Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#476031 Νομίζω ότι ο dstou το τοποθέτησε πολύ καλά. Προφανώς μερικές φορές είναι φύκια για μεταξωτές κορδέλες και επίσης μπορεί για σένα ένα φορτωμένο με εξοπλισμό superb να είναι πιο premium από ένα βασικό audi , αλλά για το ευρύ κοινό και την αγορά το ερώτημα έχει απαντηθεί τα τελευταία 25-30 χρόνια που το σήμα είναι πάνω από όλα. Πολύ απλά οι μαζικοί κατασκευαστές δεν μπορούν να ανταγωνιστούν στις μεγαλύτερες κατηγορίες( πολλοί έχουν εκδιωχθεί ακόμη και από την μεσαία ή παράγουν μόνο crossover/suv σε αυτή) ενώ οι premium συνειδητοποίησαν ότι μπορούν να κατέβουν κατηγορίες και να πουλήσουν με καπέλο χωρίς να επηρεάζεται η εικόνα τους

< >
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#476034
belgarion έγραψε:...ενώ οι premium συνειδητοποίησαν ότι μπορούν να κατέβουν κατηγορίες και να πουλήσουν με καπέλο χωρίς να επηρεάζεται η εικόνα τους

Σχετικα με αυτο...
http://europe.autonews.com/article/2015 ... emium-ness
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#476039
Zeus έγραψε:
belgarion έγραψε:...ενώ οι premium συνειδητοποίησαν ότι μπορούν να κατέβουν κατηγορίες και να πουλήσουν με καπέλο χωρίς να επηρεάζεται η εικόνα τους

Σχετικα με αυτο...
http://europe.autonews.com/article/2015 ... emium-ness
Πολύ ενδιαφέρον άρθρο. Οι πελάτες προσπαθούν να αποφύγουν να είναι ο μέσος όρος ως εκ τούτου προτιμούν ένα μικρό premium από ένα καλοεξοπλισμενο μεσαίο οικογένειακο. Επίσης είναι ενδιαφέρον ότι οι εταιρίες αυτές είναι ανταγωνιστικές στην αγορά εταιρικών χάρη στην μικρότερη απαξίωση τους. Το κορυφαίο βέβαια σχόλιο είναι η πρόβλεψη ότι η Alfa Romeo θα έχει 400.000 πωλήσεις το 2018....

< >
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#476047 Ίσως η ερώτηση αφορά και προϊόντα τύπου Prada & Λouis vuitton . Οπότε ρωτήστε και το έτερον ήμισυ για μια πιο εμπεριστατωμένη απάντηση.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#476068
21 quadra έγραψε:Mέσα σε όλα τα τεχνικά που κάνουν ένα αυτοκίνητο / μάρκα ξεχωριστή και premium σημαντικό ρόλο παίζει το marketing με την υπερκοστολόγηση η οποία κάνει ένα προϊόν να απευθύνεται στους λίγους που μπορούν να το πληρώσουν, όσο ακριβότερο είναι τόσο περισσότερο premium είναι στα μυαλά των απλών και αθώων καταναλωτών.

Πόσο λοιπόν premium θα ήταν εντελώς άσχετα με τα τεχνικά της χαρακτηριστικά πχ η GT3 αν κόστιζε πχ 19.000€ ? Ή πόσο κύρος θα αποκτούσε πχ το Megane RS αν το αγόραζες 98.000 € ? ή ένα γνήσιο Rolex το έπερνες από το παζάρι με 50€ ή ένα Riva το αγόραζες στην τιμή ενός φουσκωτού.

Θέλω να πω ότι το marketimg κυρίως μέσω του ειδικού τύπου και των celebritys αλλά και γενικότερα αυτού του κυκλώματος παίζει εξ ίσου σημαντικό αν όχι σημαντικότερο ρόλο από το ίδιο το προϊόν και την πραγματική του αξία για να αποκτήσει ένα κύρος και μια γυαλιστερή επικάλυψη που πολλές φορές είναι ψευδεπίγραφη.


To GT3 δεν μπορει να κοστιζει 19κ γιατι τους στοιχηζει 40-60κ να το φτιαξουν. Μην γραφεις αστοχα πραγματα. Εχουμε αυτοκινητα που κοστιζουν 12κ να τα φτιαξουν και τα δινουν (προ φορων) με 30κ και ειναι πριμιουμ και το Ρολεξ κοστιζει 500 ευρω και το πουλουν για 4 χιλιαδες...αλλα να μην ισοπεδωνουμε τα παντα..
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#476072 Προσωπικά, για εμένα premium είναι ένα αυτοκίνητο που έχει προσοχή στην λεπτομέρεια. Και αυτό μπορεί να σημαίνει την ποιότητα των υλικών, την ποιοτική συναρμογή (μονώσεις, μικρά διάκενα, κλπ), τις πρακτικές λύσεις που κάνουν ευκολότερη την ζωή σου μέσα στο αυτοκίνητο. Να περνάνε τα χρόνια και να ανακαλύπτεις λεπτομέρειες που δεν είχες ανακαλύψει και που απαίτησαν χρόνο και χρήμα για να γίνουν. Να νιώθεις δηλαδή ότι σε έχουν προσέξει ως πελάτη. Για εμένα αυτό είναι το premium.

Το να φτιάξεις ένα σασί και να κουμπώσεις πάνω ένα τιμόνι, μια μηχανή και τέσσερις ρόδες για να σε πάει από το σημείο Α στο Β, νομίζω ότι μπορούν να το κάνουν όλοι σήμερα. Το premium σου προσφέρει το κάτι παραπάνω, αυτό που δεν είναι απαραίτητο, αλλά σε κάνει να νιώθεις πιο όμορφα (και ίσως πιο ξεχωριστός, για αυτό και σου το χρεώνουν :lol: ).
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#476083 Premium για έναν Αμερικάνο είναι η Cadillac STS, για έναν Ιάπωνα το Toyota Century, για έναν Κορεάτη το Hyundai Genesis, για έναν Γάλλο ήταν η CX, άντε τώρα κανά DS5, για έναν Ιταλό είναι η Maserati Quatroporte και για έναν Άγγλο μια RR.
Για όλους τους Ευρωπαίους (και όλους τους παραπάνω) είναι μια S class, μια 750 ή ένα Α8.
Άβαταρ μέλους
By pik.
#476100
dstou έγραψε:
η μεταδοση της κινησης.


Το Τζάκουαρ Χ-τάιπ, σωρεία Audi, Κάντιλλακ και Λίνκολν εδώ και 40-50 χρόνια, κάμποσα Λάντσια, το Τραξιόν Αβάντ, ο βάτραχος και το SM, μερικά Βόλβο αλλά και πλήθος άλλων, να υποθέσω λοιπόν ότι λόγω εμπρόσθιας κίνησης δεν είναι πριμιάρικα? Τα τετρακίνητα από το άλλο χέρι, λόγω της μετάδοσης σε δύο άξονες, είναι πάλι 2 φορές πριμιάρικα?
Ρε τι διαβάζουμε... :vava:

διαφωνω,δεν θεωρω τα Audi οσο premium ειναι τα Μερκ και τα BMW και ουτε καν οσο ειναι τα Jag γιατι πολυ απλα μοιραζονται ΤΑ ΠΑΝΤΑ με 1555 αυτοκινητα του group.

Οπως επισης δεν θεωρω premium μια Α Class με μπροστινη κινηση ή μια BMW σειρα 2 βαν.
ακομα και τα εσωτερικα τους ειναι αστεια σε σχεση με τις πραγματικα premium κατασκευες.

επισης αν δεν σου αρεσει τι διαβαζεις ευτυχως το φορουμ εχει τα απαραιτητα εργαλεια.
Άβαταρ μέλους
By gakost
#476104
cosneo έγραψε:Premium για έναν Αμερικάνο είναι η Cadillac STS, για έναν Ιάπωνα το Toyota Century, για έναν Κορεάτη το Hyundai Genesis, για έναν Γάλλο ήταν η CX, άντε τώρα κανά DS5, για έναν Ιταλό είναι η Maserati Quatroporte και για έναν Άγγλο μια RR.
Για όλους τους Ευρωπαίους (και όλους τους παραπάνω) είναι μια S class, μια 750 ή ένα Α8.


H genesis είναι πλέον ξεχωριστή οντότητα ακριβώς γιατί κανένας δεν αγόραζε Genesis από τον ίδιο αντιπρόσωπο που πουλούσε το accent

περισσότερες πληροφορίες

Πλέον δεν αγοράζεις hyundai αγοράζεις genesis
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#476108
pik. έγραψε:διαφωνω,δεν θεωρω τα Audi οσο premium ειναι τα Μερκ και τα BMW και ουτε καν οσο ειναι τα Jag γιατι πολυ απλα μοιραζονται ΤΑ ΠΑΝΤΑ με 1555 αυτοκινητα του group.


Σωστό το σκεπτικό αλλά last year! Σήμερον... δεν ισχύει. Θα έλεγα και με σιγουριά σε κανέναν κατασκευαστή.

Πρόσφατα σε Macan αναγνώρισα εξάρτημα του Q7 του 08' που προερχοταν από Α4 του 02' που πιθανό να ήταν και στο Lupo... Δεν είναι premium η Macan ή το Q7?
Μια Ε με τεχνικά της Infiniti (aka καραNissan) δεν είναι premium?
Άσε που πιστεύω ότι και μια Wraith κάτι κοινό με την 114 μπορεί να έχει...
Άβαταρ μέλους
By 224v
#476149
cosneo έγραψε:Premium για έναν Αμερικάνο είναι η Cadillac STS, για έναν Ιάπωνα το Toyota Century, για έναν Κορεάτη το Hyundai Genesis, για έναν Γάλλο ήταν η CX, άντε τώρα κανά DS5, για έναν Ιταλό είναι η Maserati Quatroporte και για έναν Άγγλο μια RR.
Για όλους τους Ευρωπαίους (και όλους τους παραπάνω) είναι μια S class, μια 750 ή ένα Α8.


Η Quatroporte, ειναι μαζυ με τα S ,750, RR, Bentley, Ferrari....οσον αφορα ολους τους Λαους σχεδον. ομως ενω ολες οι Ferrari- Maserati- RR Bentley Porsche ειναι πριμιουμ δεν ειναι αντιστιχα ολα τα AUDI, BMW, ακομα και μερικα Μερσεντες υπαρχουν μερικοι ευρωπαιοι δεν θα τα θεωρουσαν πριμιουμ. Το σιγουρο ειναι οτι ειναι ολα αυτα υπερτιμημενα....
Ενα αλλο κριτηριο ισως ειναι η διατηρηση της υπερτιμησης τους και μετα σαν μετχ. π.χ. Lexus, στη Μ.Ανατολη κρατανε τιμη ακομα και τα παλια τους μοντελλα.... Εψαχνα τοτε για μτχ, και δοκιμασα μερικα τετοια, οντως το εσωτερικο ηταν καταπληκτικο και τα μοτερ μεγαλα και αθορυβα, η κυλησις δε αερας. Σου ελεγαν δε τοτε οτι αμα θες να το ξαναπουλησεις εφευγε αμεσως....
Προσωπικα τοτε πηρα την Thesis 3.0 και δε το μετανιωσα, ομως εγω δεν ειμαι τυπικος αγοραστης.... οχηματος ακομα και τοτε.... ρισκαρω συνηθως...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#476150
mousatos έγραψε:Ίσως η ερώτηση αφορά και προϊόντα τύπου Prada & Λouis vuitton . Οπότε ρωτήστε και το έτερον ήμισυ για μια πιο εμπεριστατωμένη απάντηση.


Αυτά είναι luxury, δηλαδή πάνω από τα premium. Αντίστοιχα των Maserati κλπ.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#476152
GTS έγραψε:
21 quadra έγραψε:Mέσα σε όλα τα τεχνικά που κάνουν ένα αυτοκίνητο / μάρκα ξεχωριστή και premium σημαντικό ρόλο παίζει το marketing με την υπερκοστολόγηση η οποία κάνει ένα προϊόν να απευθύνεται στους λίγους που μπορούν να το πληρώσουν, όσο ακριβότερο είναι τόσο περισσότερο premium είναι στα μυαλά των απλών και αθώων καταναλωτών.

Πόσο λοιπόν premium θα ήταν εντελώς άσχετα με τα τεχνικά της χαρακτηριστικά πχ η GT3 αν κόστιζε πχ 19.000€ ? Ή πόσο κύρος θα αποκτούσε πχ το Megane RS αν το αγόραζες 98.000 € ? ή ένα γνήσιο Rolex το έπερνες από το παζάρι με 50€ ή ένα Riva το αγόραζες στην τιμή ενός φουσκωτού.

Θέλω να πω ότι το marketimg κυρίως μέσω του ειδικού τύπου και των celebritys αλλά και γενικότερα αυτού του κυκλώματος παίζει εξ ίσου σημαντικό αν όχι σημαντικότερο ρόλο από το ίδιο το προϊόν και την πραγματική του αξία για να αποκτήσει ένα κύρος και μια γυαλιστερή επικάλυψη που πολλές φορές είναι ψευδεπίγραφη.


To GT3 δεν μπορει να κοστιζει 19κ γιατι τους στοιχηζει 40-60κ να το φτιαξουν. Μην γραφεις αστοχα πραγματα. Εχουμε αυτοκινητα που κοστιζουν 12κ να τα φτιαξουν και τα δινουν (προ φορων) με 30κ και ειναι πριμιουμ και το Ρολεξ κοστιζει 500 ευρω και το πουλουν για 4 χιλιαδες...αλλα να μην ισοπεδωνουμε τα παντα..


Δεν ισοπεδώνω τα πάντα γιατί δεν πιστεύω ότι ισχύουν όπως τα έγραψα, τα ανέφερα σαν ακραία παραδείγματα για να γίνει αντιληπτό ότι δεν παίζει 100% ρόλο η ποιότητα ενός προίόντος που απέκτησε φήμη αλλά ισχύουν και άλλοι παράγοντες που μέχρι τώρα δεν αναφέρθηκαν, δεν είμαι τόσο ανόητος όσο νομίζεις ώστε να χρειάζομαι μάθημα του τι είναι εύστοχο και τι άστοχο.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#476233 Για όποιον ενδιαφέρεται.

https://www.marketingcharts.com/industr ... ants-73361

Το premium προϊόν είναι εξ' ορισμού πιο ακριβό.
Ή πιο σωστά είναι το προϊόν που ο καταναλωτής είναι διατεθειμένος να σκάσει παραπάνω μονέδα ενώ μπορεί να καλύψει την ίδια ανάγκη με παρόμοιο που είναι πολύ πιο φτηνό.

Μετά μπαίνει το κομμάτι της αντίληψης του κάθε καταναλωτή που 'δικαιολογεί στο μυαλό του' την παραπάνω μονέδα που σκάει για να το αποκτήσει.
- μάρκα (πουλ μουρ, νιώθω καλά που το έχω στην τσέπη/ράφι/ντουλάπα/γκαράζ μου, εμπιστοσύνη)
- ποιότητα
- ανώτερη απόδοση

Τεράστιο ρόλο παίζει η εμπορική/επικοινωνιακή δουλειά που κάνει μια μάρκα σε τοπικό επίπεδο.
Πχ η Volvo έχει κάνει φοβερή δουλειά τα τελευταία χρόνια στο να χτίσει ένα premium προφίλ.

Αντίστοιχα απαραίτητο είναι το κομμάτι της επικοινωνίας για να υποστηρίξει μια 'premium' απόπειρα.
Πχ η ΚΙΑ μπορεί να ξυπνήσει αύριο και να αρχίσει να φτιάχνει ίδιας ποιότητας αυτοκίνητα με τη Μερκεντέ (τεχνικά είναι εφικτό).
Για να μπορέσει όμως να κάνει και τιμολόγηση Μερκεντέ και να πουλάει όσο η Μερκεντέ θα πρέπει να χτίσει και ένα παραμύθι επιπέδου Μερκεντέ --> branding που λένε στο χωριό μου.

Και αυτό είναι το λιγότερο εφικτό.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#476250
diplomat έγραψε: Εάν το ψειρίσεις πολύ, άντε και μαλακά πλαστικά. :shifty:



... Μόνο εκεί που πιάνει ο δημοσιογράφος... :iconcool: Μη συζητήσουμε τι σκατά ποιότητα πλαστικών έχει η μπεμπέκα πχ στην κεντρική κονσόλα, στα σημεία που δεν βλέπει ο οδηγός... :innocent: :lol:


belgarion έγραψε:Από την άλλη η παραγωγή μαζικών φθηνών οχημάτων δεν επέτρεπε στην εταιρεία να έχει exclusivity.

< >


Αν ήταν το exclusivity το καθοριστικό κριτήριο, το καινούριο μοντέο θα ήταν περίπου 19,4 φορές πιο πρήμιουμ από μία 116 ή Α180... :lol:

Είναι ξεκάθαρα και 100% θέμα perception του καταναλωτή. :s_yes

Δεν θεωρώ πως η Audi πχ έχει κάτι το ιδιαίτερο σε σχέση με ένα VW ή ένα Skoda... :iconcool:

Δηλαδή η επόμενη 116 που θα είναι προσθιοκίνητη δεν θα είναι πρήμιουμ;; Η Α class δεν είναι πρήμιουμ λόγω μπροστινής κίνησης; Η Citroen DS δεν ήταν πρήμιουμ τότε;;; :iconcool: 100% θέμα του πως νιώθει ο πελάτης είναι και τίποτε άλλο.


EDDIE_147 έγραψε:Πχ η ΚΙΑ μπορεί να ξυπνήσει αύριο και να αρχίσει να φτιάχνει ίδιας ποιότητας αυτοκίνητα με τη Μερκεντέ (τεχνικά είναι εφικτό).
Για να μπορέσει όμως να κάνει και τιμολόγηση Μερκεντέ και να πουλάει όσο η Μερκεντέ θα πρέπει να χτίσει και ένα παραμύθι επιπέδου Μερκεντέ --> branding που λένε στο χωριό μου.

Και αυτό είναι το λιγότερο εφικτό.


Ακριβώς... :s_yes