Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#505866 λειπει και το Χιουνται ι30Ν.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#505906 Χρόνος, μέγιστη ταχύτητα και τιμή, με βάση το πιο γρήγορο:

1. Audi RS3 | 1.31.71 | 218.23Kmh | 69.000€
2. Honda Civic | 1.31.93 | 208.27Kmh | 49.740€
3. Ford Focus | 1.32.38 | 194.22Kmh | 50.205€
4. AMG A45 | 1.32.71 | 210.76Kmh | 61.895€
5. Seat Leon | 1.33.67 | 199.89Kmh | 30.800€
6. Peugeot 308 | 1.33.85 | 200.88Kmh | 41.000€
7. VW Golf | 1.35.89 | 197.14Kmh | 36.400€

To Focus έχει χαμηλή μέγιστη ταχύτητα, επειδή πέτυχε τον καλύτερο χρόνο στον πρώτο γύρο. Κανονικά 200άριζε.

Πολύ καλά τα βιντεάκια του Drive, αλλά μου την έχει σπάσει από τότε που πήγαν στην Real, ότι κάθε φορά έχουν διαφήμιση την KIA. Και εννοώ "δοκιμές" που πρακτικά κάνουν μπαμ ότι είναι διαφημιστικές καταχωρίσεις. ΟΚ, κατανοητό, αλλά ας το σημειώνουν και ας μη το παρουσιάζουν ως δοκιμή. :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#505913 Η πιο λογική επιλογή κ τίμια είναι το seat .
Αν ξεπεράσουμε το θέμα των χρημάτων ... μάλλον focus rs ... που προσφέρει κ διασκέδαση .
Στο βίντεο κ η merc γυρνούσε σε κάποια φάση ...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#505916 Οι τιμές από μόνες τους δεν λένε κάτι, αν δεν ξέρουμε και τον εξοπλισμό που έχει η καθεμία.
Όπως τα βλέπω, προφανώς και το Seat δείχνει ευκαιρία εμπρός στα υπόλοιπα.
Εντύπωση μου κάνει πως το 308 είναι ακριβότερο και από το GTi!
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#505924 Γιατί είναι λογική επιλογη ένα προσθιοκινητο στα 50.000 ευρώ ;
Επειδή είναι αποτελεσματικό σε πίστα ;
Εκτός αν κάθε μέρα εκεί συχνάζει κάποιος .

Καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό . Ο χρόνος είναι απίστευτος όχι μόνο σε σύγκριση με τα αλλά τετρακίνητα αλλά κ αλλά αυτοκίνητα που τα θεωρούμε super cars ... .
Όμως μιλάμε για επιλογή αυτοκινήτου . Όχι για track day car .
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#505926
Anonymous Founder έγραψε:Οι τιμές από μόνες τους δεν λένε κάτι, αν δεν ξέρουμε και τον εξοπλισμό που έχει η καθεμία.
Όπως τα βλέπω, προφανώς και το Seat δείχνει ευκαιρία εμπρός στα υπόλοιπα.
Εντύπωση μου κάνει πως το 308 είναι ακριβότερο και από το GTi!
Μάλλον ποντάρουν στο γεγονός ότι το 308 είναι 1600 κυβικά με τα γνωστά θετικά αποτελέσματα στο κόστος χρήσης, οπότε τους παίρνει να τσιμπήσουν σε τιμή

< >
Άβαταρ μέλους
By vengas
#505934
belgarion έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Οι τιμές από μόνες τους δεν λένε κάτι, αν δεν ξέρουμε και τον εξοπλισμό που έχει η καθεμία.
Όπως τα βλέπω, προφανώς και το Seat δείχνει ευκαιρία εμπρός στα υπόλοιπα.
Εντύπωση μου κάνει πως το 308 είναι ακριβότερο και από το GTi!
Μάλλον ποντάρουν στο γεγονός ότι το 308 είναι 1600 κυβικά με τα γνωστά θετικά αποτελέσματα στο κόστος χρήσης, οπότε τους παίρνει να τσιμπήσουν σε τιμή

< >

για να πουλησουν καμια δεκαρια κομματια :lol:
αληθεια, νουμερα πωλησεων γι αυτα εχουμε?
Άβαταρ μέλους
By mirage
#505935
vagmag έγραψε:Γιατί είναι λογική επιλογη ένα προσθιοκινητο στα 50.000 ευρώ ;
Επειδή είναι αποτελεσματικό σε πίστα ;
Εκτός αν κάθε μέρα εκεί συχνάζει κάποιος .

Καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό . Ο χρόνος είναι απίστευτος όχι μόνο σε σύγκριση με τα αλλά τετρακίνητα αλλά κ αλλά αυτοκίνητα που τα θεωρούμε super cars ... .
Όμως μιλάμε για επιλογή αυτοκινήτου . Όχι για track day car .
Γιατι ειναι αποτελεσματικο και εκτος πιστας. Ταχυτατο, με εξαιρετικη συμπεριφορά και σε κανονικους δρομους, διασκεδαστικό με ωραιο στησιμο και καλη αναρτηση. Οποτε τι μένει στο προσθιοκινητο Seat περα απο το ο,τι ειναι η Ryanair του Group VAG χαχα;

< >
Άβαταρ μέλους
By dimik
#505952 +σπονδυλοδεσια για τους άνω των - αντα που ονειρεύονται τέτοιο αυτοκίνητο για αποκλειστικό.

Καλοί οι κανίβαλοι αλλά για δευτεροτριτα, ομορφιά στο γκαράζ, χρόνους στις πίστες και εγκαβλα ΣΚ.
Αλλιώς είναι σαν να ξυριζεσαι κάθε μέρα με φαλτσετα, αποτελεσματικοτατο αλλά κουραστικό.

< >
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#505991 Αμα του αρέσει κάποιου , του αρέσει με όλα τα κουσούρια του.

Αν δεν έκαναν πωλήσεις (για την υπόλοιπη γκάμα κυρίως) , δεν θα έβγαζαν τόσοι κατασκευαστές τέτοια.

Τo Honda είναι φοβερό πακέτο αλλά είναι εκπληκτικά κακό σχεδιαστικά. Το RS δεν σε πείθει με την ποιότητα του
και όσα έχουν ακουστεί κατα καιρούς.
Μάλλον AMG για την αλητεία/σκασίματα/σήμα ειρήνης.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#505996 Σύμφωνα με το Drive, θα επέλεγαν 308 για την πίστα, αλλά Cupra για τον δρόμο, ενώ ανάμεσα σε Honda και Ford φαίνεται να κλίνουν προς το Honda. Καλύτερος κινητήρας και επιδόσεις, καλύτερο κιβώτιο, καλύτερη ανάρτηση (και εκτός πίστας). Έλεγαν χαρακτηριστικά ότι ήταν πολύ άνετο κατά την επιστροφή στο ξενοδοχείο, παρά τις 20άρες (νομίζω) ζάντες και τους χάλια δρόμους της περιοχής.