Ή αποφασίζεις και πληρώνεις ή περνάς χωρίς να πληρώνεις κσι τους γράφεις στα @@ σου με το αντίστοιχο ρίσκο.
Ακριβα, ξε-ακριβα, η ζωη μου και οποιων αγαπαω ειναι πιο ακριβη ακόμα.
Edit. Δεν υπρχει περίπτωση με π.χ. γονιο πεθερικά να κανω καποια παράκαμψη, κακά τα ψέματα, αλλά οταν είμαι μονος αποφεύγω. Αν κ τις τελευταιες 15 φορες που κατεβηκα προς αθήνα επελεξα ολη την παλια ε.ο. από τέμπη κ κατω ως εξοδο χαλκιδας... Τάμπλετ με κουράζεις με τους τονους...
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Αυτό και αν δε δείχνει την αποτυχία των ιδιωτικών δρόμων....
R21
Συνολικο κοστος ταξιδιου για 1.050χλμ?
66€ αεριο + 14€ διοδια.
junior gt έγραψε:Εγώ θα ήθελα να επισημάνω ότι οι παρακάμψεις διοδίων στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι δρόμοι στενοί, ασυντήρητοι, με πολύ βαριά και μεγάλη κυκλοφορία, με γρήγορη και επικίνδυνη οδήγηση από τους χρήστες, ιδιαίτερα αυτούς των μεγάλων οχημάτων, οπότε ο κίνδυνος είναι τεράστιος και είμαι σίγουρος ότι δεν αξίζει το ρίσκο. Εγώ προσωπικά ούτε γράμμα δε στέλνω από τις παρακάμψεις.
Ή αποφασίζεις και πληρώνεις ή περνάς χωρίς να πληρώνεις κσι τους γράφεις στα @@ σου με το αντίστοιχο ρίσκο.
Βλακείες και με το μπαρδόν. Αν δεν ξέρεις να οδηγάς νο προμπ, αλλά οι δρόμοι είναι μια χαρά. Από τον παράδρομο Μοσχοχωρίου γινόταν η κίνηση των οχημάτων για 3-4 χρόνια όταν γινόταν έργα και τώρα δεν μπορούμε να περνάμε με το 1/50 της κίνησης;
Τωρα για αυξημένη κατανάλωση όταν πας με 110 αντί για 130 και κάνεις τα ίδια χιλιόμετρα θα πρέπει να αναθεωρήσουμε ορισμένες βασικές αρχές της φυσικής και δε θα το θέλαμε.
Corto Maltese έγραψε:junior gt έγραψε:Εγώ θα ήθελα να επισημάνω ότι οι παρακάμψεις διοδίων στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι δρόμοι στενοί, ασυντήρητοι, με πολύ βαριά και μεγάλη κυκλοφορία, με γρήγορη και επικίνδυνη οδήγηση από τους χρήστες, ιδιαίτερα αυτούς των μεγάλων οχημάτων, οπότε ο κίνδυνος είναι τεράστιος και είμαι σίγουρος ότι δεν αξίζει το ρίσκο. Εγώ προσωπικά ούτε γράμμα δε στέλνω από τις παρακάμψεις.
Ή αποφασίζεις και πληρώνεις ή περνάς χωρίς να πληρώνεις κσι τους γράφεις στα @@ σου με το αντίστοιχο ρίσκο.
Βλακείες και με το μπαρδόν. Αν δεν ξέρεις να οδηγάς νο προμπ, αλλά οι δρόμοι είναι μια χαρά. Από τον παράδρομο Μοσχοχωρίου γινόταν η κίνηση των οχημάτων για 3-4 χρόνια όταν γινόταν έργα και τώρα δεν μπορούμε να περνάμε με το 1/50 της κίνησης;
Τωρα για αυξημένη κατανάλωση όταν πας με 110 αντί για 130 και κάνεις τα ίδια χιλιόμετρα θα πρέπει να αναθεωρήσουμε ορισμένες βασικές αρχές της φυσικής και δε θα το θέλαμε.
Εντάξει μη με αποπαίρνεις. Να οδηγώ τώρα μαθαίνω. Μου δίνει ο μπαμπάς καμμιά Κυριακή. Αλλά σα συνοδηγός του μπαμπά έχω σκεφτεί ότι ακόμα και να είσαι και ο Αλόνσο θα νοιώσεις ανασφαλής όταν δίπλα σου περνάει στα είκοσι εκατοστά με σχετική ταχύτητα 150 χιλιομέτρων νταλίκα με 30 τόνους φορτίο και με οδηγό που μπορεί να είναι στο τιμόνι 15 ώρες σε δρόμο που ο συντελεστής τριβής είναι 0,0000000000001.
Όσο για το ότι όταν γίνονταν τα έργα περνούσαμε από τους ίδιους δρόμους πραγματικά είναι ένα τρομερό επιχείρημα. Και οι παππούδες μας διαβάζανε με λάμπα και ζεσταινόντουσαν με μαγγάλι. Τώρα τα μαλακισμένα θέλουν ρεύμα και καλοριφέρ για να διαβάσουνε...
R21
ενταξει νομιζω οτι ειναι αρκετη η διαφορα για να γλυτωσω 10 λεπτα σε νορμαλ συνθηκες οδηγησης παντα.
Amen and a-women!