Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#475898 Με αφορμή σχολιο ενος συμφορουμίτη , χαζεψα λιγο στο ιντερνετ να βρω καποιον ορισμο ή κάποια καλή εξήγηση. Στο μεταξυ μου φανηκε οτι θα εχει πλακα σαν θέμα συζήτησης

Πως ορίζεται το premium αμάξι;
Ειναι θέμα μάρκας και μόνο; και πως μπαίνει η μάρκα αυτή στην οικογένεια των premium;
Ειναι θεμα μοντελου;
Ειναι θέμα εξοπλισμού; πχ η βασικότερη εκδοση γνωστής μάρκας θεωρείται premium;
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#475899 Θέμα μάρκας, αποκλειστικά.
Σηματάκι, κλειδί κλπ.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#475912 ^Δις. Εάν το ψειρίσεις πολύ, άντε και μαλακά πλαστικά. :shifty:

Εδιτ, ας γράψω και κάτι ολίγον τί σοβαρότερο, περί πρήμιουμ.
Loathed as fuck ο όρος, αλλά έχει κάνει και καλό στα τουτού μας, υπό την έννοια ότι, καθότι το πρήμιουμ αυτοκίνητο - που όντως αξιολογείτε ως τέτοιο με άξονα την μάρκα/πρεστίζ, έκανε προσιτά πολλά πραγματάκια τα οποία υιοθετούνται, πολύ σύντομα πλέον, σε μη πρήμιουμ αυτοκίνητα. Και δεν αναφέρομαι μόνο σε καλούδια του φυράματος των οθονών, καμερών, συνδεσιμότητας etc. αλλά και σε safety features και εργονομικές ευκολίες που αναβαθμίζουν αισθητά κάθε αυτοκίνητο.

My $0.02. :s_yes
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#475920 και πως γινανε αυτες οι μαρκες premium;
ειναι το ποσα χρονια ειναι στο χωρο; ειναι η μεση τιμη των προινοντων τους; ο ογκος πωλησεων;
ειναι θεμα marketing και μονο (διαφημιση);
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#475922
KiloMeater έγραψε:και πως γινανε αυτες οι μαρκες premium;
ειναι το ποσα χρονια ειναι στο χωρο; ειναι η μεση τιμη των προινοντων τους; ο ογκος πωλησεων;
ειναι θεμα marketing και μονο (διαφημιση);
Είναι κάτι που χτίζεται αργά αργά και με αρκετό κόπο με βάση κυρίως την αίσθηση ποιότητας σε συνδυασμό με την παραγωγή μοντέλων που απευθύνονται σε λίγους και πωλούνται ακριβότερα από τον μέσο όρο των αντίστοιχων μοντέλων των μαζικών κατασκευαστών. Φυσικά καλό είναι τα μοντέλα αυτά να ξεχωρίζουν από την μάζα χάρη στην ύπαρξη νέων τεχνολογιών, καλύτερων επιδόσεων ή ιδιαίτερου σχεδιασμού. Από εκεί και πέρα χρειάζεται μελέτη η ιστορία της κάθε μάρκας για να καταλάβουμε τι είναι αυτό που την κάνει premium συγκεκριμένα

< >
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#475926
belgarion έγραψε:
KiloMeater έγραψε:και πως γινανε αυτες οι μαρκες premium;
ειναι το ποσα χρονια ειναι στο χωρο; ειναι η μεση τιμη των προινοντων τους; ο ογκος πωλησεων;
ειναι θεμα marketing και μονο (διαφημιση);
Είναι κάτι που χτίζεται αργά αργά και με αρκετό κόπο με βάση κυρίως την αίσθηση ποιότητας σε συνδυασμό με την παραγωγή μοντέλων που απευθύνονται σε λίγους και πωλούνται ακριβότερα από τον μέσο όρο των αντίστοιχων μοντέλων των μαζικών κατασκευαστών. Φυσικά καλό είναι τα μοντέλα αυτά να ξεχωρίζουν από την μάζα χάρη στην ύπαρξη νέων τεχνολογιών, καλύτερων επιδόσεων ή ιδιαίτερου σχεδιασμού. Από εκεί και πέρα χρειάζεται μελέτη η ιστορία της κάθε μάρκας για να καταλάβουμε τι είναι αυτό που την κάνει premium συγκεκριμένα


