Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#691115 Σοβαρά όμως ρε παιδιά, εγώ άσχετος είμαι. Αλλά για βόλτα, θα επέλεγα πάντα το πιο διασκεδαστικό, όχι το πιο γρήγορο. Όχι μόνον Escort MK2 δηλαδή, ακόμη και Starlet KP60 με μοτέρ και μπλοκέ από Celica. Για κάθε μέρα, αλλάζει το πράγμα, αλλά κάθε μέρα ούτε η GT3 ούτε το Evo για διαφορετικούς λόγους είναι κατάλληλα.
Δικό μου απωθημένο:
Εικόνα

:s_blush
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#691117
Anonymous Founder έγραψε:Σοβαρά όμως ρε παιδιά, εγώ άσχετος είμαι. Αλλά για βόλτα, θα επέλεγα πάντα το πιο διασκεδαστικό, όχι το πιο γρήγορο.


ενα ''δυστροπο'' αυτοκινητο δεν ειναι διασκεδαστικο.Το αντιθετο.
Άβαταρ μέλους
By Stoukerman
#691165 ΧαιΦαι μαζί σου φίλε. Τώρα πια που και η κουτσή Μαρία έχει άπλετα πονυς οδήγα ότι σε φτιάχνει. Άλλωστε ο πιο ανώμαλος εδώ μέσα είμαι εδώ σε επιλογές... Περί ορέξεως κλπ

Δε τσιμπάω Ραλλιαρτ :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#691170 Άρα ένα ποξτερ είναι πιο διασκεδαστικό από ένα s2000;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#691175
dimviii έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Σοβαρά όμως ρε παιδιά, εγώ άσχετος είμαι. Αλλά για βόλτα, θα επέλεγα πάντα το πιο διασκεδαστικό, όχι το πιο γρήγορο.


ενα ''δυστροπο'' αυτοκινητο δεν ειναι διασκεδαστικο.Το αντιθετο.

Δεν είπα αυτό όμως. Αλλά θα προτιμούσα μια πιο δύστροπη πισωκινητη BMW από ένα πιο εύκολο VW Golf GTi πχ.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#691186
Stoukerman έγραψε:
dimviii έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:
Ε δεν είναι και κάνα χρέπι ρε Δημήτρη η 996 Turbo. Είναι πολύ σοβαρό αμάξι και στις στροφές. Αμφιβάλλεις;


η γνωμη μου δεν εχει σημασια,αν και την εχω αναφερει πολλες φορες.
Εγω μιλαω για το βιντεακι που εβαλες.Και εκει δεν δειχνει αυτο που λες.


GT3 vs evo 8 μια φορα και ενα καιρο γυρω γυρω , σε ειδικες ραλλυ αχαιος (σπηλαια λιμνων, χιονοδρομικο κλπ)

Μπροστά το GT3 πισω εγω , χαροπαλευε ο κουλος μπροστα (φιλος). Αλλαζουμε μπροστα εγω με το πορκε χαροπαλευα πισω κολλητα ο κουλος με το εβο. ωραιο το πορκε ηχος τιμονι στησιμο αλλα σε επαρχιακο δρομο χαρος (εκτος αν εισαι ο ρελ). Τα ταξι απο πισω ατσαλακα. Μη σας παω πιο πισω ρενω 5 τζι τι τουρμπο με 348 φοραδα οταν ημουν φοιτητης στην αγγλια γιατι τετοιο σανο που ταιζουν τα περιοδικα ειδικου τυπου δεν εχει ξαναγινει. Αν μπορειτε οδηγηστε .


Πολύ ενδιαφέρουσα άποψη.

Χαζεύοντας χρόνους
EVO8
&
GT3 996

υπάρχουν 2 πίστες με ισάξιο χρόνο, αλλά υπάρχουν μερικές που τα 2 αμάξια δεν έχουν επαφή.

Ότι το Evo είναι καλύτερο all arounder το ξέρουν όλοι. Ότι μια GT3 είναι πιο ειδική και ακραία σε στήσιμο, επίσης το ξέρουν όλοι.
Είμαι σίγουρος ότι δεν βολεύεται στις διαδρομές που αναφέρεις, για να είναι κοντά τα δύο αμάξια.

Στην τελική πάντα κοιτάς ποιο σε ευχαριστεί πραγματικά.
Θα ήθελα να ακούσω την άποψή σου μεταξύ των δύο, ποιο σε ενθουσίασε, σε εξίταρε πιο πολύ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#691190
Anonymous Founder έγραψε:
dimviii έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Σοβαρά όμως ρε παιδιά, εγώ άσχετος είμαι. Αλλά για βόλτα, θα επέλεγα πάντα το πιο διασκεδαστικό, όχι το πιο γρήγορο.


ενα ''δυστροπο'' αυτοκινητο δεν ειναι διασκεδαστικο.Το αντιθετο.

Δεν είπα αυτό όμως. Αλλά θα προτιμούσα μια πιο δύστροπη πισωκινητη BMW από ένα πιο εύκολο VW Golf GTi πχ.


και εγω θα προτιμουσα ενα δυστροπο εβο απο ενα ευκολο γκολφ.
Το δυσκολο ειναι να βρεις δυστροπο εβο και πισωκινητη μπεμβε. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#691191
EDDIE_147 έγραψε:Άρα ένα ποξτερ είναι πιο διασκεδαστικό από ένα s2000;


στο οριο ναι.Ειναι πιο ισσοροπημενη η μποξτερ.
Αν ειναι για κωλιες με 1η 2η, θα ειναι πιο διασκεδαστικο το χονδα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#691192
Giuseppe Busso έγραψε:
Stoukerman έγραψε:
dimviii έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:
Ε δεν είναι και κάνα χρέπι ρε Δημήτρη η 996 Turbo. Είναι πολύ σοβαρό αμάξι και στις στροφές. Αμφιβάλλεις;


η γνωμη μου δεν εχει σημασια,αν και την εχω αναφερει πολλες φορες.
Εγω μιλαω για το βιντεακι που εβαλες.Και εκει δεν δειχνει αυτο που λες.


GT3 vs evo 8 μια φορα και ενα καιρο γυρω γυρω , σε ειδικες ραλλυ αχαιος (σπηλαια λιμνων, χιονοδρομικο κλπ)

Μπροστά το GT3 πισω εγω , χαροπαλευε ο κουλος μπροστα (φιλος). Αλλαζουμε μπροστα εγω με το πορκε χαροπαλευα πισω κολλητα ο κουλος με το εβο. ωραιο το πορκε ηχος τιμονι στησιμο αλλα σε επαρχιακο δρομο χαρος (εκτος αν εισαι ο ρελ). Τα ταξι απο πισω ατσαλακα. Μη σας παω πιο πισω ρενω 5 τζι τι τουρμπο με 348 φοραδα οταν ημουν φοιτητης στην αγγλια γιατι τετοιο σανο που ταιζουν τα περιοδικα ειδικου τυπου δεν εχει ξαναγινει. Αν μπορειτε οδηγηστε .


Πολύ ενδιαφέρουσα άποψη.

Χαζεύοντας χρόνους
EVO8
&
GT3 996

υπάρχουν 2 πίστες με ισάξιο χρόνο, αλλά υπάρχουν μερικές που τα 2 αμάξια δεν έχουν επαφή.

Ότι το Evo είναι καλύτερο all arounder το ξέρουν όλοι. Ότι μια GT3 είναι πιο ειδική και ακραία σε στήσιμο, επίσης το ξέρουν όλοι.
Είμαι σίγουρος ότι δεν βολεύεται στις διαδρομές που αναφέρεις, για να είναι κοντά τα δύο αμάξια.

Στην τελική πάντα κοιτάς ποιο σε ευχαριστεί πραγματικά.
Θα ήθελα να ακούσω την άποψή σου μεταξύ των δύο, ποιο σε ενθουσίασε, σε εξίταρε πιο πολύ.


αλλο πιστα,αλλο δρομος.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#691193
Stoukerman έγραψε:
Δε τσιμπάω Ραλλιαρτ :iconcool:


:lol: :twisted:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#691196
dimviii έγραψε:
αλλο πιστα,αλλο δρομος.


Ακριβώς αυτό. Η GT3 είναι εντελώς ακατάλληλο, ας μου επιτραπεί η λέξη, όχημα για το δρόμο που αναφέρει ο Στούκερ.
https://en.wikipedia.org/wiki/Group_GT3

Η 4κίνητη και υπερτροφοδοτούμενη 911 Turbo, θα ήταν καλύτερη για back2back συγκριτικό.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#691198
Giuseppe Busso έγραψε:
dimviii έγραψε:
αλλο πιστα,αλλο δρομος.


Ακριβώς αυτό. Η GT3 είναι εντελώς ακατάλληλο, ας μου επιτραπεί η λέξη, όχημα για το δρόμο που αναφέρει ο Στούκερ.
https://en.wikipedia.org/wiki/Group_GT3

Η 4κίνητη και υπερτροφοδοτούμενη 911 Turbo, θα ήταν καλύτερη για back2back συγκριτικό.


ειναι πιο αργη απο γτ3 στο δρομο.
Άβαταρ μέλους
By Stoukerman
#691199 Λοιπόν, τα ίδια που σoυ λεω εγώ ελεγαν και οι τροχοί το μαρτη 2003 αλλά με 7αρι και 2 πορκερ μέγαρα

"Σαφέστατα, μια οποιαδήποτε Carrera βαδίζει διαφορετικά σε οποιαδήποτε διαδρομή, αλλά, αν
αποφασίσεις να κινηθείς ψάχνοντας όρια, δεν υπάρχει αυτοκίνητο που μπορεί να κινείται σε
ελληνικό δρόμο ταχύτερα από το 7άρι της Mitsubishi."

Εάν καίγεται το σπίτι σου και είσαι στο βουνό και έχεις 2 κλειδιά στο χέρι, εγώ ξέρω τι θα έπαιρνα.
Δεν το διάβασα, το έζησα.

Τώρα αν θες να συγκρίνεις ένα νεκρό μοντέλο παραγωγής με 200Κ+ του Τσουφενχάουζεν θελουμε κοντεξτ που λένε στο χωριό μου.

WRC? γλυστραει πηδαει κλεινει χανεται χαλαει κλπ : Φτερουγα ( ουτε καν GTR, τεραστιο βαρυ δε χωραει). Γκρουνχελλε ? παρε GT3 αβλεπει ειναι καραστημενο ( εαν βρεχει ομως και αν δεν εισαι η Sabine η ο Misa καλυτερα φαε λουκανικα στη γεφυρα)
Μιλάμε για ιστορία, πρεστίζ, ομορφιά , πιουριτι , γαμπροσυνη ότι δλδ πληρώνει το 99% και πας και σουπερμάρκετ ( για καντο με φοράδα αυτό?!)

Όμως εάν κανείς τη στραβή το όχημα θα σε δαγκώσει άσχημα στο πορτοφόλι και όχι μόνο θέλει χέρια, πολλά. Ο φτηνιαρης ο Ιάπωνας θα σου τραβήξει το αυτί θα σου ρίξει μουτζα αλλά θα σε βάλλει μέσα.
Θα έπαιρνα? Απάντηση είναι αν δεν σε ενδιαφέρει το περιτύλιγμα και μάλλον οι δρόμοι μοιάζουν με wrc εδω οχι. Γιαρις ΓΡ εχει λεει το πνευμα.

Η πορσε που θα ηθελα με τρελλα είναι Singer, γεια παω για λοττο
Τελευταία επεξεργασία από Stoukerman και 10 Φεβ 2021, 02:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Stoukerman
#691200
dimviii έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:
dimviii έγραψε:
αλλο πιστα,αλλο δρομος.


Ακριβώς αυτό. Η GT3 είναι εντελώς ακατάλληλο, ας μου επιτραπεί η λέξη, όχημα για το δρόμο που αναφέρει ο Στούκερ.
https://en.wikipedia.org/wiki/Group_GT3

Η 4κίνητη και υπερτροφοδοτούμενη 911 Turbo, θα ήταν καλύτερη για back2back συγκριτικό.


ειναι πιο αργη απο γτ3 στο δρομο.


μη τα μαρτυρας όλα ρε σατανα