Geo f1 έγραψε:
Σοβαρά τώρα, έχει την απαίτηση ο οδηγός της Bugatti να αναγνωρίζει κάποιος στον καθρέφτη του ότι το αυτοκίνητο πίσω του κινείται με 400χαώ προτού αλλάξει λωρίδα;;;
Serf έγραψε:Σοβαρά τώρα, έχει την απαίτηση ο οδηγός της Bugatti να αναγνωρίζει κάποιος στον καθρέφτη του ότι το αυτοκίνητο πίσω του κινείται με 400χαώ προτού αλλάξει λωρίδα;;
Όχι, απλά ξέρει ότι στην Γερμανία όταν δεν προσπερνάς κάποιον κάθεσαι πάντα στην πιο δεξιά λωρίδα.
Πέρασε συνολικά 10 αυτοκίνητα και δεν υπήρχε ούτε ένας που να είναι στην μεσαία (πόσο περισσότερο στην αριστερή).
Σκεφτείτε να προσπαθούσε να έκανε το ίδιο στην Ελλάδα!
Υ.Γ.1 Θα μπορούσε βέβαια να δοκιμάσει σε εμάς την δεξιά που είναι πάντα άδεια
Υ.Γ. 2 Εντωμεταξύ ο τύπος έχει κάνει το ίδιο με Turbo S (333Kmh), Aventador S (356Kmh με αρκετή κίνηση) και Veyron (402,5Kmh).
Scotch έγραψε:Είπε τέτοιο πράγμα; Δεν μου κάνει εντύπωση βέβαια. Την ίδια απαίτηση έχουν και οι ελ drivers όταν αγοράζουν την αριστερή και πάνε με 200.
Δεν το είπε... αλλά όταν πας με οποιαδήποτε ταχύτητα βασίζεσαι σε αυτή την παραδοχή. Ότι μπορούν να σε δουν, να αναγνωρίζουν την ταχύτητά σου, κτλ. Αλλιώς ας κατέβει F-16 να πετάει στο ύψος του δρόμου...
axel12p έγραψε:Serf έγραψε:Σοβαρά τώρα, έχει την απαίτηση ο οδηγός της Bugatti να αναγνωρίζει κάποιος στον καθρέφτη του ότι το αυτοκίνητο πίσω του κινείται με 400χαώ προτού αλλάξει λωρίδα;;
Όχι, απλά ξέρει ότι στην Γερμανία όταν δεν προσπερνάς κάποιον κάθεσαι πάντα στην πιο δεξιά λωρίδα.
Πέρασε συνολικά 10 αυτοκίνητα και δεν υπήρχε ούτε ένας που να είναι στην μεσαία (πόσο περισσότερο στην αριστερή).
Σκεφτείτε να προσπαθούσε να έκανε το ίδιο στην Ελλάδα!
Υ.Γ.1 Θα μπορούσε βέβαια να δοκιμάσει σε εμάς την δεξιά που είναι πάντα άδεια
Υ.Γ. 2 Εντωμεταξύ ο τύπος έχει κάνει το ίδιο με Turbo S (333Kmh), Aventador S (356Kmh με αρκετή κίνηση) και Veyron (402,5Kmh).
Κι αν πιο μπροστά λόγω ατυχήματος είχε κλείσει η δεξιά λωρίδα ή/και η μεσαία με αποτέλεσμα οι οδηγοί να χρησιμοποιούν την αριστερή, θα προλάβαινε να το δει, να το επεξεργαστεί και να φρενάρει;;; Ούτε καν...
Serf έγραψε:Scotch έγραψε:Είπε τέτοιο πράγμα; Δεν μου κάνει εντύπωση βέβαια. Την ίδια απαίτηση έχουν και οι ελ drivers όταν αγοράζουν την αριστερή και πάνε με 200.
Δεν το είπε... αλλά όταν πας με οποιαδήποτε ταχύτητα βασίζεσαι σε αυτή την παραδοχή. Ότι μπορούν να σε δουν, να αναγνωρίζουν την ταχύτητά σου, κτλ. Αλλιώς ας κατέβει F-16 να πετάει στο ύψος του δρόμου...
Μαζί σου. Απλά αν το είχε πει κιόλας (δεν είδα όλο το video), θα ήταν ακόμα πιο πανηγυρικός ο τύπος
Serf έγραψε:axel12p έγραψε:Serf έγραψε:Σοβαρά τώρα, έχει την απαίτηση ο οδηγός της Bugatti να αναγνωρίζει κάποιος στον καθρέφτη του ότι το αυτοκίνητο πίσω του κινείται με 400χαώ προτού αλλάξει λωρίδα;;
Όχι, απλά ξέρει ότι στην Γερμανία όταν δεν προσπερνάς κάποιον κάθεσαι πάντα στην πιο δεξιά λωρίδα.
Πέρασε συνολικά 10 αυτοκίνητα και δεν υπήρχε ούτε ένας που να είναι στην μεσαία (πόσο περισσότερο στην αριστερή).
Σκεφτείτε να προσπαθούσε να έκανε το ίδιο στην Ελλάδα!
Υ.Γ.1 Θα μπορούσε βέβαια να δοκιμάσει σε εμάς την δεξιά που είναι πάντα άδεια
Υ.Γ. 2 Εντωμεταξύ ο τύπος έχει κάνει το ίδιο με Turbo S (333Kmh), Aventador S (356Kmh με αρκετή κίνηση) και Veyron (402,5Kmh).
Κι αν πιο μπροστά λόγω ατυχήματος είχε κλείσει η δεξιά λωρίδα ή/και η μεσαία με αποτέλεσμα οι οδηγοί να χρησιμοποιούν την αριστερή, θα προλάβαινε να το δει, να το επεξεργαστεί και να φρενάρει;;; Ούτε καν...
Για αυτό και φρόντισαν να προσευχηθούν πριν ξεκινήσουν
Προφανώς και παίζουν με τις πιθανότητες, για αυτό και το δοκίμασαν πολύ πρωί, ώστε να υπάρχει η ελάχιστη δυνατή κίνηση και να μειώσουν τις πιθανότητες να γίνει καμία στραβή.
< >
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
mirage έγραψε:Οι Γερμανοί βεβαια δεν ειναι happy με τον τύπο.Ας βάλουν ένα όριο ταχύτητας, λοιπόν. Ας είναι στα 250χαώ εκεί που τώρα είναι χωρίς όριο. Το χωρίς όριο με τα άλογα τα τελευταία χρόνια να γίνονται στραγάλια και τις τελικές να απογειώνονται είναι τρελό.
< >
By the way, πόση ώρα και πόσα (χιλιο)μέτρα χρειάζεται η εν λόγω Bugatti για να κάνει το 417χαω->0χαώ;;
< Note >