mousatos έγραψε:ασχολείται και με αυτόν τον κλάδο ο Βαρδινογιάννης ?
Ο Βαρδινογιαννης που κολλάει?
Λες να μένει στον κοσμοπολιτικο Ασπρόπυργο?
mirage έγραψε:Στο μυαλό του mousatos ναι.
Φταίω και εγώ που απαντάω βέβαια!
NickTG έγραψε:dimviii έγραψε:στον Ασπροπυργο καποτε , πιτσιρικας 15 ετων πηγαινε με Diablo στο σχολειο.
Στο σχολείο ερχόταν με τη Μ3 και ήταν 16.
Τη Diablo την έβγαζαν και τη βγάζουν στις γιορτές κυρίως!
Ναι καλά, έπρεπε να έβλεπες που την πάρκαρε πάνω στο πεζοδρόμιο έξω από το κρεοπωλείο του Με τη Μ3, επικές κόντες με άλλον (πρώην) σουβλατζή από Ελευσίνα, και κείνος με Μ3.
Βέβαια τώρα με το GTR και τη Μ4 τη βγάζουν ακόμα πιο σπάνια.
mirage έγραψε:Δεν άδειασε η μπαταρία αλλα υπερθερμάνθηκε. Και τα δυο ηταν ΟΚ μετά από 2 λεπτα κρυωματος. Αυτά με βάση την περιγραφή του βίντεο. Το Tesla ειχε 57% μπαταρία στο τέλος.
γρηγορα δεν υπερθερμανθηκε? ειδικα εαν ισχυει αυτο στα σχολια οτι το εμπρος μοτερ ηταν στο 10%?
Και σε κάθε περίπτωση, μετά από δύο λεπτά, η μπαταρία έστρωσε σύμφωνα με τα λεγόμενα τους:
"battery was in overheat on the last part of the hill for the tesla....but the AMG has got one engine OIL temperature alert aswel at the same point :-)
The battery became again in green after 2min of cooling down, same for the Mercedes"
Σχετικά με το 10%, αυτό που προφανώς αλλάζει είναι η κατανομή. Η μπαταρία λογικά συνέχιζε να δίνει πολύ ρεύμα και για αυτό ζεστάθηκε μετά από κάποιο διάστημα. Δεν είναι τυχαίο ότι η Porsche με την Taycan τονίζει την δυνατότητα επαναληψιμότητα των εκκινήσεων και το ότι δεν χρειάζεται να το αφήσεις να κρυώσει.
Σε κάθε περίπτωση εντυπωσιακό ότι ένα Tesla 3 μπορεί να ακολουθεί την Mercedes σε τέτοιο δρόμο. Δεν του το είχα!
dimviii έγραψε:στο ενα αδειασε η μπαταρια,
θα φόρτιζε το κινητό ο τύπος.
https://jimmuclarku.blogspot.com/