Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#492327
21 quadra έγραψε:Πρόσεξε τον μάστορα όταν κολλάει το κλουβί να μην κάνει πουθενά γαζιά, κάθε γαζί να μην είναι μεγαλύτερο από 1.5εκ, μετά πρέπει να πηγαίνει απέναντι ή κάπου αλλού να κολλάει πάλι μικρό γαζί και να γυρίζει στο προηγούμενο ή σε άλλο σημείο, αν το πάρει σερί και το γαζώσει όλο θα πάρει η καρότσα και μετά χαίρετε, μπορεί η τεχνική αυτή οπτικά στις κολλήσεις να μην είναι η σωστή όπως ένα γαζί αλλά είναι η σωστή τεχνικά, όλοι οι μεγάλοι επώνυμοι οίκοι του εξωτερικού πχ Matter, έτσι κολλάνε, άλλωστε και όλα τα τεχνικά εγχειρίδια για συγκολλήσεις αυτού του τύπου αυτή την τεχνική αναφέρουν.

Συγγνώμη που επεμβαίνω, δεν θέλω να πουλήσω καμμία εξυπνάδα αλλά καλύτερα είναι να προλάβεις κάτι παρά μετά να έχεις μια στραβή καρότσα ή μια καρότσα με τάσεις που θα βγούν στην πορεία. Προσπάθησε με τρόπο να μάθεις την τεχνική του, δεν τον γνωρίζω ποιός είναι και μην τον πάρεις από τα μούτρα τον άνθρωπο, μπορεί να είναι εξπέρ στο είδος και μερακλής και να έχει ράψει άπειρες σωστές καρότσες, και πάλι συγγνώμη και σου εύχομαι τα καλύτερα.


Ο μάστορας είναι πολύ καλός φίλος που τον ξέρω πολλά χρόνια. Οπως και να εχει οι συμβουλές σου δεν θεωρούνται εξυπνάδες από μένα. Ισα ισα που επειδή μόνος του προσφέρθηκε να ράψει κάποια σημεία της καρότσας, του είπα όσα είχες γράψει γι αυτό και συμφώνησε να το κάνει ακριβώς έτσι.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#492347 ΟΚ, καλή συνέχεια. Καλό θα είναι πρίν το κλουβί να αυξήσει τις πόντες γύρω από τις πόρτες και τα 2 παρμπρίζ και το άνοιγμα του πόρτ- μπαγκάζ, με ξεπονταριστή τρυπάς το 1ο φύλλο της λαμαρίνας και κλείνεις πάλι την τρύπα με MIG και τροχίζει το κόλλημα που περισσεύει, αυτό αν δεν έχει ηλεκτροπόντα, αν έχει είναι πολύ ευκολότερο και γρήγορο.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#504466 Eπειδή το έχουμε ζήσει με το williams έχοντας την ομολογκασιόν του Clio 1, όταν τελειώσεις το διάβασμα θα δείς ότι σε αρκετά έως πολλά σημεία όπως υποθέτω ότι η Ford έχει ενισχύσει πολλά σημεία με κομμάτια ( χλαπάτσες τα λένε ) σε σημεία όπως οι ενώσεις στα ράμφη με τον καθρέφτη, τα ράμφξ με τους θόλους, στις υποδοχές των βάσεων της μηχανής στην γέφυρα ( δεν γνωρίζω αν υπάρχει ξεχωριστή γέφυρα, ( πχ τα Renault έχουν τα Peugeot όχι ) όπως και σε άλλα σημεία, στη στήριξη των καθισμάτων, στους πίσω θόλους και αλλού, εκεί λοιπόν χρειάζεται να πάρεις λευκό χαρτόνι να φτιάξεις πατρόν και να κόψεις αυτά τα κομμάτια όπως ορίζει η ομολογκασιόν με λαμαρίνα 2, 2.5, 3.0 mm και να τα κολλήσεις στα επίμαχα σημεία.

Aυτό εννοώ
https://postimg.cc/gallery/hzckr1yg/

Κάπου ένα ένα βιντεάκι πως φτιάχνεις μόνος σου τα τρίγωνα κομμάτια των χιαστών στο κλουβί, το κλουβί πρέπει να γίνει από σωλήνες τούμπο χωρίς ραφή σύμφωνα με τις προδιαγραφές της FΙΑ, όπου χρειαστείς βοήθεια σφύρα μου.

