< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
belgarion έγραψε:...ενώ οι premium συνειδητοποίησαν ότι μπορούν να κατέβουν κατηγορίες και να πουλήσουν με καπέλο χωρίς να επηρεάζεται η εικόνα τους
Zeus έγραψε:Πολύ ενδιαφέρον άρθρο. Οι πελάτες προσπαθούν να αποφύγουν να είναι ο μέσος όρος ως εκ τούτου προτιμούν ένα μικρό premium από ένα καλοεξοπλισμενο μεσαίο οικογένειακο. Επίσης είναι ενδιαφέρον ότι οι εταιρίες αυτές είναι ανταγωνιστικές στην αγορά εταιρικών χάρη στην μικρότερη απαξίωση τους. Το κορυφαίο βέβαια σχόλιο είναι η πρόβλεψη ότι η Alfa Romeo θα έχει 400.000 πωλήσεις το 2018....belgarion έγραψε:...ενώ οι premium συνειδητοποίησαν ότι μπορούν να κατέβουν κατηγορίες και να πουλήσουν με καπέλο χωρίς να επηρεάζεται η εικόνα τους
Σχετικα με αυτο...
http://europe.autonews.com/article/2015 ... emium-ness
21 quadra έγραψε:Mέσα σε όλα τα τεχνικά που κάνουν ένα αυτοκίνητο / μάρκα ξεχωριστή και premium σημαντικό ρόλο παίζει το marketing με την υπερκοστολόγηση η οποία κάνει ένα προϊόν να απευθύνεται στους λίγους που μπορούν να το πληρώσουν, όσο ακριβότερο είναι τόσο περισσότερο premium είναι στα μυαλά των απλών και αθώων καταναλωτών.
Πόσο λοιπόν premium θα ήταν εντελώς άσχετα με τα τεχνικά της χαρακτηριστικά πχ η GT3 αν κόστιζε πχ 19.000€ ? Ή πόσο κύρος θα αποκτούσε πχ το Megane RS αν το αγόραζες 98.000 € ? ή ένα γνήσιο Rolex το έπερνες από το παζάρι με 50€ ή ένα Riva το αγόραζες στην τιμή ενός φουσκωτού.
Θέλω να πω ότι το marketimg κυρίως μέσω του ειδικού τύπου και των celebritys αλλά και γενικότερα αυτού του κυκλώματος παίζει εξ ίσου σημαντικό αν όχι σημαντικότερο ρόλο από το ίδιο το προϊόν και την πραγματική του αξία για να αποκτήσει ένα κύρος και μια γυαλιστερή επικάλυψη που πολλές φορές είναι ψευδεπίγραφη.
dstou έγραψε:η μεταδοση της κινησης.
Το Τζάκουαρ Χ-τάιπ, σωρεία Audi, Κάντιλλακ και Λίνκολν εδώ και 40-50 χρόνια, κάμποσα Λάντσια, το Τραξιόν Αβάντ, ο βάτραχος και το SM, μερικά Βόλβο αλλά και πλήθος άλλων, να υποθέσω λοιπόν ότι λόγω εμπρόσθιας κίνησης δεν είναι πριμιάρικα? Τα τετρακίνητα από το άλλο χέρι, λόγω της μετάδοσης σε δύο άξονες, είναι πάλι 2 φορές πριμιάρικα?
Ρε τι διαβάζουμε...
cosneo έγραψε:Premium για έναν Αμερικάνο είναι η Cadillac STS, για έναν Ιάπωνα το Toyota Century, για έναν Κορεάτη το Hyundai Genesis, για έναν Γάλλο ήταν η CX, άντε τώρα κανά DS5, για έναν Ιταλό είναι η Maserati Quatroporte και για έναν Άγγλο μια RR.
Για όλους τους Ευρωπαίους (και όλους τους παραπάνω) είναι μια S class, μια 750 ή ένα Α8.
pik. έγραψε:διαφωνω,δεν θεωρω τα Audi οσο premium ειναι τα Μερκ και τα BMW και ουτε καν οσο ειναι τα Jag γιατι πολυ απλα μοιραζονται ΤΑ ΠΑΝΤΑ με 1555 αυτοκινητα του group.
cosneo έγραψε:Premium για έναν Αμερικάνο είναι η Cadillac STS, για έναν Ιάπωνα το Toyota Century, για έναν Κορεάτη το Hyundai Genesis, για έναν Γάλλο ήταν η CX, άντε τώρα κανά DS5, για έναν Ιταλό είναι η Maserati Quatroporte και για έναν Άγγλο μια RR.
Για όλους τους Ευρωπαίους (και όλους τους παραπάνω) είναι μια S class, μια 750 ή ένα Α8.
mousatos έγραψε:Ίσως η ερώτηση αφορά και προϊόντα τύπου Prada & Λouis vuitton . Οπότε ρωτήστε και το έτερον ήμισυ για μια πιο εμπεριστατωμένη απάντηση.
GTS έγραψε:21 quadra έγραψε:Mέσα σε όλα τα τεχνικά που κάνουν ένα αυτοκίνητο / μάρκα ξεχωριστή και premium σημαντικό ρόλο παίζει το marketing με την υπερκοστολόγηση η οποία κάνει ένα προϊόν να απευθύνεται στους λίγους που μπορούν να το πληρώσουν, όσο ακριβότερο είναι τόσο περισσότερο premium είναι στα μυαλά των απλών και αθώων καταναλωτών.
Πόσο λοιπόν premium θα ήταν εντελώς άσχετα με τα τεχνικά της χαρακτηριστικά πχ η GT3 αν κόστιζε πχ 19.000€ ? Ή πόσο κύρος θα αποκτούσε πχ το Megane RS αν το αγόραζες 98.000 € ? ή ένα γνήσιο Rolex το έπερνες από το παζάρι με 50€ ή ένα Riva το αγόραζες στην τιμή ενός φουσκωτού.
Θέλω να πω ότι το marketimg κυρίως μέσω του ειδικού τύπου και των celebritys αλλά και γενικότερα αυτού του κυκλώματος παίζει εξ ίσου σημαντικό αν όχι σημαντικότερο ρόλο από το ίδιο το προϊόν και την πραγματική του αξία για να αποκτήσει ένα κύρος και μια γυαλιστερή επικάλυψη που πολλές φορές είναι ψευδεπίγραφη.
To GT3 δεν μπορει να κοστιζει 19κ γιατι τους στοιχηζει 40-60κ να το φτιαξουν. Μην γραφεις αστοχα πραγματα. Εχουμε αυτοκινητα που κοστιζουν 12κ να τα φτιαξουν και τα δινουν (προ φορων) με 30κ και ειναι πριμιουμ και το Ρολεξ κοστιζει 500 ευρω και το πουλουν για 4 χιλιαδες...αλλα να μην ισοπεδωνουμε τα παντα..
diplomat έγραψε: Εάν το ψειρίσεις πολύ, άντε και μαλακά πλαστικά.
belgarion έγραψε:Από την άλλη η παραγωγή μαζικών φθηνών οχημάτων δεν επέτρεπε στην εταιρεία να έχει exclusivity.
< >
EDDIE_147 έγραψε:Πχ η ΚΙΑ μπορεί να ξυπνήσει αύριο και να αρχίσει να φτιάχνει ίδιας ποιότητας αυτοκίνητα με τη Μερκεντέ (τεχνικά είναι εφικτό).
Για να μπορέσει όμως να κάνει και τιμολόγηση Μερκεντέ και να πουλάει όσο η Μερκεντέ θα πρέπει να χτίσει και ένα παραμύθι επιπέδου Μερκεντέ --> branding που λένε στο χωριό μου.
Και αυτό είναι το λιγότερο εφικτό.
1: Max Verstappen 2: Sergio Perez 3: Carlos Sainz […]
Α, και ότι η Rebecca Ferguson γαμάει.- :inlove:[…]