Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#484062
vagmag έγραψε:
...Τόσα χρονια δε μας ενοχλούσε που ο γειτονας, φίλος , συγγενής , δε δήλωνε τίποτα αλλα είχε μεζονέτα , εξοχικό , αυτοκινητο κλπ ... , δε μας πείραζε που ο πεθερός έπαιρνε σύνταξη απο τα 50+ , 2000 ευρώ γιατι ήταν απο τη ΔΕΗ , δε μας πείραζε που ο φίλος πληρώνονταν απο το δημόσιο κ δεν πήγαινε ( σιγά τι κόστιζε ο καθένας ...) , ή έκλεβε ή έκανε μετα μαύρα ιδιαίτερα στο σπιτι κλπ κλπ κλπ
Όλα μπροστά μας ήταν κ ειναι . Αλλα λέγαμε δε βαριέσαι ... έτσι ειναι αυτά ... ας κοιτάω εγώ τη δουλειά μου .
Κ υπήρχαν τα πολλά δανεικά κ συνεχίζαμε .... κ κόπηκαν υα δανεικά κ έγιναν φόροι .... κ περικοπές .... κ πληρώνουμε όλοι ... Οχι μόνο αυτοί ...
ναι δεν τα ξέραμε τα δανεικά ...
τα αλλα τα βλέπαμε όμως ...
Δεν είμαστε ρουφιάνοι όμως ... ας μην διαμαρτυρόμαστε κιόλας ...

Προς θεού , δε θεωρώ εαυτόν καλύτερο των υπολοίπων . Στον ίδιο κουβα με βάζω ...


Εδω ομως ειναι που εγω διαφωνω...Γιατι και εγω εχω γνωστους που ξερω οτι φοροδιεφευγαν εδω και χρονια. Οπως εχω και γνωστους που ψωλοκοπαναγανε στο Δημοσιο, με μισθους παλαβους.

Οταν τα εκαναν ολα αυτα, δεν υπηρχε ΚΑΝΕΝΑ συστημα που να ανταμοιβει, ή ακομα καλυτερα να ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ, οποιον δωσει τον γειτονα του, ή ακομα και τον συγγενη του, για φοροδιαφυγη κτλ.
Γιατι εγω δεν εχω κανενα θεμα με το να τους εδινα ολους αυτους.
Το αντιθετο μαλιστα...Το θεμα ομως ειναι οτι αποτελω μια γραφικη αλλα και εντελως απροστατευτη μειοψηφια...

Δεν υπαρχει δηλαδη ΤΙΠΟΤΑ, που να εδινε αλλα και τωρα να δινει την δυνατοτητα στον εκαστοτε φορολογουμενο πολιτη που πληρωνει ολες του τις υποχρεωσεις, να προστατευτει, να διασφαλιστει απο το εκαστοτε λαμογιο, κλεφτη, φοροφυγα κτλ.
Στην καλυτερη θα δεχεσαι απειλες, αγωγες δικαστηρια, στην χειροτερη θα σου κανουν και ενα συμβολαιο, να σε κλαιει η οικογενεια σου.

Προχτες μου ειπε ενα σκηνικο ο ξαδελφος μου, που πηγε στην Γενευη να δει την αδελφη του, μολις που ειχε εγκατασταθει με μεταθεση σε ναυτιλιακη εταιρια απο Πειραια.

Του ειπε οτι στην δουλεια, ενας συναδελφος μια μερα πηγαινοντας στην δουλεια με το αμαξι, εκανε αναστροφη σε δρομο που απαγορευοταν.
Μετα απο λιγες μερες του ηρθε κληση στο σπιτι...500ευρω. Τα 200 πηγαινουν στο κρατος, τα 300 σε αυτον που ΤΟΝ ΕΔΩΣΕ...

Οχι οτι ειναι και οτι καλυτερο η ρουφιανια, αλλα αποδιδει? Αποδιδει. Ειναι πιο δικαιο απο το χαως το δικο μας?
Προφανως και ειναι.

