Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Govus
#474412
Άβαταρ μέλους
By Govus
#474430
21 quadra έγραψε:Τι διαμαντάκι είναι αυτό ? Κρίμα που δεν έχω fb να το κρατήσω στο αρχείο.


Υπάρχει και στο youtube

Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#474535
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#474568 Eυχαριστώ Γιάννη.

Εδώ ένα ωραίο engine bay με μια μοτερούκλα να ! 505 άλογα ατμόσφαιρα και 650 κομπρέσορας από το εργοστάσιο, 5000€ καινούργιο το ατμοσφαιρικό και 10000€ το κομπρεσοράτο, τα πουλάει η GM στις εκθέσεις έτοιμα με όλα τα περιφερειακά για να πάρουν εμπρός, διαστάσεις ? 60Χ60Χ60 εκ.

https://www.youtube.com/watch?v=mlBetSMadrY
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#474685
21 quadra έγραψε:
Εδώ ένα ωραίο engine bay με μια μοτερούκλα να ! 505 άλογα ατμόσφαιρα και 650 κομπρέσορας από το εργοστάσιο, 5000€ καινούργιο το ατμοσφαιρικό και 10000€ το κομπρεσοράτο, τα πουλάει η GM στις εκθέσεις έτοιμα με όλα τα περιφερειακά για να πάρουν εμπρός, διαστάσεις ? 60Χ60Χ60 εκ.



Ή πιο απλά crate engines.
http://www.jegs.com/c/Engines-Component ... 3/10002/-1

< >
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#474834
Άβαταρ μέλους
By markvag
#474883 :omg: :omg:

Αυτό που δεν έχω καταλήξει ακόμα είναι αν είναι όλοι οι Ρώσοι εντελώς βλαμένοι ή μονίμως πιωμένοι ή και τα δύο... :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#475535

:metalo: :metalo: :metalo: :metalo: :metalo: :metalo: :metalo: :metalo:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#475543 Εντωμεταξύ, ο συγκεκριμένος Habsburg, ο Ferdinand Zvonimir Maria Balthus Keith Michael Otto Antal Bahnam Leonhard von Habsburg ( :s_sarcastic :s_rofl ), θα ήταν ο διάδοχος του θρόνου αν υπήρχε ακόμα η αυτοκρατορία των παππούδων του... :innocent:

History geek... :innocent: :oops:


Ωραίος αγώνας! Και μ' άρεσε πως ο διάδοχος τερμάτισε χωρίς ρόδες... :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#475783
axel12p έγραψε:Μου αρέσει που στην F1 διαρκώς αλλάζουν κανονισμούς και προσπαθούν να την κάνουν πιο θεαματική... :thumbsdown:


Στα ενιαία έτσι είναι γιατί όλοι έχουν το ίδιο μηχάνημα. Αλλά δεν είναι είναι αυτή η F1! :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#476416
Νομίζω πως το χάνει επειδή οδηγεί με το ένα χέρι, και στην πρώτη διόρθωση που κάνει υπερδιορθώνει λόγω λανθασμένης θέσης του (ενός) χεριού και μετά αρχίζει κυκεώνας. Λογικά αν δεν έκανε τίποτα το κουλό του εξ' αρχής θα διόρθωνε μόνο του το ESP.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#476418 Aquaplaning λογικά; Μου έχει συμβεί με πολύ χαμηλότερη ταχύτητα (με την E39) και είναι πολύ creepy. Σίγουρα θέλει ήρεμες κινήσεις και καλό είναι να έχεις και τα δύο χέρια στο τιμόνι (και όχι το άλλο να στηρίζεται ή και να τραβολογά το stick).
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#476446 From the driver :
First of all,I know its not right but I usually drive my car with one hand if I'm not intentionally speeding or racing.
Let me go through what happened.I got my left side tires caught to an unseen water puddle while going with 140 km/h on a highway. Because of this, suddenly left tires slowed down. Right side was faster so I felt the car turning to the barriers on the left as seen in the video. I checked the mirror for my right side and saw that its free,so I tried to move the car to the middle lane. I knew that was my only chance. The rest is countersteering according to the turning of the car and speed. I didnt shift gears,that was accidental because my hand was on it and the shift went to Sport mode which I later corrected.
Here the car did its job as much as I did. There is no way you can hold the car like that if its not a 4 wheeler. I have driven many cars before such as Bmw,Land rover,Volkswagen and Nissan. If we were in one of those cars,I am sure we wouldn't be here today. Yes the Esp did its job but almost every car has it now. We are alive because of the quattro system. A Bmw can even lose control in a simplest turn at a 60 km/h speed. I definately won't ever drive a rwd car in the future and I can not recommend it to anyone. This is not a viral. I personally think quattro system is without a doubt perfect. When you drive it,you'll understand what I'm saying. Audi saves lifes :) Thanks.

Ή πολύ τυχερός ή πολύ ικανός. Στο σημείο που σταμάτησε το εκρεμμές ήταν ένα κλικ πριν το τετ-α-κε ( αν πατούσε φρένο) . Αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί να καταφέρει έτσι απλά ένας καλός οδηγός.