Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By pik.
#483320
popolaros έγραψε:
GTS έγραψε:Ποιο ακριβως? Εδω ειμαστε να σε βοηθησουμε να καταλαβεις. Ξερεις τι ειναι το ισοζυγιο τρεχουσων συνναλαγων?


ακομα ενα σατανικο σχεδιο της αθλιας μας κυβερνησης και αυτο;

που εισαι ρε κουλη να μας σωσεις;;;; ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ?????????????????

ωραια απαντηση ρε συ...
τι να σου πω. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#483322 Ρε συ, τι σχέση έχει τώρα αυτό;
Γιατί δεν διαβάζεις λίγο τι σου γράφουμε;
Ο GTS σωστά το λέει, δεν έχει σχέση με τον Κούλη, δεν θα κάνει κάτι διαφορετικό κι αυτός, η πολιτική να μειωθεί το κόστος των εισαγωγών, είναι κεντρική γραμμή όλων των κυβερνήσεων επί μνημονίου. Απλώς τώρα έγινε ένα ακόμη βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση.
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#483325
REALZEUS έγραψε:Επειδή λοιπόν Κωστή είμαστε στο BMW forum νομίζω ότι μπορούμε να πούμε ότι είναι αστείο να γκρινιάζουμε για τις τιμές των ακριβών αυτοκινήτων όταν έχουμε πολύ σοβαρότερα θέμα να μας απασχολούν.

REALZEUS πάντα υπήρχαν πολύ σοβαρότερα θέματα από τις τιμές των αυτοκινήτων, από το αν η κίνηση είναι μπροστά ή πίσω, από το ντιζάιν του κάθε νέου μοντέλου, από την αίσθηση του τιμονιού και τις επιδόσεις κλπ κλπ...
Δεν είναι κάτι νέο, είτε στο σπίτι του καθενός, είτε στη χώρα, είτε στον κόσμο, ανέκαθεν υπήρχαν ΠΟΛΥ σοβαρότερα προβλήματα.
Το τόπικ έπρεπε να κλειδωθεί από την 1η σελίδα. :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#483333
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#483602
popolaros έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Είναι φανερή η προσπάθεια του Ελληνικού Κράτους και ειδικότερα της κυβέρνησης να αποθαρρύνει τα ακριβότερα αυτοκίνητα.



τι θα πει ''αποθαρρυνει'';;;;


φωναζουν μερικοι : ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ απο εμας τους μικρους τα περνετε. ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ γιατι δεν πατε να τα παρετε απο αυτους που εχουν.

πανε τα παρουν απο αυτους που εχουν. αντε παλι πισω. ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ τα κανανε πολυ ακριβα.

οκ.

παράνοια!!!!


Απο την μια εχεις δικιο που γενικευεις το θεμα, οτι δηλαδη τα τελευταια περιπου 40 χρονια τα αυτοκινητα ηταν κυριως ακριβα, οπερ και δεν φταιει αποκλειστικα και μονο ο Τσιπρας επειδη ψηφησε τον σχετικο νομο...

Απο την αλλη, φαινεται να το χανεις, καθοτι αν παρατηρησεις λιγο πιο προσεκτικα τις διαφορες τιμων, αλλα και τις ετησιες ταξινομησεις, λαμβανοντας υποψιν και τον εταιρικο στολο / νοικιαρικα που ουσιαστικα "κραταει" την αγορα -καινουργιου αυτοκινητου, οι σημερινες τιμες, αυτες που καθοριστικαν απο το καλοκαιρι του 16' με την κλιμακωτη φορολογηση στα τελη ταξινομησης, ειναι οι υψηλοτερες απο την εποχη ΠΡΙΝ την πρωτη αποσυρση που εφαρμοστηκε στην χωρα το 1991-92.

Δεν βρισκομαστε απλως σε μια φαση "ανοδου τιμων", αλλα στις πλεον υψηλες τιμολογησεις, εδω και 35 περιπου χρονια, με το μεσο εισοδημα ταυτοχρονα του Ελληνα να ειναι στα ιδια επιπεδα των αρχων του 90' ισως και λιγο χειροτερα.

Ολο αυτο εαν το συγκρινουμε με τον μεσο Ευρωπαικο ορο, ειμαστε χειροτεροι σε τιμες και απο τους Ολλανδους, που -νομιζω- θεωρουνται οι ακριβοτεροι στην αγορα αυτοκινητου, (ισως μαζι με Δανια? :hmmm: ) δεδομενου οτι το μεσο εισοδημα εκει πρεπει να ειναι 3-4 φορες πανω απο το δικο μας...
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#483619 Η πολιτική του ακριβού αυτοκινήτου λόγω υπερφορολόγησης είναι πολιτική κοντόφθαλμη που δε σέβεται τον πολίτη...

Ακριβότερο αυτοκίνητο συνεπάγεται καλύτερη ασφάλεια, ποιότητα ζωής, μεγαλύτερο ποσό κινείται στην αγορά από σέρβις μέχρι ασφάλιστρα κτλ...

είναι πασίγνωστο πως κάθε κυβέρνηση κοιτά κοντόφθαλμα κ χωρίς πλάνο ποτέ... τον δε πολίτη τον έχουν εξ ορισμού γραμμένο...
Άβαταρ μέλους
By mirage
#483623 Γιατί PeterPan μου; Παραγουμε αυτοκίνητα στην Ελλάδα; Εχουμε κανενα ιδιαιτερο συμφερον, πχ η βιομηχανια αυτοκινητου μας να πουλά αυτοκίνητα; Τι θα πει ποιότητα ζωής; Γιατι πχ ειναι ποιότητα το ακριβο αυτοκινητο και οχι ενα καλο συστημα υγείας; Μη μου πεις και τα 2 ειναι σημαντικά γιατι στην ζωη δεν μπορεις να τα εχεις ολα. Και τελικα τι σημασία εχουν οι υψηλοι φοροι αν οι μισθοί ειναι καλοί; Οι Δανοί με τους τεραστιους φόρους στα αυτοκίνητα δεν έχουν πχιοτητα ζωής δλδ; Η κουβέντα μπορει να παει πολυ μακριά αλλα οχι το φτηνο ακριβο αυτοκινητο δεν ειναι δεικτης ποιοτητας ζωης.

< >
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#483629 Ακριβως. Ο ελληνας πολιτης δεν νομιζω να λαμβανει ιδιαιτερο σεβασμο σε καποιον τομεα.

< >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#483643 Οπως εγραψα, αδιαφορες οι τιμες των αυτοκινητων για την ποιοτητα ζωης (βλεπε Δανια, Νορβηγια, Ολλανδια που εχουν ειδικα οι 2 πρωτες τρελλους φορους στα αμαξια- συγκρισεις με γειτονικες ΣΟυηδια και Γερμανια που δεν εχουν γιατι εχουν βιομηχανια προφανως). Απο την στιγμη που δεν εχεις τοπικη βιομηχανια δεν θα πρεπει να επιδοτεις αμαξια οπως το Μακαν το οποιο ωραιο μεν να το οδηγεις αλλα για να μετακινηθεις μπορεις να παρεις ενα φθηνοτερο με το 1/5 του κοστους και το ιδια δουλεια να κανεις.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#483654 Οχι μονο ειναι κοντοφθαλμη η πολιτικη της υπερφορολογησης, αλλα στην προκειμενη περιπτωση ειναι και προκλητικα αδικη για τα -οσα εχουν απομεινει δηλαδη- μεσαια οικονομικα στρωματα.

Λογω του σημειου που εχουμε φτασει, ηταν αναμενομενο να μπουν επιπροσθετοι φοροι και στα αυτοκινητα.
Η κοντινη ιστορια εχει δειξει οτι οποιαδηποτε κυβερνηση και να ειχαμε, με τετοια επιτηρηση και προγραμμα, θα προχωρουσαν στην αφαιμαξη και αυτης της αγορας (αφου οι εκαστοτε κυβερνησεις διαχρονικα, ειναι επισης ανικανες ή δεν τολμουν να μαζεψουν εστω ενα 30-40% της ασυλληπτης φοροδιαφυγης κυριως μεγαλου κεφαλαιου, ανω του 1εκ. ευρω ετησιου τζιρου).

Το προβλημα, η ασχετοσυνη, ή η προκλητικη αδιαφορια της παρουσας κυβερνησης, ειναι η εντελως αδικη κλιμακα φορολογησης. Δεν μπορεις να οκταπλασιαζεις ( επι 8 φορες!!!) την ποσοστιαια κλιμακα απο λιανικη προ φορων 14κ ευρω στα 25κ ευρω και απο εκει και πανω να παραμενει ιδια!

Πιο ισορροπημενη θα ηταν η κλιμακα εαν πηγαινε εστω στο διπλασιο ή και τριπλασιο για λιανικη προ φορων απο το ποσο των 14κ στα ανω των 25κ ευρω και κατα την ιδια εννοια στο 6πλασιο πχ πανω απο τα 50κ και στο 8πλασιο πανω απο τα 100κ ευρω.

Τωρα κατα την φορολογηση που εχει κανει το κλιμακιο, θεωρουνται το ιδιο "πλουσιοι" οσοι αγοραζουν με λιανικη προ φορων ανω των 25κ ευρω, μεχρι το απειρο... :dizzy: :help:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#483657 Εδω ο βασικος ειναι 400 ευρω ξερω γω και μιλαμε για αμαξια ανω των 25κ. Τπτ δεν ειναι φυσιολογικο στην παρούσα φαση αλλα οχι και να λεμε πως η χαμηλη φορολογια σε ακριβα αυτοκινητα σημαινει πχιοτητα ζωης.

< >
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#483663 Τα "χαμηλά" και τα "ακριβά" είναι έννοιες σχετικές.
Από τη στιγμή που μας έφτασαν να θεωρούμε δεδομένο τον βασικό των 400e ε πλέον μας φαίνεται λογικό να θεωρούμε και ακριβά τα αυτοκίνητα ανω των 20 και 25k λες και ένα καλοεξοπλισμένο Civic 1.500cc, ένα Mondeo 1.500cc, ή ακόμα και ένα Golf 2.000cc είναι είδος πολυτελείας.

Σημ. άλλο ακριβό για την τσέπη μας ή για το κράτος και άλλο ακριβό αυτοκίνητο γενικά που σαν προϊόν ξεκινάει από τα 10.000 και πάει στο θεό...

Πλέον θεωρούμε οτιδήποτε πέραν των άκρως απαραίτητων, πολυτέλεια.
Τελευταία επεξεργασία από morpheus και 10 Φεβ 2018, 20:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By GTS
#483668 Ολα σχετικα ειναι, με βασικο τα 450 προφανως πανω απο τα 20κ πολυτελεια ειναι και ακριβα. Αν ειχες μεσους μισθους 5κ τοτε θα ηταν φθηνα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#483672 Με 450€ βασικό ακόμα και τα 20Κ για αμάξι είναι πολλά.
Αυτός που τα βγάζει μόνο να το ονειρευτεί μπορεί.

Αν από την άλλη βγάζει 5Κ, το θεωρεί φτηνό και κοιτάζει κάτι με 40Κ.

Με αυτούς τους μισθούς, αυτήν την ανεργία, αυτήν την υγεία, είναι αστείο να λέμε " κακό πράγμα οι φόροι στα αυτοκίνητα".
Ακόμα και για φόρουμ αυτοκίνητου.

Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#483688
mirage έγραψε:Εδω ο βασικος ειναι 400 ευρω ξερω γω και μιλαμε για αμαξια ανω των 25κ. Τπτ δεν ειναι φυσιολογικο στην παρούσα φαση αλλα οχι και να λεμε πως η χαμηλη φορολογια σε ακριβα αυτοκινητα σημαινει πχιοτητα ζωης.

< >


Mε την δευτερη προταση που αναφερθηκε και πιο πριν δεν συμφωνω...Προφανως σε ακριβα αυτοκινητα η φορολογια θα πρεπει αντιστοιχα να ειναι ακριβα. Απλως στην χωρα μας χανουμε την ουσια και μεταφραζουμε την εκαστοτε φραση "ακριβα" οπως βολευει την εκαστοτε εξουσια...

Δεν γινεται να εισαι -εστω και τυπικα εντος Ευρωζωνης- και να πληρωνεις για κατηγορια κοστους 27-30κ ευρω αυτοκινητου συνολικα 40% σε φορους και ταυτοχρονα, να διατηρειται το ιδιο επιπεδο φορολογησης οταν ο αλλος δινει 100κ ή και 200κ ευρω...
Δεν ειναι το ιδιο πλουσιοι, σε αυτο ουσιαστικα ενισταμαι, στην εντελως παραλογη κλιμακα που θεωρει γενικως και αοριστως εξισου "πλουσιο" καποιον, ειτε δινει 30κ ευρω γαι αυτοκινητο, ειτε 200κ ευρω... :omg:

Οσο για την χαμηλη φορολογια σε ακριβα αυτοκινητα, αυτο ειναι ενα τμημα ανωτερης ποιοτητα ζωης, ΑΛΛΑ για ΗΔΗ πολιτισμενες και "φτασμενες" Ευρωπαικες πολεις που εχουν διασφαλισει ενα αποτελεσματικο συστημα υγειας-παιδειας, ενα κρατος...υπαρκτο και δικαιο και ολα αυτα μαλιστα ανω του μεσου ορου.
Εμεις εδω στην μπανανια δεν εχουμε ουδεποτε εξασφαλισει και αυτα που σε αλλες πολεις-χωρες θεωρουνται δεδομενα, οποτε για ποια χαμηλη φορολογια σε ακριβα αυτοκινητα να συζητησουμε...