Εδω καθε μερα, βρισκεις καποιον στο δρομο να παρανομει, απο stop, κοκκινο φαναρι, οπισθεν σε δρομο μονης κυκλοφοριας κ.ο.κ. Του λες μια κουβεντα (οχι βρισιες, ουτε φωνες, ουτε ειρωνια κτλ) και σου λεει απο ηλιθιες δικαιολογιες μεχρι και κανα μπινελικι.

Ενα βημα πριν τα Hunger games εχουμε καταντησει, αλλα δυστυχως καποιοι (πολυ μικρο ποσοστο απ' οτι καταλαβαινω, γιατι δεν μπορω να το εξηγησω αλλιως...) δεν φταινε, αλλα ουτε και μπορουν να βρουν το δικιο τους για ολο αυτο το φρενοκομειο που ζουνε καθε μερα.
Αυτο λεω...
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#484064
REALZEUS έγραψε:
vagmag έγραψε:Φαντάζεσαι σήμερα να βγει ένας άλλος επαναστάτης κ πει πτι έχει άλλο δρόμο , οτι δε θελουμε να βγούμε στις αγορές γιατι θα μας γδάρουν , δε θελουμε δανεικά , δε θα πληρώσουμε το Δ.Ν.Τ , θα πάρουμε πίσω υα λιμάνια , θα κρατικοποιηθούν τα πάντα κλπ ... κ να πάμε παλι πίσω μερικά χρονια ;;;;; Ε αυτο με ενοχλεί ...


Σε ενοχλεί επειδή θεωρείς μονόδρομο τον Νεοφιλελευθερισμό.


Θα μπορούσες να αναλύσεις ποιος ειναι ο άλλος δρόμος ;
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#484119
Kon5 έγραψε:Δία μου με το E220d ειχα 1500 σαλ και το κοντερ έλεγε 130 χλμ/ωρα. Η δε κατανάλωση στα 4.5 λιτρα. Δύναμη δεν στερήθηκα και ο ηχος απο το diesel στο ρελαντί ίσα που γινοταν αντιληπτος στα ευαισθητα κ ιδιαιτερα απαιτητικα αυτιά μου. Να πω πως όσα μεγάλα ειδα ηταν πετρέλαια με εξαιρεση αρκετά rs6


Φαντάσου απλά αγαπητέ μου Κων/νε πόσο πιο ωραία και ήσυχα θα πήγαινε η αντίστοιχη βενζινοκίνητη. :iconcool:


Κίκιζας . έγραψε:Του ειπε οτι στην δουλεια, ενας συναδελφος μια μερα πηγαινοντας στην δουλεια με το αμαξι, εκανε αναστροφη σε δρομο που απαγορευοταν.
Μετα απο λιγες μερες του ηρθε κληση στο σπιτι...500ευρω. Τα 200 πηγαινουν στο κρατος, τα 300 σε αυτον που ΤΟΝ ΕΔΩΣΕ...


Χωρίς να διαφωνώ στα υπόλοιπα που λες, το συγκεκριμένο το σιχαίνομαι. Γενικά η Ελβετία είναι Κράτος ρουφιάνων, πλυντηριάδων και σφουγγοκωλάριων!!!


vagmag έγραψε:Θα μπορούσες να αναλύσεις ποιος ειναι ο άλλος δρόμος ;


Θα μπορούσα να αναλύσω, αλλά δεν θα το κάνω. Θα αναφέρω απλά 2-3 άλλους δρόμους και ο καθένας ας διαλέξει αυτόν που προτιμάει.
1) Σοσιαλισμός-Ευρωκομμουνισμός. Γιαλαντζί σύστημα, αλλά καλύτερο από τον άκρατο Καπιταλισμό-Νεοφιλελευθερισμό.
2) Κινέζικος Κρατικός Καπιταλισμός. Για φτύσιμο.
3) Κανονικός οριτζινάλε Σοσιαλισμός με Κεντρικό Σχεδιασμό.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#484126
REALZEUS έγραψε:


Κίκιζας . έγραψε:Του ειπε οτι στην δουλεια, ενας συναδελφος μια μερα πηγαινοντας στην δουλεια με το αμαξι, εκανε αναστροφη σε δρομο που απαγορευοταν.
Μετα απο λιγες μερες του ηρθε κληση στο σπιτι...500ευρω. Τα 200 πηγαινουν στο κρατος, τα 300 σε αυτον που ΤΟΝ ΕΔΩΣΕ...


