Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#662468 Το ότι πηγαίναμε όλοι πάνω κάτω με την ίδια ταχύτητα (130-140 πραγματικά κι όχι "κοντερίσια" χαω) είναι βέβαιο, καθώς ήμασταν τουλάχιστον 10-15 οχήματα και στους 3 στίχους/λωρίδες της εθνικής σε εκείνο το σημείο και κινούμασταν με σταθερές αποστάσεις μεταξύ μας για κάποια ώρα πριν δω το μπλόκο.
Με βάση την λεγόμενη κοινή λογική, θεωρώ λογικό να μην προχωρούσαν οι αστυνομικοί σε βεβαίωση παράβασης υπέρβασης ορίου για τόσο μικρές υπερβάσεις (κάτω από +10 χαω και μάλιστα από πολλά αυτοκίνητα ταυτόχρονα στο ίδιο σημείο), ωστόσο τυπικά μπορώ να φανταστώ ότι χτυπάνε με το ραντάρ όποιο τους βολέψει στην καταγραφή, ασχέτως αν και άλλα ταυτόχρονα κινούνται με ίδιες ή και ελαφρώς μεγαλύτερες ταχύτητες, στη λογική του δειγματοληπτικού ελέγχου κι ας πληρώσει ο "τυχερός" τη νύφη μεταξύ ενός πλήθους από ΙΧ που έκαναν την ίδια -μικρή- υπέρβαση του ορίου.
Το θέμα μου είναι αν σε αυτή την περίπτωση, υπάρχει κάποιο μοτίβο που ακολουθείται σύμφωνα με το οποίο σε σταματάνε σε επόμενο σημείο για να σε ενημερώσουν και να σου επιδώσουν τη βεβαίωση της παράβασης, ή αν δεν έχει σημασία αυτό (να σε σταματήσουν εν συνεχεία) γιατί πολύ απλά και σε αυτή την περίπτωση (της διενέργειας ελέγχου ταχύτητας από κινητό συνεργείο της τροχαίας εφοδιασμένο με ραντάρ χειρός) σου επιδίδεται η βεβαίωση της παράβασης σπίτι ταχυδρομικώς κάποιες βδομάδες μετά.
Ξαναλέω ότι στα διόδια Ελευσίνας από όπου πέρασα κανά 20λεπτο μετά ερχόμενος προς Αθήνα, είδα βανάκι της τροχαίας σταματημένο και υπέθεσα ότι ίσως να είχε σχέση με το μπλόκο που πέτυχα πριν, ώστε να σταματάει όποιον/ους οδηγούς καταγράφονταν ως παραβάτες του ορίου ταχύτητας στο σημείο του μπλόκου εκείνου.
Άβαταρ μέλους
By fokion
#662671 Αν δε κανω λαθος το "μπιστολι" ειναι απλή μετρηση ταχυτητας και οχι - ταυτοχρονα - και φωτογραφικό, εξ ου και η αναγκη το μπλοκο με το πιστολι να αναφερει στο παρακατω "τσιμπα το ασπρο ΚΙΑ με πινακιδα που τελειωνει σε 56 γιατι πηγαινε με 150"....
Άβαταρ μέλους
By Stilskin
#708917 Όταν γίνονται μετρήσεις με πιστόλι ποια είναι η διαδικασία βεβαίωσης υπέρβασης ταχύτητας;
Χτες πέρασα από μπλόκο με ραντάρ χειρός με 160+ στο κοντέρ στο ύψος της Ελευσίνας περίπου.
Απο όσο γνωρίζω συνήθως δίνεται σήμα και σε μαζεύουν πιο μετά σε κοντινό σημείο. Να περιμένω γράμμα σε λίγο καιρό;

