάλη κυκλοφορία, με γρήγορη και επικίνδυνη οδήγηση από τους χρήστες, ιδιαίτερα αυτούς των μεγάλων οχημάτων, οπότε ο κίνδυνος είναι τεράστιος και είμαι σίγουρος ότι δεν αξίζει το ρίσκο. Εγώ προσωπικά ούτε γράμμα δε στέλνω από τις παρακάμψεις.
Ή αποφασίζεις και πληρώνεις ή περνάς χωρίς να πληρώνεις κσι τους γράφεις στα @@ σου με το αντίστοιχο ρίσκο.

Βλακείες και με το μπαρδόν. Αν δεν ξέρεις να οδηγάς νο προμπ, αλλά οι δρόμοι είναι μια χαρά. Από τον παράδρομο Μοσχοχωρίου γινόταν η κίνηση των οχημάτων για 3-4 χρόνια όταν γινόταν έργα και τώρα δεν μπορούμε να περνάμε με το 1/50 της κίνησης;

Τωρα για αυξημένη κατανάλωση όταν πας με 110 αντί για 130 και κάνεις τα ίδια χιλιόμετρα θα πρέπει να αναθεωρήσουμε ορισμένες βασικές αρχές της φυσικής και δε θα το θέλαμε.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#5121 Αν οι δρόμοι ήταν το ίδιο άνετοι, με το οποίο φάρδος, το ίδιο ασφαλείς, το ίδιο γρήγορο ΚΑΙ τσάμπα, κάτι δε θα πήγαινε καλά. Αναμενόμενο είναι να κάνεις περισσότερο χρόνο και να είσαι λιγότερο ασφαλής. Αν αυτό κοστίζει πάνω από το κέρδος της παράκαμψης είναι προσωπικό ζήτημα. Για μένα, ο Άγιος Στέφανος δεν αξίζει. Η Θήβα αξίζει.
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#5274
Corto Maltese έγραψε:
junior gt έγραψε:Εγώ θα ήθελα να επισημάνω ότι οι παρακάμψεις διοδίων στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι δρόμοι στενοί, ασυντήρητοι, με πολύ βαριά και μεγάλη κυκλοφορία, με γρήγορη και επικίνδυνη οδήγηση από τους χρήστες, ιδιαίτερα αυτούς των μεγάλων οχημάτων, οπότε ο κίνδυνος είναι τεράστιος και είμαι σίγουρος ότι δεν αξίζει το ρίσκο. Εγώ προσωπικά ούτε γράμμα δε στέλνω από τις παρακάμψεις.
Ή αποφασίζεις και πληρώνεις ή περνάς χωρίς να πληρώνεις κσι τους γράφεις στα @@ σου με το αντίστοιχο ρίσκο.

Βλακείες και με το μπαρδόν. Αν δεν ξέρεις να οδηγάς νο προμπ, αλλά οι δρόμοι είναι μια χαρά. Από τον παράδρομο Μοσχοχωρίου γινόταν η κίνηση των οχημάτων για 3-4 χρόνια όταν γινόταν έργα και τώρα δεν μπορούμε να περνάμε με το 1/50 της κίνησης;

Τωρα για αυξημένη κατανάλωση όταν πας με 110 αντί για 130 και κάνεις τα ίδια χιλιόμετρα θα πρέπει να αναθεωρήσουμε ορισμένες βασικές αρχές της φυσικής και δε θα το θέλαμε.


Εντάξει μη με αποπαίρνεις. Να οδηγώ τώρα μαθαίνω. Μου δίνει ο μπαμπάς καμμιά Κυριακή. Αλλά σα συνοδηγός του μπαμπά έχω σκεφτεί ότι ακόμα και να είσαι και ο Αλόνσο θα νοιώσεις ανασφαλής όταν δίπλα σου περνάει στα είκοσι εκατοστά με σχετική ταχύτητα 150 χιλιομέτρων νταλίκα με 30 τόνους φορτίο και με οδηγό που μπορεί να είναι στο τιμόνι 15 ώρες σε δρόμο που ο συντελεστής τριβής είναι 0,0000000000001.
Όσο για το ότι όταν γίνονταν τα έργα περνούσαμε από τους ίδιους δρόμους πραγματικά είναι ένα τρομερό επιχείρημα. Και οι παππούδες μας διαβάζανε με λάμπα και ζεσταινόντουσαν με μαγγάλι. Τώρα τα μαλακισμένα θέλουν ρεύμα και καλοριφέρ για να διαβάσουνε... :s_cool
Τελευταία επεξεργασία από junior gt και 08 Σεπ 2014, 21:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By BOYT
#5287 εγω επειδη κανω την διαδρομη Αθηνα-Αραχωβα(λιγο πριν) σιγουρα μια φορα την εβδομαδα η εναλακτικη ειναι να παω απο την παλια, η διαφορα σε νορμαλ συνθηκες οδηγησης ειναι 4-5 λιτρα (ισως και παραπανω) διαφορα λιγοτερα + γλυτωνω 1,55+3,35χ2 αν παω απο θηβα η 3,35+3,95χ2
ενταξει νομιζω οτι ειναι αρκετη η διαφορα για να γλυτωσω 10 λεπτα σε νορμαλ συνθηκες οδηγησης παντα.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#53231 Από Α/Κ Μικροθηβών μέχρι Χαλκίδα και αντίστροφα, ποία αξίζει να παρακάμψουμε? :help: