- 10 Φεβ 2018, 16:24
#483602
popolaros έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:Είναι φανερή η προσπάθεια του Ελληνικού Κράτους και ειδικότερα της κυβέρνησης να αποθαρρύνει τα ακριβότερα αυτοκίνητα.
τι θα πει ''αποθαρρυνει'';;;;
φωναζουν μερικοι : ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ απο εμας τους μικρους τα περνετε. ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ γιατι δεν πατε να τα παρετε απο αυτους που εχουν.
πανε τα παρουν απο αυτους που εχουν. αντε παλι πισω. ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ τα κανανε πολυ ακριβα.
οκ.
παράνοια!!!!
Απο την μια εχεις δικιο που γενικευεις το θεμα, οτι δηλαδη τα τελευταια περιπου 40 χρονια τα αυτοκινητα ηταν κυριως ακριβα, οπερ και δεν φταιει αποκλειστικα και μονο ο Τσιπρας επειδη ψηφησε τον σχετικο νομο...
Απο την αλλη, φαινεται να το χανεις, καθοτι αν παρατηρησεις λιγο πιο προσεκτικα τις διαφορες τιμων, αλλα και τις ετησιες ταξινομησεις, λαμβανοντας υποψιν και τον εταιρικο στολο / νοικιαρικα που ουσιαστικα "κραταει" την αγορα -καινουργιου αυτοκινητου, οι σημερινες τιμες, αυτες που καθοριστικαν απο το καλοκαιρι του 16' με την κλιμακωτη φορολογηση στα τελη ταξινομησης, ειναι οι υψηλοτερες απο την εποχη ΠΡΙΝ την πρωτη αποσυρση που εφαρμοστηκε στην χωρα το 1991-92.
Δεν βρισκομαστε απλως σε μια φαση "ανοδου τιμων", αλλα στις πλεον υψηλες τιμολογησεις, εδω και 35 περιπου χρονια, με το μεσο εισοδημα ταυτοχρονα του Ελληνα να ειναι στα ιδια επιπεδα των αρχων του 90' ισως και λιγο χειροτερα.
Ολο αυτο εαν το συγκρινουμε με τον μεσο Ευρωπαικο ορο, ειμαστε χειροτεροι σε τιμες και απο τους Ολλανδους, που -νομιζω- θεωρουνται οι ακριβοτεροι στην αγορα αυτοκινητου, (ισως μαζι με Δανια?
) δεδομενου οτι το μεσο εισοδημα εκει πρεπει να ειναι 3-4 φορες πανω απο το δικο μας...