- 09 Αύγ 2018, 15:04
#528258
Με αυτήν την δημοσίευσή μου θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ορισμένα σημεία τα οποία παραμένουν σκοτεινά στο κοινό και τελικά βλάπτουν και την γνώση, αλλά και την αξιοπιστία ορισμένων χρηστών στο διαδίκτυο. Αναγκαστικά θα γίνω όχι μόνον δυσάρεστος, αλλά και καρφί, καθώς διακυβεύεται η αξιοπιστία μου. Μετά από αυτήν την δημοσίευση - που ελπίζω να παραμείνει και να μην σβηστεί, καθώς αποτελεί τεκμήριο αθωότητας από την μία, αλλά και μέγιστη απόδειξη ευθύτητας και ειλικρίνειας - θα αποσυρθώ καθώς δεν υπάρχει νόημα να προσπαθείς να παλέψεις με δυνάμεις που όχι μόνον στηρίζονται στο ψέμα, την παραποίηση, την διαβολή, αλλά κατέχουν και την δύναμη να ελέγχουν το πότε και το πώς θα γράφει ο εκάστοτε χρήστης.
Από Σεπτέμβριο ελπίζω να ξεκινήσει κάτι νέο, σχετικό με το θέμα των μπλόκων, και να μαζευτεί εκεί η πληροφορία, κάπου που δεν θα υπόκειται σε έλεγχο και λογοκρισία, ούτε οι προσωπικές έχθρες και αντιδικίες θα σκιάζουν την αλήθεια και θα βγάζουν τους χρήστες από την διαδικασία συμμετοχής και ανταλλαγής απόψεων. Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν.
Θα στηριχτώ αποκλειστικά σε δεδομένα και κείμενα τα οποία προέρχονται είτε από το forum, άρα είναι ορατά σε όλο τον κόσμο, είτε από τα προσωπικά μηνύματα που έχω ανταλλάξει με τον διαχειριστή και ιδιοκτήτη της σελίδας, τον χρήστη Anonymous Founder, που για συντομία θα τον αναφέρω ως HiFi (όπως ακριβώς συμβαίνει και στην ηχοληψία και αναπαραγωγή).
Όλα ξεκίνησαν από μία δημοσίευση (1) στην οποία ο χρήστης plokami αναφέρει τα εξής:
plokami έγραψε:Το TrafficSpot έχει τοποθετηθεί στην Αθηνών – Κορίνθου.
Για όποιον δεν γνωρίζει, το TrafficSpot είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα μιας εταιρείας με έδρα την Ουγγαρία το οποίο προορίζεται για διάφορες χρήσεις όπως έλεγχος ταχύτητας, χρέωση διοδίων κτλ. Μπορεί να εξοπλιστεί με πληθώρα υποσυστημάτων, όπως κάμερες αναγνώρισης πινακίδων, RADAR μικροκυματικά, LIDAR υπερύθρων (όπου LIDAR συσκευή που μετράει ταχύτητα με χρήση LASER) κτλ (2).
Στην ερώτηση του χρήστη dimviii ως προς τον τόπο τοποθέτησης ο plokami επιφυλάχθηκε για την απάντηση. Προφανώς, είχε πάρει την πληροφορία από άλλον χρήστη και περίμενε επιβεβαίωση σημείου. Προσωπικά, θεώρησα καλό σημείο για μέτρηση ταχύτητας κάπου μετά τα τούνελ, καθώς εκεί υπάρχουν πινακίδες πάνω από τον δρόμο, οπότε το σύστημα θα μπορούσε να τοποθετηθεί (3), αλλά αναφέρθηκα σε έλεγχο για να γνωρίζουμε πού τοποθετήθηκε.
Πιο κάτω και ο χρήστης (και ιδιοκτήτης του Forum) HiFi γράφει (4) τα εξής:
Anonymous Founder έγραψε:Δεν νομίζω πως έχει εγκατασταθεί κάτι. Πέρασα κι εγώ όλη την διαδρομή και δεν είδα σε κανένα από τα υπάρχοντα gantry/γέφυρες κάποιο περίεργο σύστημα σαν αυτό της ARH (εταιρεία που εξελίσσεται σε δύναμη στο χώρο, με έδρα την Ουγγαρία, την έχω χρησιμοποιήσει σε έργο μας).
