Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#550357 Το Tesla δεν τους χρέωσε καθόλου γιατί φόρτιζε δωρεάν σε ταχυφορτιστές της Tesla. Χρειάστηκε όμως 10+ ώρες, τη στιγμή που οι υπόλοιποι έκαναν πολύ λιγότερο.
Είχε συνολική κατανάλωση 146 kWh κι αναφέρει ότι η χρέωση της Tesla είναι 0,37 ευρώ/kWh για τα μοντέλα που δεν έχουν τσάμπα φόρτιση, όπως ισχύει σήμερα. Δηλαδή αυτός που αγοράζει τώρα ένα Tesla, δεν επωφελείται του τσάμπα. Σε αυτή την περίπτωση, η χρέωση θα είναι 146 Χ 0,37 = 54 ευρώ.
Εν τω μεταξύ, το Tesla ταξίδευε με 100 στον αυτοκινητόδρομο και σταματούσε κάθε 200 χιλιόμετρα για 40 λεπτά.

Το φυσικό αέριο εκπροσωπήθηκε από ένα δίλιτρο Α5 με 170 ίππους. Το άρθρο λέει ότι πήγαινε κυρίως με 180άρες κι έκαψε 41,66 κιλά, δηλαδή 5,2 κιλά στα 100. Με ελληνικές τιμές, αυτό θα ήταν 37,5 ευρώ. Με τιμές Γερμανίας ήταν 51 ευρώ. Χρειάστηκε 7 ώρες και 9 λεπτά, γιατί χρειάστηκε 2 ανεφοδιασμούς, ενώ ο συντάκτης γκρίνιαζε ότι 2 από τα 5 πρατήρια που σταμάτησε είχαν χαλασμένη αντλία.

Το Prius plug-in έκανε τα πρώτα 41 χιλιόμετρα με την μπαταρία και μετά βενζίνη. 38,68 λίτρα, κόστος 59 ευρώ, 8 ώρες και 17 λεπτά.

Βενζίνη έκαιγε μια Ε200, την οποία πήγαιναν με 200+ συνέχεια και την κατηγορούν ότι έκαψε 10,1 λίτρα στα 100. Τι ήθελαν δηλαδή; Συνολικά 79 λίτρα, 126 ευρώ, 6 ώρες και 37 λεπτά.

Πετρέλαιο για μια 520d, η οποία επίσης πήγαινε τάπα και νίκησε στο χρόνο γιατί δε χρειάστηκε ανεφοδιασμό. 60 λίτρα, 85 ευρώ, 6 ώρες και 20 λεπτά.

Το υδρογόνο εκπροσώπησε το Hyundai Nexo. Γκρινιάζουν που όλη η Γερμανία έχει 52 πρατήρια υδρογόνου. Δηλαδή τα πενταπλάσια από τα φυσικού αερίου της πατρίδας μας.
Το Nexo έκαψε 9,5 κιλά υδρογόνου, ήτοι 90 ευρώ, χρόνος 7,5 ώρες.

Στην πρώτη θέση ισοβάθμησαν το φυσικό αέριο (δεύτερο σε κόστος, τρίτο σε χρόνο) με το πετρέλαιο (πρώτο σε χρόνο, τέταρτο σε κόστος). Στην πράξη, εφόσον το ηλεκτρικό πληρώνει πλέον, το φυσικό αέριο θα έπρεπε να βγει πρώτο σε κόστος, άρα και στη συνολική κατάταξη.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#550367 Επίσης, για να μην είμαι άδικος με το Autocar, έχει ενδιαφέρουσες ελληνικές δοκιμές, αλλά είναι οι ίδιες με του Drive, γραμμένες από τα παλικάρια του Drive, ένα μήνα μετά.
Για κάποιον που δε διαβάζει το Drive, θα τις χαρεί. Για τους υπόλοιπους, είναι ξαναζεσταμένο φαγητό.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#578972 Επιβεβαίωση: Δεν υπάρχει Jeep στην Ελλάδα

Στον «αέρα» οι εγγυήσεις των αυτοκινήτων Jeep

«Όχι» λένε οι dealer της Fiat για την Jeep στην FCA!


Ενταξει ειμαστε με το newsauto του ομιλου ΠρωτουΘεματος υπο την καθοδηγηση Σαρηαμπαλιδηδων και Τρακασελληδων ; :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By gakost
#578980 Σιγά την απώλεια. Γκάμα μοντέλων εντελώς εκτός Ελληνικής πραγματικότητας.

Πάντως και αυτοί το παραμύθι με τις εγγυήσεις το ξέρουν καλά. Ο καταναλωτής καλύπτεται από εγγύηση του πωλητή υποχρεωτικά και του κατασκευαστή προεραιτικά. Δεν το λέω μόνο εγώ ή ο νόμος. Ξέρω περίπτωση που θα είναι καμιά δεκαετία + πλέον που δικαστήριο δικαίωσε ιδιοκτήτη Lada που είχε προβλήματα και ο εισαγωγέας δεν είχε ανταλλακτικά για μήνες. Έκκρινε ότι ο αντιπρόσωπος έπρεπε να τον καλύψει.

Βέβαια στα τελευταία 2 χρόνια από πριν λίγες μέρες που άλλαξαν αντιπρόσωπο παίζει να μιλάμε για 2 ή 3 ιδιοκτήτες συνολικα.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#578982
gakost έγραψε:Σιγά την απώλεια. Γκάμα μοντέλων εντελώς εκτός Ελληνικής πραγματικότητας.

Πάντως και αυτοί το παραμύθι με τις εγγυήσεις το ξέρουν καλά. Ο καταναλωτής καλύπτεται από εγγύηση του πωλητή υποχρεωτικά και του κατασκευαστή προεραιτικά. Δεν το λέω μόνο εγώ ή ο νόμος. Ξέρω περίπτωση που θα είναι καμιά δεκαετία + πλέον που δικαστήριο δικαίωσε ιδιοκτήτη Lada που είχε προβλήματα και ο εισαγωγέας δεν είχε ανταλλακτικά για μήνες. Έκκρινε ότι ο αντιπρόσωπος έπρεπε να τον καλύψει.

Βέβαια στα τελευταία 2 χρόνια από πριν λίγες μέρες που άλλαξαν αντιπρόσωπο παίζει να μιλάμε για 2 ή 3 ιδιοκτήτες συνολικα.
Μόνο που όλα αυτά είναι προπαγάνδα από το πρώτο θέμα

.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#578991 Gakost οταν βλεπεις μια στις χιλ..εκατο χιλιαδες αναρτησεις τοσο δηκτικα "αρθρα" (by newsautoteam :s_laughat ) δεν κρυβεται τιποτα περισσοτερο απο την εφαρμογη των διδαχων του Οσιου Ζουγκλα του Γιλεκοφορεα. :)

Δεν με απασχολει τι θα κανει η καθε Jeep. Με απασχολει οταν βλεπω ομως παραθεση απο λινκ ειδικοτυπικιλας για να τεκμηριωθει η εικονα ενος αυτοκινητου. :iconcool:

Χιλιες φορες καλυτερο να συμμετεχεις σε τοπικα με χρηστες του μοντελου ή της μαρκας παρα αυτες τις σαβουρες. :)
Άβαταρ μέλους
By gakost
#579019 Αυτό δεν ισχύει παντού; Δεν σοβαρός τύπος ούτε γενικός ούτε ειδικός. Την στιγμή που δεν υπάρχει κοινό που να πληρώνει για την πληροφορία / ενημέρωση και το εισόδημα έρχεται από εταιρίες του χώρου τι περιμένεις...
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#579099 Το Newsauto είχα κάνει κάποτε το λάθος να του κάνω like για έναν διαγωνισμό. Επειδή όμως εμπεριέχει αρκετή "κιτρινιλα" (υπόθεση Ford Fiesta πριν ένα χρόνο) έχει διαγραφεί εδώ και καιρό..

Αυτό το είδατε?

https://www.4troxoi.gr/blog/2019/04/ana ... i-ohi-mono

"αν θέλεις ρεπορτάζ θα το βρεις στο NewsAuto που υπογράφει μια υπέροχη παρέα την οποία συντονίζει ο κ. Κώστας Φούζας."

"Η Ζούγκλα; Με ακρίβεια, διαβάζεις Βασίλη Σαριμπαλιδη στο section αυτοκινήτου. Όλοι τον διαβάζουμε και μην κρύβεστε. Ενημέρωση έγκυρη και στο σωστό χρόνο από «τα Νέα της Πιάτσας», όπως και προβληματισμός. Πονάει όταν διαβάζεις ό,τι συζητάς και θεωρώ υποκριτικό όλο αυτό περί ονομάτων στη σέντρα. Γεγονός πως τα υπονοούμενα πονάνε. Σε κάθε περίπτωση, εκτιμώ πως οι αστοχίες και οι υπερβολές που μας προσβάλλουν λύνονται μεταξύ μας και χωρίς διαιτησία. Είναι «αντρικό άθλημα» ο ειδικός Τύπος. Ας τον τιμήσουμε, καταγράφοντας τη δεοντολογία, ώστε να έχει λόγο ύπαρξης η ενωμένη Ένωσή μας, που οφείλουμε να προκύψει."



< Note >
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#579108 Πιο δημοσιοσχετιστας πεθαίνεις... Έχει χάσει προ πολλού την έξωθεν καλή μαρτυρία.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#579112
g8777 έγραψε:έπρεπε να το καταλάβω, μόνο ένας γιατρός η φαρμακοποιός θα έβγαζε νόημα.

:s_shout
Μπα , το μυστικό είναι ότι τον διαβάζω από το 1989 , και όλα αυτά που περιγράφει τα έχω ζήσει σαν αναγνώστης, και του Car and Driver και του AMS και του Drive από τα τεύχη Νο 1. Βέβαια ξεχνάει όταν γράφει για τον Τριανταφύλλη πχ το κράξιμο που του έριχνε το AMS τότε με άρθρα όπως "Το δυναμομετρο της Ανάβρας" για την κτηνώδη δύναμη του GTiR , τα σέρβις μέσα στα χωράφια , όπου ουσιαστικά τον έλεγαν κουλό που κέρδιζε χάρη στο πουσαρισμενο στα άκρα μοτέρ του sunny...

< Note >
Άβαταρ μέλους
By alexm
#580359 https://www.newsauto.gr/fleet-cars/prov ... perioches/

Είναι τραγικό να υπάρχουν τέτοια σαιτ ενημέρωσης.
Ο συγγελιδης χρηματοδοτεί το newsauto (τουλάχιστον έτσι φαίνεται)

.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#580361 Νομίζω πως ο Συγγελίδης πληρώνει διαφήμιση, ενώ η FCA Hellas όχι. Και το όλο πράγμα γίνεται για να την εκβιάσουν να πληρώσει.