Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#682935
vengas έγραψε:

ε ρε τι εχει να γινει με όλα τα νέα χερούλια και μηχανισμούς που εξαρτώνται απο μπαταρια :yahoo: :lol:


1) GM
2) Για να μη γενικεύσω για τον μέσο Αμερικάνο, ο κυριούλης θα έπαιρνε darwin award...
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#683411
BMW M2 CS COTY EVO
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#683456
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#684678
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#684850
saxon_747 έγραψε:https://youtu.be/BkPJvhaYnew

Hyundai Getz WRC

Αυτοί είναι που έκαναν φέτος την αντίστοιχη παρωδία με το Yaris και τους άνοιξαν οι αερόσακοι σε ένα άλμα (3:20) :lol:


Εντωμεταξύ, σχετικά με το βίντεο του 308 που ανέβασε ο Panos, είναι η ιδέα μου ή τα σημερινά WRC cars είναι αρκετά πιο γρήγορα πλέον;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#684859
axel12p έγραψε:Εντωμεταξύ, σχετικά με το βίντεο του 308 που ανέβασε ο Panos, είναι η ιδέα μου ή τα σημερινά WRC cars είναι αρκετά πιο γρήγορα πλέον;


ειναι οντως πολυ πιο γρηγορα.Βασικα δεν εχουν επαφη,παροτι ειναι και 1,6 vs 2.0 λιτρα
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#685122
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#685352
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#685360
panos2171 έγραψε:


hard driven :svivhaha: με 1η -2α χειροφρενο και 1η και ξανα τα ιδια. :s_no
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#685405

Πολύ γουστάρω αυτά τα βιντεάκια των Ιαπώνων.
Λίγα συμπεράσματα. Η 996ΤΤ είναι ένας υπεραθλητής επιδόσεων. Θες από στάση, θες σε ρεπρίζ, θες σε στροφές, θες σε overall handling.
Την κορυφή την έπιασαν τρία αμάξια 4κίνητα και μάλιστα σε πίστα, ενώ τις τελευταίες θέσεις τα πισωκίνητα.
Δεν μου κάνει εντύπωση η 2η θέση του GT-R R34 γιατί μιλάμε για ένα αμάξι-σταθμό για την Ιαπωνία, αλλά η 3η του Mitsubishi Evo7 που τα βάζει στα ίσα με το R34.

Ενώ αναφέρουν τα ελαστικά των 911, 360 Modena, Corvette, δεν γράφουν τι φοράνε τα τρία ιαπωνικά. Το R34 ίσως φοράει semi-slick.
Στο τέλος όλοι παραδέχονται την Turbo πάντως.

Εδώ ένα screeshot με τους χρόνους

Εικόνα

Περίμενα περισσότερα από την 360.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#685408
Giuseppe Busso έγραψε:Στο τέλος όλοι παραδέχονται την Turbo πάντως.
.


οντως ολοι παραδεχονται οτι ειναι πολυ δυνατη στην ευθεια.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#685452
dimviii έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Στο τέλος όλοι παραδέχονται την Turbo πάντως.
.


οντως ολοι παραδεχονται οτι ειναι πολυ δυνατη στην ευθεια.


Φαντάσου να ήταν και στις στροφές. :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#685458 Προφανώς δεν υπάρχει κάποιο ''καλύτερο'' αυτοκίνητο, όλα εξαρτώνται από τις συνθήκες. Σε μια στενή πίστα το turbo με τις μεγαλύτερες επιδόσεις θα κερδίσει. Σε μια απλωμένη πίστα θα κερδίσει το ατμοσφαιρικό πολύστροφο με τις μεγαλύτερες επιδόσεις ενώ στην ανάβαση θα παίξει ρόλο στο πιο μπορεί να ελίσσεται καλύτερα στις απανωτές στροφές.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#685471 Το ότι παίρνετε στα σοβαρά χρόνους ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ δείχνει ότι η καραντίνα σας έχει βαρέσει στο κεφάλι. Σε εσένα αναφέρομαι Μπούσσε... :roll: