Το αυτοκίνητο αγοράστηκε με σκοπό να μετατραπεί σε αγωνιστικό , Θεού θέλοντος και τσέπης επιτρέποντος, για αναβάσεις και αν ποτέ αυτό το άθλημα και τα οικονομικά μου ανθήσουν, γιατί όχι και για κανένα ράλλυ.
O τιράντας φιλοξενείται (για τον χειμώνα τουλάχιστον) σε γκαράζ φίλου με πολύ καλή παρέα, και σε πρώτη φάση ξεκίνησαν οι ...δωρεάν εργασίες δηλαδή το ξήλωμα.
Μέχρι τώρα έχει φύγει το υγραέριο που είχε πάνω ο Ξιφ, το εργοστασιακό φιλτροκούτι (εδώ κάποια πατέντα πρέπει να γίνει) και σχεδόν όλο το εσωτερικό εκτός από το ταμπλό και την κάτω μοκέτα. Σύντομα θα φύγει και το ABS παρέα με το ESP (ή όπως αλλιώς το ονομάζει η μαμά Ford) καθώς και το A/C.
Η καρότσα του τιράντα είναι πεντακάθαρη και εκτός από το roll cage , όταν με το καλό έρθει η ώρα του, το μόνο που θέλει επισκευή είναι να κλείσει η τρύπα από τη δεξαμενή του υγραερίου και οι τρύπες που άφησαν τα πίσω καθίσματα. Για αυτές τις τρύπες σκέφτομαι κάποια πλαστική τάπα και μια καλή σιλικόνη. Με την τρύπα στο προφυλακτήρα που έμεινε από το στόμιο για να γεμίζει υγραέριο θα ασχοληθώ αργότερα.
Συνολικά το ξήλωμα κράτησε περίπου 1 1/2 ώρα και χρειάστηκαν 2 άτομα.
Σε επόμενη φάση θα πέσει ...τροχός (το αγαπημένο εργαλείο του μαστρο Σπίθα ) και θα αφαιρεθούν κάποια κομμάτια λαμαρίνας που είτε δε χρειάζονται, είτε εμποδίζουν.
Stay tuned.
Υ.Γ Ότι ξηλώθηκε από τον τιράντα πωλείται. Λογικά θα βάλω και αγγελία με φώτο, τιμές κτλ όταν με το καλό βρω μέρος να τα αποθηκεύσω γιατί η δικιά μου αποθήκη είναι γεμάτη από τα ανταλλακτικά για το σκούτερ.