Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#664971
georgetz έγραψε:
dimviii έγραψε:
georgetz έγραψε:Έβαλαν τη βαρύτερη 911 που υπάρχει με έναν οδηγό που ξέχασε να κοιμηθεί χθες :s_rofl

https://fastestlaps.com/comparisons/baa0i2e6kd4u



στο λινκ που εβαλες,παλι γρηγοροτερη ειναι η τριμπιουτο


Θες καφέ


ηπια και τον δευτερο,και παλι γρηγοροτερη βλεπω την τριμπΙουτο.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#664980 Ο Δίας δημοσίευσε ένα βίντεο όπου στο Palm beach γράφουν 400άρια η Tributo & 720S.
Ανέφερε πόσο γρήγορα έχουν γίνει τα supercars.
Η 992 Turbo S στα ίδια μέτρα γράφει λιγότερο χρόνο.

Αν μιλάμε για 0-300km/h ή 0-1000m, τότε η Tributo είναι ταχύτερη.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#664983 ε ναι ρε συ,το 0-100 εχει πολυ μικρη σημασια σε τετοιες ιπποδυναμεις για να καταλαβεις ποιο ειναι ταχυτερο.Εκει εισερχονται και αλλοι παραγοντες οπως το βαρος,η κατανομη των κιλων,το αν ειναι 2κινητο 4κινητο κλπ.
Και εγω εαν στηθω με ενα μ3-μ4 ταχυτερος θα ειμαι στο 0-100. Δεν ειμαι ομως ταχυτερος.Απλα εκμεταλευθηκα σε αυτη τη μετρηση ενα πλεονεκτημα του αυτοκινητου μου.
Στις μεγαλες ιπποδυναμεις πρεπει να πας πολλα χλμ για να δεις την διαφορα ιπποδυναμης.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#664985 Απλά οι περισσότερες "κόντρες" και κόντρες, είναι στο 400άρι.
Και ναι μεν συμφωνώ σε αυτά που λες για τις ιπποδυνάμεις, αλλά δεν πρέπει να πας πολύ μακριά για να δεις τεχνολογία. Αρκεί και το 0-100km/h για να δεις ηλεκτρονική διαχείριση, launch control.

Εσύ θα είσαι ταχύτερος από πολλά πολλά αμάξια, αλλά δεν είσαι στοκ. Εδώ συγκρίνουμε δύο αμιγώς στοκ οχήματα.

Η Porsche έχει κάνει την Turbo S να είναι διαστημόπλοιο. Εγώ καταλαβαίνω τι ήθελε να πει ο Δίας. Δίκιο έχει, αλλά στα δικά μου μάτια το άλμα της Turbo είναι δαιδαλώδες. Έχοντας σχεδόν τη μισή κατανάλωση καυσίμου, χώρους αποσκευών, έχοντας 4κίνηση, ποιότητα και πολυτέλεια και όντας 200 κιλά βαρύτερη και μερικές δεκάδες ίππους πιο αδύναμη και είναι μάλιστα πιο φθηνή. Φυσικά τόσο η Tributo όσο και η 720S, είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα αλλά και η 992TTS είναι ακόμη περισσότερο. Κατά την άποψή μου βέβαια. Δεν σημαίνει ότι ισχύει κιόλας. Ίσως έχω άλλη οπτική γωνία.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#664987
Giuseppe Busso έγραψε:Απλά οι περισσότερες "κόντρες" και κόντρες, είναι στο 400άρι.
Και ναι μεν συμφωνώ σε αυτά που λες για τις ιπποδυνάμεις, αλλά δεν πρέπει να πας πολύ μακριά για να δεις τεχνολογία. Αρκεί και το 0-100km/h για να δεις ηλεκτρονική διαχείριση, launch control.
.

στο 400αρι αυτα τα αυτοκινητα περνανε με πανω απο 200 χλμ/ωρα,αρα ειναι λιγο το 0-100 για να δεις τι και πως.
Δεν ειναι αυτοκινητα με ιπποδυναμεις 100-150 ιππων ωστε να υπαρξει διαφορα απο νωρις.
Στο 0-100 θα ''ξεγελαστεις'' απο την πισωβαρη 911 με το 0-100 ,και σε 10 δευτερολεπτα θα πρεπει να βγαλεις κυαλι να δεις την τριμπΙουτο.Θα ψαχνεις να βρεις που πηγε η τεχνολογια μετα,και γιατι δεν ειχε η πορσε τεχνολογια στο 100-200 και στο 200-300.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#665054
dimviii έγραψε:ηπια και τον δευτερο,και παλι γρηγοροτερη βλεπω την τριμπΙουτο.


εγώ στο στάνταρ 0-100 βλέπω ένα σημαντικό γρηγορότερο αυτοκίνητο ενώ παράλληλα είναι σημαντικά πιο βαρύ

εντωμεταξύ , και στο 400άρι είναι γρηγορότερο το πορσικό τώρα που το βλέπω

μήπως είναι λίγο Τριμπου το ? :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#665058
georgetz έγραψε:Έβαλαν τη βαρύτερη 911 που υπάρχει με έναν οδηγό που ξέχασε να κοιμηθεί χθες

https://fastestlaps.com/comparisons/baa0i2e6kd4u


Δεν έχει καμία σημασία πότε ξεκινάει κάποιος, όταν υπάρχει όργανο μέτρησης που ξεκινάει να καταγράφει με το που ξεκινάει να κινείται το αυτοκίνητο. Το ότι η Ferrari είναι πολύ ταχύτερη φαίνεται από την ευκολία που ανοίγει διαφορά με το που η πρόσφυση δεν έχει πλέον σημασία. Θες να δεις και αριθμούς; Ορίστε: http://www.zeperfs.com/en/duel7882-8614.htm :s_bye :s_bye :s_bye


Giuseppe Busso έγραψε:Δεν το βλέπω καν το βίντεο που έβαλες. Η 992 ΤΤS coupe γράφει σε 10,1sec τα 402m ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΑ.
Δηλαδή ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΕΣ, ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΡΟΝΟ.


Να το δεις. Και να δεις και το λινκ που έβαλα πιο πάνω. Το 0,8'' στα 1000 μέτρα είναι μεγάλη διαφορά, πολλές δεκάδες μέτρα!!! :rtfm: Α, το ίδιο επαναλαμβανόμενα τα γράφουν αυτά τα νούμερα όλα τα σύγχρονα supercars που ελέγχουν ηλεκτρονικά την εκκίνησή τους.


Giuseppe Busso έγραψε:Όταν κατεβάζει αμάξι η Porsche όμως, σε πίστα ή όπου αλλού θες, θα βαράτε προσοχή.


Δες τις νίκες που έχει η Ferrari σε μεγάλες διοργανώσεις και μετά αυτές της Porsche και πες μου για προσοχές και ημι-αναπαύσεις... :svivhaha: Μην το πας μακριά, δες απλά τα τελευταια 10 Πρωταθλήματα στο WEC στην κατηγορία GTE-GT3 που τρέχουν και οι δύο. :whistlink:


Giuseppe Busso έγραψε:Η 992 Turbo S στα ίδια μέτρα γράφει λιγότερο χρόνο.


Δεν ισχύει αυτό. Δες το λινκ παραπάνω. Είναι ο μέσος όρος από μετρήσεις διαφόρων περιοδικών, με όργανα κλπ. Ακόμα και στα 400 μέτρα είναι ταχύτερη η Ferrari, αλλά φαίνεται και με το μάτι πόσο άνετα ανοίγει στα πολλά!!!


Giuseppe Busso έγραψε:Αν μιλάμε για 0-300km/h ή 0-1000m, τότε η Tributo είναι ταχύτερη.


Καλά, εκεί είναι τσόντα... 7'' ταχύτερη η Ferrari στο 0-300!!! :s_laughat :s_laughat :s_laughat
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 20 Σεπ 2020, 21:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#665060 ειπαμε οτι ειναι γρηγοροτερη η τριμπΙουτο. Απλα η 911 εκμεταλευεται την πισωβαρη κατανομη και την 4κινηση για μια καλη εκκινηση. Ειναι ξεκαθαρο εαν δεις τις μετρησεις στα σοβαρα χλμ,οπου η φεραρι την περναει σουβλα.Δεν υπαρχει επαφη μεταξυ τους,και ειναι φυσιολογικο με τετοια διαφορα ιπποδυναμης/βαρους.
Τωρα εαν θελεται να βλεπετε οτι εκατσε καλα,οταν στο 200-300 τρωει 6 δευτερα ,ποιος ειμαι εγω να σας το χαλασω για την γερμανικΙα υπεροχη στη τεχνολογια.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#665080
dimviii έγραψε:ποιος ειμαι εγω να σας το χαλασω για την γερμανικΙα υπεροχη στη τεχνολογια.


Πάντως έχει πλάκα να δούμε και άλλα νουμεράκια όπως το 100-0 και το 200-0.

Η Ferrari σταματάει σε 34,8 και 127,6 μέτρα αντίστοιχα.
Η Porsche σταματάει σε 30,9 και 124,5 μέτρα αντίστοιχα.

Πάντως αν για σας έχουνε σημασία τα 6 δεύτερα στο 200-300km/h, για μένα έχει μεγαλύτερη σημασία η ζωή μου γιατί 3,9 και 3,1 μέτρα αντίστοιχα, είναι ένα μήκος αυτοκινήτου στο οποίο μπορεί να σφινώσω ή όχι. Και σκεφτείτε ότι αυτά τα νούμερα είναι με αμάξι 215 κιλά βαρύτερο (κατά τα δηλωμένα νούμερα) ή 104 κιλά βαρύτερο κατά τις μετρήσεις των δοκιμών.

-70 λιγότεροι ίπποι... :lipsealed:

Πλάκα τους κάνει η Porsche. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#665092
Giuseppe Busso έγραψε:
dimviii έγραψε:ποιος ειμαι εγω να σας το χαλασω για την γερμανικΙα υπεροχη στη τεχνολογια.


Πάντως έχει πλάκα να δούμε και άλλα νουμεράκια όπως το 100-0 και το 200-0.

Η Ferrari σταματάει σε 34,8 και 127,6 μέτρα αντίστοιχα.
Η Porsche σταματάει σε 30,9 και 124,5 μέτρα αντίστοιχα.

Πάντως αν για σας έχουνε σημασία τα 6 δεύτερα στο 200-300km/h, για μένα έχει μεγαλύτερη σημασία η ζωή μου γιατί 3,9 και 3,1 μέτρα αντίστοιχα, είναι ένα μήκος αυτοκινήτου στο οποίο μπορεί να σφινώσω ή όχι. Και σκεφτείτε ότι αυτά τα νούμερα είναι με αμάξι 215 κιλά βαρύτερο (κατά τα δηλωμένα νούμερα) ή 104 κιλά βαρύτερο κατά τις μετρήσεις των δοκιμών.

-70 λιγότεροι ίπποι... :lipsealed:

Πλάκα τους κάνει η Porsche. :iconcool:


εαν νομιζεις οτι επειδη η πορσε σταματαει 3 μετρα νωριτερα κανει πλακα στο φεραρι,δεν θα στο χαλασω.
Τουλαχιστον καταλαβες οτι μετα τα 140 χλμ η φεραρι κανει ΠΛΑΚΑ στην 911 και δεν υπαρχει επαφη μεταξυ τους.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#665095 Πρώην Μπούσσε και νυν Φριτς, αφού έφαγες την ήττα στο αρχικό σου επιχείρημα περί επιτάχυνσης, και μετά στα της πίστας, τώρα το γύρισες στα φρένα. Βάλε και κατανάλωση μέσα για να δικαιολογήσεις την νέα σου γερμανοκαψούρα... :s_laughat :s_laughat :s_laughat

ΥΓ: Οι 70 ίπποι διαφοράς δείχνουν απλά την ανωτερότητα της Ferrari στα μοτέρ. :whistlink: Από πότε είναι κακό να έχεις πιο δυνατό μοτέρ; :dizzy: Νόμιζα ότι αυτό ήταν το Α και το Ψ (όχι Ω) ενός αυτοκινήτου. :s_roses
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 21 Σεπ 2020, 00:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#665099 Δία, για να τα βάλεις σε μια τάξη στο μυαλό σου, σε ερωτώ το εξής:

Είναι πιο γρήγορη η 992TTS στα 0-402m ναι ή όχι;

Αν είναι, τότε είσαι FAKEZEUS
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#665100
Giuseppe Busso έγραψε:Δία, για να τα βάλεις σε μια τάξη στο μυαλό σου, σε ερωτώ το εξής:

Είναι πιο γρήγορη η 992TTS στα 0-402m ναι ή όχι;

Αν είναι, τότε είσαι FAKEZEUS


Όχι, δεν είναι!!! Σου έβαλα παραπάνω τον λίγκα από τον μέσο όρο μετρήσεων ΕΞΙ (6) διαφορετικών περιοδικών, εκ των οποίων τα ΤΕΣΣΕΡΑ (4) είναι Γερμανικά και η Tributo είναι ταχύτερη στο 0-400 (0-402 μετρούν Αγγλία και ΗΠΑ, όχι στις χώρες με μετρικό σύστημα)!!! Δεν το διάβασες καν ε; :tomato:

Τι χαμπάρια Fritz? :s_laughat :s_laughat :s_laughat
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#665102 Μισό, για να καταλάβω. Μου έβαλες αρχικά βίντεο με 402άρια από Palm beach, μετά μου λες για μετρικά;

Έπειτα μου λες σαν απόδειξη το βίντεο με την 992 Cabriolet που είναι άλλα 70 κιλά βαρύτερη;

Μήπως θες να κάτσουμε να μας μήσειςγα; :dizzy:


https://fastestlaps.com/comparisons/e30i0u29z5c9
Αντιστρέφω F8 Spider vs 992TTS coupe
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#665103 Το λινκ που έβαλα ήταν F8 coupe vs 992 TTS coupe. Είναι δε ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ, άρα το πιο ισορροπημένο-σταθμισμένο, όχι το καλύτερο ή το χειρότερο αποτέλεσμα. Επίσης στο βίντεο είδαμε πόσο εύκολα άνοιγε η F8 με το που έβαζαν 3η. Βασικά ήταν τσόντα!!! Τώρα αν εσύ θες να βαυκαλίζεσαι με τους Φρίτσησες, ποιος είμαι εγώ να σε αποτρέψω; :roll: Δίκιο είχε ο Ντιμης... :s_cool