Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#740694
axel12p έγραψε:Παλιά βέβαια ήταν και πολύ πιο φτηνά τα διόδια :lol:

Και σήμερα το ίδιο είναι. Έγραφα μέση κατανάλωση από 12λτ/100 και πάνω με ρεκόρ τα 14λτ/100χλμ όπου βέβαια είναι τραγικό γιατί αναγκάζεσαι να σταματήσεις στην μέση για ανεφοδιασμό και χάνεις παραπάνω χρόνο!
:lol:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#742446 Παίδες, μια ακόμα βοήθεια: στήνω τους πίνακες που θα συνοδεύουν κάθε δοκιμή. Κοιτάω αφενός τι προσφέρει το Drive, έναν πίνακα με λίγα στοιχεία:
Τιμή Από €57.286
Τεχνολογία MHEV, κινητήρας πετρελαίου 1.995 cc, i4, 2 EEK, 16v, multi-stage τούρμπο, ψεκασμός common-rail, ηλεκτρικό μοτέρ 11 PS με συσσωρευτή 0,53 kWh, κίνηση πίσω, αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων
Απόδοση 190 PS/4.000 rpm, 400 Nm/1.750-2.500 rpm
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 7,3”
Τελική ταχύτητα 235 km/h
Μέση κατανάλωση* 7,1 lt/100 km
Εκπομπές CO2 141-126 g/km (WLTP)
Διαστάσεις 4.783 x 1.852 x 1.442 mm
Χώρος αποσκευών 470-1.290 lt
Βάρος 1.705 kg


Σας καλύπτει κάτι τέτοιο; Σκεφτόμουν να κάνω τη διαφορά προσφέροντας έναν υπερπλήρη πίνακα, αλλά θέλει κάμποσο κόπο και ψάξιμο και δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο. Να ας πούμε ένας ενδεικτικός πίνακας:

Μάρκα Volvo
Μοντέλο XC40
Έκδοση 1.5 T5 Recharge
Έναρξη παραγωγής μοντέλου 2018
Έναρξη παραγωγής έκδοσης 2019
Αρχιτεκτονική της μονάδας κίνησης PHEV (Plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Τύπος αμαξώματος SUV
Καθίσματα 5
Πόρτες 5

Κατανάλωση
Κατανάλωση καυσίμου, συνδυασμένη (WLTP) 2.1 λίτρα/100 χλμ
Εκπομπές CO2 (WLTP) 47 γρ/χλμ
Κατανάλωση καυσίμου - Μικτός κύκλος 1.8 λίτρα/100 χλμ
Τύπος καυσίμου βενζίνη / ηλεκτρική ενέργεια
Επιτάχυνση 0 - 100 χλμ/ώρα 7.3 δευτ
μέγιστη ταχύτητα 180 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη)
100 χλμ/ώρα - 0 36 m
Προδιαγραφές Καυσαερίων Euro 6d-TEMP
Αναλογία βάρους/ισχύος 6.6 κιλά/ίππο

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα και υβρίδια
Ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας 10.7 kWh
Συνολική χωρητικότητα μπαταρίας 17.6 kWh
ηλεκτρική αυτονομία (WLTP) 50 km
Ηλεκτρικός κινητήρας 1
Ηλεκτρική ισχύς του κινητήρα 82 ίπποι
Ηλεκτρικό μοτέρ ροπή 160 Nm
Συνολική ισχύς συστήματος 262 ίπποι
Συνολική ροπή συστήματος 425 Nm
Μηχανή εσωτερικής καύσης
Ισχύς 180 ίπποι @ 6000 σ.α.λ.
Ισχύς ανά λίτρο 121.9 ίπποι/λίτρο
Ροπή 265 Nm @ 1500-3000 σ.α.λ.
Μέγιστη ταχύτητα περιστροφής 5800 σ.α.λ.
Θέση του κινητήρα Εμπρός, εγκάρσια
Μοντέλο/Κωδικός κινητήρα B3154T5
Κυβισμός κινητήρα 1477 κ.εκ.
Αριθμός κυλίνδρων 3
Θέση των κυλίνδρων σε σειρά
Διάμετρος κυλίνδρου 82 mm
Διαδρομή εμβόλου 93.2 mm
Βαθμός συμπίεσης 10.5
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο 4
Σύστημα καυσίμου Άμεσος ψεκασμός
Τούρμπο 1
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα 5.6 λίτρα

Όγκος και βάρη
βάρος 1742 κιλά
Μέγιστο βάρος 2290 κιλά
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 419 κιλά
Ελάχιστος όγκος χώρου αποσκευών 460 λίτρα
Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμων 48 λίτρα
Επιτρεπόμενη δυνατότητα ρυμούλκησης με φρένα (12%) 1800 κιλά
Επιτρεπόμενη δυνατότητα ρυμούλκησης χωρίς φρένα 750 κιλά

Διαστάσεις
Μήκος 4425 mm
Πλάτος 1863 mm
Πλάτος συμπεριλαμβανομένων των καθρεπτών 2034 mm
Ύψος 1652 mm
Μεταξόνιο 2702 mm
Εμπρός μετατρόχιο 1601 mm
Πίσω μετατρόχιο 1626 mm
Απόσταση από το έδαφος 211 mm
Συντελεστής οπισθέλκουσας (Cd) 0.34
Ελάχιστη διάμετρος στροφής (διάμετρος στροφής) 11.8 m
Γωνία προσέγγισης 21.7°
Γωνία φυγής 30.4°
Γωνία ράμπας 21.9°

Οδήγηση, φρένα και ανάρτηση
Κίνηση στους μπροστινούς τροχούς
Αριθμός ταχυτήτων (αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων) 7 διπλού συμπλέκτη
Εμπρός ανάρτηση γόνατα McPherson, αντιστρεπτική ράβδος
Πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, αντιστρεπτική ράβδος
Εμπρός φρένα αεριζόμενα δισκόφρενα 345 mm
Πίσω φρένα δισκόφρενα 302 mm
Βοηθητικά συστήματα ABS
Τύπος διεύθυνσης κρεμαγιέρα
Υποβοήθηση ηλεκτρική



Για πείτε, έχει νόημα; Γιατί είναι παίδεμα.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#742454
saxon_747 έγραψε:Βαριέμαι να διαβάσω τόσες τεχνικές πληροφορίες.


+1

Βαλε τα βασικα φατσα καρτα κι αν μπορεις βαλε κανενα κουμπακι "αναλυτικα στοιχεια" να ανοιγει καπως σα σποιλερ για τους πολυ μερακληδες.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#742464
George_Prix έγραψε:
saxon_747 έγραψε:Βαριέμαι να διαβάσω τόσες τεχνικές πληροφορίες.


+1

Βαλε τα βασικα φατσα καρτα κι αν μπορεις βαλε κανενα κουμπακι "αναλυτικα στοιχεια" να ανοιγει καπως σα σποιλερ για τους πολυ μερακληδες.


Χμ, ενδιαφέρουσα άποψη, ευχαριστώ πολύ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#742467 +1 @George Prix
σε πολλα τεστ οταν ψαχνω κατι ,τα περισσοτερα ειναι ελλιπη, και δεν βρισκω διαφορα(μεταξονιο,τι euro ειναι,σχεση συμπιεσης κλπ)
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#742483 Συνήθως αυτά υπάρχουν στο site το επίσημο.

Άλλο ένα σχόλιο είναι ότι πρέπει να προσέξεις τις φωτογραφίες. Από τότε που την αναφέρατε ακολουθώ στο Instagram την Ισμήνη και οι φωτός είναι σχεδόν κακές που υποβαθμίζουν και το αυτοκίνητο και την οποία δουλειά προσπαθεί να κάνει η κοπέλα.

< >
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#742516 Γι αρχή δες φωτογραφίες που σου αρέσουν και ξεπατικωσει τα κάδρα.

Είναι πολύ σημαντικό η φωτογραφία για μένα.

Μια κακη φωτογραφία είναι ικανή να προδιάθεση τον αναγνώστη αρνητικά και να παρατήσει το κείμενο.

< >
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#742517
uncle_nontas έγραψε:Εγώ θα τις εκτιμούσα αυτές τις πληροφορίες πάντως.

< Note 7 >


Me too, oπότε +1 στο κουμπάκι με τις Αναλυτικές πληροφορίες
Άβαταρ μέλους
By markvag
#742520 Καλό θα ήταν επίσης να υπάρχει και η κατανάλωση της δοκιμής. :s_wink
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#742575
Dimsabas έγραψε:Τα μέσα δεν υπάρχουν (γνώσεις, εξοπλισμός, χρόνος, χρήματα για επαγγελματία φωτογράφο).

Το έχεις σκεφτεί να μετακομίσεις Πάτρα;

Ο συνεργάτης για τις "ιδανικές διαδρομές" είναι επίσης εξαιρετικός φωτογράφος όπως γνωρίζεις! ;-)

Για τα τεχνικά χαρακτηριστικά θα προτιμούσα κάποια ενδιάμεση κατάσταση. Του Drive μου φαίνονται λίγα, τα άλλα υπερβολικά.