Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By bihlas87
#496120 Δεν είναι άσχημη ιδέα για το σαραβαλάκι μου :hmmm:
Θα το αφήσω σε αυλή σχολείου και τα πιτσιρίκια θα οργιάσουν...

Άβαταρ μέλους
By dimviii
#497183 starlet με μοτερ απο χαγιαμπουσα :twisted: :inlove: :superman:



https://www.youtube.com/watch?v=cAciRjz ... e=youtu.be
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#497217 Οι Ευρωπαϊκές αναβάσεις είναι γεμάτες εδώ και πολλά χρόνια από μικρά ελαφριά αυτοκίνητα, τελείως άδεια, σώβρακα κατά την καθομιλουμένη στην πιάτσα, κυρίως Fiat, Fiesta,Golf,Kadett με μοτέρ από Bussa, στο Bergennen θα δείς πράγματα και θαύματα με ότι αυτοκίνητα και μοτέρ μπορείς να φανταστείς.

https://www.youtube.com/watch?v=0w1bAcVfir4
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#497220 Τι μου θύμισες τώρα... Όταν τον Μάρτιο του '12 έσπασε το μοτέρ του Miata μου, τέθηκαν διάφορες ιδέες στο τραπέζι. Επισκευή του υπάρχοντος, μοτέρ-κιβώτιο από S2000, μοτέρ από RX8 και μελέτη για το αν θα μπορεί να κουμπώσει στο κιβώτιο του Miata. Η τελευταία λύση ήταν να μπει μοτέρ από Hayabusa. Μαζί με το κιβώτιο, βρίσκαμε ότι ζύγιζε κάτω από 70 κιλά.
Τοποθετώντας το πίσω από τους επιβάτες, εκεί που βρίσκεται το ντεπόζιτο, θα είχαμε ένα κεντρομήχανο Miata με 200 άλογα, βάρος κάτω από 700 κιλά (αφού θα γλιτώναμε τον άξονα μετάδοσης, το μπροστινό θηριώδες υποπλαίσιο θα μπορούσε να αντικατασταθεί με κάτι ελαφρύτερο).
Η λύση αυτή ήταν η πιο πολύπλοκη κι η πιο παράνομη. Άλλο να σε σταματήσουν κάπου, να σου ανοίξουν το καπό και να υπάρχει ένα μοτέρ Honda που θα έχεις καλύψει το λογότυπο στο καπάκι κι άλλο να μην υπάρχει καν μοτέρ εκεί μπροστά.
Δεν προχώρησε λοιπόν, όπως δεν προχώρησε και καμία άλλη επιλογή. Πρυτάνευσε η λογική, εν μέσω κρίσης δεν έχεις ένα τόσο ειδικό αυτοκίνητο για γούστα. Όχι με τα δικά μου οικονομικά τουλάχιστον. Είχαμε κι εγκυμοσύνη εκείνη την περίοδο, οπότε η απόφαση πάρθηκε λίγο πιο εύκολα. Το αυτοκίνητο πουλήθηκε ως ανταλλακτικά και μάλιστα έπιασε και πάρα πολύ καλά χρήματα.

Για να δω κάνα βιντεάκι με το Up CNG, να μου φύγει η μελαγχολία.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#497224 Το μεγάλο πρόβλημα με αυτά τα μοτέρ από μοτό είναι το αμπραγιάζ το οποίο υποφέρει και καίγεται αφού η διάμετρος του και η γενικότερη σχεδίαση του δεν είναι για να εκκινεί 700+ kg πόσο μάλλον όταν μιλάμε και για καθημερινό αυτοκίνητο, για το παράνομο δεν το συζητάω γιαυτό αυτές οι μετατροπές γίνονται μόνο σε αυτοκίνητα για αγώνες της κατηγορίας τους.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#497233
dimviii έγραψε:starlet με μοτερ απο χαγιαμπουσα :twisted: :inlove: :superman:



https://www.youtube.com/watch?v=cAciRjz ... e=youtu.be


Ρε μλκ αυτό έβλεπα προχτες. :lol: :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By Morx
#497348
21 quadra έγραψε:Το μεγάλο πρόβλημα με αυτά τα μοτέρ από μοτό είναι το αμπραγιάζ το οποίο υποφέρει και καίγεται αφού η διάμετρος του και η γενικότερη σχεδίαση του δεν είναι για να εκκινεί 700+ kg πόσο μάλλον όταν μιλάμε και για καθημερινό αυτοκίνητο, για το παράνομο δεν το συζητάω γιαυτό αυτές οι μετατροπές γίνονται μόνο σε αυτοκίνητα για αγώνες της κατηγορίας τους.

Το μεγαλυτερη προβλημα, ειναι η ροπη.
Εχουν μικρη διαδρομη, υψηλο στροφαρισμα και μικρο ωφελιμο φασμα, που ειναι ακομα μικροτερο σε 5η/6η.

Το πλεονεκτημα, ειναι οτι σε μια τετοια μετατροπη γλιτωνεις πολλα απο το βαρος του κινητηρα, αφου ενα μοτερ απο 1000άρι Supersport ας πουμε, ζυγιζει 60kg χωρις λαιμους εξατμισεων.
Χωροταξικα επισης, ξεμπερδευεις πολυ εκολα, αφου το μοτερ, ειναι πακετο με σαζμαν και το μοναδικο που πρεπει να κανεις ειναι να τον βαλεις να κατσει σε custom βασεις και να τον παντρεψεις με αξονα διαφορικου.
Απλοικοτερο και οχι τοσο απαιτητικο συστημα ψυξης (και λαδιου)

Οσο για το συμπλεκτη, εχω κανει τη μια μετα την αλλη, 7-8 εκκινησεις (training) με CBR 1000 οσο πιο flat-out μπορουσα.
Δεν εκανε κιχ γιατι οι συμπλεκτες ειναι υγροι πολυδισκοι, απλα τρως τα δισκακια γρηγοροτερα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#498357

https://youtu.be/Cili2VJ7OXs
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#498574 εχω βαλει και το λινκ απο κατω.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#498578 Ωραίο το Hyundai, αλλά περίεργους ήχους κάνει :lol: