Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#467344
21 quadra έγραψε:Εσύ ξέρεις τι ακριβώς θέλεις να κάνεις, σε τι αγώνες θα λάβεις μέρος κλπ, δεν προσπάθησα να φανώ έξυπνος αλλά λίγες πληροφορίες μόνο να δώσω να γίνουν αφορμή για κουβέντα όπως είπες. Εύχομαι να προχωρήσεις όπως το φαντάζεσαι και να έχεις το καλύτερο αποτέλεσμα.


Δεν υπάρχει θέμα. Εκτιμώ τις γνώσεις σου. Και όπως είπα θα "κλέψω" ιδεες
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#467346
gianik έγραψε:Ομολογώ ότι νιώθεις κάπως όταν βλέπεις το αμάξι να ξεγυμνωνεται..
Κάποιος να πει στον Jim Clark να μπει με τρόπο στο παρών τοπικό..

.



Εγώ προσωπικά ζήτησα άπειρες φωτο απο τη μεταμόρφωση. Το βλέπω αυτή τη στιγμή σαν πόκεμον που εξελισσεται, σαν παιδί που ανδρώνεται σε μοϊκανό, αν κ ο Σπίθας ο μιστερ υπεύθυνος της μετάλλαξης μου το παρουσίασε ως έχει, "εγώ θα ειμαι αυτός που θα του γ... τη μάνα" :metalo: :s_drinks :s_empathy :superman:
Άβαταρ μέλους
By mmarkom
#467355 Μια φιλική συμβουλή και από εμένα, επειδή το αμάξι θα ετοιμαστεί μάλλον για Ν3, πάρτε την ομολογκασιόν του ως ευαγγέλιο, γιατί έτσι και κάνεις τίποτα καλούς χρόνους θα σε ταράξουν στις ενστάσει,ς γιατί οι περισσότεροι που τρέχουν για χρόνια τρελαίνονται έτσι και χάσουν από νεοεμφανιζόμενο
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#467375
gianik έγραψε:Ομολογώ ότι νιώθεις κάπως όταν βλέπεις το αμάξι να ξεγυμνωνεται..
Κάποιος να πει στον Jim Clark να μπει με τρόπο στο παρών τοπικό..


Και εγώ τον Ξενοφώντα σκέφτηκα, ότι δεν θα έπρεπε να το δει έτσι :(
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#467389
mmarkom έγραψε:Μια φιλική συμβουλή και από εμένα, επειδή το αμάξι θα ετοιμαστεί μάλλον για Ν3, πάρτε την ομολογκασιόν του ως ευαγγέλιο, γιατί έτσι και κάνεις τίποτα καλούς χρόνους θα σε ταράξουν στις ενστάσει,ς γιατί οι περισσότεροι που τρέχουν για χρόνια τρελαίνονται έτσι και χάσουν από νεοεμφανιζόμενο


Η ομολογκασιον θα έρθει σύντομα. Το αυτοκίνητο θα φτιαχτεί στα πλαίσια της Α7 για το αν ποτέ θα τρέξει ράλλυ και στις αναβάσεις (που κακά τα ψέματα είναι μονόδρομος) θα δηλώνεται formula saloon.
Ευτυχώς οι ενστάσεις κοστίζουν και έχουν περιοριστεί αρκετά τα τελευταία χρόνια.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#467406
blinkys έγραψε:
21 quadra έγραψε:Εσύ ξέρεις τι ακριβώς θέλεις να κάνεις, σε τι αγώνες θα λάβεις μέρος κλπ, δεν προσπάθησα να φανώ έξυπνος αλλά λίγες πληροφορίες μόνο να δώσω να γίνουν αφορμή για κουβέντα όπως είπες. Εύχομαι να προχωρήσεις όπως το φαντάζεσαι και να έχεις το καλύτερο αποτέλεσμα.


Δεν υπάρχει θέμα. Εκτιμώ τις γνώσεις σου. Και όπως είπα θα "κλέψω" ιδεες


Και ιδέες να κλέψεις, και ερωτήσεις να κάνεις και ότι άλλο χρειαστείς.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#467407 Απορία, θα αντέξει αγωνιστικούς ρυθμούς ένα μοτέρ με τόσο πολλά χλμ;
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#467408
elteo έγραψε:Απορία, θα αντέξει αγωνιστικούς ρυθμούς ένα μοτέρ με τόσο πολλά χλμ;


Σε κάποια φάση το μοτέρ θα κατέβει για rebuild. Έτσι κι αλλιώς θα το άνοιγα για να γίνουν κάποια πράγματα που θα δώσουν λίγο δύναμη στον τιραντα.

Πάντως ο Ξιφ έκανε πολύ καλή δουλειά με τη συντήρηση. Ούτε η εικόνα της καροτσας ούτε του μοτέρ συμφωνούν με όσα δείχνει ο χιλιομετρητής.

Ο σκοπός είναι να έχουμε 190 περίπου άλογα σε βάρος κάτι ελάχιστα πάνω από ένα τόνο. Πιστεύω ότι σε συνδυασμό με ένα κοντό σασμάν ειναι αρκετά.

@21 quadra , ευχαριστώ! Θα το εκμεταλλευτώ να ξέρεις :lol: και θα σου στείλω και τα φρένα όταν με το καλό φτάσουμε εκεί.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#467412 Τρέχει άλλο Fiesta ST σαν αυτό στην Ελλάδα?

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#467413 γιατι η επιλογή Α7 και όχι Ν3?
Άβαταρ μέλους
By blackpug106
#467414 Δεν έχεις δει τον Blinky από κοντά :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#467416
blackpug106 έγραψε:Δεν έχεις δει τον Blinky από κοντά :iconcool:


:lol: θεωρω ότι στο επιπεδο εμπλοκης που θελει ο Μπλινκυς είναι υπερβολή το Α7.
Επειδή εχει τυχει να είμαι χρονια σε ομαδα με Ν3 και να το εχω οδηγησει απειρες φορες,ειναι ούτως η αλλως γρηγορα και απολαυστικα.
160-170 αλογα κοντα στο τονο,ειναι γρηγορο το αυτοκινητο,ειδικα στα ραλλυ το γκαζι δεν θα σου λειψει.
φτιαγμένα ατμοσφαιρικα μοτερ,και δη όχι τοσο εξελιγμένα στην Ελλαδα,θα τα απεφευγα σαν τον διαολο το λιβανι,ειδικα με το σφιχτο μπατζετ του Μπλινκυς.
Τα χρηματα από το μοτερ,θα τα εριχνα στην αναρτηση.Το Α και το Ω για να μπορεις να οδηγεις γρηγορα παντου.
Άβαταρ μέλους
By gianik
#467418
blackpug106 έγραψε:Δεν έχεις δει τον Blinky από κοντά :iconcool:



ούτε εσύ εχεις δει τον Dimviii από κοντα..... :inlove:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#467425
blackpug106 έγραψε:
21 quadra έγραψε:Πρόταση,


Πάρε ένα δράπανο και ένα κεντραδόρο 6mm και ανάμεσα στις πόντες κάνε από μια τρύπα, τόσο βαθειά όσο να τρυπήσει μόνο το ένα κομμάτι της λαμαρίνας, δηλαδή να κάνεις ( μισές τρύπες σε βάθος ) εκεί να κολλήσεις ( να κλείσεις τις τρύπες ) με κόλληση MIG με σύρμα 0.8mm, στη συνέχεια τους κόμπους από τις κολλήσεις να τις τροχίσεις ώστε να γίνει πάλι λεία όλη η επιφάνεια.

8


ΤΟ ειχατε ξαναναφερει αυτο και το ειχα καταλαβει λαθος, δλδ οτι ξετρυπαμε τις ποντες και τις ξανακολλαμε.
Και το συζητουσα με εναν αγωνιζομενο.
MIG λεμε την αργκον εεε?



Όσο εμπειρία και να έχεις από ηλεκτροκολληση, θα σου βγει η Παναγία για να κολλήσεις σωστά με αέριο. Και σίγουρα δεν ξεκινάς να δοκιμάζεις στην καρότσα του πρότζεκτ
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#467426 @belgarion έχει κάνει ένα παλιότερα λίγους αγώνες ράλλυ.

@dim ,
Για να μη γελιομαστε επειδή μένω Β. Ελλάδα το αυτοκίνητο δύσκολα να κάνει ράλλυ όπως είναι τα πράγματα αυτόν τον καιρό στο σπορ. Σκέψου ότι η Θεσσαλονίκη δεν είναι μακριά και ένα ΔΕΘ θα κοστίσει άνετα πάνω από 3 χιλιάρικα μόνο η συμμετοχή. Με αυτά τα λεφτά βγάζεις σχεδόν όλο το πρωτάθλημα αναβασεων Β. Ελλάδος.

Οπότε θα τρέχω formula saloon και λογικά θα είναι η πιο αδύναμη συμμετοχή :lol:

Δεν έχω σκοπό να φτιάξω μοτέρ τέρας. Διαβάζοντας για το συγκεκριμένο μοτέρ είδα ότι πολλοι λένε για κοντά +10 άλογα μόνο από φίλτρο εξάτμιση μιας και εργοστασιακά είναι πολύ πνιγμένο. Τώρα αφού θα κατέβει είναι ευκαιρία με μικρό κόστος να γίνει ροικη και reprofile στους εκκεντροφόρους. Με αυτά πιστεύω ότι θα πιάσω το νούμερο που είπα.

Για ράλλυ ακόμα και με μαμά μοτέρ είναι μια χαρά. Οι αναβάσεις δυστυχώς είναι δυναμομετρο :( ακόμα κι έτσι όμως θεωρώ λάθος να φτιάξει κάποιος πρώτα μοτέρ. Πιστεύω ότι τους χρόνους τους βγάζει η καρότσα πρώτα. Και φυσικά προτιμώ να κάνω μερικούς αγώνες και να γίνω εγώ γρηγορότερος αντί να ρίξω λεφτά για περισσότερα άλογα.

Τέλος είναι και το θέμα του ανταγωνισμού. Ν3 στη βόρεια Ελλάδα σε ανάβαση δεν υπάρχει. Μην φαντάζεσαι βέβαια ότι θα γίνει κάτι λίγο πριν το kit car. :lol: