Drdino, θα το δω αύριο που θα πάω από εκεί.
Δεν το ξερα.
Για πες.
Με τη συνδυασμό του κλειδιου μπορει να κλειδωνει αυτοματα τις πορτες η μελιτζανα οταν ξεκιναω?
Ουψ μη χαλαμε το τοπικ του φιλου. Πες μου στο φορντοθεμα
Ps
Με επιασε η καρδιά μου με την πιο ανω φωτο...
.
Amen and a-women!
https://jimmuclarku.blogspot.com/
JimClark έγραψε:Colin Chapman approves this thread
Σίγουρα όμως disapproves εμένα
Ένας ακόμα εγκεφάλος με τη βοήθεια του drdino βρίσκει το δρόμο του για το car.gr.
Εχει κανείς εικόνα από τα φρένα του πρώτου Focus RS ; Αξίζει να κάνω την κίνηση; Επίσης δίσκος 347 mm που αν δεν κάνω λάθος φοράει το RS χωράει σε 16αρα; Γιατί αν δεν χωράει ακυρώνεται η σκέψη. Επίσης προτιμάμε "καλύτερη" δαγκάνα η μεγαλύτερο δίσκο; (21 quadra ακούει;)
Και με τη ζαντουλα teamworks από τον Στασινοπουλο στην Πατρα εκτατσαν κουτι τα φρενα.
Με επιφυλαξη γιατι εχουν περασει χρονια (9)
blinkys έγραψε:JimClark έγραψε:Colin Chapman approves this thread
Σίγουρα όμως disapproves εμένα
Ένας ακόμα εγκεφάλος με τη βοήθεια του drdino βρίσκει το δρόμο του για το car.gr.
Εχει κανείς εικόνα από τα φρένα του πρώτου Focus RS ; Αξίζει να κάνω την κίνηση; Επίσης δίσκος 347 mm που αν δεν κάνω λάθος φοράει το RS χωράει σε 16αρα; Γιατί αν δεν χωράει ακυρώνεται η σκέψη. Επίσης προτιμάμε "καλύτερη" δαγκάνα η μεγαλύτερο δίσκο; (21 quadra ακούει;)
347 σε 16'' το βλεπω απιθανο.
εγω θα προτιμουσα καλυτερη δαγκανα.Δεν χρειαζεσαι 347 για φιεστα σωβρακο,εγω πχ φοραω 332 και δεν υπαρχει ποτε και πουθενα υποψια προβληματος.Ολα αυτα στα 1480 κιλα.
blinkys έγραψε:JimClark έγραψε:Colin Chapman approves this thread
Σίγουρα όμως disapproves εμένα
Ένας ακόμα εγκεφάλος με τη βοήθεια του drdino βρίσκει το δρόμο του για το car.gr.
Εχει κανείς εικόνα από τα φρένα του πρώτου Focus RS ; Αξίζει να κάνω την κίνηση; Επίσης δίσκος 347 mm που αν δεν κάνω λάθος φοράει το RS χωράει σε 16αρα; Γιατί αν δεν χωράει ακυρώνεται η σκέψη. Επίσης προτιμάμε "καλύτερη" δαγκάνα η μεγαλύτερο δίσκο; (21 quadra ακούει;)
347 σε 18άρα.
330χ28 με πολυπίστονη χαμηλού προφίλ ( εννοώ όχι τις κουμούτσες των παλαιών μοντέλων που φόραγαν οι alfa ) είσαι για 17άρα, σε 16¨ ανάλογα με τη διαμόρφωση που έχουν οι ακτίνες και το όφσετ της ζάντας και τη δαγκάνα.
Σου συνιστώ να πετάξεις τα μαντέμια ( δαγκάνες ) εκτός από το μεγάλο βάρος έχουν και μεγάλη θερμοχωρητικότητα που ταλαιπωρεί τακάκια και υγρά.
dimviii έγραψε:blinkys έγραψε:JimClark έγραψε:Colin Chapman approves this thread
Σίγουρα όμως disapproves εμένα
Ένας ακόμα εγκεφάλος με τη βοήθεια του drdino βρίσκει το δρόμο του για το car.gr.
Εχει κανείς εικόνα από τα φρένα του πρώτου Focus RS ; Αξίζει να κάνω την κίνηση; Επίσης δίσκος 347 mm που αν δεν κάνω λάθος φοράει το RS χωράει σε 16αρα; Γιατί αν δεν χωράει ακυρώνεται η σκέψη. Επίσης προτιμάμε "καλύτερη" δαγκάνα η μεγαλύτερο δίσκο; (21 quadra ακούει;)
347 σε 16'' το βλεπω απιθανο.
εγω θα προτιμουσα καλυτερη δαγκανα.Δεν χρειαζεσαι 347 για φιεστα σωβρακο,εγω πχ φοραω 332 και δεν υπαρχει ποτε και πουθενα υποψια προβληματος.Ολα αυτα στα 1480 κιλα.
Ας μη φόραγες τα carbotech και θα σου έλεγα αν θα σου έφταναν τα φρένα
21 quadra έγραψε:dimviii έγραψε:blinkys έγραψε:JimClark έγραψε:Colin Chapman approves this thread
Σίγουρα όμως disapproves εμένα
Ένας ακόμα εγκεφάλος με τη βοήθεια του drdino βρίσκει το δρόμο του για το car.gr.
Εχει κανείς εικόνα από τα φρένα του πρώτου Focus RS ; Αξίζει να κάνω την κίνηση; Επίσης δίσκος 347 mm που αν δεν κάνω λάθος φοράει το RS χωράει σε 16αρα; Γιατί αν δεν χωράει ακυρώνεται η σκέψη. Επίσης προτιμάμε "καλύτερη" δαγκάνα η μεγαλύτερο δίσκο; (21 quadra ακούει;)
347 σε 16'' το βλεπω απιθανο.
εγω θα προτιμουσα καλυτερη δαγκανα.Δεν χρειαζεσαι 347 για φιεστα σωβρακο,εγω πχ φοραω 332 και δεν υπαρχει ποτε και πουθενα υποψια προβληματος.Ολα αυτα στα 1480 κιλα.
Ας μη φόραγες τα carbotech και θα σου έλεγα αν θα σου έφταναν τα φρένα
ε ναι, εχουμε πει οτι το τακακι ειναι το 80% των φρενων.Οτι και να φτιαξεις, χωρις σωστο τακακι,φρενα δεν θα εχεις.
για την ιστορια σε εβο σε 17'' ζαντα χωραει μαξ 343(κιτ της Αλκον για τα εβο)
σε ομολογκε φρενα για εβο(brembo racing),χωρανε 355 σε 17αρα.Παρα πολυ λεπτη η δαγκανα.
Ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις.
Σήμερα παραδόθηκε το αυτοκίνητο στον μάστορα που θα φτιάξει το κλουβί και ολόκληρη την εξάτμιση από χταπόδι μέχρι πίσω.
μερικές φώτο για το που έφτασε το ξήλωμα.
Συγγνώμη που επεμβαίνω, δεν θέλω να πουλήσω καμμία εξυπνάδα αλλά καλύτερα είναι να προλάβεις κάτι παρά μετά να έχεις μια στραβή καρότσα ή μια καρότσα με τάσεις που θα βγούν στην πορεία. Προσπάθησε με τρόπο να μάθεις την τεχνική του, δεν τον γνωρίζω ποιός είναι και μην τον πάρεις από τα μούτρα τον άνθρωπο, μπορεί να είναι εξπέρ στο είδος και μερακλής και να έχει ράψει άπειρες σωστές καρότσες, και πάλι συγγνώμη και σου εύχομαι τα καλύτερα.