Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#313404
Kon5 έγραψε:Και αν δεν το πηγαίνει αντιπροσωπεία αλλά σε συνεργείο πως ενημερώνεται η βάση?



δεν ενημερωνεται.
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#313405
JBT έγραψε:Σερμεντέ ψάχνεις;

Εννοείται δεν αγοράζεις εάν δεν έχει κάνει τα πάντα στην αντ/πεία...

Αυτό.

Τα περισσότερα εισαγωγής Mercedes που εχω ελέγξει τελευταία από Γερμανία έχουν 5ετες συμβόλαια σέρβις, οπότε έχουν dsb.

.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#313431
Kon5 έγραψε:Φοβάμαι ιδιώτη. Πες ότι γυρνάει χλμ πού θα το καταλάβω?

Ενώ ας πούμε αν πάω αντιπροσωπεία mercedes Γερμανία, το βλέπω ακραίο να έχουν γυρίσει χλμ ή να έχει φάει γερή στούκα και να το κρύψουν.



:s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl Ξέρεις και κανένα άλλο καλό;;; :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl


Οποιοδήποτε αμάξι κι αν πάρεις το τσεκάρεις καλά (κατά προτίμηση σε αντιπροσωπεία). Πολλοί μαντράδες είναι απατεώνες, πολλοί ιδιώτες επίσης! :protest: Ανεξαρτήτως χώρας προέλευσης! :protest:
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#313433 Κάτσε ρε γιατί θα μας τρελάνεις δλδ αν πάω στην ίδια τη merc Γερμανία θες να μου πεις ότι υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να έχουν κατεβάσει αυτοί καμιά 100.000 χλμ ή το αμάξι να χτυπήθηκε για τα καλά και να μου το πασάρουν ως ατρακάριστο? Μιλάω για επίσημη αντιπροσωπεία το ξανατονίζω :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#313435 Αν θέλουν να ρίξουν χιλιόμετρα θα το κάνουν, είτε είναι ιδιώτες, είτε μαντράδες, είτε αντιπροσωπίες. Το θέμα είναι να το ψάξεις όσο πιο εξονυχιστικά γίνεται, από κει και πέρα με τίποτα δε μπορείς να ξέρεις τα πραγματικά χιλιόμετρα εκτός αν μπορείς να βρεις χαρτιά ΚΤΕΟ.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#313437 :tomato:
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#313439 Αν πάρεις από αντιπροσωπία, τότε είσαι καλυμμένος...
Έχουν πχ στη Mercedes τα Junge Sterne http://www.mercedes-benz.de/content/ger ... stars.html ,
στην Audi τα Audi Plus https://www.audi.de/de/brand/de/gebrauc ... -plus.html και στη VW τα Weltauto http://www.volkswagen.de/de/gebrauchtwa ... tauto.html και στη BMW τα Premium Selection http://www.bmw.de/de/topics/gebrauchtfa ... ction.html που ό,τι παίρνεις είναι 1-2 ετών το πολύ κ είναι σαν καινούριο μέσα.

Αυτά είναι αυτοκίνητα leasing που τα δίνουν κυρίως σε άτομα που εργάζονται στην εταιρία ώστε κ να ανεβάσουν τον δείκτη πωλήσεων ίδίως προς το τέλος 6μήνου αλλά κ για να ελέγχουν μετά την αγορά μεταχειρισμένων 1 ή κ 2 ετών καθορίζοντας την τιμή... Μερικά είναι κ από μεγάλες εταιρίες ή ποδοσφαιρικές ομάδες (προπονητές, αθλητές, κτλ). Πχ όλοι στη Schalke κυκλοφορούν με VW :thumbsdown: :lol: .

Ότι πάρεις από εκεί έχει εγγύηση κ έχει ιστορικό. Βασικά στις αντιπροσωπίες έχει καμιά φορά κ παλαιότερα αλλά κ τότε έχουν το ιστορικό τους, θυμάμαι ένα που είχα πάει να δω πριν 4 χρόνια είχε 3 τρακαρίσματα κ μου το είπαν :lol:

Αν πάρεις ένα από αυτά που σου έδειξα είσαι σίγουρος 100%. Από έμπορο αγόρασα εγώ το BMW γιατί ήταν ακριβώς όπως το ήθελα, αλλά ο έμπορος που το πήρα ήταν εταιρία σαν αντιπροσωπία κ είχε leasing της BMW, VW, AUDI, Porsche, Mercedes. Και επειδή πάλι ήθελα να είμαι σίγουρος, έδωσα 150€ κ το πέρασα εξέταση από πραγματογνώμονα για να μου πει αν έχει βαφεί κτλ (καθαρά ψυχολογικό θέμα, αλλά τέλος πάντων...). Το VW που πήραμε ήταν WeltAuto, να φανταστείς πως επειδή είχε μια γρατζουνιά το πίσω τζάμι 2 εκατοστά, μας είπαν πως θα το άλλαζαν πριν το παραλαμβάναμε... Αλλιώς δε πωλούνταν... κ το άλλαξαν...

έντιτ: δεν είχε μια γραμμή, είχε αυτές τις γραμμές Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από PeterPan και 14 Οκτ 2016, 23:34, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#313440 Πριν μια 20ετία ( επι Αθανασόπουλου εαν ενθυμούμαι καλώς) η toyota Ελλάς είχε στήσει το δικό της δίκτυο μεταχειρισμένων το οποίο διέλυσε μέσα σε ένα χρόνο όταν αποκαλύφθηκε οτι γυρνούσαν οι ίδιοι χιλιόμετρα.
Από τότε δεν έχω δει να πωλούνται επισήμως μεταχειρισμένα ( π.χ στο site της toyota).
Άβαταρ μέλους
By markvag
#313490
Kon5 έγραψε:Κάτσε ρε γιατί θα μας τρελάνεις δλδ αν πάω στην ίδια τη merc Γερμανία θες να μου πεις ότι υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να έχουν κατεβάσει αυτοί καμιά 100.000 χλμ ή το αμάξι να χτυπήθηκε για τα καλά και να μου το πασάρουν ως ατρακάριστο? Μιλάω για επίσημη αντιπροσωπεία το ξανατονίζω :rtfm:


mousatos έγραψε:Πριν μια 20ετία ( επι Αθανασόπουλου εαν ενθυμούμαι καλώς) η toyota Ελλάς είχε στήσει το δικό της δίκτυο μεταχειρισμένων το οποίο διέλυσε μέσα σε ένα χρόνο όταν αποκαλύφθηκε οτι γυρνούσαν οι ίδιοι χιλιόμετρα.
Από τότε δεν έχω δει να πωλούνται επισήμως μεταχειρισμένα ( π.χ στο site της toyota).


:iconcool:

Mην μου πεις ότι ήταν Ελλάδα και όχι Γερμανία... Σαφέστατα και στη Γερμανία είναι πιο οργανωμένα τα πράγματα, δεν το συζητάμε αυτό, αλλά παντού και πάντα παίζει η απάτη και άρα πρέπει να ελέγξεις πολύ καλά το τι θ' αγοράσεις. :s_yes
Άβαταρ μέλους
By GTS
#313502 Αν δεν ρωτήσεις/προσεξεις αμφιβαλλω αν σου πουν αν το αμαξι εχει επισκευαστεί/βαφει ακομα και σε επισημο μεταχειρισμενο στην Γερμανια.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#314469
markvag έγραψε:
mousatos έγραψε:Πριν μια 20ετία ( επι Αθανασόπουλου εαν ενθυμούμαι καλώς) η toyota Ελλάς είχε στήσει το δικό της δίκτυο μεταχειρισμένων το οποίο διέλυσε μέσα σε ένα χρόνο όταν αποκαλύφθηκε οτι γυρνούσαν οι ίδιοι χιλιόμετρα.
Από τότε δεν έχω δει να πωλούνται επισήμως μεταχειρισμένα ( π.χ στο site της toyota).


:iconcool:


Στις αντιπροσωπιες της Τουοτα ( Polis) εχουν μεταχειρισμενα και απο αλλες μαρκες, νομιζω δε οτι φερνουν και απο Εξωτερικο. (ειδα νταλικα να ξεφορτωνει με Γαλλικα νουμερα που θα του εβαζαν Ελληνικα...)
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#356245
Έρχονται μεγάλες μειώσεις στις τιμές των αυτοκινήτων!
23-01-2017

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@enikonomia.gr
Φθηνότερα θα είναι τα αυτοκίνητα καθώς προωθούνται αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης με αποτέλεσμα να μειωθούν οι φόροι οι οποίοι θα συμπαρασύρουν και τις τιμές λιανικής.
Ειδικότερα σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Enikonomia.gr οι πρόσφατες αλλαγές στο Τέλος Ταξινόμησης δημιούργησαν τεράστιες φορολογικές διαφορές μεταξύ όμοιων αυτοκινήτων που είχαν μέχρι και μόλις 1 ευρώ διαφορά στις Αξίας Λιανικής προ Φόρων.
Δηλαδή σε ένα αυτοκίνητο με Αξία Λιανικής προ φόρων 13.999 ευρώ το Τέλος Ταξινόμησης ανέρχονταν σε 4%. Αν στο ίδιο αυτοκίνητο είχε προστεθεί ένα αξεσουάρ που ανέβαζε την Αξία Λιανικής προ Φόρων πάνω από τις 14.001 ευρώ τότε το Τέλος Ταξινόμησης διπλασιάζονταν καθώς ο συντελεστής ανέβαινε στο 8% με αποτέλεσμα να εκτοξευθεί τόσο ο εισαγωγικός δασμός όσο και η Τιμή Λιανικής!
Δύο οι προτάσεις

Οι προτάσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι είναι δύο και σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr, η πρώτη αφορά στην εισαγωγή νέων συντελεστών ανάμεσα στα ποσά ώστε να μην διπλασιάζεται το Τέλος Ταξινόμησης ενώ η δεύτερη αφορά στην διατήρηση των υπαρχόντων συντελεστών αλλά οι επιπλέον επιβαρύνσεις να αφορούν μόνο για το επιπλέον ποσό πάνω από το βασικό συντελεστή του 4%. Το αποτέλεσμα πάντως όποια από τις δύο προτάσεις υιοθετηθεί θα είναι η μείωση των τιμών λιανικής για τους καταναλωτές.
Ειδικότερα η πρώτη πρόταση περιλαμβάνει την εισαγωγή νέων συντελεστών 6% (από 14.001 έως 15.500 ευρώ), 12% (από 17.001 έως 18.500 ευρώ) και 20% (από 20.001 έως 22.500 ευρώ) ώστε να μην υπάρχει μεγάλη διαφορά στην καταβολή του Τέλους Ταξινόμησης ίδιων αυτοκινήτων αλλά με διαφορετικό εξοπλισμό.
Η δεύτερη πρόταση αφορά στην διατήρηση των υπαρχόντων συντελεστών 4% έως και 32% αλλά με την διαφορά ότι θα φορολογούνται κλιμακωτά με επιπλέον συντελεστή μόνο τα ποσά που υπερβαίνουν την αρχική Αξία Λιανικής προ Φόρων που είναι οι 14.000 ευρώ και όχι όλο το ποσό.
Για παράδειγμα αν ένα αυτοκίνητο έχει Αξία Λιανικής προ Φόρων 16.000 ευρώ αντί να καταβληθεί Τέλος Ταξινόμησης ίσο με 8% επί του συνολικού ποσού προτείνεται να επιβληθεί φόρος 4% στα πρώτα 14.000 ευρώ και 8% για τα υπόλοιπα 2.000 ευρώ.
Με το παλαιό σύστημα οι εισαγωγείς θα έπρεπε να καταβάλουν 1.280 ευρώ για Τέλος Ταξινόμησης ενώ με το νέο σύστημα θα καταβάλουν μόλις 720 ευρώ. Δηλαδή το Τέλος Ταξινόμησης θα μειωθεί κατά 560 ευρώ ή θα μειωθεί κατά 77,7%!
Αντίστοιχα σε ένα ακριβότερο αυτοκίνητο με Αξία Λιανικής προ Φόρων 24.999 με το ισχύον σύστημα οι εισαγωγείς καταβάλουν για Τέλος Ταξινόμησης 6.000 ευρώ. Με το νέο σύστημα θα καταβάλουν ποσό ίσο με το 4% για τα πρώτα 14.000 ευρώ, 8% για τα επόμενα 3.000 ευρώ, 16% για τα επόμενα 3.000 ευρώ και 24% για τα επόμενα 5.000 ευρώ. Συνολικά το Τέλος Ταξινόμησης με το νέο τρόπο υπολογισμού θα είναι μόλις 2.480 ευρώ! Δηλαδή το κόστος εκτελωνισμού μειώνεται κατά 3.520 ευρώ ή 58,6%!
Να υπενθυμίσουμε πως η περίφημη Επιτροπή που έχει συνταθεί για την φορολογία στα αυτοκίνητα άλλαξε τους συντελεστές πριν λίγους μήνες αλλά όπως αποδείχθηκε δεν απέφεραν τα αναμενόμενα έσοδα και το οικονομικό επιτελείο αναγκάζεται να τους αλλάξει για ακόμη μία φορά…
Τέλος στα ακριβά αυτοκίνητα με Αξίες Λιανικής προ Φόρων άνω των 25.001 ευρώ μειώνεται πάρα πολύ το Τέλος Ταξινόμησης.
Ειδικότερα για ένα αυτοκίνητο με Αξία Λιανικής προ Φόρων 30.000 ευρώ το Τέλος Ταξινόμησης με το ισχύον σύστημα ανέρχεται σε 9.600 ευρώ. Με το νέο σύστημα υπολογισμού το Τέλος Ταξινόμησης μειώνεται στα 4.080 ευρώ. Δηλαδή ο εισαγωγέας γλιτώνει 5.520 ευρώ ή πληρώνει μειωμένο Τέλος Ταξινόμησης σε ποσοστό 57,5%!
Οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης σύμφωνα με την Αξία Λιανικής προ Φόρων των αυτοκινήτων που ισχύουν σήμερα είναι:

- 4% για ΙΧ με Αξία Λιανικής έως 14.000 ευρώ

- 8% για αυτοκίνητα με αξία από 14.001 έως και 17.000 ευρώ

-16% για ΙΧ με Αξία Λιανικής από 17.001 έως 20.000 ευρώ

- 24% για αυτοκίνητα με Αξίες από 20.001 έως 25.000 ευρώ

- 32% για ΙΧ με Αξία Λιανικής άνω των 25.001 ευρώ.
Ο νέος τρόπος υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης έχει να κάνει με την αύξηση ή την μείωση του τελικού ποσού λόγω εκπομπών CO2. Ειδικότερα τα ποσοστά ανέρχονται:

- Για ΙΧ με εκπομπές CO2 έως 100 γρ. προβλέπεται μείωση 5%.

- Για ΙΧ με εκπομπές CO2 από 101 έως 120 γρ. δεν υπάρχει καμία μεταβολή.

- Για ΙΧ με εκπομπές από 121 έως 140 γρ. προβλέπεται αύξηση 10%.

- Για ΙΧ με εκπομπές από 141 έως 160 γρ. προβλέπεται αύξηση 20%.

- Για ΙΧ με εκπομπές από 161έως 180 γρ. προβλέπεται αύξηση 30%.

- Για ΙΧ με εκπομπές από 181 έως 200 γρ. προβλέπεται αύξηση 40%.

- Για ΙΧ με εκπομπές από 201 έως 250 γρ. προβλέπεται αύξηση 60%.

ΠΗΓΗ (δε γνωρίζω την αξιοπιστία του site)


Ή ωριμάζει η πολιτική απέναντι στην αγορά αυτοκινήτου ή για άλλη μία φορά στήνεται φάκα προς τους υποψήφιους αγοραστές ή ετοιμάζονται για εκλογές.

Ή, πολύ απλά, κατάλαβαν τη χονδροειδέστατη μ*λακία που έκαναν και πάνε να την μαζέψουν...

Όπου φυσάει ο άνεμος, στραβός γυαλός, ταξίδι στο αύριο με βάρκα τη βλακεία...
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#356247 Τώρα δηλαδή δεν μας νοιάζει αν θα φύγουν τα λεΦτά του πόπολου στην κακιά Αλεμανία;
Πόση κωλοτούμπα να αντέξω πια.