Πως ορίζεται το premium αμάξι;
Ειναι θέμα μάρκας και μόνο; και πως μπαίνει η μάρκα αυτή στην οικογένεια των premium;
Ειναι θεμα μοντελου;
Ειναι θέμα εξοπλισμού; πχ η βασικότερη εκδοση γνωστής μάρκας θεωρείται premium;
KiloMeater έγραψε:και πως γινανε αυτες οι μαρκες premium;Είναι κάτι που χτίζεται αργά αργά και με αρκετό κόπο με βάση κυρίως την αίσθηση ποιότητας σε συνδυασμό με την παραγωγή μοντέλων που απευθύνονται σε λίγους και πωλούνται ακριβότερα από τον μέσο όρο των αντίστοιχων μοντέλων των μαζικών κατασκευαστών. Φυσικά καλό είναι τα μοντέλα αυτά να ξεχωρίζουν από την μάζα χάρη στην ύπαρξη νέων τεχνολογιών, καλύτερων επιδόσεων ή ιδιαίτερου σχεδιασμού. Από εκεί και πέρα χρειάζεται μελέτη η ιστορία της κάθε μάρκας για να καταλάβουμε τι είναι αυτό που την κάνει premium συγκεκριμένα
ειναι το ποσα χρονια ειναι στο χωρο; ειναι η μεση τιμη των προινοντων τους; ο ογκος πωλησεων;
ειναι θεμα marketing και μονο (διαφημιση);
belgarion έγραψε:KiloMeater έγραψε:και πως γινανε αυτες οι μαρκες premium;Είναι κάτι που χτίζεται αργά αργά και με αρκετό κόπο με βάση κυρίως την αίσθηση ποιότητας σε συνδυασμό με την παραγωγή μοντέλων που απευθύνονται σε λίγους και πωλούνται ακριβότερα από τον μέσο όρο των αντίστοιχων μοντέλων των μαζικών κατασκευαστών. Φυσικά καλό είναι τα μοντέλα αυτά να ξεχωρίζουν από την μάζα χάρη στην ύπαρξη νέων τεχνολογιών, καλύτερων επιδόσεων ή ιδιαίτερου σχεδιασμού. Από εκεί και πέρα χρειάζεται μελέτη η ιστορία της κάθε μάρκας για να καταλάβουμε τι είναι αυτό που την κάνει premium συγκεκριμένα
ειναι το ποσα χρονια ειναι στο χωρο; ειναι η μεση τιμη των προινοντων τους; ο ογκος πωλησεων;
ειναι θεμα marketing και μονο (διαφημιση);
KiloMeater έγραψε:Το πρόβλημα της Σιτροεν δεν ήταν ότι δεν ήταν πρωτοποριακή εταιρεία αλλά μάλλον ότι παρά ήταν... Και δεν νομίζω ότι μια DS, η CX και η SM δεν ήταν premium στην εποχή τους, απλά τα προβλήματα ποιότητας, οι ιδιαιτερότητες σε όργανα, διακόπτες κλπ και η πολυπλοκότητα τους τα έκανε αυτοκίνητα για λίγους(όχι με την έννοια του πλούτου). Από την άλλη η παραγωγή μαζικών φθηνών οχημάτων δεν επέτρεπε στην εταιρεία να έχει exclusivity.belgarion έγραψε:KiloMeater έγραψε:και πως γινανε αυτες οι μαρκες premium;Είναι κάτι που χτίζεται αργά αργά και με αρκετό κόπο με βάση κυρίως την αίσθηση ποιότητας σε συνδυασμό με την παραγωγή μοντέλων που απευθύνονται σε λίγους και πωλούνται ακριβότερα από τον μέσο όρο των αντίστοιχων μοντέλων των μαζικών κατασκευαστών. Φυσικά καλό είναι τα μοντέλα αυτά να ξεχωρίζουν από την μάζα χάρη στην ύπαρξη νέων τεχνολογιών, καλύτερων επιδόσεων ή ιδιαίτερου σχεδιασμού. Από εκεί και πέρα χρειάζεται μελέτη η ιστορία της κάθε μάρκας για να καταλάβουμε τι είναι αυτό που την κάνει premium συγκεκριμένα
ειναι το ποσα χρονια ειναι στο χωρο; ειναι η μεση τιμη των προινοντων τους; ο ογκος πωλησεων;
ειναι θεμα marketing και μονο (διαφημιση);
ετσι που τα λες, επρεπε το citroen μου να ηταν premium :-)
GTS έγραψε:Μεγαλη διαφορα κανει και ο ντηλερ και οι εγκαταστασεις που εχει για να γινει μια φιρμα πριμιουμ. Πχ διαφορα Λεξους/ΤογιοταΗ Lexus, η Infinity και η Acura δημιουργήθηκαν προκειμένου να μπορέσουν οι Ιάπωνες να ξεχωρίσουν (κυρίως στην Αμερική) τις ναυαρχιδες τους από τα υπόλοιπα καθημερινά αυτοκίνητα που πουλούσαν μέχρι τότε. Αυτά έγιναν σε μια εποχή που η ιαπωνική οικονομία ήταν σε τρελή ανάπτυξη και είχαν το χρήμα για κάτι τέτοιο ενώ προφανώς η διαφοροποίηση σε επίπεδο ντίλερ ήταν απαραίτητη για να περάσει το μυνημα και να προσελκύσουν την κατάλληλη πελατεία. Πρέπει να σημειωθεί βέβαια ότι ακόμη και έτσι τα αυτοκίνητα τους ήταν φθηνότερα από ότι τα αντίστοιχα γερμανικά.
και πως γινανε αυτες οι μαρκες premium;
dstou έγραψε:Σαφώς και ο βάτραχος της Σιτροέν ήτο πρίμιουμ, το δε SM το έλεγες και (near) luxury. Συνολικά η φίρμα δεν ήταν πρίμιουμ σε όλη της τη γκάμα, τι πριμιά να έχουν π.χ. τα 2CV, Ami8,Dyane and alike?
Τακτική που η φίρμα είχε και στα πρώτα της χρόνια, είχε και τότες μικτή γκάμα, και απλά αμαξίδια και κάποια πιο προηγμένα και ξεχωριστά ταυτόχρονα.και πως γινανε αυτες οι μαρκες premium;
Kάποιες 'γεννήθηκαν' ως πρίμιουμ ή και πολυτελείας από την αρχή, π.χ. Mερσεντές, Κάντιλακ, Λίνκολν, Ροζ-Ρόις, Λάντσια, εσχάτως οι 3 ιαπωνικές, κ.α.
Κάποιες έγιναν με το χρόνο, π.χ. Άουντι, Πεμβέ, Βόλβο ξεκινώντας από κάτι πιο μαζικό.
The term suggests a vehicle with higher quality equipment, better performance, more precise construction, comfort, higher design, technologically innovative modern, or features that convey an image, brand, status, or prestige, or any other 'discretionary' feature or combination of them. The term is also broad, highly variable and relative. It is a perceptual, conditional and subjective attribute that may be comprehended differently by different people; "What is a luxury car to some... may be 'ordinary' to others."[
η μεταδοση της κινησης.
Προσφορές πήρα από 80 μέχρι 300 παρά. Για αυτό […]
Σιχαμένο ήχο αυτά τα Ολλανδικά ( γλώσσα) .
Κι όπως όλες οι ΕΛ ομάδες , τώρα στην 3η περίοδο θ[…]
Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyo[…]