Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#467485
blinkys έγραψε:Πιστεύω ότι τους χρόνους τους βγάζει η καρότσα πρώτα.


O Enzo έλεγε ότι αυτά είναι για αυτούς που δεν ξέρουν να φτιάξουν σωστό μοτέρ. :shifty:
Ό,τι και να λέμε η ανάβαση θέλει δύναμη.
Άβαταρ μέλους
By fokion
#467487 Μια και μοναδική συμβουλή. Κράτα τις επιλογές σου "ανοιχτές"
Και κανε "σήμερα" οτι ίσως θελήσεις να κανεις "αυριο"... ( Για Χ λογους - πχ ραψιμο καρότσας πχ βαση καθισματος συνοδηγου ) Δε ξαναξηλώνεις εύκολα.

Απο κει και περα.
Ομολογασιόν + τεχνικοι κανονισμοι ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ..... οχι τι σου λεει η πιατσα ή ο ενας κι ο αλλος
ΕΣΥ ΕΣΥ ΕΣΥ
να τους ξερεις απεξω ΝΕΡΟ.....

To finish first - first you have to finish ( Αυτα για το μοτερ..)

Καλή δυναμη και καλούς και ασφαλείς αγωνες!!!!!
Άβαταρ μέλους
By glf
#467498 Νομιζω το αναλογο ηταν το Fiesta του Βροχίδη που ετρεχε ο Κουτσμανής και μετά ο Βελέζης.
Χωματάκια ήταν μούρλια, είχα μπει σε δοκιμές.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#467536
REALZEUS έγραψε:
blinkys έγραψε:Πιστεύω ότι τους χρόνους τους βγάζει η καρότσα πρώτα.


O Enzo έλεγε ότι αυτά είναι για αυτούς που δεν ξέρουν να φτιάξουν σωστό μοτέρ. :shifty:
Ό,τι και να λέμε η ανάβαση θέλει δύναμη.


πλεον με τους κανονισμους ,πλην σαλουν,δεν μπορεις να κανεις το κατι σημαντικα παραπανω απ τον ανταγωνισμο στο θεμα μοτερ.Αναρτηση και πλαισιο για να μπορεις να εκμεταλευθεις μεχρι το παραμικρο χορσι.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#467540
glf έγραψε:Νομιζω το αναλογο ηταν το Fiesta του Βροχίδη που ετρεχε ο Κουτσμανής και μετά ο Βελέζης.
Χωματάκια ήταν μούρλια, είχα μπει σε δοκιμές.

Σε αυτό αναφερομουν πριν.

@ Άλεξ ο Γέρος είχε πει κι άλλες κοτσανες :innocent: :lol:

@fokion ευχαριστώ πολύ για τις ευχές . Ο μοναδικός που εμπιστεύομαι από άποψη κανονισμών είναι φίλος με πολλά χρόνια στο χώρο και ίσως ο πιο διαβασμενος όσον αφορά αυτό το κομμάτι.

Γενικά μπορεί να μην έχω υπάρξει οδηγός αγώνων αλλά έχω εμπλακεί αρκετά για να γνωρίζω πρόσωπα και καταστάσεις και να έχω άποψη. Αλλο που δε τη λέω δημόσια γιατί θα εκθέσω και θα χαλάσω το κέφι πολλών :lol:
Τελευταία επεξεργασία από blinkys και 24 Δεκ 2017, 19:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#467571
dimviii έγραψε:πλεον με τους κανονισμους ,πλην σαλουν,δεν μπορεις να κανεις το κατι σημαντικα παραπανω απ τον ανταγωνισμο στο θεμα μοτερ.Αναρτηση και πλαισιο για να μπορεις να εκμεταλευθεις μεχρι το παραμικρο χορσι.


Σιγά τώρα. Το πας στον AntonisTeam και στο κάνει 1000 χόρσα!!! :yahoo:


blinkys έγραψε:@ Άλεξ ο Γέρος είχε πει κι άλλες κοτσανες


Τους παππούδες τους συγχωρούμε. :iconcool: Αλλά έχει πει επικές ατάκες! :lol:
Άβαταρ μέλους
By fot
#467642 Μπλινκι, πολύ καλό πρότζεκτ. Και ετσι όπως εξελίσσεται είναι ένα από τα θέματα που θα επρεπε να υπάρχουν στο φόρουμ.

Καλό κουράγιο και μακάρι να σου βγούνε όλα όπως τα περιμένεις.


< >
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#468240 Update.
Χθες βγήκε το A/C αφού πρώτα μας παίδεψαν πολύ οι σωληνώσεις που πάνε μέσα στην καμπίνα. :rant:
Υπάρχει στο νετ κιτ για αυτή τη δουλειά αλλά οι κριτικές που διάβασα δεν είναι θετικές οπότε πάμε στην παλιά καλή ελληνική πατέντα. :lol:
Βρέθηκε μια τροχαλία από κάποιο Sierra που λογικά μας κάνει και δε θα χρειαστεί να αλλαχτεί και ο εργοστασιακός ιμάντας του τιράντα. Θα δούμε μόλις είναι έτοιμη η βάση.

Το αυτοκίνητο πλέον είναι κάπως έτσι.
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Το απόγευμα θα δω και τι μπορεί να γίνει για να καταργηθεί και το ABS/ESP. Λέω σε πρώτη φάση απλά να αποσυνδέσω την φίσα για το ABS. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#468250 Στα αγωνιστικά και δή στων ράλλυ η κατανομή γίνεται από τον οδηγό μέσα από την καμπίνα μέσω χειροκίνητου ρυθμιστή.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#468273 Μιας και είναι το πρώτο μου Φορντ, με όσα διαβάζω η μόνη λύση που βλέπω είναι να γίνει το σύστημα των φρένων από την αρχή :( , ή να κρατήσω το ABS . Οπότε για σήμερα μένει όπως έχει. (Μια δοκιμή θα κάνω πάντως με την φύσα, να δω τι ακριβώς γίνεται :lol: ).
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#473956 Με το καλό Γιάννη. Ήδη 2η φορά σήμρα που είδα στον ύπνο μου οτι το είχες φτιάξει "τσίλικο" κ άνοιγε η πόρτα που τον είχες και χαζοδάκρυζα.

Να μη φλωρεύω το τοπικό όμως.

ΡάΒΕ
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#476836 Μικρό update. Χθες επιτέλους βρήκα λίγο χρόνο και έβγαλα το ταμπλό. Βγήκε πιο εύκολα απ' όσο φανταζόμουν.
Εικόνα

Αυριο το πρωί θα φύγει και η υπόλοιπη μοκέτα παρέα με τις πόρτες (και αυτή του πορτ μπαγαζ).
Τώρα αρχίζει ο εφιάλτης της πλεξούδας. Ευτυχώς η μαμά Φορντ έχει προβλέψει και όλα τα καλώδια έχουν ξεχωριστά φισάκια οπότε δε θέλει κόψε ράψε. :yahoo: Απλά πολύ υπομονή.

Ερώτηση . Ξέρει κάποιος να μου πει ποια ακριβώς συστήματα του αυτοκινήτου ελέγχει ο εγκέφαλος άνεσης;

Επίσης είμαι σε δίλημμα αν θα πουλήσω τα μπροστά φρένα ή να τα βάλω στο Μάζντα. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#476861 Δώσε μου part number του εγκεφάλου να δω τι μπορώ να βρω.