< Note 9 Pro >
Άβαταρ μέλους
By Morx
#708938 η ΠΒΠ δινεται "επ αυτοφορω" σε τετοιες περιπττωσεις, απ οσο ξερω. Σε διαφορετικη περιπτωση με τεχνικα μεσα (φωτο ρανταρ) ερχεται ραβασακι μεταχρονολογημενα.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#743144 Η κάμερα στο Στεφανοβίκειο -Παλαιά εθνική Λάρισας Βόλου- δουλεύει κανονικά ...ΠΡΟΣΟΧΗ γιατί εκει το όριο είναι 50 και χάνεις πολύ εύκολα το δίπλωμα για 2 μήνες .
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#853557 Συγχαρητήρια στην Τροχαία Ημαθίας που σταματούσαν προχθές όλα τα αυτοκίνητα στον δρόμο προς το Σελι και τα έλεγχαν ένα ένα για το αν φοράνε χειμερινά λάστιχα ή έχουν αλυσίδες. Έλεγχος γρήγορος και ουσίας όπως και αυτός που μου είχαν κάνει για αλκοτέστ στο ίδιο σημείο πριν 2 χρόνια. Διάρκεια ούτε μισό λεπτό. Φυσούσες και αν ήσουν ΟΚ έφευγες, ούτε χαρτιά, ούτε καθυστέρηση τίποτα. Οι έλεγχοι όπως θα έπρεπε να είναι!
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#863407 Τη Κυριακή με πέτυχαν με 147 :inlove: στο ACC και όριο 120 κοντά στην Αταλάντη στο ρευμα προς Αθήνα.
Δε με σταμάτησαν καν...
Κύριος. :lol:
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#863411
kostis20 έγραψε:Τη Κυριακή με πέτυχαν με 147 :inlove: στο ACC και όριο 120 κοντά στην Αταλάντη στο ρευμα προς Αθήνα.
Δε με σταμάτησαν καν...
Κύριος. :lol:


Σε ευχαριστούμε που χαράζεις τον δρόμο για τους υπόλοιπους δοκιμάζοντας τις ανοχές της τροχαίας, να ξέρουμε μέχρι που μας παίρνει :lol:
Άβαταρ μέλους
By Chris
#863416 Σε οριο 130 κι εγω καπου εκει θα υπολογιζα το οριο ασφαλειας. Αλλα σε 120 θα πηγαινα πιο κατω. Πως το υπολογιζεις?

Εγω σκεφτομαι πως 147 ειναι ξερω γω πραγματικα 142-144, και τα μηχανακια τους χτυπανε πανω απο το οριο+10%, δηλαδη για 130 στα 130+13
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#863417 Ε σε τετοιου είδος δρόμο ήδη στα 147 νιώθω σαν σταματημένος οπότε δε μπορώ να πάω πιο αργά .Αν είναι χειρότερος ο δρόμος ή εχει στροφές ,πολλη κίνηση το βάζω στα 137.
Αν εχει όριο 90 όπως στις στροφές εκει στη Τραγάνα κατεβαίνω στα 127 .
Άβαταρ μέλους
By dimik
#863429 Σε εμάς που είναι το όριο στα 100 πάντως στα 120 δηλαδή πραγματικά 117-118 δεν σε σταματάνε.
Στα 125 σε σταματάνε, δοκιμασμένο


Τα 147 δε μου φαίνονται wrap speed

Το ΣΚ μετά από πολλά χρόνια θα κινηθώ Αθηνών-Λαμίας και Ε65 με νοικιαρικο, βλέπω να περνάνε από πάνω μου...

< >
Άβαταρ μέλους
By edmond
#863432 Νομίζω πως υπάρχει σαν νόμος, ότι μέχρι 20% μπορεί να γίνει απλά σύσταση, δεν σε γράφουν δλδ.
Στα πάλαι ποτέ ορθόδοξα 120χαω λοιπόν, το 20% μεταφράζεται σε 144χαω, πάντα κοντεράτα, άρα πραγματικά σίγουρα μείον 10χαω, θα τολμούσα να πω 130χαω πραγματικά.
Πρακτικά -και νομίζω πως έχει ξανακουβεντιαστεί εδώ μέσα- υπάρχει ένα άτυπο όριο, αυτό των 150χαω, το οποίο με το νόμιμο όριο των 130χαω είναι πιο...ρεαλιστικό!
Οι τροχαίοι δλδ νομίζω πως στην ουσία κυνηγάνε 160άρια, 200άρες κλπ.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#863433 Μα ναι νομίζω οτι το εχω αναφέρει εδω μέσα.Οταν είχα πάρει ενα ΠΣΚ τη Stelvio πριν 4 χρόνια περίπου ,πήγαινα με ταχύτητες Α5 προς Αρβανιτσα...για να δω πως είναι απο ηχομόνωση.Λίγο πριν τα διόδια του 90 κατι εψαχνα να βρω στο infotainment και εκοψα στα 149 με τα οποία με πέτυχε το ρανταρ και τη γλύτωσα με ενα 20αρικο.Εκει μου το είπε ο αστυνομικός οτι αν σε επιανα με 1 km/h ακόμα θα σου έπαιρνα το δίπλωμα...