Χωρίς να διαφωνώ στα υπόλοιπα που λες, το συγκεκριμένο το σιχαίνομαι. Γενικά η Ελβετία είναι Κράτος ρουφιάνων, πλυντηριάδων και σφουγγοκωλάριων!!!




Ειναι ακραιο, επιβραβευει την ρουφιανια -σε παρανομια του κοκ βεβαια, που σε καποιες περιπτωσεις προκαλει ατυχηματα ή και δυστυχηματα...- δεν μου αρεσει, δεν το θεωρω σωστο.

Επειδη ομως στη μπανανια πλεον σχεδον ολα λειτουργουν στα ακρα, ειτε νεοφιλελευθερισμος με πλουτοκρατικο καπιταλισμο, ειτε σοσιαλισμος του κωλου με αριστεροστροφες πορδες, με αποτελεσμα το χαος και την παντελη ελλειψη αξιοκρατιας, ε θα προτιμουσα αυτο απο το να κλεβουν καποιοι στις πλατες αλλων μια ζωη, να θεωρουνται μαγκες και προτυπα και εγω -και ο καθε συνεπης φορολογουμενος- να ειμαστε οι αυτοματοι χορηγοι τους οταν διαπιστωσει το εκαστοτε κομματικο κρατος οτι το ταμειον ειναι μειον...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#484184 :s_hang
To πρωί είμαι άχρηστος εντελώς, ούτε για δουλειά, ούτε για moderation κάνω! :oops:
Τα συγχώνευσα (ανάποδα μεν, αλλά έστω! :lol: )
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#484260 Φαίνεται πως η συζήτηση είχε... κοινό όταν ήταν στο BMW forum! :lol:
Λοιπόν, λίγα λόγια από εμένα:
1. Είναι δεδομένο πως η τελευταία κυβέρνηση έκανε λίγο φθηνότερα τα μικρά και φθηνά αυτοκίνητα και αρκετά ως πολύ ακριβότερα τα πιο ακριβά. Γενικώς, δείτε λίγο τι ισχύει για τα εταιρικά:

«2. Η αξία της παραχώρησης ενός οχήματος σε εργαζόμενο ή εταίρο ή μέτοχο από ένα φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα, για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα εντός του φορολογικού έτους, υπολογίζεται ως ποσοστό της Λιανικής Τιμής Προ Φόρων (ΛΤΠΦ) του οχήματος ως εξής:
α) για ΛΤΠΦ από 0 έως 12.000 ευρώ ως ποσοστό τέσσερα τοις εκατό (4%) της ΛΤΠΦ ως επιπλέον ετήσιο εισόδημα,
β) για ΛΤΠΦ από 12.001 έως 17.000 ευρώ ως ποσοστό επτά τοις εκατό (7%) της ΛΤΠΦ ως επιπλέον ετήσιο εισόδημα,
γ) για ΛΤΠΦ από 17.001 έως 20.000 ευρώ ως ποσοστό δεκατέσσερα τοις εκατό (14%) της ΛΤΠΦ ως επιπλέον ετήσιο εισόδημα,
δ) για ΛΤΠΦ από 20.001 έως 25.000 ευρώ ως ποσοστό δεκαοκτώ τοις εκατό (18%) της ΛΤΠΦ ως επιπλέον ετήσιο εισόδημα,
ε) για ΛΤΠΦ πλέον των 25.001 ευρώ ως ποσοστό είκοσι δύο τοις εκατό (22%) της ΛΤΠΦ ως επιπλέον ετήσιο εισόδημα, ανεξάρτητα αν το όχημα ανήκει στην επιχείρηση ή είναι μισθωμένο με οποιονδήποτε τρόπο στα ανωτέρω πρόσωπα. Το ανωτέρω ποσοστό καθενός οχήματος δεν επιμερίζεται σε περισσότερα του ενός πρόσωπα.
Η αξία της παραχώρησης του οχήματος μειώνεται βάσει παλαιότητας ως εξής:
i) 0-2 έτη καμία μείωση
ii) 3-5 έτη μείωση δέκα τοις εκατό (10%)
iii) 6-9 έτη μείωση εικοσι πέντε τοις εκατό (25%)
iv) Από 10 έτη και μετά μείωση πενήντα τοις εκατό (50%).

