Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#462736 ΛΟΙΠΟΝ, σημερα πηγα με τον καλο φιλο Σπυρο,στην αυτοσχεδια ''πιστα'' που είναι σχεδόν διπλα στο Θριασιο Νοσοκομειο.

το ραντεβού ηταν κατά τις 10 με 10,30 στην πιστα.
Ειμαι εκει από τις 10 παρα τεταρτο,
Εικόνα

κανω κανα δυο τσιγαρα με το καφε στο χερι περπατώντας την πιστα,να δω πως είναι.
Ο χωρος τεράστιος,οριοθετημενος από χιλιαδες λιωμενα μεχρι λινων ελαστικα.
οι καμπες ανοιχτες και κλειστες,ο δρομος πολυ φαρδυς,επιτρεπει ψαξιμο οριων και συγχωρει τα λαθη.
Ηδη είμαι σε στυση.
Ερχετε ο Σπυρος,το ''πραμα'' ερχετε φορτωμενο πανω σε πλατφορμα Μερσεντές, ιδιόκτητη, για την δουλεια. :s_omg
Εργάτης,καυσιμα,ηλεκτρικη αντλια μετάγγισης καυσιμων,εργαλειοθηκες,DeWalt 18 v λιθιου για τιςπολλες αλλαγες ζαντολαστιχων,κροκόδειλος συνεργειου 2 τονος,και πανω από 20 ζαντολαστιχα,ολα ωραια αποθηκευμένα στο Μερσεντε.

Εικόνα
Εικόνα

Κατεβαζει το Πενβε.
Το πενβε εχει αγοραστει μεταχειρω,σχετικα προσφατα αγορασμενο,ειχε 3,5 λιτρα μοτερ αλλα εξατμισθηκε γρηγορα.
βρεθηκε 4λιτρο 8κυλινδρο φθηνα από χ5 ,και τοποθετηθηκε.

Εικόνα

Ο 8κυλινδρος επιασε ολο το μηχανοστασιο,οποτε αντλια υδραυλικου πηρε πουλο,και χρησιμοποιουν ηλεχτρικια από σαξο.
Τρομπα φρενων και σεβρο μετακομισαν στην καμπινα,αφου ουτε αυτά χωραγαν με τον 4λιτρο.

Εικόνα

Τα ντριφταμαξα,εχουν μερικες μεταποιήσεις στο εμπροσθιο συστημα,το συγκεκριμενο εχει φαρδύτερα ψαλιδια/ακρομπαρα εμπρος,ωστε να μπορει να στριβει με ακομη μεγαλύτερες γωνιες.

Εικόνα

Μεσα τα ακρως απαραίτητα,στροφομετρο,θερμοκρασιες,χειροφρενο υδραυλικο τοποθετημενο κοντα στο τιμονι(εχει και το κανονικο με καστανια) λεβιες σαζμαν μεταποιημένος με κουικ σιφτ διπλα στο τιμονι επισης,μπακετ,με ζωνες 4-6 σημειων,κλουβι ραφτο στο αμαξωμα για το ''ω μη γενητο'',ρεζερβουάρ και τρομπες + μπαταρια στο μπαγκαζ

Εικόνα

Το πραμα ετοιμοπολεμο.Καπω και προφυλακτήρες,δεν χρειαζονται.

Εικόνα

συνεχιζεται...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#462742 Βαζει μπροστα,απιστευτο γουργουρητο ο 8κυλινδρος.
Αλλαζει με ''φρεσκα'' ελαστικα πισω μεχρι να ζεσταθουν λαδια/νερα.
Σπυρο τι λάστιχα βαζετε?
ότι βρουμε για πεταμα από βουλκανιζατέρ.Συνηθως πληρωνουμε 2 ευρω το καθενα. :lol:
16αρια 17αρια,225 και 235 ότι βρεθει.
Ουτς η αλλως η διαρκεια τους δεν θα περασει τα 5 λεπτα.
Ένα ελαστικο με πελμα στο 50% ας πουμε σε 4 -5 γυρους(περιπου 2 χλμ) στην αυτοσχεδια πιστα εβγαινε με τα συρματα εξω.


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Κανεις καποιες αναγνωριστικες βολτες ο Σπυρος μιας και κατι ειχαν διορθωσει στο εμπρος συστημα ,να δει πως είναι.
Από εξω επαθα πλακα,οι γωνιες πολύ μεγαλες,και στην ανοιχτη καμπη διαρκειαςτα χλμ πολλα(γεματη 3η )
Τα ελαστικα καπνιζουν από την πρωτη στροφη,το ουρλιαχτο του 4κυλινδρου σκεπαζει τα παντα.
περνωντας από διπλα σου γυρνας κεφαλι γιατι αρχισε ηδη να εκτοξευει κομματια ελαστικου με συρματα.

Εικόνα

Σπυρο τι μπλοκε φοραει?
Δεν φοραει μπλοκε/
Γελαω. Δλδ τι εννοεις δεν φοραει?
Είναι ηλεκτροκολλημενο μου λεει,τα μπλοκε είναι για τους φλωρους. :s_omg :s_omg :s_omg
Μια ανατριχιλα διαπερναει την ραχοκοκκαλια μου.
Ελα τι θα γινει τωρα,θα το κανεις βολτα μου λεει ο Σπυρος.
Περνανε αστραπιαια μεσα στο μυαλο μου τα 300+ αλογα του 8κυλινδρου,η σωβρακοκαροτσα,και το ηλεκτροκολλημενο διαφορικο.
Μπα αστο καλυτερα μωρε,ξενο αυτοκινητο,δεν εχω και διαθεση...
ρε εισαι μαλακας μου λεει,μπες μεσα.
Μπαινω.Ανεβαζεις γενικο ρευματος,διακοπτες των ηλεκτρικων αντλιων,και πατας το σταρτ μπατον.
Πουστη 8 κυλινδρε θα μας καταστρεψεις. :inlove:
βαζω 2η και ξεκιναω,ξεκιναει σαν να ηταν με 1η(πουστη 8 κυλινδρε) οι διαδρομες στον λεβιε απειροελάχιστες,βαζω 3η και αρχιζω να παταω,ερχετε η πρωτη αριστερη,με το που αφηνω και γυρναωελαχιστα το τιμονι,γυριζει,σανιδωνεις και αρχιζει η παιδικη χαρα.
Η πλαγιολισθηση ερχετε τοσο ευκολα που δεν το φανταζεστε,το ηλεκτροκολλημενο διαφορικο εχει φροντισει για αυτό.
Η διατηρηση της πλαγιολίσθησης παιχνιδι με μικρες γωνιες,αρχιζει να γινεται απαιτητικο με μεγαλες γωνιες,και βαθια πατημενο το γκαζι.
Σε κάθε περιπτωση είναι απιστευτο παιχνιδι,εχει αδρεναλινη,θελει τεχνη.
Εκανα καμια 5-6 γυρους,μονο σε έναν καταφερα να τον ολοκληρωσω χωρις τετακε σε καποιο σημειο.
Ειχε ένα σημειο οπου από τερμα αναποδο αριστερα,επρεπε να γυρισεις σε τερμα αναποδο δεξια.Το τι σφαλιαρα ερχοταν με τον ηλεκτροκολλημενο δεν εχετε ιδεα.
Βγηκα ιδρωμένος,αλλα ικανοποιημένος,που εστω καταφερα να βγαλω ολη την παρατεταμενη αριστερη με βαθια το γκαζι και τερμα αναποδο,παρολα τα μαγκωματα που εξακολουθουσε να εχει στο τερμα της η κρεμαγιερα. :s_biggrin
Σπυρο χιλια ευχαριστω,μοναδικη εμπειρια.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

ειχαν ερθει αλλοι 2,ο ενας με ένα 328 ε 36,και ενα μιατα 1,8 με 2 πιτσιρικάδες που κουβαλουσαν 4 ζαντολαστιχα πανω στο ρολλ μπαρ και στο πισω καπω.

Εικόνα

την Κυριακη μου ειπαν μετα τις 10 το πρωι,μπορει να βρεις και 10 αυτοκίνητα να κανουν προπονηση.
Αστυνομια δεν ενοχλεί καθολου.Δεν υπαρχουν σπιτια εκει γυρω να παραπονεθεί καποιος.
Τελευταία επεξεργασία από dimviii και 09 Δεκ 2017, 22:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#462780
REALZEUS έγραψε:Rake επιπέδου Red Bull!!! :lol:


τι είναι το rake? :x

στην παρεα αυτή εχουν και ένα με μ5 μοτερ,αλλα δεν εφεραν αυτό, μιας και ηθελαν να δουν τις διορθωσεις στο μικρο με το 4λιτρο από το χ5.
Και επειδή λεφτα υπαρχουν αγορασαν και ένα συλβια ς 15 με μοτερ rb 25 (skyline) :lol:

yolo ρε μνια!
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#462789 Μπράβο ρε Ντιμ, πολύ ωραία φάση, με ταξίδεψες πολλά χρόνια πίσω. Έκανες κάνα πέρασμα με το δικό σου;

ΥΓ. Μα να πληρώνει για τα πεταμένα λάστιχα;
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#462790 Γαμώ τους ραλλιτζήδες που δεν ξέρετε από πίστες και τεχνολογία! :vava:

