theo13 έγραψε:Τρόμος
https://youtu.be/wR2f-q4WPfs
< >
Μικρος δουλευα σε φανοποιειο, 13 εως και 15 χρονων τα 3 μηνακια του καθε καλοκαιριου (με ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ καλο μηνιατικο!!)
Ειχαμε φτιαξει θυμαμαι, ενα Polo MK3, μια Alfa 145 και ενα renault Laguna 1ης γενιας μεταξυ αλλων πολλων τρακαρισμενων...
Τα συγκεκριμενα τρια λοιπον, ειχαν ανεβει στην καλιμπρα με το τεντωμα να δινει και να παιρνει απο καθε σημειο!
Η πιο ζορικη περιπτωση ηταν το Polo ... το οποιο ειχε τρακαρει πλαγιομετωπικα και στη συνεχεια σε κολωνα.
Σκουπιδι τελειως. Εγινε πληρης επαναφορα με αντικατασταση σε οτιδηποτε ηταν spot-welded απο το εργοστασιο και μπορουσε να βρεθει σαν ανεξαρτητο εργοστασιακο κομματι. Το αμαξι εσωτερικα ειχε γδυθει ΤΕΛΕΙΩΣ. Ακομα και το ταμπλω!
Ολα οσα αλλαχτηκαν αφου ηρθε στα ισια του το σασι (οπως και στο βιντεο επανω) ηταν αβαφα panel απευθειας απο γερμανια.
Κουμπωσαν, ποντες, στοκος, τριψιμο, ασταρι, βαφη βερνικι κλπ ... το αμαξι εγινε πραγματικα ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ.
Τελευταια φορα που το ειδα (και οσο ημουν Λάρισα το εβλεπα αρκετα συχνα λογω χαρακτηρηστικου χρωματος), ηταν περισυ, αψεγαδιαστο χωρις ιχνος σκασμενου βερνικιου. 16 χρονια μετα!
Ο ιδιοκτητης ειχε σκοπο να το κρατησει οπως φαινεται και εκανε. Το εφτιαξε και ολα καλα.
Δεν βρισκω το λογο να μη γινεται στα συγχρονα αυτοκινητα εφοσον το σασι αποτελειται απο στραντζαρισμενα κομματια ενωμενα μεταξυ τους...