g8777 έγραψε:Ευτυχώς η γενιά σας πρόλαβε τη χαρά της οδήγησης με κατι εκατομμυρια ανθρωποωρες χαμενες σε μποτιλιαρισματα και στην καθημερινη "χαρα" της οδηγησης, μαζι με καποιες εκατονταδες χιλιαδες νεκρους και εκατομμυρια αναπηρους , σε λιγα χρόνια θα βλέπουμε βιντεακια για να θυμόμαστε ατυχηματα με οχήματα που τα οδηγούσαν άνθρωποι και να νοσταλγουμε τα περασμενα τρισεκατομμυρια που χανονταν σε περιθαλψη, αποζημιωσεις, μαστρομητσους κλπ κλπ
Οι γνωμες μας ειναι τοσο αντιθετες που αποκλειεται ο ενας να πεισει τον αλλο οτι ειναι απο τη "σωστη¨μερια...Ας το κλεισουμε λοιπον τιο θεμα εδω και παμε παρακατω.....
* Αυτος ειναι και ενας απο τους λογους που γραφω σε αυτο το σαιτ που εχει και ταιριαστο τιτλο και νομιζω οτι υποστηριζει την οδηγηση και το αυτοκινητο.....Εσυ;
Α, και όσον με αφορά για το πετροχεντιλικι στας Ελλάδας.
ΤΣΟ και ΛΟ στον καθένα που θα θέσει εαυτόν και τους δικούς μου σε κίνδυνο επειδή είναι "πετρολχεντ". Λες και δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι να αγαπήσεις το αυτοκίνητο. Πιστεύω να σε κάλυψα, δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να παραθέσω μελέτες κόστους λόγω τροχαίων ατυχημάτων, θα ήταν πολύ φτηνό εκ μέρους μου.
g8777 έγραψε:Ευτυχώς η γενιά σας πρόλαβε τη χαρά της οδήγησης με κατι εκατομμυρια ανθρωποωρες χαμενες σε μποτιλιαρισματα και στην καθημερινη "χαρα" της οδηγησης, μαζι με καποιες εκατονταδες χιλιαδες νεκρους και εκατομμυρια αναπηρους , σε λιγα χρόνια θα βλέπουμε βιντεακια για να θυμόμαστε ατυχηματα με οχήματα που τα οδηγούσαν άνθρωποι και να νοσταλγουμε τα περασμενα τρισεκατομμυρια που χανονταν σε περιθαλψη, αποζημιωσεις, μαστρομητσους κλπ κλπ
Αυτο που εγραψες g ειναι ξεκαθαρα αποψη καποιου που το μονο που τον νοιαζει ειναι η μετακινηση απο το Α στο Β. Την οδηγηση την θεωρει αναγκαιο κακο. Δεν βρισκει καμια απολαυση. Οποτε δεν υπαρχει περιπτωση επαφης.
Ειναι λοιπον ματαιο να συνεχισουμε, παρ οτι θα υπαρχουν επιχειρηματα απο τις δυο πλευρες, δεν θα υπαρχει κατανοηση.
Ειναι σαν ο κατοχος porsche carrera να συζητα με κατοχο αραμπα για στροφιλικια.
224v έγραψε:Εχθες στη Μαραθώνος ακριβως, σε μια ευθεία, πριν το Πικέρμι κατεβαίνοντας για Ραφήνα, την είχαν στήσει 3 τροχαιοι με φορητό του χεριού, ο ενας ακουμπούσε πίσω απο μια κολώνα φωτισμού και σημάδευε, και οι άλλοι 2 θα έγραφαν τον παραβάτη
Σ' εκείνο το σημείο δεν έχει και σταθερή κάμερα;
Εντάξει, πολλοί υπερβάλλουν στο σημείο εκείνο. Δεν είναι κακό να τηρούνται τα όρια, όσο κι αν ευνουχίζει τον ΠΟ ή/και όποιον θεωρεί εσφαλμένα ότι έχει το δικαίωμα να πηγαίνει όσο γρήγορα θέλει.
< >
DAP έγραψε:Αγαπητε μου g o 224v,εγω και ισως μερικοι αλλοι εδω μεσα ονειροβατουμε και θεωρουμε την οδηγηση μια απο τις χαρες του συντομου βιου μας*....Αντιθετα εσυ και ισως μερικοι ακομη εδω μεσα θεωρειτε την οδηγηση σαν ,πως το εγραψες;g8777 έγραψε:Ευτυχώς η γενιά σας πρόλαβε τη χαρά της οδήγησης με κατι εκατομμυρια ανθρωποωρες χαμενες σε μποτιλιαρισματα και στην καθημερινη "χαρα" της οδηγησης, μαζι με καποιες εκατονταδες χιλιαδες νεκρους και εκατομμυρια αναπηρους , σε λιγα χρόνια θα βλέπουμε βιντεακια για να θυμόμαστε ατυχηματα με οχήματα που τα οδηγούσαν άνθρωποι και να νοσταλγουμε τα περασμενα τρισεκατομμυρια που χανονταν σε περιθαλψη, αποζημιωσεις, μαστρομητσους κλπ κλπ
Οι γνωμες μας ειναι τοσο αντιθετες που αποκλειεται ο ενας να πεισει τον αλλο οτι ειναι απο τη "σωστη¨μερια...Ας το κλεισουμε λοιπον τιο θεμα εδω και παμε παρακατω.....
* Αυτος ειναι και ενας απο τους λογους που γραφω σε αυτο το σαιτ που εχει και ταιριαστο τιτλο και νομιζω οτι υποστηριζει την οδηγηση και το αυτοκινητο.....Εσυ;
Με καλυψες απολυτα με αυτο που εγραψες...
Και σιγουρα δεν ειναι θεμα του τι αυτοκινητο οδηγει καποιος... εγω πλεον με το AYGO 2006, πυροβολω οσο επιτρεπει ενα AYGO των 68 αλογων, αυτη τη βδομαδα εχω το 500ακι των 95 με τα 20 ροπη, και ελπιζω τον Οκτωβριο με το 2.24v μεχρι τον Δεκεμβριο.. Τα 400 που δεν πληρωνω στο κρατος τα δινω για την βενζινη του, την ασφαλεια και την ενδεχομενη συντηρηση του για τα 3000χλμ που κανει... απο τοτε που οι κυβερνησεις μας αποφασισαν να μας τα παιρνουν για να τα εξαφανιζουν στο πηγαδι των ψηφων τους.
Scotch έγραψε:224v έγραψε:Εχθες στη Μαραθώνος ακριβως, σε μια ευθεία, πριν το Πικέρμι κατεβαίνοντας για Ραφήνα, την είχαν στήσει 3 τροχαιοι με φορητό του χεριού, ο ενας ακουμπούσε πίσω απο μια κολώνα φωτισμού και σημάδευε, και οι άλλοι 2 θα έγραφαν τον παραβάτη
Σ' εκείνο το σημείο δεν έχει και σταθερή κάμερα;
Εντάξει, πολλοί υπερβάλλουν στο σημείο εκείνο. Δεν είναι κακό να τηρούνται τα όρια, όσο κι αν ευνουχίζει τον ΠΟ ή/και όποιον θεωρεί εσφαλμένα ότι έχει το δικαίωμα να πηγαίνει όσο γρήγορα θέλει.
< >
Ηταν 11.30 το πρωι, και ειχε κινηση σχετικη, οποτε δεν ηταν συνθηκες για να τρεξει καποιος υπερβολικα, αλλα νομιζω οτι εκει εχει οριο το 50 (ακριβως εκει που ξεκιναει το Πικερμι, οποτε ευκολα θα ευρισκαν καποιον να πηγαινει με 60+, παντως την στιγμη που περασαμε ηταν αυτος που κρυμμενος στη Κολωνα σημαδευε... και οι αλλοι περιμεναν τον παραβατη, δεν εγραφαν κανενα γιατι οπως ειπα δεν ηταν σωστο ταιμιν για να ειναι καποιος γρηγορος. κατα την αποψη μου εχαναν την ωρα τους περιμενοντας.... σταθερη δεν ειδα ισως ειναι πιο πριν και χαλασμενη... οποτε δουλευαν τη Μανουαλ!!!
ευτυχως δεν οδηγουσα εγω... που και παλι οταν ειμαι στη Μαραθωνος γενικα εκνευριζομαι με τα φαναρια που εχουν (περιπου 60!!!) μεχρι τη διασταυρωση για παραλια Μαραθωνα, ουσιαστικα αρρυθμιστα που δημιουργουν ουρες, σε Παλληνη, Πικερμι, Ν. Μακρη...
Οι περισσότεροι πάνε με 90 100 και πολλοί ενώ ξέρουν (ή μήπως δεν ξέρουν) τα 2 σταθερά πριν και μετά το Πικέρμι πάνε με 100+. Πολλοί μου παίζουν και τα φωτα για να περάσουν επειδή πάω με το όριο.
Αυτούς δεν τους λυπάμαι. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ!
Ειναι κακοσχεδιασμενη και κακοκατασκευασμενη απο την αρχη αφου σχεδιαστηκε και φτιαχτηκε σε μια νυχτα τις ενδοξες εποχες του 2004. Εχει διασταυρωσεις, εισοδους-εξοδους μαγαζιων, πεζους που τη διασχιζουν καθετα πηδωντας τις μπαριερες, απειρους πιδηλατες, φαναρια μετα απο καμπες και κ@λο οδοστρωμα.
Απο την αλλη εχει δυο λωριδες ανα κατευθυνση, μπαριερα στη μεση, κατι ψιλοευθειες οποτε ειναι σχετικα ευκολο να πας γρηγορα. Ο ορισμος του δρομου καρμανιολα.
Νομιζω μεσα σε πολεις, σε κατοικημενες περιοχες και χωρια ειναι τα πιο ορθα μπλοκα.
R21