ετσι που τα λες, επρεπε το citroen μου να ηταν premium :-)
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#475928
KiloMeater έγραψε:
belgarion έγραψε:
KiloMeater έγραψε:και πως γινανε αυτες οι μαρκες premium;
ειναι το ποσα χρονια ειναι στο χωρο; ειναι η μεση τιμη των προινοντων τους; ο ογκος πωλησεων;
ειναι θεμα marketing και μονο (διαφημιση);
Είναι κάτι που χτίζεται αργά αργά και με αρκετό κόπο με βάση κυρίως την αίσθηση ποιότητας σε συνδυασμό με την παραγωγή μοντέλων που απευθύνονται σε λίγους και πωλούνται ακριβότερα από τον μέσο όρο των αντίστοιχων μοντέλων των μαζικών κατασκευαστών. Φυσικά καλό είναι τα μοντέλα αυτά να ξεχωρίζουν από την μάζα χάρη στην ύπαρξη νέων τεχνολογιών, καλύτερων επιδόσεων ή ιδιαίτερου σχεδιασμού. Από εκεί και πέρα χρειάζεται μελέτη η ιστορία της κάθε μάρκας για να καταλάβουμε τι είναι αυτό που την κάνει premium συγκεκριμένα


ετσι που τα λες, επρεπε το citroen μου να ηταν premium :-)
Το πρόβλημα της Σιτροεν δεν ήταν ότι δεν ήταν πρωτοποριακή εταιρεία αλλά μάλλον ότι παρά ήταν... Και δεν νομίζω ότι μια DS, η CX και η SM δεν ήταν premium στην εποχή τους, απλά τα προβλήματα ποιότητας, οι ιδιαιτερότητες σε όργανα, διακόπτες κλπ και η πολυπλοκότητα τους τα έκανε αυτοκίνητα για λίγους(όχι με την έννοια του πλούτου). Από την άλλη η παραγωγή μαζικών φθηνών οχημάτων δεν επέτρεπε στην εταιρεία να έχει exclusivity.

< >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#475935 Μεγαλη διαφορα κανει και ο ντηλερ και οι εγκαταστασεις που εχει για να γινει μια φιρμα πριμιουμ. Πχ διαφορα Λεξους/Τογιοτα
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#475937
GTS έγραψε:Μεγαλη διαφορα κανει και ο ντηλερ και οι εγκαταστασεις που εχει για να γινει μια φιρμα πριμιουμ. Πχ διαφορα Λεξους/Τογιοτα
Η Lexus, η Infinity και η Acura δημιουργήθηκαν προκειμένου να μπορέσουν οι Ιάπωνες να ξεχωρίσουν (κυρίως στην Αμερική) τις ναυαρχιδες τους από τα υπόλοιπα καθημερινά αυτοκίνητα που πουλούσαν μέχρι τότε. Αυτά έγιναν σε μια εποχή που η ιαπωνική οικονομία ήταν σε τρελή ανάπτυξη και είχαν το χρήμα για κάτι τέτοιο ενώ προφανώς η διαφοροποίηση σε επίπεδο ντίλερ ήταν απαραίτητη για να περάσει το μυνημα και να προσελκύσουν την κατάλληλη πελατεία. Πρέπει να σημειωθεί βέβαια ότι ακόμη και έτσι τα αυτοκίνητα τους ήταν φθηνότερα από ότι τα αντίστοιχα γερμανικά.

< >
Άβαταρ μέλους
By dstou
#475983 Σαφώς και ο βάτραχος της Σιτροέν ήτο πρίμιουμ, το δε SM το έλεγες και (near) luxury. Συνολικά η φίρμα δεν ήταν πρίμιουμ σε όλη της τη γκάμα, τι πριμιά να έχουν π.χ. τα 2CV, Ami8,Dyane and alike?
Τακτική που η φίρμα είχε και στα πρώτα της χρόνια, είχε και τότες μικτή γκάμα, και απλά αμαξίδια και κάποια πιο προηγμένα και ξεχωριστά ταυτόχρονα.

και πως γινανε αυτες οι μαρκες premium;


Kάποιες 'γεννήθηκαν' ως πρίμιουμ ή και πολυτελείας από την αρχή, π.χ. Mερσεντές, Κάντιλακ, Λίνκολν, Ροζ-Ρόις, Λάντσια, εσχάτως οι 3 ιαπωνικές, κ.α.
Κάποιες έγιναν με το χρόνο, π.χ. Άουντι, Πεμβέ, Βόλβο ξεκινώντας από κάτι πιο μαζικό.
Άβαταρ μέλους
By pik.
#475993 πιστευω οι διαφορες ειναι πολλες.

η μεταδοση της κινησης.
η γκαμα των κινητηρων που δινονται,τα κυβικα ,η τεχνολογια.
Προφανως το σημα.
Προφανως ο επιπλεον εξοπλισμος που σε premium μονδελα φθανει σε υψηλά επιπεδα.