Πηγή: Taxheaven © Δείτε περισσότερα https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/32664

Ο πίνακας παραπάνω αποδεικνύει περίτρανα πως τα αυτοκίνητα που έχουν ασυλία από φόρο, είναι όσα έχουν ΛΤΠΦ κάτω από 12Κ. Ήτοι, τα σουπερμινι με μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού και μεσαίο μοτέρ. Από εκεί και μετά, πληρώνεις. Και αν πας σε premium μάρκα, θα πληρώσεις ΠΟΛΛΑ. Γιατί απλούστατα ξεκινάς με αρκετά μεγάλη ΛΤΠΦ.

2. Η κάθε χώρα θέλει ένα θετικό ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών. Για το τι ακριβώς είναι αυτό, παραπέμπω στο λινκ.
Με λίγα λόγια:

Ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών είναι ένας πίνακας συναλλαγών που παρουσιάζει τη διαφορά μεταξύ της αξίας των αγαθών και των υπηρεσιών που εισάγει μια χώρα σε σχέση με την αξία αυτών που εξάγει.

Πιο συγκεκριμένα, το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών απεικονίζει τη διαφορά των εσόδων που προέρχονται από το εξωτερικό για παραγόμενα αγαθά και υπηρεσίες (συμπεριλαμβανομένων εισοδημάτων από τόκους και μερίσματα, ενοικίων από περιουσιακά στοιχεία και υπηρεσιών των παραγωγικών συντελεστών), μείον τις αντίστοιχες πληρωμές που γίνονται σε ξένους από την εγχώρια οικονομία.

Εάν το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών είναι θετικό τότε η χώρα παρουσιάζει πλεόνασμακαι αντανακλά την καθαρή επένδυση της χώρας στο εξωτερικό, ενώ εάν είναι αρνητικό,έλλειμμα και δείχνει τις καθαρές επενδύσεις στη χώρα από το εξωτερικό.


Προσοχή, βλέπετε πως εδώ μιλάει για άθροισμα αγαθών ΚΑΙ υπηρεσιών. Τα αυτοκίνητα είναι στα αγαθά, ο τουρισμός είναι στις υπηρεσίες. Στην Ελλάδα, έχουμε έλλειμμα στις εισαγωγές αγαθών-αλλιώς, το εμπορικό ισοζύγιο- (εισάγουμε περισσότερα από αυτά που εξάγουμε), ενώ πλεόνασμα στις υπηρεσίες. Εν μέσω μνημονίων, το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών, έγινε προσπάθεια απ' όλες τις κυβερνήσεις να ισοσκελιστεί. Κάποια μέτρα που βοήθησαν σ' αυτό ήταν η μείωση των εισαγωγών (λόγω πτώσης αγοραστικής δύναμης και εσωτερικής υποτίμησης), η αύξηση της τιμής συγκεκριμένων αγαθών (αυτοκίνητα, πετρέλαιο, βενζίνη, απόπειρα για υψηλότερο φόρο στο μοσχάρι που τελικά δεν πέρασε-εισάγουμε το συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό, κλπ).
Τα παραπάνω είναι ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ της χώρας. Περισσότερα, διαβάστε και στο site της Τράπεζας της Ελλάδος
http://www.bankofgreece.gr/Pages/el/Sta ... basic.aspx

3. Με όλα τα παραπάνω, η εικόνα της χώρας, σε ότι αφορά το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών, είναι αυτή εδώ:
http://www.huffingtonpost.gr/2017/10/23 ... 56050.html
Πλεόνασμα εμφάνισε το Ισοζύγιο Τρεχουσών Συναλλαγών της χώρας στο οκτάμηνο Ιανουαρίου - Αυγούστου έναντι ελλείμματος την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος, το Ισοζύγιο εμφάνισε πλεόνασμα 123 εκατ. ευρώ έναντι ελλείμματος ύψους 211 εκατ. ευρώ πέρυσι. Η εξέλιξη αυτή οφείλεται στη βελτίωση κυρίως του ισοζυγίου υπηρεσιών και δευτερευόντως των ισοζυγίων πρωτογενών και δευτερογενών εισοδημάτων, η οποία υπεραντιστάθμισε την αύξηση του ελλείμματος του ισοζυγίου αγαθών.


4. Έχοντας όλα τα παραπάνω υπόψιν, πότε μπορούμε να περιμένουμε να αγοράσουμε ένα καλύτερο αμάξι; Κάποιοι θα πουν με την αλλαγή κυβέρνησης, ενθυμούμενοι τον ΚΚ junior και την εθνοσωτήριο κυβέρνησή του (που έστειλε την χώρα τελεσίδικα στα βράχια...). Κάποιοι λένε πως η επόμενη κυβέρνηση θα έρθει και θα το αλλάξει το σημερινό καθεστώς.
Με όλο τον σεβασμό, νομίζω πως ΔΕΝ θα το κάνει, τουλάχιστον άμεσα. Κάτι τέτοιο θα γίνει ΜΟΝΟΝ αν και το πλεόνασμα των υπηρεσιών (πχ τουρισμός) ή οι εξαγωγές (πχ αγροτικά προϊόντα) μεγαλώσουν. Γιατί αν δεν μεγαλώσουν, το να επιτρέψουμε κεντρικά να εισάγουμε πιο ακριβά αυτοκίνητα, άρα να δαπανούμε περισσότερα για εισαγωγές αγαθών (σαν χώρα πάντοτε) δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ πλεονέκτημα (για την χώρα, γι' αυτόν που αγοράζει το αμάξι, έχει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ προφανώς! :lol: ).

5. Επειδή εδώ και πολλά χρόνια δεν παίρνονται μέτρα χωρίς έγκριση, δεν θα πόνταρα σε αλλαγή όλων των παραπάνω. Φοβάμαι πως θα πρέπει να αποδεχτούμε πως σε μια χρεωκοπημένη χώρα, και με τους σημερινούς μισθούς, πάμε μέχρι VW Golf και πολύ μας είναι. Οτιδήποτε παραπάνω, είναι πολυτέλεια (και το Golf δηλαδή, κάθε άλλο παρά λαϊκό είναι...) και για να το αποκτήσουμε, θα πρέπει να βάλουμε το χέρι πολύ βαθιά και κυρίως, θα είμαστε πάντοτε υποψήφιοι για έξτρα φορολόγηση από το κράτος.
Με απλά λόγια, το κράτος αυτόν που έχει ένα φθηνό αμάξι, δεν θα τον αγγίξει. Αλλά δεν αποκλείεται ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου 22Κ ΛΤΠΦ να θεωρηθεί έχων και κατέχων, όπως κάποτε θεωρήθηκαν/θεωρούνται οι δίλιτροι και άνω.

Από εκεί και μετά, μακάρι εγώ να κάνω λάθος και ν' αλλάξουν τα πράγματα αν αλλάξει η κυβέρνηση.

Τέλος, υπάρχουν θέματα αλλού που αφορούν άλλους φόρους και τη πολιτική γενικότερα. Εδώ ας μείνουμε στους αυτοκινητιστικούς.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#484540 Γρηγορη ολα οσα εγραψες ειναι σωστα... προσωπικα θυμαμαι να λεω εδω και χρονια οτι αυτο το ισοζυγειο ειναι το πιο σημαντικο (τρεχουσων συναλλαγων) θεωρουσα δε την εποχη οπου η Ελλαδα εισηγαγε 250000 οχηματα, το ετος, σαν μια σκετη τρελλα. Ελεγα δε και το εφαρμοσα εγω οσο περνουσε απο το χερι μου να αγοραζω μτχ οχηματα μη θελοντας σε προσωπικο επιπεδο να συμμετασχω σε αυτη την παρανοια. Εχω το AYGO απο την κορη μου και ο γιος μου εχει το μινι R53 του 2006, εισαχθεν απο USA το 2009. Στην καθημερινοτητα δεν θελεις κατι αλλο.
Το 2.24v το εχω και το φροντιζω για να θυμαμαι παλιες εποχες που ειχαμε δρομους να πηγαινουμε με ενδιαφερον οδηγικο. Περασα την Κυριακη απο τη διαδρομη του Διονυσου που ηταν γεματη οχηματα, αναγκαστικα πας με τους ρυθμους των αλλων, τι να ευχαριστηθεις??
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#484557 Σε συνέχεια των παραπάνω και με πηγή τον αγαπημένο Γιάννη Στουρνάρα, τον υπουργό οικονομικών που όλοι αγαπήσαμε, καθότι διετέλεσε υπουργός στην κυβέρνηση Σαμαρά, και αυτό κάνει τα μέτρα του γλυκά σαν το μετάξι, και τον λόγο του σωστό σαν αυτόν της γυναίκας που θέλουμε να :lipsealed: :lipsealed: :help: :help: .
http://www.euro2day.gr/news/economy/art ... -to-2.html

Τα τελευταία οκτώ χρόνια η Ελλάδα κατάφερε να διορθώσει τις ανισορροπίες, σημείωσε ο διοικητής της ΤτΕ ΕΛΛ μιλώντας στο Ελληνο-ισπανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, με θέμα «Το μέλλον της Ελληνικής Οικονομίας».

Εφαρμόζοντας τολμηρές οικονομικές μεταρρυθμίσεις και το πρόγραμμα προσαρμογής έχει πλήρως εξαλειφθεί το δημοσιονομικό και εξωτερικό έλλειμμα και βελτιώθηκε h ανταγωνιστικότητα. Παράλληλα, έγινε στροφή προς τα διεθνώς εμπορεύσιμα αγαθά, με αποτέλεσμα οι εξαγωγές αγαθών και υπηρεσιών να φτάσουν το 33,1% του ΑΕΠ από 19% το 2009, σημείωσε.


Μέρος αυτής της πολιτικής είναι και η μείωση της αξίας των ακριβών εισαγόμενων αγαθών (τα αυτοκίνητα είναι κατεξοχήν μεταξύ αυτών).
Άβαταρ μέλους
By 224v
#484618 εχει σχεση το ποσοστο εξαγωγων ως προς το ΑΕΠ με τις εισαγωγες οχηματων... βεβαια απο 250 χιλ εγιναν κατω απο 100 πλεον και πιο φτηνα... κατα μεσο ορο... λογικο φυσικα... Το ισοζυγειο εχει σχεση και με τις εισαγωγες της ενεργειας που ειναι πιο φτηνη προς το παρον...
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#608454 https://www.autoblog.gr/2019/10/08/h-ne ... gia-ta-ix/
ο υπουργείο Οικονομικών θα προχωρήσει σε αλλαγή της κλίμακας υπολογισμού του τέλους ταξινόμησης των ΙΧ, κάτι που θα φέρει αλλαγές στις τελικές τιμές πώλησης των ΙΧ έρχονται το επόμενο διάστημα.

:dizzy: :dizzy: Σωθήκαμε! :help: Δε πάνε καλά και αυτοί.Πάλι καλά που πρόλαβα και πήρα το 500 επί Τσίπρα... :(

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#608462
Govus έγραψε:Ίδια ποσά ή μειωμένα κατά περίπτωση βλέπω :hmmm: ...
Αυξημένα στο τμήμα 20-30.000
Θεούληδες
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#608463
kostis20 έγραψε:https://www.autoblog.gr/2019/10/08/h-nea-klimaka-telwn-taksinomhshs-gia-ta-ix/
ο υπουργείο Οικονομικών θα προχωρήσει σε αλλαγή της κλίμακας υπολογισμού του τέλους ταξινόμησης των ΙΧ, κάτι που θα φέρει αλλαγές στις τελικές τιμές πώλησης των ΙΧ έρχονται το επόμενο διάστημα.

:dizzy: :dizzy: Σωθήκαμε! :help: Δε πάνε καλά και αυτοί.Πάλι καλά που πρόλαβα και πήρα το 500 επί Τσίπρα... :(

Συγνώμη, είναι δυνατόν να ισχύει το τελευταίο; Δηλαδή στα αυτοκίνητα με ΛΤΠΦ 25Κ και πάνω, ο φόρος είναι μικρότερος από τα φθηνότερα; Δεν μπορεί, μάλλον για λάθος πρόκειται.
:help: