Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#792341 Kubiak εχεις απολυτο δικιο.


Nissan 240 RS: Γιορτάζουμε, και δεν κρύβεται…


Σε πρώτο πρόσωπο, λοιπόν, και ο Σ.Χ. πήρε το δώρο του από φίλους του την Τρίτη 8 Νοεμβρίου.

Πού αλλού; Στον Άγιο Μερκούριο, αφού οι Ταξιάρχες δεν έχουν τη δική τους διαδρομή. Των Ταξιαρχών, οπότε γιορτάζουμε με τους συνοδηγούς μου, τον «Σίλεφ» και τον «Σόμιτ», ενώ γιορτάζει και ο Άγγελος Ζήβας, πραγματικός συναθλητής και συνεργάτης. Πριν οι 4ΤΡΟΧΟΙ οπισθοχωρήσουν ως «ένθετη φυλλάδα», όπως ισχυρίζεται ο Μιχελακάκης. Κάποτε ένας από εμάς…

Σήμερα, λοιπόν, στον «Άγιο» με τον Δημήτρη Βαζάκα και τον «ΕΛ-ΕΜ», για μια βόλτα στο παρελθόν, προσφορά από τον κ. Κώστα Πάλλα, αφού ο Boss Μ.Σ., που παρακολουθεί διακριτικά τα πάντα όλα, άναψε το πράσινο φως για το περίπου κόκκινο αυτοκίνητο. Σύνολο και καρδιάς.

Η διαφορά στη διαδικασία-ιεροτελεστία από τους ανθρώπους, και αν έλειπε σήμερα κάποιος ήταν ο Κώστας Φερτάκης, ενώ είχες την αίσθηση ότι ήταν εκεί μαζί μας όλοι οι άλλοι.

Από τον τεράστιο Νίκο Κελεσάκο, την οικογένειά του και τα κομάντο, μέχρι την Τώνια, τον Ευθύμη και τον Σέπο, όταν σήμερα η παρουσία του Δημήτρη Βαζάκα πλημμύρισε τη συνάντηση με το πανάκριβο άρωμα «Γιώργος Μοσχούς» με τη διαχρονική αξία. Ο Δημήτρης, συνοδηγός και φίλος του.

Κοινός παρονομαστής της αγωνιστικής μας προσπάθειας ο Boss μας Τάκης Ι. Θεοχαράκης, τότε στα πρώτα μου μέτρα, το 1983, στα 25 του χρόνια εκείνος, στα 28 η αφεντιά μου – ο Τάκης ιδιοκτήτης και ισόβιος οπαδός της καλύτερης ομάδας στα Βαλκάνια. Είναι οι άνθρωποι, λοιπόν, αλλά και τα ακούσματα, και μπορεί σήμερα να μην ακούστηκαν τα τότε Makita στο χέρι του Μηνά, του Πάκη και του Θανάση, με τον Ανδρέα μπροστά στον κινητήρα και τον Σιάτο πίσω στον άξονα, αλλά αυτή η βοή για πάντα στα αυτιά από τις ανάσες και τους ψιθύρους τους ήταν εκεί. Λίγα λόγια, σκληρή και μεθοδική δουλειά σε πολύ υψηλού επιπέδου κρεσέντο με τον ήχο του κινητήρα. Σε συνδυασμό με τους ήχους από το κιβώτιο, που απαιτεί σεβασμό.

Nissan 240 RS!
Οι αναμνήσεις του καθενός μας είναι σημαντικές. Κάποιες, συνδεδεμένες με τα αγωνιστικά μας αυτοκίνητα, σε συγκλονίζουν. Είναι η διαφορά του άψυχου, από μέταλλο Nissan που δε σε πλήγωσε ποτέ, αφήνοντας στην ομάδα τον πρώτο ρόλο. Οι πληγές χαρακτηρίζουν τις ανθρώπινες σχέσεις.

Το έφεραν το κουκλί στη Βαρυμπόμπη. Να μοσχοβολάει. Με την προσοχή στη λεπτομέρεια, η τρέλα του Πάλλα και του ιδιοκτήτη ώστε να το χαρακτηρίζεις καινούργιο. Ο Μίλτος από τη Λάρισα έχει στείλει φαρδύ κάθισμα και ζώνες ΧΧL. Στον Μίλτο Αγγλόπουλο λες ένα και καταλαβαίνει δυο, όταν σπάνια η σκέψη μας πλέον ανταποκρίνεται σε πολύπλοκες ασκήσεις.

Μπαίνεις εύκολα, σκέφτεσαι ότι θα βγεις δύσκολα και προσπαθείς να θυμηθείς την άσκηση λειτουργίας. Ταξιδεύεις στο παρκ φερμέ στην Καλαμπάκα, είσαι στο Λαγονήσι και ζεις όνειρο στα Καμένα Βούρλα. Πάντα είχες ένα χτυποκάρδι μέχρι να ακούσεις τον κινητήρα να λειτουργεί. Εισβάλλεις φουριόζος, ρεύμα, λαμπάκια και μετά μπουτόν-μίζα, ώστε να μην εκπλαγούμε δυσάρεστα.


Πού είσαι, παππού μου; Έφυγες νωρίς και τα κάναμε θάλασσα, όπως είχες προβλέψει. Έφυγαν οι σημαντικοί, αποδειχθήκαμε ευάλωτοι όντας κακομαθημένοι οι «διάδοχοι», οπότε κάνουν πάρτι οι μέτριοι χωρίς όραμα, αλλά το θηρίο ξύπνησε. Τα «μωρά», η νέα γενιά αθλητών, το πήραν επάνω τους, δημιούργησαν και η αξιοπρέπεια θα επιστρέψει στους ελληνικούς αγώνες.

Σε digital ο πρόλογος
Η κ. Ελένη Jr, μπιζού στη μηχανή μας, στο οπλοστάσιο της Alpha για τους 4Τ, με Penelope, Κατρίν, Ελπίδα, Χριστίνα, Χρυσάνθη, ισχυρίζεται ότι δε συγκρούονται το site με το περιοδικό. Αντίστοιχα ο Νικόλας Μπαρδάκης, ο μετρ που ήρθε για να πετάξουμε αξιοποιώντας την ποιότητα του Μ.Σ., τον ενθουσιασμό του Μανώλη και τον πλούτο του Χρήστου με την ήρεμη δύναμη του κυρ-Σπύρου, ουρλιάζει με χαμόγελο για την ειρηνική συνύπαρξη των δύο Μέσων με υπεραξία από την εγκυρότητά τους. Τους ακούς με πολλή προσοχή. Όπως ακούς τον Μιχάλη για πυρηνικά και τον Λεμάνη για υβριδικά. Υποχρέωσή σου να ακολουθείς τον ειδικό. Για αυτό, άλλωστε, μαζί μας οι καλύτεροι.


Σήμερα ήταν αλλιώς
Το 240 RS, το πλέον σημαντικό αυτοκίνητο των ελληνικών αγώνων με τα τέσσερα πρωταθλήματα του Γιώργου Μοσχού, θέλεις να το αποτυπώσεις στο χαρτί. Τα εργοστασιακά Nissan για τον Γιώργο και τον Στράτη, τα δύο από τα είκοσι, όπως και το ΕΤ του Άλεν Αμπροζινό, κόσμημα προδιαγραφών Αφρικής, σε ανακατασκευή Κώστα Πάλλα, δεν αντέχουν σε επιφανειακό σχολιασμό. Θέλεις συνδυασμό από ζωγραφιές, όπως του Άλμπα του εγγονού, και βέβαια ψυχραιμία στα πλήκτρα, ώστε να αποτυπώσεις την ιστορία του στις ε.δ. που ξεπερνάει το πώς εξελίχθηκε.


Με το «240» ίσως ψάχνεις το «γιατί όχι καριέρα στο WRC», αλλά ήταν τέτοιο το μεγαλείο του στα καθ’ ημάς, που ποτέ δε μιζεριάσαμε ψάχνοντας ένα ακόμα διαφορικό για το χώμα και ένα καλύτερο στήσιμο από τα Opel στην άσφαλτο. Εδώ έκαναν οι άνθρωποι τη διαφορά, η ομάδα μας, και αυτό ήταν το μήνυμα του Τάκη Θεοχαράκη, που με καθοδήγησε για δεκαπέντε χρόνια στην ομάδα του, ενώ με οδηγεί άλλα 25, και ας μην το ξέρει. Σε σχετική απόσταση, ίσως επειδή φιλτράρει και τα συναισθήματά του σε σχέση με τη νέα εποχή, και καλά κάνει, όντας με τον Πλατή και τον Μανιατόπουλο οι τελευταίοι πραγματικοί φίλοι του Κώστα Καββαθά, που του οφείλουμε…


Να το ακούω
Πέρασαν πολλά χρόνια από το 1983, και αν με το ΕVΟ σε ρόλο πλοηγού κρύβονται, εδώ είναι αλλιώς. Κρεμαγιέρα μεν, αλλά ασήκωτο το πηδάλιο, και δεν είναι μόνο οι λάθος εμπρός τροχοί των 9 ιντσών με τα θηρία της Michelin. Απαιτείται δύναμη στα χέρια, σωστή θέση οδήγησης, καθαρό μυαλό και όταν σήμερα είσαι με κοντή 3η εκεί που περνούσες με μακριά 4η, αναρωτιέσαι για τα αυτονόητα. Απολαμβάνοντας τον ήχο του κινητήρα σε διαρκές παιχνίδι με το κιβώτιο, που οφείλεις να προστατεύεις. Παιχνίδι, παρά την κοντή τελική σχέση και τα 2,4 λίτρα του κινητήρα, που στη συγκεκριμένη εκδοχή λατρεύει τις υψηλές στροφές.


Μας εμπιστεύτηκαν σε τρία Ράλλυ Ακρόπολις το 240 RS, όπως και σήμερα για τη φωτογράφιση καρδιάς, μιας εξαιρετικά φτιαγμένης μηχανής που αναστατώνει τα συναισθήματα όλων.

Respect, Μάριε Σταφυλοπάτη, και δεν είναι τυχαία η ουσιαστική του φιλία με τον δικό μας, τον Τάκη! Μιλούν λίγο, συνομιλούν σιγά, ενώ δεν «ουρλιάζουν», γενικώς. Απλώς δημιουργούν.

Ίσως να μη συμφωνούν οι ειδικοί, αλλά το γράφω: Αγωνιστική γνωριμία Nissan 240 RS στο τεύχος 4Τ Ιανουαρίου την Πρωτοχρονιά με την «Καθημερινή της Κυριακής», με ή χωρίς Στράτη στο 4T-κόκπιτ, άρθρο και για την ιστορία μας, που αποδεικνύεται κοινής αποδοχής.

Το αντίο στα όπλα έχει άλλη γοητεία από ένα σημείωμα παραίτησης που κρύβει αλήθειες._ «Στρατισίνο»



:s_howdy :s_howdy :s_howdy :s_howdy


( Εκει με τον "παππου", ραγισα :sorry: )

@dimsabas

Μελετας. ΜΕ-ΛΕ-ΤΑΣ. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#792353 Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#815570
Δεν είπα πότε ότι γράφοντας για το Autoholix θα είμαι Αντικειμενική-και κανείς δεν μπορεί να είναι όταν μιλά για το πάθος του, όμως ορκίστηκα ότι θα είμαι πάντα Υποκειμενικά Ειλικρινής.

Μια σελίδα που δημιουργήθηκε πριν πέντε περίπου χρόνια χωρίς την προστασία των «μεγάλων» και χωρίς να έχει δώσει κάποιος στην υπογράφουσα το «δακτυλίδι» των δικαιωμάτων στην πιάτσα.

Μια σελίδα που μπορεί να μην κατάφερε να προσελκύει καθημερινά τα «4-5 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες» που διατείνονται κάθε ένα από τα άλλα μέσα(…μέχρι και η γιαγιά μου τα διαβάζει!) ότι έχουν, αλλά σίγουρα έπεισε «μόλις» μερικές δεκάδες χιλιάδες πραγματικούς και μυαλωμένους αναγνώστες να την εμπιστευτούν.

Γιατί είναι μια σελίδα που το όνομα της δεν αναφέρεται στον εκδότη ή το αντικείμενο με το οποίο καταπιάνεται, αλλά δανείζεται το όνομα της από το πάθος των αναγνωστών της γράφοντας ξεκάθαρα για αυτούς.

Χρειάστηκε να ταξιδέψουμε μια διαδρομή που δεν ήταν καθόλου εύκολη- και κανείς σας δεν μπορεί να φανταστεί τις άνισες μάχες που χρειάστηκε και χρειάζεται να δίνω για να παραμένω ανεξάρτητη, όμως αυτό είναι το Παράσημο που κέρδισα με την Δύναμη που μου δώσατε όλοι Εσείς.

Δοκιμάζουμε Τελευταίοι

Έχοντας μάθει να αγωνίζομαι και να κερδίζω Αγώνες στον κόσμο Ικανών Αντρών Οδηγών αυτοκινήτων- αργότερα βίωσα την ευκολία με την οποία απαξιώνεται το γυναικείο φύλο στην ανδροκρατούμενη «ειδική δημοσιογραφία», αλλά επειδή το έχω ξαναζήσει απλά πείσμωσα και δούλεψα περισσότερο από πολύ γιατί αυτή ήταν η μόνη επιλογή μου.

Από την στιγμή που έπαψε το Αutoholix να είναι μια «καλή προσπάθεια» και έγινε σημείο αναφοράς για την ειλικρίνεια του πολλοί στην πιάτσα ένιωσαν άβολα και προσπάθησαν με κάθε τρόπο να σπείρουν προβλήματα στον δρόμο μας ώστε να κάνουν την δουλειά μου πιο δύσκολη.

Ανάλογα με την δύναμη που έχουν μέσα στις αντιπροσωπείες κατάφεραν είτε να μην μου δίνουν αυτοκίνητα για δοκιμή, είτε να μου τα δίνουν μετά από πολύ καιρό ώστε να μην επηρεάζεται η αποκλειστικότητα.

Οι εταιρείες

bmw_8_autoholix_10Η αλήθεια είναι ότι πλέον οι περισσότερες εταιρείες στέκονται πλέον με Επαγγελματικό Ήθος, όμως κάποιες άλλες στάθηκαν απέναντι μου είτε επειδή δεν τους γεμίζω το μάτι όταν στην διαχείριση δημοσιών σχέσεων βρίσκεται γυναίκα (..λόγω των απλουστευμένων ενδυματολογικών επιλογών και της ομολογουμένως «στεγνής» συμπεριφοράς μου!), είτε από τις Εμμονές των αντρών σε «θέσεις κλειδιά» απέναντι στις γυναίκες και τις ικανότητες που μπορεί αυτές να έχουν.

Οι ειδικοί

Ο ειδικοί του χώρου(…εκτός από μερικές λαμπρές εξαιρέσεις ΥΠΕΡΛαμπρων Συναδέλφων / Συναγωνιστών που τις μετράω στα δάκτυλα του χεριού μου και που τους δείχνω την αγάπη μου με κάθε ευκαιρία) δεν με έκαναν ποτέ παρέα γιατί από νωρίς κατάλαβαν ότι όσο και αν προσπαθήσουν δεν μπορούν να με σταματήσουν και-κυρίως- γιατί δεν έχουν να πάρουν τίποτε από εμένα.

BMW_116d_autoholix_21Στις ελάχιστές εκδηλώσεις που με καλούν οι εταιρείες κάνουν ότι δεν με βλέπουν-, συζητούν μεταξύ τους για το ποσό άχρηστη είμαι, κυκλοφορούν σε διαφορά φόρουμ ανακοινώνοντας ποσό καλύτεροι είναι εκείνοι από εμένα, ή απλά στήνουν πλεκτάνες διαδίδοντας ψέματα που τελικά σκάνε στα μούτρα τους χαρίζοντας άφθονο γέλιο!

Χρειάστηκε να παλέψω για να εξηγήσω στις εταιρείες ότι με το να απορρίπτουν τους Autoholix μπορεί να είναι σύμφωνο με τις εντολές της πιάτσας αλλα τελικά είναι σαν να πυροβολούν τα πόδια τους.

Οι περισσότεροι/ες έχουν πλέον καταλάβει ότι οι προσωπικές «φιλίες» αντίκεινται στο συμφέρον της εταιρείας για την οποία δουλεύουν-όσο και αν αντιπαθούν αυτό που αντιπροσωπεύω και πλέον κάνουν το σωστό για την εταιρεία .

Τι έγινε λοιπόν με την BMW Hellas

Η BMW είναι από τις περιπτώσεις που δεν μπόρεσαν ποτέ να ξεπεράσουν τις οδηγίες των μεγάλων, ή έχοντας διάφορα σύνδρομα ανωτερότητας με υποτίμησαν από την αρχή έχοντας την βεβαιότητα ότι εκείνοι γνωρίζουν καλύτερα.

Χρειάστηκε να γράψω πριν 5 χρόνια στην Γερμανία για να πέσει η «παντόφλα» στον τότε Έλληνα ΔΣ και να υποχρεώσουν τον υπεύθυνο τύπου να μου δίνει αυτοκίνητα για δοκιμή-παρότι μέχρι τότε φρόντιζε συστηματικά να ικανοποιεί την πιάτσα καθυστερώντας την δοκιμή για χρόνια ή φροντίζοντας να μην παρευρίσκομαι συχνά σε παρουσιάσεις νέων μοντέλων-και ειδικά όπου υπήρχε οδήγηση σε πίστα ώστε να μην εκτεθεί κόσμος.

Κυλήσαν τα χρόνια με αρκετές δυσκολίες ώσπου ο νέος Γερμανός ΔΣ της BMW Hellas μοιράστηκε την ίδια άποψη για το Autoholix με την «πιάτσα» παρότι ήμουν η μόνη που στάθηκα δίπλα στην εταιρεία την εποχή που γραφόταν για μήνες ότι οι κινητήρες της Μ3 είναι για πέταμα και άλλες μπαρούφες που σβήστηκαν και ξεχάστηκαν όταν «τα βρήκαν».

Προσπαθούσα λοιπόν από τον Σεπτέμβριο μέσω τηλεφώνου να κανονίσω τα αυτοκίνητα που θα σας παρουσιάσω (δεδομένου και του ενδιαφέροντος εμπορικά για το Χ1) αλλά δεν λάμβανα απαντήσεις, ώσπου έγραψα ένα mail ζητώντας κάποια συγκεκριμένα μοντέλα.

Το μαιλ που έστειλα δεν απαντήθηκε ποτέ και μετά από οχλήσεις με SMS στον υπεύθυνο ήρθε μια απάντηση ότι υπάρχουν δυσκολίες στην ανανέωση του στόλου, οπότε και εγώ καλόπιστα είπα να τους δώσω χρόνο να λύσουν τα θέματα….

Βλέποντας τον Νοέμβριο να περνά αρκετός καιρός -και η Χ1 να παρουσιάζεται ακόμη και από το «www.mygrannytestscars.gr» έστειλα ένα mail (που το βλέπετε στο νήμα που ακολουθεί) για το οποίο εισέπραξα και πάλι αδιαφορία παρά τις υπενθυμίσεις που έστελνα.

Χρειάστηκε να κοινοποιήσω το mail στην μισή εταιρεία και στον ΔΣ για να δεήσει ο υπεύθυνος να μου απαντήσει γενικόλογα, χωρίς να απαντήσει στα ουσιαστικά ερωτήματα -και μαλώνοντας με μάλιστα επειδή παραπονέθηκα που δεν με καλέσαν στην εκδήλωση για την «πανέμορφη» σειρά 7 (Δείτε ΕΔΩ).

Απάντησα σε αυτό το μήνυμα ρωτώντας ουσιαστικά γιατί αδιαφορούν και πότε θα μου δώσουν αυτοκίνητα για δοκιμή…για να εισπράξω περισσότερη αδιαφορία- μέχρι που πριν την Καθαρά Δευτέρα ο ΔΣ μου απάντησε με ένα επιφανειακά ευγενικό αλλα δεδομένης της ιστορίας που έχει προηγηθεί εξαιρετικά υποτιμητικό και υπεροπτικό μήνυμα που συνοψίζεται στο «δίνουμε αυτοκίνητα σε όποιον γουστάρουμε και εσένα δεν σε γουστάρουμε»!

Εννοείται ότι αυτή δεν είναι επαγγελματική απάντηση και για αυτόν τον λόγο απάντησα στον ΔΣ και του εξήγησα ότι απάντησε χωρίς να γνωρίζει ποια είμαι, χωρίς να έχει διαβάσει τα άρθρα μου(όπως και κάνεις άλλος στην BMW HELLAS) και χωρίς επαγγελματισμό αφού την ώρα που λέει ότι δεν θέλει να συνεργάζεται συνεχίζει να στέλνει τα Δελτία Τύπου που δημοσιεύονται στο Autoholix με παράκληση για δημοσίευση!

Έγραψα 7 λόγους για τους οποίους δεν είναι επαγγελματική η στάση του, του έκανα 7 ερωτήσεις-και μετά από 7 υπενθυμίσεις αναγκάστηκα να στείλω το νήμα σε 37 διευθύνσεις Διευθυντών επικοινωνίας της BMW AG σε όλο τον κόσμο ενημερώνοντας τους για το ιστορικό.

bmw 320d 05Καθώς ο ΔΣ είναι επίσης Γερμανός όλη η εταιρεία τον κάλυψε και δεν βρέθηκε ούτε ένας που να νοιώσει την ανάγκη να ερευνήσει την υπόθεση και να ζητήσει συγνώμη, ή έστω να μου απαντήσει ένα μήνα τώρα- παρότι έστειλα 7 υπενθυμίσεις.(κάτι γίνεται με τον αριθμό 7).

Και έτσι με μαγικό αριθμό το 7, φτάσαμε 7 μήνες πιο κάτω- από τον Σεπτέμβριο στον Μάιο- και δεν μου έχει απαντήσει κανείς για το πότε θα δοκιμάσω την εξωτική πλέον Χ1 με τον τρικύλινδρο των 136 ίππων-και χωρίς φυσικά να ζητήσουν συγνώμη για την αντιεπαγγελματική τους συμπεριφορά!

Ξέρετε…τα BMW είναι για εμένα αγαπημένα αυτοκίνητα και γιατί οδηγούσα για δεκαετίες μια BMW και γιατί θαυμάζω την οδηγική τους συμπεριφορά.

Όμως οφείλω να σας ενημερώσω ότι εκτός αν μου ζητηθεί συγνώμη από σήμερα δεν θα ξαναδείτε ούτε δοκιμές, αλλά ούτε και τα ξύλινα, στομφώδη και κακομεταφρασμένα δελτία τύπου της BMW Hellas-και είναι αυτό το δεύτερο που κάπως με ανακουφίζει, αφού πολλές φορές φοβόμουν μην εννοηθεί ότι τα έγραφα εγώ…

Σε ότι αφορά την BMW AG και την BMW Hellas τους αφήνω να πυροβολούν τα πόδια τους μαζί με όλες τις εταιρείες που για ψυχολογικούς λόγους δεν προβάλλονται εδώ στο Autoholix, νοιώθοντας σπουδαίοι επειδή απλά είναι πωλητές σπουδαίων αυτοκινήτων που τα έφτιαξαν σπουδαίοι μηχανικοί.

Σκεφτείτε τώρα πόση σημασία θα δώσουν στα παράπονα που για κάποιο λόγο μπορεί εσείς να έχετε με τα αυτοκίνητα της Βαυαρικής εταιρείας εάν γράφουν για 7 μήνες στα παλαιοτέρα των υποδημάτων τους μια δημοσιογράφο με δικό της μέσο από την Ελλάδα…εκτός αν είναι αυτό το πρόβλημα, δηλαδή ότι είμαι και Γυναίκα και από την Ελλάδα!

Λέτε?

Αν δεν βαριέστε -και θέλετε όλες τις λεπτομέρειες, μπορείτε να διαβάσετε την αλληλογραφία που ακολουθεί, μόνο που θα πρέπει να την διαβάσετε ανάποδα!

Σας ευχαριστώ για την ανάγνωση,

Ισμήνη Φαμπιάτου





https://autoholix.com/2023/04/29/bmw-hellas/



:s_omg :s_omg :s_omg :s_omg


g8777 έγραψε:@dimsabas

Μελετας. ΜΕ-ΛΕ-ΤΑΣ.



:iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#815591 Δίκιο έχει το κορίτσι. Αλλά τη γράφουν αφού πρώτα της έχουν δώσει τόσα μοντέλα. Εμένα ούτε καν απαντούν τα μέιλ. Τι κόλλημα έχει φάει η ΒεμΒέ;
Άβαταρ μέλους
By g8777
#815592
Dimsabas έγραψε:Δίκιο έχει το κορίτσι. Αλλά τη γράφουν αφού πρώτα της έχουν δώσει τόσα μοντέλα. Εμένα ούτε καν απαντούν τα μέιλ. Τι κόλλημα έχει φάει η ΒεμΒέ;


Για ξεκινα ενόχλα κανα χριστιανό εκεί στο Μόναχο. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#815595 Φταίει που είχε γράψει ότι πατούσε με Leon τις M3, ξεχνιούνται τέτοια πράματα;
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#815597 Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω τα παράπονα.
Είναι υποχρεωμένοι αν δεν θέλουν να δώσουν αυτοκίνητο?
Άβαταρ μέλους
By g8777
#815599
Dimsabas έγραψε:Ναι, δεν έχω άλλη δουλειά...


Σαμπα δεν κανουμε δουλεια ετσι ομως, τους δινετε θαρρος και σας θεωρουν γραφεια PR μετα. :s_coffee

Ριξε κανα καντηλι ντε, να στρωνουν χαρακτηρα σιγα-σιγα. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By nikos
#815605
NickTG έγραψε:Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω τα παράπονα.
Είναι υποχρεωμένοι αν δεν θέλουν να δώσουν αυτοκίνητο?
Δε καταλαβαίνεις?
Δε θέλουν να δώσουν αυτοκίνητα αλλά θέλουν να δημοσιεύει τα δελτία τύπου τους?
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#815606
ήμουν η μόνη που στάθηκα δίπλα στην εταιρεία την εποχή που γραφόταν για μήνες ότι οι κινητήρες της Μ3 είναι για πέταμα και άλλες μπαρούφες που σβήστηκαν και ξεχάστηκαν όταν «τα βρήκαν».

μπαρούφες τα τριμπούρδελα; άσε μας κουκλίτσα μου .

Επίση, τέτοια κλαψομουνίαση δεν την περίμενα από τη Φαμπιάτου." Είμαι γυναίκα , γι'αυτό, μπλά-μπλά" , bullshit .
Αν αυτή δεν έμαθε ακόμη να χρυσώνει το χάπι στα συμπεράσματα των δοκιμών της , να μη της φταίνε οι άλλοι.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#815610 Μακάρι άντρες του χώρου να είχαν τις μπάλες (και τα χέρια) της Φαμπιάτου. Και την είχα κατηγορήσει πάρα πολύ παλιά για ένα άρθρο της για την Alfa Romeo 147. Αλλά έχει μεγάλα δίκια...