Ο dimviii σωστά είδε ένα καινούριο gantry στην κατεύθυνση προς Κόρινθο, πριν τα ΣΕΑ των Μεγάρων. Αυτό είναι για να μπει επάνω κάποιο VMS (Variable Messaging System) και ίσως εκεί εγκαταστήσουν και το νέο σύστημα. Στα υπάρχοντα θα είχε πολλή φασαρία για να μπει , θα χρειαζόταν νέες καλωδιώσεις, οπτικές ίνες, κλπ κλπ.
Οπότε, όποιοι περάσουν από εκεί, ας έχουν το νου τους αν δουν να τοποθετείται εξοπλισμός.
Από αυτή την δημοσίευση παίρνουμε τα εξής στοιχεία:
1. Ο HiFi πέρασε την διαδρομή και δεν είδε τίποτε της ARH. Εμφανίζει, λοιπόν, άγνοια ως προς την ύπαρξη του συστήματος όση ακριβώς και οι υπόλοιποι χρήστες.
2. Την εταιρεία την γνωρίζει καθώς την έχει χρησιμοποιήσει σε κάποια έργα που έχει κάνει.
3. Είδε το νέο gantry (αυτό στο σύστημα στο οποίο τοποθετούνται οι πινακίδες κυκλοφορίας ή/και μεταβλητών μηνυμάτων πάνω από τον δρόμο) που είδε και ο dimviii.
Αμέσως πιο κάτω απαντά ο plokami και ενημερώνει με απόλυτη ακρίβεια, ότι το σημείο στο οποίο είναι τοποθετημένο το σύστημα της ARH είναι στα διόδια Ελευσίνας και, μάλιστα, υπήρξε και ηχητική ειδοποίηση για την ύπαρξη του συστήματος αυτού. (5)
plokami έγραψε:Στα διόδια Ελευσίνας στο σημείο της φωτό υπήρξε ηχητική ειδοποίηση για TrafficSpot
Ακριβώς από κάτω απαντάω εγώ (6) και γράφω τα εξής:
pipinos1976 έγραψε:Λογικά 3D laser για να μετράει μήκος οχήματος, άρα να βγάζει αυτόματα πληρωμές. Τίποτε ανησυχητικό προς το παρόν. Τρεις ερωτήσεις:
1. Ο ανιχνευτής χτυπάει; Αν ναι, σε ποια απόσταση το ανιχνεύει; Πες και για το μοντέλο ανιχνευτή.
2. Όταν το ανίχνευσες ήσουν στο ρεύμα προς Αθήνα;
3. Ξέρουμε pps για αυτό το μηχάνημα; Ίσως σε αυτό μπορεί να απαντήσει και ο HiFi που το έχει δουλέψει.
Ευχαριστώ.
Όπως φαίνεται από αυτήν την δημοσίευση που έχω κάνει αμέσως κατάλαβα αρκετά πράγματα και ζητάω συγκεκριμένες πληροφορίες.
1. Αυτομάτως αναφέρομαι σε σύστημα 3D laser και όχι σε μικροκυματικό RADAR για ταχύτητα, αφού βρίσκεται τοποθετημένο στα διόδια.
2. Αναφέρομαι σαφώς στο ρόλο που έχει στα διόδια.
3. Ρωτάω αν ανιχνεύεται από τους ανιχνευτές και σε ποιες αποστάσεις.
4. Ρωτάω για το ρεύμα τοποθέτησης.
5. Ρωτάω παλμούς ανά δευτερόλεπτο (pps - pulses per second) κάτι πολύ βασικό για την ανίχνευση ενός LIDAR. Μάλιστα, κάνω αναφορά στον HiFi, για το αν το γνωρίζει ή όχι το σύστημα. Προφανώς, από το προηγούμενο δικό του μήνυμα δεν το γνωρίζει, αλλά δεν χάνω κάτι να ρωτήσω.
Πιο κάτω παίρνω την απάντηση που επιθυμώ από τον HiFi (7) και επιβεβαιώνει το αρχικό μήνυμα που είχε γράψει:
Anonymous Founder έγραψε:Εγώ έχω δουλέψει μόνον με τις ANPR της εταιρείας, δηλαδή τις FreewayCam HD:
Είναι εμφανές ότι δεν γνωρίζει το σύστημα αυτό της ARH καθώς έχει δουλέψει μόνον με τις απλές οπτικές κάμερες που τις χρησιμοποιούν για αναγνώριση οχημάτων και πινακίδων (ANPR). Το μήνυμα αυτό έρχεται σε αντίθεση με όσα κατά καιρούς έχει δηλώσει ο HiFi, ειδικά στο topic που αφορά στα “Τεχνικά Ζητήματα του Forum”, στο οποίο δήλωνε πλήρη γνώση των συστημάτων της ARH, πλήρη γνώση αυτών που εγκαταστάθηκαν στην Ε.Ο. και, μάλιστα, με εγκαλεί γιατί έγραφα - όπως ισχυρίζεται - άσχετα πράγματα.
Με αφορμή την τελευταία δημοσίευση του HiFi (7) αρχίζει μια ανταλλαγή προσωπικών μηνυμάτων με σκοπό να ενημερωθώ καλύτερα για το συγκεκριμένο σύστημα. Αυτή την ανταλλαγή μηνυμάτων θα παρακολουθήσουμε πιο κάτω. Σας υπόσχομαι ότι θα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον καθώς θα ξεκαθαρίζει 100% ποιος αναφέρει τα γεγονότα ακριβώς όπως έχουν γίνει και ποιος προσπαθεί να αλλάξει το ιστορικό και το περιεχόμενο, ώστε να μειώσει τον συνομιλητή του.
Τα πρώτα 4 μηνύματα έχουν κοινό τίτλο που είναι: “ARH CAM-S1 Mobile Laser Camera”. Από τον τίτλο και μόνον (που τον έχω δώσει εγώ, αφού εγώ έστειλα το πρώτο μήνυμα) καταλαβαίνουμε ότι αναφέρομαι σε ένα συγκεκριμένο σύστημα μιας συγκεκριμένης εταιρείας το οποίο είναι σύστημα που βασίζεται σε LASER σε συνδυασμό με κάποια κάμερα για να φωτογραφίζει οχήματα. Από το (2) θα έχετε δει ότι το σύστημα αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί εκτός από την μέτρηση ταχύτητας και στα διόδια για σωστή χρέωση του αντιτίμου στα οχήματα. Γι' αυτό και έχει τοποθετηθεί στην Ελλάδα στα αυτόματα γκισέ των διοδίων της Ολυμπίας Οδού (σε όλα τα αυτόματα γκισέ και σε όλες τις κατευθύνσεις).
Στο πρώτο μήνυμα που στέλνω (8) ρωτάω κάτι πολύ συγκεκριμένο. Ρωτάω τον HiFi αν έχει πρόσβαση σε δύο δεδομένα σχετικά με το σύστημα. Το πρώτο δεδομένο είναι οι παλμοί ανά δευτερόλεπτο (pps - pulses per second) και το δεύτερο η μορφή αυτών των παλμών (αν είναι σταθεροί, αν μεταβάλλονται κτλ), πράγμα που δεν πιστεύω να γνωρίζει ο αντιπρόσωπος στην Ελλάδα. Δεν ρωτάω πουθενά αν έχει τοποθετηθεί. Το γνωρίζω ότι έχει τοποθετηθεί. Πιστεύω 100% τον plokami γιατί, για να γράφει αυτό που γράφει, ο γνωστός του το έχει ανιχνεύσει με κάτι (ανιχνευτή ή κάτι αντίστοιχο), αλλά το έχω ανιχνεύσει κι εγώ προσωπικά (ή φίλος μου).
Η απάντηση που παίρνω (9) γράφει κάποια πράγματα που, όπως καταλαβαίνουμε όλοι, δεν είναι ακριβή. Ο HiFi μού λέει ότι η κάμερα για την οποία τον ρώτησα έχει μόνον υπέρυθρο φωτισμό και όχι LASER. Επιμένει ότι δεν υπάρχουν πουθενά κάμερες για ταχύτητα και ότι παντού υπάρχουν κάμερες ANPR εμπορίου και τίποτε άλλο.
Είναι εμφανές ότι δεν γνώριζε καν την κάμερα για την οποία τον ρώτησα (τίτλος του προσωπικού μηνύματος), δεν γνώριζε ότι αυτές οι κάμερες έχουν τοποθετηθεί στα αυτόματα γκισέ των διοδίων, έκανε αναφορά σε κάμερες ταχύτητας, ενώ δεν τον ρώτησα κάτι σχετικά με κάμερες ταχύτητας, ούτε έγραψα πουθενά στα μηνύματά μου (στο forum) κάτι σχετικό. Αυτό που ρωτούσα ήταν αν έχει πρόσβαση στα manual της εταιρείας για περαιτέρω πληροφορίες και τίποτε περισσότερο.
Η δική μου απάντηση (10) είναι ακόμη πιο σαφής και δίνει πληροφορίες που, προφανώς, ο HiFi αγνοεί. Του εξηγώ ότι αυτό που του έστειλα είναι κάμερα βασισμένη σε LASER, ότι είναι στα διόδια, ότι δεν έχει σχέση με κάμερες ταχύτητας, ότι με ενδιαφέρει αποκλειστικά το κομμάτι του LASER (παλμοί ανά δευτερόλεπτο και μορφή αυτών), ότι είναι αδύνατον να την μετρήσω με κάποιον τρόπο στην Ελλάδα, αφού υπάρχει μόνον στα διόδια και δεν είναι δυνατόν να σταματήσω την κυκλοφορία και να δοκιμάζω με τον παλμογράφο, ότι έχει – πιθανώς - μεταβλητούς παλμούς ανά δευτερόλεπτο, αφού δεν ανιχνεύεται από τους παλιούς μου ανιχνευτές. Δίνω και άλλες πληροφορίες σχετικές με τέτοια συστήματα. Επιμένω και γράφω πως, ακόμη και 100% το ίδιο σύστημα να μην είναι, πάνω στο ίδιο LASER θα βασίζεται και ζητάω πληροφορίες για τα προϊόντα της εταιρείας. Δηλαδή, εγώ ο άσχετος, γνωρίζω περισσότερα σχετικά με το σύστημα από τον ειδικό και υπάλληλο της εταιρείας και αυτό που ζητάω είναι πρόσβαση σε υλικό και πληροφορίες που δεν τις γνωρίζει ούτε ο αντιπρόσωπος (ίσως τις γνωρίζει αυτός που κάνει την διακρίβωση, αν είναι στην Ελλάδα).
Η απάντηση (11) του HiFi με δικαιώνει. Παραδέχεται ότι έκανε λάθος για αυτά που έγραψε σχετικά με την κάμερα που του έδειξα (ARH S1), αλλά επιμένει ότι δεν υπάρχουν πουθενά κάμερες ταχύτητας στην Ολυμπία Οδό, κυρίως δε στα διόδια.
Είναι εμφανές ότι βρίσκεται εκτός θέματος. Πουθενά δεν ισχυρίστηκα ότι οι κάμερες αυτές είναι για μέτρηση ταχύτητας, ότι βρίσκονται εκτός διοδίων ή κάτι παρόμοιο. Ίσα ίσα αυτό που γράφω είναι ότι βρίσκονται στα διόδια και μετράνε οχήματα που διέρχονται και όχι την ταχύτητα αυτών. Άλλωστε στο γκισέ ποια υπέρβαση ορίου να γίνει; Σε αυτό το σημείο σταμάτησα κι εγώ την ανταλλαγή μηνυμάτων καθώς θεώρησα πως οι εξηγήσεις για αυτά που γράφει είναι δύο: είτε δεν γνωρίζει καθόλου τι υπάρχει στον δρόμο και δεν κατάλαβε αυτά που του έγραψα, είτε αλλάζει σκοπίμως θέμα για να μην δώσει πληροφορίες της εταιρείας σε έναν άγνωστο και αντίπαλο (εγώ είμαι με τα αντίμετρα). Προσωπικά πιστεύω ότι ισχύει το πρώτο, δηλαδή δεν έχει ιδέα για το θέμα και γι' αυτό άλλα του γράφω και άλλα καταλαβαίνει. Και εξακολουθεί να γράφει στις τελευταίες δημοσιεύσεις τα ίδια λάθη που έγραφε και τότε.
Το τελευταίο προσωπικό μήνυμα που έστειλα (12), χωρίς ανταπόκριση βέβαια, ενημερώνει τον HiFi για μια απορία που είχα θέσει δημόσια (13) στο forum:
pipinos1976 έγραψε:Ρωτάω δημόσια και αυτός που πρέπει θα απαντήσει όπως πρέπει και όπου πρέπει.
Τι υπάρχουν στην Ελλάδα; RT2, RT3, RT4 ή οι πρώτες RT ή ακόμη παλαιότερες;
Στο δημόσιο μήνυμα ρωτάω για την τεχνολογία καμερών RADAR της εταιρείας Gatso (14) που έχουν τοποθετηθεί στην Ελλάδα.
Στο προσωπικό μήνυμα ζητάω και πάλι επιβεβαίωση του τι έχουν εγκαταστήσει στην Ελλάδα (αυτή την φορά χωρίς να δίνω πρώτος την γνώση). Δηλώνω πως κάποια πράγματα δεν μπορώ να τα γράψω δημόσια (ούτε καν σε προσωπικά μηνύματα) και δίνω την πληροφορία πως αυτά που γράφει στο topic “Τεχνικά Θέματα του Forum” δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, αφού από την αρχή έγραφα για σύστημα 3D στα διόδια και όχι για κάμερες ταχύτητας με LASER και όλα αυτά τα οποία ο HiFi έγραφε και στα προσωπικά μηνύματα, αλλά και στο topic “Τεχνικά Θέματα του Forum”.
Νομίζω ότι μετά από τέσσερις σελίδες Α4 έχει γίνει εμφανές ποιος από την αρχή ήταν 100% στο θέμα, ποιος γνώριζε, ποιος διατήρησε σταθερή στάση μέχρι τέλους, ποιος αναγκάζεται να αντιδράσει με άκομψο - και εν πολλοίς άτιμο - τρόπο για να προστατεύσει την τιμή και την υπόληψή του. Πουθενά δεν αναφέρθηκα σε κάμερες ταχύτητας, αλλά στην τεχνολογία που χρησιμοποιεί στις κάμερες ταχύτητας η εταιρεία ARH και την οποία μπορεί να εφαρμόσει και στα διόδια, όπως άλλωστε γράφει και η ίδια στο site της (2). Όλες οι αναφορές και οι επιθέσεις του HiFi είναι εντελώς εκτός θέματος (με κατηγορεί για πράγματα που έγραψε ο ίδιος) και γίνονται είτε από άγνοια του θέματος, είτε από σκοπιμότητα για να προστατεύσει την εταιρεία, είτε από θυμό εναντίον μου, όταν τον εξέθεσα παρουσιάζοντας το πρώτο προσωπικό μήνυμα. Είναι, τέλος, εμφανές ποιος γνωρίζει το αντικείμενο και ποιος όχι.
Ενδεικτικά δίνω μια τυχαία ανίχνευση από τον ανιχνευτή που μου δάνεισε ένας φίλος (Valentine One - V1) και λαμβάνει χώρα στα διόδια Ρίου με κατεύθυνση προς Αθήνα (15). Το V1 είναι ο βασιλιάς στην ανίχνευση των συστημάτων LASER και αποδεικνύει με απόλυτη ακρίβεια του λόγου το ακριβές και ασφαλές: στα αυτόματα γκισέ υπάρχει το σύστημα LIDAR της ARH, όπως ακριβώς ανέφερε ο plokami, προφανώς όχι για μέτρηση ταχύτητας, όπως νομίζει ο HiFi.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και εύχομαι καλή συνέχεια καλοκαιριού.
References
(1)
https://petrolheads.gr/viewtopic.php?p=263640#p263640(2)
http://www.arh.hu/index.php/en/products/its-parking-solutions/trafficspot.html(3)
https://petrolheads.gr/viewtopic.php?f=8&t=201&start=405(4)
https://petrolheads.gr/viewtopic.php?p=274302#p274302(5)
https://petrolheads.gr/viewtopic.php?p=274460#p274460(6)
https://petrolheads.gr/viewtopic.php?p=274610#p274610(7)
https://petrolheads.gr/viewtopic.php?p=274673#p274673(8)
http://tinypic.com/r/27wygzt/9(9)
http://tinypic.com/r/2iizzp4/9(10)
http://tinypic.com/r/2lk3dxi/9(11)
http://tinypic.com/r/dmrvxx/9(12)
http://tinypic.com/r/2yvjakh/9(13)
https://petrolheads.gr/viewtopic.php?p=526465#p526465(14) Πάλι Έλληνας (ο Gatsonides) βρίσκεται από πίσω, που ήταν οδηγός αγώνων και ήθελε να φτιάξει κάμερες που να μετράνε την ταχύτητά του καθώς έτρεχε, όχι για να κόβουν κλήσεις. Η εταιρεία αυτή έχει αγοράσει μια startup (Sensys) από κάπου βόρεια, που είχε αναπτύξει μια πρωτότυπη τεχνολογία μέτρησης με χρήση RADAR για πολλαπλές λωρίδες. Στην τεχνολογία αυτή στηρίζονται οι σύγχρονες κάμερες της Gatso και τα RTx που έχω γράψει είναι οι εξελίξεις της τεχνολογίας αυτής με τον χρόνο.
(15)
https://www.youtube.com/watch?v=GYaEtgzpKFo