We are such stuff as dreams are made on and our little life is rounded with a sleep.
1. Audi RS3 | 1.31.71 | 218.23Kmh | 69.000€
2. Honda Civic | 1.31.93 | 208.27Kmh | 49.740€
3. Ford Focus | 1.32.38 | 194.22Kmh | 50.205€
4. AMG A45 | 1.32.71 | 210.76Kmh | 61.895€
5. Seat Leon | 1.33.67 | 199.89Kmh | 30.800€
6. Peugeot 308 | 1.33.85 | 200.88Kmh | 41.000€
7. VW Golf | 1.35.89 | 197.14Kmh | 36.400€
To Focus έχει χαμηλή μέγιστη ταχύτητα, επειδή πέτυχε τον καλύτερο χρόνο στον πρώτο γύρο. Κανονικά 200άριζε.
Πολύ καλά τα βιντεάκια του Drive, αλλά μου την έχει σπάσει από τότε που πήγαν στην Real, ότι κάθε φορά έχουν διαφήμιση την KIA. Και εννοώ "δοκιμές" που πρακτικά κάνουν μπαμ ότι είναι διαφημιστικές καταχωρίσεις. ΟΚ, κατανοητό, αλλά ας το σημειώνουν και ας μη το παρουσιάζουν ως δοκιμή.
Αν ξεπεράσουμε το θέμα των χρημάτων ... μάλλον focus rs ... που προσφέρει κ διασκέδαση .
Στο βίντεο κ η merc γυρνούσε σε κάποια φάση ...
< >
Όπως τα βλέπω, προφανώς και το Seat δείχνει ευκαιρία εμπρός στα υπόλοιπα.
Εντύπωση μου κάνει πως το 308 είναι ακριβότερο και από το GTi!
Επειδή είναι αποτελεσματικό σε πίστα ;
Εκτός αν κάθε μέρα εκεί συχνάζει κάποιος .
Καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό . Ο χρόνος είναι απίστευτος όχι μόνο σε σύγκριση με τα αλλά τετρακίνητα αλλά κ αλλά αυτοκίνητα που τα θεωρούμε super cars ... .
Όμως μιλάμε για επιλογή αυτοκινήτου . Όχι για track day car .
Anonymous Founder έγραψε:Οι τιμές από μόνες τους δεν λένε κάτι, αν δεν ξέρουμε και τον εξοπλισμό που έχει η καθεμία.Μάλλον ποντάρουν στο γεγονός ότι το 308 είναι 1600 κυβικά με τα γνωστά θετικά αποτελέσματα στο κόστος χρήσης, οπότε τους παίρνει να τσιμπήσουν σε τιμή
Όπως τα βλέπω, προφανώς και το Seat δείχνει ευκαιρία εμπρός στα υπόλοιπα.
Εντύπωση μου κάνει πως το 308 είναι ακριβότερο και από το GTi!
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
belgarion έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:Οι τιμές από μόνες τους δεν λένε κάτι, αν δεν ξέρουμε και τον εξοπλισμό που έχει η καθεμία.Μάλλον ποντάρουν στο γεγονός ότι το 308 είναι 1600 κυβικά με τα γνωστά θετικά αποτελέσματα στο κόστος χρήσης, οπότε τους παίρνει να τσιμπήσουν σε τιμή
Όπως τα βλέπω, προφανώς και το Seat δείχνει ευκαιρία εμπρός στα υπόλοιπα.
Εντύπωση μου κάνει πως το 308 είναι ακριβότερο και από το GTi!
< >
για να πουλησουν καμια δεκαρια κομματια
αληθεια, νουμερα πωλησεων γι αυτα εχουμε?
vagmag έγραψε:Γιατί είναι λογική επιλογη ένα προσθιοκινητο στα 50.000 ευρώ ;Γιατι ειναι αποτελεσματικο και εκτος πιστας. Ταχυτατο, με εξαιρετικη συμπεριφορά και σε κανονικους δρομους, διασκεδαστικό με ωραιο στησιμο και καλη αναρτηση. Οποτε τι μένει στο προσθιοκινητο Seat περα απο το ο,τι ειναι η Ryanair του Group VAG χαχα;
Επειδή είναι αποτελεσματικό σε πίστα ;
Εκτός αν κάθε μέρα εκεί συχνάζει κάποιος .
Καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό . Ο χρόνος είναι απίστευτος όχι μόνο σε σύγκριση με τα αλλά τετρακίνητα αλλά κ αλλά αυτοκίνητα που τα θεωρούμε super cars ... .
Όμως μιλάμε για επιλογή αυτοκινήτου . Όχι για track day car .
< >
Καλοί οι κανίβαλοι αλλά για δευτεροτριτα, ομορφιά στο γκαράζ, χρόνους στις πίστες και εγκαβλα ΣΚ.
Αλλιώς είναι σαν να ξυριζεσαι κάθε μέρα με φαλτσετα, αποτελεσματικοτατο αλλά κουραστικό.
< >
Αν δεν έκαναν πωλήσεις (για την υπόλοιπη γκάμα κυρίως) , δεν θα έβγαζαν τόσοι κατασκευαστές τέτοια.
Τo Honda είναι φοβερό πακέτο αλλά είναι εκπληκτικά κακό σχεδιαστικά. Το RS δεν σε πείθει με την ποιότητα του
και όσα έχουν ακουστεί κατα καιρούς.
Μάλλον AMG για την αλητεία/σκασίματα/σήμα ειρήνης.