Εδώ είχα πολύ φωτογραφικό υλικό αλλά χάθηκε και δεν καταλαβαίνω γιατί

viewtopic.php?f=28&t=1458
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#504593
21 quadra έγραψε:Eπειδή το έχουμε ζήσει με το williams έχοντας την ομολογκασιόν του Clio 1, όταν τελειώσεις το διάβασμα θα δείς ότι σε αρκετά έως πολλά σημεία όπως υποθέτω ότι η Ford έχει ενισχύσει πολλά σημεία με κομμάτια ( χλαπάτσες τα λένε ) σε σημεία όπως οι ενώσεις στα ράμφη με τον καθρέφτη, τα ράμφξ με τους θόλους, στις υποδοχές των βάσεων της μηχανής στην γέφυρα ( δεν γνωρίζω αν υπάρχει ξεχωριστή γέφυρα, ( πχ τα Renault έχουν τα Peugeot όχι ) όπως και σε άλλα σημεία, στη στήριξη των καθισμάτων, στους πίσω θόλους και αλλού, εκεί λοιπόν χρειάζεται να πάρεις λευκό χαρτόνι να φτιάξεις πατρόν και να κόψεις αυτά τα κομμάτια όπως ορίζει η ομολογκασιόν με λαμαρίνα 2, 2.5, 3.0 mm και να τα κολλήσεις στα επίμαχα σημεία.

Aυτό εννοώ
https://postimg.cc/gallery/hzckr1yg/

Κάπου ένα ένα βιντεάκι πως φτιάχνεις μόνος σου τα τρίγωνα κομμάτια των χιαστών στο κλουβί, το κλουβί πρέπει να γίνει από σωλήνες τούμπο χωρίς ραφή σύμφωνα με τις προδιαγραφές της FΙΑ, όπου χρειαστείς βοήθεια σφύρα μου.

Εδώ είχα πολύ φωτογραφικό υλικό αλλά χάθηκε και δεν καταλαβαίνω γιατί

viewtopic.php?f=28&t=1458


Το κλουβί έχει ήδη πάρει το δρόμο του. Ευτυχώς δεν προχώρησε πολύ γιατί κοιτώντας την ομολογκασιόν είδα ένα δυο σημεία που θα αλλάξουν στο αρχικό σχέδιο. Τις φωτογραφίες από το Κλιό νομίζω ότι τις είχα αποθηκεύσει. Αλήθεια τι έγινε το συγκεκριμένο πρότζεκτ;

Κι όμως δεν εχει κάτι τέτοιο μέσα η ομολογκασιόν. Βέβαια αν εξαιρέσεις το S2000 πρακτικά δεν έχει τίποτα. :lol: Για να είμαι ειλικρινής βέβαια βλέπω να κλίνω προς της Formula Saloon οπότε αχρείαστη θα είναι η ομολογκασιον.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#504612
21 quadra έγραψε:Eπειδή το έχουμε ζήσει με το williams έχοντας την ομολογκασιόν του Clio 1, όταν τελειώσεις το διάβασμα θα δείς ότι σε αρκετά έως πολλά σημεία όπως υποθέτω ότι η Ford έχει ενισχύσει πολλά σημεία με κομμάτια ( χλαπάτσες τα λένε ) σε σημεία όπως οι ενώσεις στα ράμφη με τον καθρέφτη, τα ράμφξ με τους θόλους, στις υποδοχές των βάσεων της μηχανής στην γέφυρα ( δεν γνωρίζω αν υπάρχει ξεχωριστή γέφυρα, ( πχ τα Renault έχουν τα Peugeot όχι ) όπως και σε άλλα σημεία, στη στήριξη των καθισμάτων, στους πίσω θόλους και αλλού, εκεί λοιπόν χρειάζεται να πάρεις λευκό χαρτόνι να φτιάξεις πατρόν και να κόψεις αυτά τα κομμάτια όπως ορίζει η ομολογκασιόν με λαμαρίνα 2, 2.5, 3.0 mm και να τα κολλήσεις στα επίμαχα σημεία.

Aυτό εννοώ
https://postimg.cc/gallery/hzckr1yg/

Κάπου ένα ένα βιντεάκι πως φτιάχνεις μόνος σου τα τρίγωνα κομμάτια των χιαστών στο κλουβί, το κλουβί πρέπει να γίνει από σωλήνες τούμπο χωρίς ραφή σύμφωνα με τις προδιαγραφές της FΙΑ, όπου χρειαστείς βοήθεια σφύρα μου.

Εδώ είχα πολύ φωτογραφικό υλικό αλλά χάθηκε και δεν καταλαβαίνω γιατί

viewtopic.php?f=28&t=1458


Παναγιωτη τις βρηκα τις φωτογραφιες που ψαχνεις!!! πρεπει να μπαινεις στην κάθε φωτο και να αλλαζεις το .org με το CC....στο συνδεσμο.. δεν γνωρίζω πως να το κανεις ομαδια.... αλλα για κάθε φωτο γινεται να τις βλέπεις.... με τον τροπο που σου ειπα πιο πανω..