Rake είναι το χαμήλωμα της μούρης σε σχέση με τον κώλο (και η διαφορά σε μοίρες) που είναι θέμα αεροδυναμικής.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#462792
Dimsabas έγραψε:Μπράβο ρε Ντιμ, πολύ ωραία φάση, με ταξίδεψες πολλά χρόνια πίσω. Έκανες κάνα πέρασμα με το δικό σου;


όχι γιατι εβαλα φρεσκα ελαστικα πριν 15 μερες,και ο ταπητας είναι αρκετα αγριος απ οτι ειδα.
Εχω καταστρεψει μια 4αδα καινουρια σε 4 λεπτα σε αντιστοιχη φαση σε άλλη αυτοσχεδια πιστα παλια.Οποτε, ενώ ηθελα να το βαλω, γιατι η χαραξη είναι πιο ανοιχτη από καρτοδρομο, μου εφυγε η ορεξη.Εαν ειχα παει όταν ειχα τα λυωμενα 888, σιγουρα θα το εβαζα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#462796
REALZEUS έγραψε:Γαμώ τους ραλλιτζήδες που δεν ξέρετε από πίστες και τεχνολογία! :vava:

Rake είναι το χαμήλωμα της μούρης σε σχέση με τον κώλο (και η διαφορά σε μοίρες) που είναι θέμα αεροδυναμικής.


εδώ μιλαμε για ηλεκτροκολλημενο διαφορικο,και εσυ ερχεσε να μας πεις για rake.
Στην διαρκεια της παρατεταμένης ,το καπνισμα από τα λάστιχα περναειμεσα στην καμπινα,απο τις δεκάδες τρυπες που εχει η καροτσα.Ετσι και τετακιασεις πανω στην διαρκειας ,εκει που βγαζει και τον πολύ καπνο λογω διαρκειας μεγαλης,παιζει να πνιγεις από τον καπνο.
Μια φορα σε τετακε,ανοιξα παραθυρο,δεν μπορουσα να ανασανω.
Μιλαμε για σωβρακο,δεν σε νοιαζει τιποτα. :inlove:
τετακιαζεις με πανω από 100 χλμ,παιρνεις και 4-5 λάστιχα της οριοθέτησης από κατω,ξεκινας και συνεχιζεις κανονικα.
Αγχος μηδεν.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#462800
Dimsabas έγραψε:Είναι πολύ ανώτερο από το Σέσι, σωστά; Είναι σοβαρή εναλλακτική των Μεγάρων;


ναι ρε το Σεσι είναι παρα πολύ μικρο,εδω μιλαμε ότι κοφταρεις την 3η στο 4λιτρο v8 πανω στην διαρκειας με φουλ λοκ.
Tην οριοθετηση μπορεις να την αλλαξεις όπως εσυ θελεις,απλα αλλαζωντας τα λιωμενα ελαστικα που οριζουν την διαδρομή.
Ο χωρος είναι πολύ μεγαλος,η αυτοσχεδια αυτή πιστα δεν πιανει ουτε το 1/4 του συνολικου χωρου/ασφαλτινης αλανας.
Εναλλακτικη των Μεγαρων δεν είναι.
Το μονο αρνητικο είναι ότι τρωει λαστιχο για πλακα όπως το ειδα.
Εμεις φαγαμε 14 πισινα ελαστικα. :lipsealed: :metalo:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#462810 χαχαχαχαχ στο γκουγκλ μαπς το εχει σαν ''δοκιμαστιριο αυτοκινητων ρεισιγκ'' :lol:

https://www.google.gr/maps/place/%CE%98 ... 23.5323004


https://www.google.gr/maps/place/%CE%98 ... 23.5323004
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#462814 εδώ ένα βιντεακι για να παρετε μια ιδεα για την χαραξη,καθως και το πως μπορει να παει ένα δυνατο πισωκινητο.Υπαρχουν πολλα στο γιουτουμπ




https://www.youtube.com/watch?v=yyhzj078h0k
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#462828 Πολύ ωραία η περιγραφή και η εμπειρία! :thumbsup:

Το σημείο πρέπει να είναι εκεί που παλιότερα στα "καλά τα χρόνια" ήταν αποθήκες εκτελωνισμού αυτοκινήτων, και που το είχα ποστάρει κάποια χρόνια πριν.
Εικόνα

Τώρα που δεν πωλούνται 300.000 αυτοκίνητα τον χρόνο, οι εγκαταστάσεις αξιοποιήθηκαν αλλιώς. Είναι φανερό νομίζω πως χρειάζονται περισσότερες πίστες στην Ελλάδα. Καλές οι αυτοσχέδιες, αλλά θα επρέπε να υπάρχουν πολλές περισσότερες οργανωμένες.