Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#476909 Γκεάκος φαντάζομαι τον drdino ρωτάς ε;

Drdino, θα το δω αύριο που θα πάω από εκεί.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#477016 Ναι το πειραχτηρι ρωτησα.
Δεν το ξερα.
Για πες.
Με τη συνδυασμό του κλειδιου μπορει να κλειδωνει αυτοματα τις πορτες η μελιτζανα οταν ξεκιναω?
Ουψ μη χαλαμε το τοπικ του φιλου. Πες μου στο φορντοθεμα


Ps
Με επιασε η καρδιά μου με την πιο ανω φωτο...

.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#477162 E οκ, το δικό σου είναι σε χειρότερη κατάσταση... :lol:
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#477172
JimClark έγραψε:Colin Chapman approves this thread :lol: :metalo:

Σίγουρα όμως disapproves εμένα :lol: :lol:

Ένας ακόμα εγκεφάλος με τη βοήθεια του drdino βρίσκει το δρόμο του για το car.gr. :lol:

Εχει κανείς εικόνα από τα φρένα του πρώτου Focus RS ; Αξίζει να κάνω την κίνηση; :hmmm: Επίσης δίσκος 347 mm που αν δεν κάνω λάθος φοράει το RS χωράει σε 16αρα; Γιατί αν δεν χωράει ακυρώνεται η σκέψη. Επίσης προτιμάμε "καλύτερη" δαγκάνα η μεγαλύτερο δίσκο; (21 quadra ακούει;)
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#477176 Αν θυμαμαι καλα, στο δικο μου 330 σε 16 δεν εμπαινε.
Και με τη ζαντουλα teamworks από τον Στασινοπουλο στην Πατρα εκτατσαν κουτι τα φρενα.
Με επιφυλαξη γιατι εχουν περασει χρονια (9)
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#477231
blinkys έγραψε:
JimClark έγραψε:Colin Chapman approves this thread :lol: :metalo:

Σίγουρα όμως disapproves εμένα :lol: :lol:

Ένας ακόμα εγκεφάλος με τη βοήθεια του drdino βρίσκει το δρόμο του για το car.gr. :lol:

Εχει κανείς εικόνα από τα φρένα του πρώτου Focus RS ; Αξίζει να κάνω την κίνηση; :hmmm: Επίσης δίσκος 347 mm που αν δεν κάνω λάθος φοράει το RS χωράει σε 16αρα; Γιατί αν δεν χωράει ακυρώνεται η σκέψη. Επίσης προτιμάμε "καλύτερη" δαγκάνα η μεγαλύτερο δίσκο; (21 quadra ακούει;)


347 σε 16'' το βλεπω απιθανο.
εγω θα προτιμουσα καλυτερη δαγκανα.Δεν χρειαζεσαι 347 για φιεστα σωβρακο,εγω πχ φοραω 332 και δεν υπαρχει ποτε και πουθενα υποψια προβληματος.Ολα αυτα στα 1480 κιλα.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#477233
blinkys έγραψε:
JimClark έγραψε:Colin Chapman approves this thread :lol: :metalo:

Σίγουρα όμως disapproves εμένα :lol: :lol:

Ένας ακόμα εγκεφάλος με τη βοήθεια του drdino βρίσκει το δρόμο του για το car.gr. :lol:

Εχει κανείς εικόνα από τα φρένα του πρώτου Focus RS ; Αξίζει να κάνω την κίνηση; :hmmm: Επίσης δίσκος 347 mm που αν δεν κάνω λάθος φοράει το RS χωράει σε 16αρα; Γιατί αν δεν χωράει ακυρώνεται η σκέψη. Επίσης προτιμάμε "καλύτερη" δαγκάνα η μεγαλύτερο δίσκο; (21 quadra ακούει;)


347 σε 18άρα.

330χ28 με πολυπίστονη χαμηλού προφίλ ( εννοώ όχι τις κουμούτσες των παλαιών μοντέλων που φόραγαν οι alfa ) είσαι για 17άρα, σε 16¨ ανάλογα με τη διαμόρφωση που έχουν οι ακτίνες και το όφσετ της ζάντας και τη δαγκάνα.

Σου συνιστώ να πετάξεις τα μαντέμια ( δαγκάνες ) εκτός από το μεγάλο βάρος έχουν και μεγάλη θερμοχωρητικότητα που ταλαιπωρεί τακάκια και υγρά.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#477234
dimviii έγραψε:
blinkys έγραψε:
JimClark έγραψε:Colin Chapman approves this thread :lol: :metalo:

Σίγουρα όμως disapproves εμένα :lol: :lol:

Ένας ακόμα εγκεφάλος με τη βοήθεια του drdino βρίσκει το δρόμο του για το car.gr. :lol:

Εχει κανείς εικόνα από τα φρένα του πρώτου Focus RS ; Αξίζει να κάνω την κίνηση; :hmmm: Επίσης δίσκος 347 mm που αν δεν κάνω λάθος φοράει το RS χωράει σε 16αρα; Γιατί αν δεν χωράει ακυρώνεται η σκέψη. Επίσης προτιμάμε "καλύτερη" δαγκάνα η μεγαλύτερο δίσκο; (21 quadra ακούει;)


347 σε 16'' το βλεπω απιθανο.
εγω θα προτιμουσα καλυτερη δαγκανα.Δεν χρειαζεσαι 347 για φιεστα σωβρακο,εγω πχ φοραω 332 και δεν υπαρχει ποτε και πουθενα υποψια προβληματος.Ολα αυτα στα 1480 κιλα.


Ας μη φόραγες τα carbotech και θα σου έλεγα αν θα σου έφταναν τα φρένα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#477244
21 quadra έγραψε:
dimviii έγραψε:
blinkys έγραψε:
JimClark έγραψε:Colin Chapman approves this thread :lol: :metalo:

Σίγουρα όμως disapproves εμένα :lol: :lol:

Ένας ακόμα εγκεφάλος με τη βοήθεια του drdino βρίσκει το δρόμο του για το car.gr. :lol:

Εχει κανείς εικόνα από τα φρένα του πρώτου Focus RS ; Αξίζει να κάνω την κίνηση; :hmmm: Επίσης δίσκος 347 mm που αν δεν κάνω λάθος φοράει το RS χωράει σε 16αρα; Γιατί αν δεν χωράει ακυρώνεται η σκέψη. Επίσης προτιμάμε "καλύτερη" δαγκάνα η μεγαλύτερο δίσκο; (21 quadra ακούει;)


347 σε 16'' το βλεπω απιθανο.
εγω θα προτιμουσα καλυτερη δαγκανα.Δεν χρειαζεσαι 347 για φιεστα σωβρακο,εγω πχ φοραω 332 και δεν υπαρχει ποτε και πουθενα υποψια προβληματος.Ολα αυτα στα 1480 κιλα.


Ας μη φόραγες τα carbotech και θα σου έλεγα αν θα σου έφταναν τα φρένα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


ε ναι, εχουμε πει οτι το τακακι ειναι το 80% των φρενων.Οτι και να φτιαξεις, χωρις σωστο τακακι,φρενα δεν θα εχεις.
για την ιστορια σε εβο σε 17'' ζαντα χωραει μαξ 343(κιτ της Αλκον για τα εβο)
σε ομολογκε φρενα για εβο(brembo racing),χωρανε 355 σε 17αρα.Παρα πολυ λεπτη η δαγκανα.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#477252 Άρα αποκλείεται και η λύση που σκεφτόμουν για φρένα από Mondeo ST που και φθηνά είναι, και εύκολη μετατροπή. Με βλέπω με δαγκάνες από RS και ψάξιμο για δίσκο-τακάκι.

Ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις. :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#492310 Update

Σήμερα παραδόθηκε το αυτοκίνητο στον μάστορα που θα φτιάξει το κλουβί και ολόκληρη την εξάτμιση από χταπόδι μέχρι πίσω.
μερικές φώτο για το που έφτασε το ξήλωμα.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#492321 Πρόσεξε τον μάστορα όταν κολλάει το κλουβί να μην κάνει πουθενά γαζιά, κάθε γαζί να μην είναι μεγαλύτερο από 1.5εκ, μετά πρέπει να πηγαίνει απέναντι ή κάπου αλλού να κολλάει πάλι μικρό γαζί και να γυρίζει στο προηγούμενο ή σε άλλο σημείο, αν το πάρει σερί και το γαζώσει όλο θα πάρει η καρότσα και μετά χαίρετε, μπορεί η τεχνική αυτή οπτικά στις κολλήσεις να μην είναι η σωστή όπως ένα γαζί αλλά είναι η σωστή τεχνικά, όλοι οι μεγάλοι επώνυμοι οίκοι του εξωτερικού πχ Matter, έτσι κολλάνε, άλλωστε και όλα τα τεχνικά εγχειρίδια για συγκολλήσεις αυτού του τύπου αυτή την τεχνική αναφέρουν.

Συγγνώμη που επεμβαίνω, δεν θέλω να πουλήσω καμμία εξυπνάδα αλλά καλύτερα είναι να προλάβεις κάτι παρά μετά να έχεις μια στραβή καρότσα ή μια καρότσα με τάσεις που θα βγούν στην πορεία. Προσπάθησε με τρόπο να μάθεις την τεχνική του, δεν τον γνωρίζω ποιός είναι και μην τον πάρεις από τα μούτρα τον άνθρωπο, μπορεί να είναι εξπέρ στο είδος και μερακλής και να έχει ράψει άπειρες σωστές καρότσες, και πάλι συγγνώμη και σου εύχομαι τα καλύτερα.