- 05 Ιαν 2019, 18:25
#558944
Ευχαριστώ. Τα γυναικόπαιδα δεν ήταν παρόντα και στις 2 φάσεις. Εννοείται τους αρέσει, απλά αν ήμασταν όλοι μαζί θα ήταν μόνο 1η μέρα που έπεφτε φρέσκο και οχι σε χωματόδρομο. Και ναι η 4κίνηση βοηθάει περισσότερο από ό,τι όσο φαίνεται στο τελικό αποτέλεσμα, κυρίως για διατήρηση φόρας, διατήρηση σταθερής τροχιάς σε μια στροφή χωρίς πρόσφυση κτλ.
Και του σημερινού έπους. Ναι πήγα δουλειά, τους σήκωσα, καλύτερα τους "φτυάρισα" όλους, ανοιξαμε καναμε χαβαλέ, εξυπηρετήσαμε 2 3 γενναίους και όλα καλά.
Σε σημεία οι συνθήκες ήταν "να σφίγγεσαι λίγο". Ανεβάζω βίδεο με κάποια σημεία.
Καθάρισμα (ναι ξέρω θέλει κ το πάνω μέρος, δεν πιστεύω κανείς να διαμαρτυρήθηκε)
Μπάσιμο στην περιφερειακή. 4.30 ειχε μονο αλατιέρες. Black ice...
Είσοδος στη Μουδανιων
Στην αρχή της ανηφόρας καρδίας είχε όχημα αστυνομιας οπου ελέγχανε για αλυσίδες / χειμερινά. Εδώ είμαι μετά το κομμάτι της ανηφόρας Καρδίας, το οποίο μετά την εξοδο για Καρδία, στο πρατήριο καυσίμων το χιόνι ήταν >10 πόντους σε όλο το οδόστρωμα και άρχισε να κάνει θίνες.
Ψυχεδελικές καταστασεις. Λίγο πριν έξοδο Μεσημέρι, πριν τον Καΐσση
Έξοδος Μεσημερίου
"αντι" έξοδος Σωζόπολης στάση για... #1
έξοδος Ν. Τρίγλιας, αρχισε να φαίνεται μαύρο στο δρόμο
Προσπεράστηκαν μονο 2 οχήματα και στο δρόμο ήμουν παρέα με ένα φιέστα που σε ένα σημείο που το είδα ίσως να παιδευόταν πέρασα μπροστά του και "άνοιγα δρόμο". Ναι σε σημεία φτυάριζα κιολας. disclaimer κατα τα γνωστά, κανένα όχημα δεν κινδύνευσε από τα φωτογραφικά μου.
Για τους ανήσυχους, η κατανάλωση όλου αυτού του κατεβάσματος ήταν 6.2 λτ/100.