Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#549860 Δία μου φάνηκε φθηνό το πλαστικό γύρω από την οθόνη και στο μεγαλύτερο μέρος της κάθε πόρτας. Η Χ1 ή το Q3 (έστω το προηγούμενο) πχ δεν έχουν τέτοια κομμάτια.
Επίσης, είναι αρκετά στενό πίσω αν και σε εσωτερικό ύψος δεν έχει αντίπαλο.
Η σχεδίαση, αν και αυτό είναι υποκειμενικό, δε μου ταίριαξε.

Για τα DS, συμφωνώ μαζί σου.
Το DS3 πολύ μικρό, το περίμενα μεγαλύτερο.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#549875 Σαν υλικο η πορτα ειναι οτι και ο ανταγωνισμος, μαλακο επανω, σκληρο κατω, με επιπλεον θετικο συγκριτικα για το βολβο η επενδυση μοκετας, κι αρνητικο την μικρη εκταση δερματινης επενδυσης...το σχεδιο ομως ειναι για κλωτσιες και γι αυτο θεωρω δινει αυτη την εντυπωση :thumbsdown:
Βρισκω επισης απαραδεκτο οτι τα φιλετα ξυλου/αλουμινιου περιοριζονται μονο στις εμπρος πορτες.. :thumbsdown:

Το ιδιο και ο σχεδιασμος του ταμπλο...τετραγωνα κουτια που προεξεχουν σε μια προσπαθεια να δωσουν 3D βαθος στο σχεδιο..δεν μου αρεσει καθολου..ειδικα το σημειο που ειναι τα κουμπια (αλαρμ, ηχου κτλ) ειναι μια αηδια...

Εντωμεταξυ εχει λεει ρευμα σε ολα τα ηλικιακα γκρουπ, ανδρες, γυναικες...πραγματικα κατι χανω!

Και δεν υπαρχει ριβιου που να μην το ανακηρυσσει ως το καλυτερο αυτοκινητο της κατηγοριας...ειμαι πολυ περιεργος να το κανω μια βολτα :hmmm:


Το DS3 δεν το ειδα καν...το C3 aircross μου αρεσε επισης, αλλα δεν προσεξα τους χωρους :ninja:
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#549879
Zeus έγραψε:Να συμπληρωσω οτι η εκπληξη για μενα ηταν το DS7..αρκετα ποιοτικο, μεσα ιδιαιτερο και προσεγμενο, παρα τις ομοιοτητες με 3008, και το σημαντικοτερο, πολλαπλων συνδεσμων πισω και αλουμινενια αναρτηση μπρος/πισω...τουλαχιστον στην εκδοση με τον 1.6 και τα 180 αλογα...τιμη εκθεματος βεβαια 52 ή 56Κ (δεν θυμαμαι) :s_omg


Από όλο το αυτοκίνητο που είναι σα σύνολο εκπληκτικό, το σημαντικότερο όλων, σε στατική γνωριμία, σου φάνηκε η ανάρτηση...;
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#549884 Φυσικα! Εχοντας οδηγησει την πλατφορμα αυτη, δεν θα μπορουσε να διαφοροποιειται στο δρομο ιδιαιτερα χρησιμοποιοντας τις ιδιες τεχνικες λυσεις, ωστε να μου τραβηξει το ενδιαφερον στο συγκεκριμενο price point.

Συνολικα, βλεποντας το στατικα, δεν θα το χαρακτηριζα εκπληκτικο..εχει φαουλακια αρκετα (το ιδιαιτερα χαμηλο υψος ανοιγματος του πορτ μπαγκαζ πχ), αλλα ειναι σιγουρα αναβαθμισμενο το προιον με τα ομοσταβλα του κι εχει πολυ ιδιαιτερο (κυριως μεσα) σχεδιασμο.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#549886
Zeus έγραψε:Φυσικα! Εχοντας οδηγησει την πλατφορμα αυτη, δεν θα μπορουσε να διαφοροποιειται στο δρομο ιδιαιτερα χρησιμοποιοντας τις ιδιες τεχνικες λυσεις, ωστε να μου τραβηξει το ενδιαφερον στο συγκεκριμενο price point.

Συνολικα, βλεποντας το στατικα, δεν θα το χαρακτηριζα εκπληκτικο..εχει φαουλακια αρκετα (το ιδιαιτερα χαμηλο υψος ανοιγματος του πορτ μπαγκαζ πχ), αλλα ειναι σιγουρα αναβαθμισμενο το προιον με τα ομοσταβλα του κι εχει πολυ ιδιαιτερο (κυριως μεσα) σχεδιασμο.
Δεν απευθύνεται σε σένα έτσι και αλλιώς, κανένα απο αυτά τα αυτοκίνητα. Απευθύνονται στο μέσο καταναλωτή που κοιτάει συνολικά ένα προϊόν χωρίς να έχει κόλλημα με κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό.
Ένα προϊόν είναι, και αυτό που μετράει για τον μέσο καταναλωτή είναι το value & function που παίρνεις πισω, δεν αγοράζεις έργο τέχνης.
Σίγουρα θα υπάρχουν άνθρωποι στο dishwaterfans.com που θα τους ρωτάς αν είναι καλό το χ πλυντήριο και θα σου λένε όχι γιατί δεν έχει πιτσιλιστηρια από τιτάνιο, οι περισσότεροι βασικά ενδιαφέρονται αν πλένει τα πιάτα καλά....
Απο τα συνεχή post σου για τα υλικά, παχη, διαστασεις και τεχνολογίες των αναρτήσεων, προφανώς σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα το θέμα. Πρακτικά ελάχιστη σημασία έχει καθώς ο περισσότερος κόσμος στην πράξη δεν μπορεί να αντιληφθεί την διαφορά, σε σωστά σχεδιασμένες υλοποιήσεις.
Φυσικά είναι φόρουμ για enthusiasts του αμαξιού οπότε μερικές φορές κατι τέτοιες υπερβολές δικαιολογούνται αλλα και η συνεχής επανάληψη στα τοπικά γενικού ενδιαφέροντος όπως σε κάθε τί καταντάει λίγο βαρετή.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#549889 Το Leaf 32000, Up 20000, κινεζικο 15000 με μονο 85 αυτονομια….. Το DS7 με τα ρανταρ στην αναρτηση πολύ καλο στο κρατημα και στην αισθηση πατηματος αλλα 52 + χιλιαρικα…

Το Leaf γρηγορο στην απιταχυνση…..

Το ηλελκτρικο pre producton Jaguar πολύ ομορφο και δυνατο αλλα περιπου 80 χιλιαρικα….

διαλέγετε και παιρνετε….. θα επερνα την Jaguar.....
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#549915
KiloMeater έγραψε:Δεν απευθύνεται σε σένα έτσι και αλλιώς, κανένα απο αυτά τα αυτοκίνητα. Απευθύνονται στο μέσο καταναλωτή που κοιτάει συνολικά ένα προϊόν χωρίς να έχει κόλλημα με κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό.
Ένα προϊόν είναι, και αυτό που μετράει για τον μέσο καταναλωτή είναι το value & function που παίρνεις πισω, δεν αγοράζεις έργο τέχνης.
Σίγουρα θα υπάρχουν άνθρωποι στο dishwaterfans.com που θα τους ρωτάς αν είναι καλό το χ πλυντήριο και θα σου λένε όχι γιατί δεν έχει πιτσιλιστηρια από τιτάνιο, οι περισσότεροι βασικά ενδιαφέρονται αν πλένει τα πιάτα καλά....
Απο τα συνεχή post σου για τα υλικά, παχη, διαστασεις και τεχνολογίες των αναρτήσεων, προφανώς σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα το θέμα. Πρακτικά ελάχιστη σημασία έχει καθώς ο περισσότερος κόσμος στην πράξη δεν μπορεί να αντιληφθεί την διαφορά, σε σωστά σχεδιασμένες υλοποιήσεις.
Φυσικά είναι φόρουμ για enthusiasts του αμαξιού οπότε μερικές φορές κατι τέτοιες υπερβολές δικαιολογούνται αλλα και η συνεχής επανάληψη στα τοπικά γενικού ενδιαφέροντος όπως σε κάθε τί καταντάει λίγο βαρετή.


Ο παραλληλισμος με τα πλυντηρια ειναι πολυ ευστοχος. Δειχνει τον τροπο που αντιλαμβανεσαι το αυτοκινητο. Καλα κανεις, αν και δεν χρειαζοταν η διευκρινιση.
Σε καθε περιπτωση, αν οι αναφορες σε τεχνικα χαρακτηριστικα αυτοκινητων, σε ενα αυτοκινητιστικο φορουμ σου φαινονται κουραστικες/υπερβολικες, μαλλον πρεπει να σε κανουν να αναρωτηθεις γιατι συμμετεχεις σε αυτο, παρα να ζητας απο τους υπολοιπους να σταματησουν να τις κανουν. :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#549927
KiloMeater έγραψε:Δεν απευθύνεται σε σένα έτσι και αλλιώς, κανένα απο αυτά τα αυτοκίνητα. Απευθύνονται στο μέσο καταναλωτή που κοιτάει συνολικά ένα προϊόν χωρίς να έχει κόλλημα με κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό.
Ένα προϊόν είναι, και αυτό που μετράει για τον μέσο καταναλωτή είναι το value & function που παίρνεις πισω, δεν αγοράζεις έργο τέχνης.
Σίγουρα θα υπάρχουν άνθρωποι στο dishwaterfans.com που θα τους ρωτάς αν είναι καλό το χ πλυντήριο και θα σου λένε όχι γιατί δεν έχει πιτσιλιστηρια από τιτάνιο, οι περισσότεροι βασικά ενδιαφέρονται αν πλένει τα πιάτα καλά....
Απο τα συνεχή post σου για τα υλικά, παχη, διαστασεις και τεχνολογίες των αναρτήσεων, προφανώς σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα το θέμα. Πρακτικά ελάχιστη σημασία έχει καθώς ο περισσότερος κόσμος στην πράξη δεν μπορεί να αντιληφθεί την διαφορά, σε σωστά σχεδιασμένες υλοποιήσεις.
Φυσικά είναι φόρουμ για enthusiasts του αμαξιού οπότε μερικές φορές κατι τέτοιες υπερβολές δικαιολογούνται αλλα και η συνεχής επανάληψη στα τοπικά γενικού ενδιαφέροντος όπως σε κάθε τί καταντάει λίγο βαρετή.




Αφήνω εδώ χαμού μια ορθά σχεδιασμένη υλοποίηση

Εικόνα


:shifty:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#549929 Τι βρήκες στα δύο σημεία;
Άβαταρ μέλους
By DAP
#549943
drdino έγραψε:Τι βρήκες στα δύο σημεία;


Eνα τριγωνο και ενα σημα της DS.... :whistlink: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#549953 Μόνο στην Ελλάδα χρησιμοποιούν τα αλάρμ, σε καμία χώρα του κόσμου :shifty: :shifty: , λογικό να πέσει το μάτι εκεί :shifty:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#549956
red_monster έγραψε:Έλα ντιρντινο, μπορείς να καταλάβεις χωρίς υπότιτλους
Α Τώρα κατάλαβα τι εννοείς. Καλά δείχνουμε κατανόηση στην σιτροεν (Και στον κιλο) γιατί το έχουν το θεματάκι τους από παλιά:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#549962 Η θέση του διακόπτη των αλάρμ συνηθίζεται πάντως, μετά από λίγο πάει το χέρι από μόνο του....