και ,προφανως το εσωτερικο.
Πχ.
Εικόνα

ποσο πανεμορφο ειναι αυτο το εσωτερικο;
Άβαταρ μέλους
By Jorge_greek
#476004 Γιατί βγαίνουν κέρατα από το οχύρωμα που έχει για παρμπρίζ οργάνων αυτή η βάρκα;
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#476012
dstou έγραψε:Σαφώς και ο βάτραχος της Σιτροέν ήτο πρίμιουμ, το δε SM το έλεγες και (near) luxury. Συνολικά η φίρμα δεν ήταν πρίμιουμ σε όλη της τη γκάμα, τι πριμιά να έχουν π.χ. τα 2CV, Ami8,Dyane and alike?
Τακτική που η φίρμα είχε και στα πρώτα της χρόνια, είχε και τότες μικτή γκάμα, και απλά αμαξίδια και κάποια πιο προηγμένα και ξεχωριστά ταυτόχρονα.

και πως γινανε αυτες οι μαρκες premium;


Kάποιες 'γεννήθηκαν' ως πρίμιουμ ή και πολυτελείας από την αρχή, π.χ. Mερσεντές, Κάντιλακ, Λίνκολν, Ροζ-Ρόις, Λάντσια, εσχάτως οι 3 ιαπωνικές, κ.α.
Κάποιες έγιναν με το χρόνο, π.χ. Άουντι, Πεμβέ, Βόλβο ξεκινώντας από κάτι πιο μαζικό.


Άρα ειναι ανα μοντέλο; Και τα minimum κριτήρια ποια ειναι ;
Πχ το Audi A2 ειναι Premium ?
Ανάμεσα σε ενα bmw 316 βασικότερη έκδοση και ενα skoda superb full extra πιο ειναι πιο Premium ?

Όλη αυτη η πρημιουμσυνη μου φαινεται μια φούσκα , λίγα αυτοκίνητα εχουνε αυτό το εξαιρετικα διαφορετικό σε ποιότητα και χαρακτήρα που απέχει απο τη μαζική παραγωγή .
Τα υπόλοιπα ειναι συζήτηση iPhone vs Android
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#476018 Mέσα σε όλα τα τεχνικά που κάνουν ένα αυτοκίνητο / μάρκα ξεχωριστή και premium σημαντικό ρόλο παίζει το marketing με την υπερκοστολόγηση η οποία κάνει ένα προϊόν να απευθύνεται στους λίγους που μπορούν να το πληρώσουν, όσο ακριβότερο είναι τόσο περισσότερο premium είναι στα μυαλά των απλών και αθώων καταναλωτών.

Πόσο λοιπόν premium θα ήταν εντελώς άσχετα με τα τεχνικά της χαρακτηριστικά πχ η GT3 αν κόστιζε πχ 19.000€ ? Ή πόσο κύρος θα αποκτούσε πχ το Megane RS αν το αγόραζες 98.000 € ? ή ένα γνήσιο Rolex το έπερνες από το παζάρι με 50€ ή ένα Riva το αγόραζες στην τιμή ενός φουσκωτού.

Θέλω να πω ότι το marketimg κυρίως μέσω του ειδικού τύπου και των celebritys αλλά και γενικότερα αυτού του κυκλώματος παίζει εξ ίσου σημαντικό αν όχι σημαντικότερο ρόλο από το ίδιο το προϊόν και την πραγματική του αξία για να αποκτήσει ένα κύρος και μια γυαλιστερή επικάλυψη που πολλές φορές είναι ψευδεπίγραφη.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#476024 Δεν είναι φούσκα η πριμιά. Φούσκα είναι κάτι που έρχεται, παίρνει γιγάντιες διαστάσεις, σκάει και παρέρχεται. Η κατηγοριοποίηση των αυτοκινήτων, και όχι μόνο αυτών, με ανάλογα κριτήρια, παρά την ευρεία, γενικόλογη και σχετικιστική σημασία του όρου, είναι μια υπαρκτή πραγματικότητα ανέκαθεν.


Διάβασε εδώ, λέει αρκετά πράγματα : https://en.wikipedia.org/wiki/Luxury_vehicle

Ένα περιεκτικότατο απόσπασμα :
The term suggests a vehicle with higher quality equipment, better performance, more precise construction, comfort, higher design, technologically innovative modern, or features that convey an image, brand, status, or prestige, or any other 'discretionary' feature or combination of them. The term is also broad, highly variable and relative. It is a perceptual, conditional and subjective attribute that may be comprehended differently by different people; "What is a luxury car to some... may be 'ordinary' to others."[


η μεταδοση της κινησης.


Το Τζάκουαρ Χ-τάιπ, σωρεία Audi, Κάντιλλακ και Λίνκολν εδώ και 40-50 χρόνια, κάμποσα Λάντσια, το Τραξιόν Αβάντ, ο βάτραχος και το SM, μερικά Βόλβο αλλά και πλήθος άλλων, να υποθέσω λοιπόν ότι λόγω εμπρόσθιας κίνησης δεν είναι πριμιάρικα? Τα τετρακίνητα από το άλλο χέρι, λόγω της μετάδοσης σε δύο άξονες, είναι πάλι 2 φορές πριμιάρικα?
Ρε τι διαβάζουμε... :vava: