Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Morx
#481953
theo13 έγραψε:Τρόμος
https://youtu.be/wR2f-q4WPfs


< >


Μικρος δουλευα σε φανοποιειο, 13 εως και 15 χρονων τα 3 μηνακια του καθε καλοκαιριου (με ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ καλο μηνιατικο!!)

Ειχαμε φτιαξει θυμαμαι, ενα Polo MK3, μια Alfa 145 και ενα renault Laguna 1ης γενιας μεταξυ αλλων πολλων τρακαρισμενων...

Τα συγκεκριμενα τρια λοιπον, ειχαν ανεβει στην καλιμπρα με το τεντωμα να δινει και να παιρνει απο καθε σημειο!
Η πιο ζορικη περιπτωση ηταν το Polo ... το οποιο ειχε τρακαρει πλαγιομετωπικα και στη συνεχεια σε κολωνα.
Σκουπιδι τελειως. Εγινε πληρης επαναφορα με αντικατασταση σε οτιδηποτε ηταν spot-welded απο το εργοστασιο και μπορουσε να βρεθει σαν ανεξαρτητο εργοστασιακο κομματι. Το αμαξι εσωτερικα ειχε γδυθει ΤΕΛΕΙΩΣ. Ακομα και το ταμπλω!
Ολα οσα αλλαχτηκαν αφου ηρθε στα ισια του το σασι (οπως και στο βιντεο επανω) ηταν αβαφα panel απευθειας απο γερμανια.
Κουμπωσαν, ποντες, στοκος, τριψιμο, ασταρι, βαφη βερνικι κλπ ... το αμαξι εγινε πραγματικα ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ.

Τελευταια φορα που το ειδα (και οσο ημουν Λάρισα το εβλεπα αρκετα συχνα λογω χαρακτηρηστικου χρωματος), ηταν περισυ, αψεγαδιαστο χωρις ιχνος σκασμενου βερνικιου. 16 χρονια μετα!

Ο ιδιοκτητης ειχε σκοπο να το κρατησει οπως φαινεται και εκανε. Το εφτιαξε και ολα καλα.
Δεν βρισκω το λογο να μη γινεται στα συγχρονα αυτοκινητα εφοσον το σασι αποτελειται απο στραντζαρισμενα κομματια ενωμενα μεταξυ τους...
Άβαταρ μέλους
By theo13
#482148
Morx έγραψε:
theo13 έγραψε:Τρόμος
https://youtu.be/wR2f-q4WPfs


< >


Μικρος δουλευα σε φανοποιειο, 13 εως και 15 χρονων τα 3 μηνακια του καθε καλοκαιριου (με ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ καλο μηνιατικο!!)

Ειχαμε φτιαξει θυμαμαι, ενα Polo MK3, μια Alfa 145 και ενα renault Laguna 1ης γενιας μεταξυ αλλων πολλων τρακαρισμενων...

Τα συγκεκριμενα τρια λοιπον, ειχαν ανεβει στην καλιμπρα με το τεντωμα να δινει και να παιρνει απο καθε σημειο!
Η πιο ζορικη περιπτωση ηταν το Polo ... το οποιο ειχε τρακαρει πλαγιομετωπικα και στη συνεχεια σε κολωνα.
Σκουπιδι τελειως. Εγινε πληρης επαναφορα με αντικατασταση σε οτιδηποτε ηταν spot-welded απο το εργοστασιο και μπορουσε να βρεθει σαν ανεξαρτητο εργοστασιακο κομματι. Το αμαξι εσωτερικα ειχε γδυθει ΤΕΛΕΙΩΣ. Ακομα και το ταμπλω!
Ολα οσα αλλαχτηκαν αφου ηρθε στα ισια του το σασι (οπως και στο βιντεο επανω) ηταν αβαφα panel απευθειας απο γερμανια.
Κουμπωσαν, ποντες, στοκος, τριψιμο, ασταρι, βαφη βερνικι κλπ ... το αμαξι εγινε πραγματικα ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ.

Τελευταια φορα που το ειδα (και οσο ημουν Λάρισα το εβλεπα αρκετα συχνα λογω χαρακτηρηστικου χρωματος), ηταν περισυ, αψεγαδιαστο χωρις ιχνος σκασμενου βερνικιου. 16 χρονια μετα!

Ο ιδιοκτητης ειχε σκοπο να το κρατησει οπως φαινεται και εκανε. Το εφτιαξε και ολα καλα.
Δεν βρισκω το λογο να μη γινεται στα συγχρονα αυτοκινητα εφοσον το σασι αποτελειται απο στραντζαρισμενα κομματια ενωμενα μεταξυ τους...


Εδώ έκοψε το μισό αυτοκίνητο με τροχό
Δε θα εμπιστευόμουν ποτέ τέτοιο αυτοκίνητο. Θεωρείς ότι σαν παθητική ασφάλεια είναι δυνατόν να είναι το ίδιο;;
Άβαταρ μέλους
By pik.
#482244
theo13 έγραψε:
Εδώ έκοψε το μισό αυτοκίνητο με τροχό
Δε θα εμπιστευόμουν ποτέ τέτοιο αυτοκίνητο. Θεωρείς ότι σαν παθητική ασφάλεια είναι δυνατόν να είναι το ίδιο;;

αυτο ακριβως.
Σε παθητικη ασφαλεια εγινε 2 αστερων. :lol:

:s_wacko
Άβαταρ μέλους
By Morx
#482347
theo13 έγραψε:
Morx έγραψε:
theo13 έγραψε:Τρόμος
https://youtu.be/wR2f-q4WPfs


< >


Μικρος δουλευα σε φανοποιειο, 13 εως και 15 χρονων τα 3 μηνακια του καθε καλοκαιριου (με ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ καλο μηνιατικο!!)

Ειχαμε φτιαξει θυμαμαι, ενα Polo MK3, μια Alfa 145 και ενα renault Laguna 1ης γενιας μεταξυ αλλων πολλων τρακαρισμενων...

Τα συγκεκριμενα τρια λοιπον, ειχαν ανεβει στην καλιμπρα με το τεντωμα να δινει και να παιρνει απο καθε σημειο!
Η πιο ζορικη περιπτωση ηταν το Polo ... το οποιο ειχε τρακαρει πλαγιομετωπικα και στη συνεχεια σε κολωνα.
Σκουπιδι τελειως. Εγινε πληρης επαναφορα με αντικατασταση σε οτιδηποτε ηταν spot-welded απο το εργοστασιο και μπορουσε να βρεθει σαν ανεξαρτητο εργοστασιακο κομματι. Το αμαξι εσωτερικα ειχε γδυθει ΤΕΛΕΙΩΣ. Ακομα και το ταμπλω!
Ολα οσα αλλαχτηκαν αφου ηρθε στα ισια του το σασι (οπως και στο βιντεο επανω) ηταν αβαφα panel απευθειας απο γερμανια.
Κουμπωσαν, ποντες, στοκος, τριψιμο, ασταρι, βαφη βερνικι κλπ ... το αμαξι εγινε πραγματικα ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ.

Τελευταια φορα που το ειδα (και οσο ημουν Λάρισα το εβλεπα αρκετα συχνα λογω χαρακτηρηστικου χρωματος), ηταν περισυ, αψεγαδιαστο χωρις ιχνος σκασμενου βερνικιου. 16 χρονια μετα!

Ο ιδιοκτητης ειχε σκοπο να το κρατησει οπως φαινεται και εκανε. Το εφτιαξε και ολα καλα.
Δεν βρισκω το λογο να μη γινεται στα συγχρονα αυτοκινητα εφοσον το σασι αποτελειται απο στραντζαρισμενα κομματια ενωμενα μεταξυ τους...


Εδώ έκοψε το μισό αυτοκίνητο με τροχό
Δε θα εμπιστευόμουν ποτέ τέτοιο αυτοκίνητο. Θεωρείς ότι σαν παθητική ασφάλεια είναι δυνατόν να είναι το ίδιο;;

Προσωπικα θα εμπιστευομουν περισσοτερο ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ κομματι μεταλλου, παρα ενα τραβηγμενο να ερθει στα ισια του.

https://www.youtube.com/watch?v=bzOA9XURMUU

Το σασι ενος συγχρονου αυτοκινητου, ειναι ενιαιο, απο πολλες λαμαρινες στραντζαρισμενες ενωμενες μεταξυ τους.
We all know that. Κοβεις το χτυπημενο, βαζεις καινουριο panel και τελος.


Επιπλεον, σημαντικοτερο ολων ειναι το κοστος "ολικης" σε συγκριση με το "επισκευάζω".
Εαν το X6 (τυχαιο) το κσρφωσεις καπου, με καποιο τροπο και το κανεις οπως στα σχετικα βιντεο που βλεπουμε να επισκευαζει ο Ρωσος, ελα πες μου μετα, εαν θα το εσωζες ή θα το πουλαγες ανταλλακτικα.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#482363 Το ίδιο λέμε. Α) Δεν συμφέρει απο οικονομικής άποψης και Β) δεν εμπιστεύομαι κανέναν ότι θα κάνει σοβαρή επισκευή.
Τελευταία επεξεργασία από theo13 και 06 Φεβ 2018, 21:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By theo13
#482371
21 quadra έγραψε:Πως θα είσαι σίγουρος ότι θα είναι καινούργιο και όχι κάποιο επισκευασμένο στο εργοστάσιο μετά από crash test ?


Σοβαρά τώρα;;;
Άβαταρ μέλους
By Morx
#482373
theo13 έγραψε:Το ίδιο λέμε. Α) Δεν συμφέρει απο οικονομικής άποψης και Β) δεν εμπιστεύομαι κανέναν ότι θα κάνει σοβαρή επισκευή.

Στο Β) δεν λεμε το ιδιο.

Σου λεω για αλλη μια φορα, οτι εαν γινει η δουλεια οπως πρεπει, μπορεις να αλλαξεις ΠΟΛΥ πραμα με καινουρια τμηματα και να ειναι σαν να μην εγινε ποτε.
Το να μην εμπιστευεσαι καποιον εσυ προσωπικα η ο οποιοσδηποτε, δεν κανει αδυνατη την ασφαλη επισκευή.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#482479
theo13 έγραψε:
21 quadra έγραψε:Πως θα είσαι σίγουρος ότι θα είναι καινούργιο και όχι κάποιο επισκευασμένο στο εργοστάσιο μετά από crash test ?


Σοβαρά τώρα;;;


Πολύ σοβαρά !!! Εδώ έκαναν υπερτιμολογήσεις οι premium μάρκες με τη εντολή και τη σύμφωνη γνώμη των εργοστασίων, εταιρίες και CEOs χωρίς ηθική, εκεί θα κολλήσουν να στείλουν και μερικά επισκευασμένα στην μπανανία των μηδενικών ελέγχων ? Δεν λέω ότι γίνονται αλλά ότι μπορεί και να γίνονται κρίνοντας από την ιστορία των πράξεων τους, τουλάχιστον ας είμαστε υποψιασμένοι και ας κρατάμε μικρό καλάθι.

Πόσες φορές γδάρθηκαν αυτοκίνητα κατά την μεταφορά τους, συμβάντα απόλυτα κατανοητά και καθημερινά, και βάφτηκαν ολόκληρα ή μεγάλο μέρος τους χωρίς να το πούνε στον πελάτη, ξέρεις είχαμε 2 γρατζουνιές και βάψαμε τις πόρτες οπότε σου κάνουμε έκπτωση 2.000€, έγινε ποτέ αυτό ? Όχι, γιατί ? γιατί είναι αυτοί που είναι, ανειλικρινείς που θεωρούν τους άλλους κορόϊδα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#482575
21 quadra έγραψε:
Πόσες φορές γδάρθηκαν αυτοκίνητα κατά την μεταφορά τους, συμβάντα απόλυτα κατανοητά και καθημερινά, και βάφτηκαν ολόκληρα ή μεγάλο μέρος τους χωρίς να το πούνε στον πελάτη, ξέρεις είχαμε 2 γρατζουνιές και βάψαμε τις πόρτες οπότε σου κάνουμε έκπτωση 2.000€, έγινε ποτέ αυτό ? Όχι, γιατί ? γιατί είναι αυτοί που είναι, ανειλικρινείς που θεωρούν τους άλλους κορόϊδα.


Εγώ έτυχα σε τέτοια περίπτωση με τη Νίτσα της υπογραφής. Και επειδή η αντιπροσωπεία (όμιλος Συγγελίδη) όχι μόνο δεν μ' ενημέρωσε προ της παραλαβής, αλλά με έγραψε στα @@ της αφού τους το είπα, έχω γίνει ζωντανή δυσφήμιση για τον όμιλο και ΦΥΣΙΚΑ δεν ξαναπατάω στο μαγαζί τους. :rant:

Εκνευρίστικα πάλι που θυμήθηκα τους παπάρες! :s_mad
Άβαταρ μέλους
By drdino
#482580
theo13 έγραψε:
21 quadra έγραψε:Πως θα είσαι σίγουρος ότι θα είναι καινούργιο και όχι κάποιο επισκευασμένο στο εργοστάσιο μετά από crash test ?


Σοβαρά τώρα;;;
Δεν παίζει αυτό.
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#483082
Άβαταρ μέλους
By elteo
#484692

Ω θεοί! :metalo: