Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#700386
Dimsabas έγραψε:Το τελευταίο Drive μειώθηκε κατά ένα ακόμα τυπογραφικό (ήτοι 16 σελίδες) κι είναι πλέον 130 σελίδες.
Το έπιασα στα χέρια μου και νόμιζα ότι ήταν κάποια έξτρα έκδοση, δεν πήγε το μυαλό μου στο ότι έτσι θα είναι πλέον το κανονικό τεύχος. Το καλό είναι ότι δεν υπάρχει έκπτωση στην ύλη ή στην ποιότητα των δοκιμών.


Εδώ και μερικά τεύχη ισχύει αυτό. Την Παρασκευή που μας πέρασε αποχώρησε και ο Αλέξης...
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#700409 Διάλυση βαράνε σίγουρα. Πάνω από τους μισούς πρέπει να έχουν αποχωρήσει τον τελευταίο χρόνο.
Ο Αλέξης νομίζω ανέφερε πως δεν θα ασχοληθεί πλέον με το κομμάτι της δημοσιογραφίας.

Όσο για την "σταθερή ποιότητα", δεν μπαίνουν πλέον ούτε καν στον κόπο να μετρήσουν τις επιδόσεις των αυτοκινήτων που δοκιμάζουν. Μόνο σε ένα δύο τεστ έχουν μετρήσεις επιδόσεων, σε όλα τα άλλα μετράνε μόνο την κατανάλωση! :thumbsdown:

Στην αρχή (πριν μισό χρόνο περίπου), έγραφαν κάτι δικαιολογίες του τύπου λόγω καιρού ή λόγω lockdown δεν προλάβαμε να μετρήσουμε, τώρα δεν αναφέρουν τίποτα. Λένε απλά ότι η αίσθηση του αυτοκινήτου επιβεβαιώνει τις μετρήσεις της εταιρείας...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#700426 Τι συζητάμε ρε παιδιά; Ο ειδικός τύπος όπως τον ξέραμε κάποτε έχει πεθάνει και απλώς τώρα του κάνουμε τα κόλυβα. Λόγω επαγγέλματος έχω κάθε μήνα όλα τα περιοδικά αυτοκινήτου δωρεάν. Ούτε καν τα αγγίζω. Σίγουρα φταίω κι εγώ, αλλά για να έχουν αυτή την κυκλοφορία πια, πάει να πει πως ο κόσμος γύρω μας επίσης έχει αλλάξει. Και τ'αυτοκίνητα επίσης.
Ποιος ο λόγος να δώσεις λεφτά για περιοδικό όταν η πληροφορία υπάρχει ήδη πιο πριν παντού, σε σελίδες, στο Youtube κλπ κλπ.
Ακόμη και ως ένθετα σε εφημερίδες δεν έχουν μέλλον, γιατί και οι εφημερίδες δεν έχουν επίσης μέλλον ως έντυπα.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#700432
Anonymous Founder έγραψε:Ποιος ο λόγος να δώσεις λεφτά για περιοδικό όταν η πληροφορία υπάρχει ήδη πιο πριν παντού, σε σελίδες, στο Youtube κλπ κλπ.


Για δύο λόγους:

- Γιατί καλό το βίντεο, αλλά άλλη η χάρη του εντύπου.
- Στην περίπτωση όπου το περιεχόμενο αξίζει τα λεφτά σου. Αν δηλαδή το Drive ήταν όπως παλαιότερα, με ωραίες δοκιμές και κείμενα όπως του Πολίτη, πιστεύω πως αρκετοί θα το αγόραζαν ακόμη και σήμερα.

Το πρόβλημα είναι πως η δημοσιογραφία έχει μπει εδώ και χρόνια σε "καθοδικό σπιράλ". Όσο μειώνονται οι πωλήσεις (λόγω του ότι ο κόσμος έχει συνηθίσει το τζάμπα), τόσο μειώνονται τα έσοδα από τις πωλήσεις, τόσο αυξάνεται το ποσοστό των εσόδων από τις διαφημίσεις, επομένως τόσο λιγότερο γίνεται αντικειμενική η δημοσιογραφία.

Και όσο ο αναγνώστης διαπιστώνει πως παύει η δημοσιογραφία να είναι αντικειμενική και ανεξάρτητη, τόσο λιγότερο αποφασίσει να βάλει το χέρι στην τσέπη για ένα περιοδικό ή μία εφημερίδα. Όποτε το πρόβλημα γίνεται όλο και χειρότερο.

Δεν είναι τυχαίο πως ακόμη και μεγάλα αγγλόφωνα κανάλια στο youtube, ζητάνε πέρα από subscribe κλπ να έχουν και υποστήριξη μέσω patreon, ώστε να παραμείνουν όσο πιο αντικειμενικά γίνεται.

Όπως πολύ σωστά είχε πει ο Γεωργιάδης πριν αποχωρήσει από το Drive, ο κόσμος θα πρέπει να καταλάβει ότι τζάμπα ενημέρωση δεν μπορεί να έχει. Αν δεν πληρώσει ο ίδιος για την ενημέρωση του, θα πληρώσει κάποιος άλλος τον δημοσιογράφο :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#700471
axel12p έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Ποιος ο λόγος να δώσεις λεφτά για περιοδικό όταν η πληροφορία υπάρχει ήδη πιο πριν παντού, σε σελίδες, στο Youtube κλπ κλπ.


Για δύο λόγους:

- Γιατί καλό το βίντεο, αλλά άλλη η χάρη του εντύπου.
- Στην περίπτωση όπου το περιεχόμενο αξίζει τα λεφτά σου. Αν δηλαδή το Drive ήταν όπως παλαιότερα, με ωραίες δοκιμές και κείμενα όπως του Πολίτη, πιστεύω πως αρκετοί θα το αγόραζαν ακόμη και σήμερα.

Το πρόβλημα είναι πως η δημοσιογραφία έχει μπει εδώ και χρόνια σε "καθοδικό σπιράλ". Όσο μειώνονται οι πωλήσεις (λόγω του ότι ο κόσμος έχει συνηθίσει το τζάμπα), τόσο μειώνονται τα έσοδα από τις πωλήσεις, τόσο αυξάνεται το ποσοστό των εσόδων από τις διαφημίσεις, επομένως τόσο λιγότερο γίνεται αντικειμενική η δημοσιογραφία.

Και όσο ο αναγνώστης διαπιστώνει πως παύει η δημοσιογραφία να είναι αντικειμενική και ανεξάρτητη, τόσο λιγότερο αποφασίσει να βάλει το χέρι στην τσέπη για ένα περιοδικό ή μία εφημερίδα. Όποτε το πρόβλημα γίνεται όλο και χειρότερο.

Δεν είναι τυχαίο πως ακόμη και μεγάλα αγγλόφωνα κανάλια στο youtube, ζητάνε πέρα από subscribe κλπ να έχουν και υποστήριξη μέσω patreon, ώστε να παραμείνουν όσο πιο αντικειμενικά γίνεται.

Όπως πολύ σωστά είχε πει ο Γεωργιάδης πριν αποχωρήσει από το Drive, ο κόσμος θα πρέπει να καταλάβει ότι τζάμπα ενημέρωση δεν μπορεί να έχει. Αν δεν πληρώσει ο ίδιος για την ενημέρωση του, θα πληρώσει κάποιος άλλος τον δημοσιογράφο :whistlink:
:s_thumbsup :s_thumbsup :s_thumbsup
:s_thumbsup :s_thumbsup :s_thumbsup
:s_thumbsup :s_thumbsup :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#700477
axel12p έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Ποιος ο λόγος να δώσεις λεφτά για περιοδικό όταν η πληροφορία υπάρχει ήδη πιο πριν παντού, σε σελίδες, στο Youtube κλπ κλπ.


Για δύο λόγους:

- Γιατί καλό το βίντεο, αλλά άλλη η χάρη του εντύπου.
- Στην περίπτωση όπου το περιεχόμενο αξίζει τα λεφτά σου. Αν δηλαδή το Drive ήταν όπως παλαιότερα, με ωραίες δοκιμές και κείμενα όπως του Πολίτη, πιστεύω πως αρκετοί θα το αγόραζαν ακόμη και σήμερα.

Το πρόβλημα είναι πως η δημοσιογραφία έχει μπει εδώ και χρόνια σε "καθοδικό σπιράλ". Όσο μειώνονται οι πωλήσεις (λόγω του ότι ο κόσμος έχει συνηθίσει το τζάμπα), τόσο μειώνονται τα έσοδα από τις πωλήσεις, τόσο αυξάνεται το ποσοστό των εσόδων από τις διαφημίσεις, επομένως τόσο λιγότερο γίνεται αντικειμενική η δημοσιογραφία.

Και όσο ο αναγνώστης διαπιστώνει πως παύει η δημοσιογραφία να είναι αντικειμενική και ανεξάρτητη, τόσο λιγότερο αποφασίσει να βάλει το χέρι στην τσέπη για ένα περιοδικό ή μία εφημερίδα. Όποτε το πρόβλημα γίνεται όλο και χειρότερο.

Δεν είναι τυχαίο πως ακόμη και μεγάλα αγγλόφωνα κανάλια στο youtube, ζητάνε πέρα από subscribe κλπ να έχουν και υποστήριξη μέσω patreon, ώστε να παραμείνουν όσο πιο αντικειμενικά γίνεται.

Όπως πολύ σωστά είχε πει ο Γεωργιάδης πριν αποχωρήσει από το Drive, ο κόσμος θα πρέπει να καταλάβει ότι τζάμπα ενημέρωση δεν μπορεί να έχει. Αν δεν πληρώσει ο ίδιος για την ενημέρωση του, θα πληρώσει κάποιος άλλος τον δημοσιογράφο :whistlink:
Συμφωνώ σε όλα.

Όταν λοιπόν το έντυπο θυμίζει διαφημιστική καταχώρηση της εταιρείας, όταν σοβαρές μετρήσεις δεν γίνονται, γιατί να το αγοράσεις;
Υπάρχει τσάμπα σε κάποιο σάιτ να το δεις.

Άλλωστε στην χώρα μας δεν υπάρχει κουλτούρα της αυτοκίνησης, υπάρχει μόδα.
Κάποτε ο Έλληνας αγόραζε κουρσα, μετά τουρμπο, μετά ντίζελ, κάπου ενδιάμεσα SUV και τώρα θέλει γκατζετ και χάιμπριντ.
Αργότερα θα ζητά ηλεκτρικό.


Αφού τα αυτοκίνητα πλεον είναι μηχανές μετακίνησης και όχι οδήγησης πώς θα ζήσει ένα περιοδικό όταν οι δοκιμές που παρουσιαζει υπάρχουν μέρες πριν στο διαδίκτυο;

Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#700498 Καλά τα λέτε, αλλά Car και Drive έχουν ωραία άρθρα κι απολαμβάνω να τα διαβάζω. Και θεωρώ ότι γράφουν αντικειμενικά. ΚΙ επειδή έχω ζήσει τον χώρο από μέσα (κοντά μια εικοσαετία πίσω), μια χαρά αντικειμενικά έγραφαν-γράφαμε και τότε. Στα 2,5 χρόνια μου εκεί, μόνο μια φορά θυμάμαι απόπειρα αλλοίωσης κι αυτή δεν πραγματοποιήθηκε. Απλώς στρογγύλεψε λίγο το αποτέλεσμα σε μια συγκριτική δοκιμή. Επίσης, να αναφέρω ότι η μέτρηση επιδόσεων μου φαίνεται αχρείαστη στις μέρες μας κι έχει νόημα μόνο σε αυτοκίνητα που πραγματικά σε νοιάζουν οι επιδόσεις αναλυτικά και δεν αρκείσαι στα επίσημα νούμερα. Δηλαδή σε λίγα σπορ μοντέλα με λιγότερο από 6" για το 0-100.
Από εκεί και πέρα, θα λυπηθώ πολύ αν πέσει έξω το Drive. Και για τα παιδιά που θα βρεθούν στον δρόμο, αλλά και γιατί είναι ένα έντυπο με το οποίο μεγάλωσα και συνεχίζω να ταυτίζομαι. Και με τους Τροχούς μεγάλωσα αλλά δε νιώθω να ταυτίζομαι πλέον.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#700549
Νίκος Παππάς έγραψε:Αφού τα αυτοκίνητα πλεον είναι μηχανές μετακίνησης και όχι οδήγησης πώς θα ζήσει ένα περιοδικό όταν οι δοκιμές που παρουσιαζει υπάρχουν μέρες πριν στο διαδίκτυο;

Δεν πιστεύω ότι αγόραζε ποτέ κάποιος περιοδικό αυτοκινήτου για να διαβάσει πρώτος μια δοκιμή. Αυτό που πάντα μετρούσε περισσότερο ήταν η αξιοπιστία, η γνώμη και ο τρόπος γραφής του συντάκτη. Δεν είναι τυχαίο ότι πολλές φορές μια δοκιμή την διάβαζα 2 και 3 φορές. Επίσης, παλαιότερα έβρισκες ενδιαφέροντα κείμενα για τεχνικά θέματα, οι πολύ ωραίες στήλες, που τώρα δεν....

Προφανώς στο διαδίκτυο μπορεί να βρει ο καθένας συντάκτες και θέματα που να του ταιριάζουν. Το πρόβλημα είναι ότι πλέον υπάρχει τόσο πολύ πληροφορία στο διαδίκτυο που χάνεσαι. Επίσης, οι αλγόριθμοι του youtube κλπ σου βγάζουν πάντα προτάσεις πολύ κοντά σε αυτό που ήδη βλέπεις, με αποτέλεσμα να υπάρχουν "θυσαυροί" και πληροφορίες που δεν θα βρεις ποτέ σου, παρά το γεγονός ότι είναι δωρεάν.

Παλιότερα υπήρχαν μετρημένα περιοδικά αυτοκινήτου, τα αγόραζες και κατέληγες σε αυτό που τελικά σου ταίριαζε περισσότερο.

Και το πρόβλημα αφορά την δημοσιογραφία γενικότερα. Πληροφορία άπειρη, επαναλαμβανόμενη, δωρεάν και τις περισσότερες φορές πολύ κακή. :thumbsdown:

Πόσο εύκολο είναι να έχεις σωστή και αντικειμενική πληροφόρηση στις μέρες μας; Καλό το τζάμπα, αλλά δημιουργεί σοβαρές στρεβλώσεις.

Dimsabas έγραψε:Καλά τα λέτε, αλλά Car και Drive έχουν ωραία άρθρα κι απολαμβάνω να τα διαβάζω. Και θεωρώ ότι γράφουν αντικειμενικά. ΚΙ επειδή έχω ζήσει τον χώρο από μέσα (κοντά μια εικοσαετία πίσω), μια χαρά αντικειμενικά έγραφαν-γράφαμε και τότε. Στα 2,5 χρόνια μου εκεί, μόνο μια φορά θυμάμαι απόπειρα αλλοίωσης κι αυτή δεν πραγματοποιήθηκε. Απλώς στρογγύλεψε λίγο το αποτέλεσμα σε μια συγκριτική δοκιμή. Επίσης, να αναφέρω ότι η μέτρηση επιδόσεων μου φαίνεται αχρείαστη στις μέρες μας κι έχει νόημα μόνο σε αυτοκίνητα που πραγματικά σε νοιάζουν οι επιδόσεις αναλυτικά και δεν αρκείσαι στα επίσημα νούμερα. Δηλαδή σε λίγα σπορ μοντέλα με λιγότερο από 6" για το 0-100.
Από εκεί και πέρα, θα λυπηθώ πολύ αν πέσει έξω το Drive. Και για τα παιδιά που θα βρεθούν στον δρόμο, αλλά και γιατί είναι ένα έντυπο με το οποίο μεγάλωσα και συνεχίζω να ταυτίζομαι. Και με τους Τροχούς μεγάλωσα αλλά δε νιώθω να ταυτίζομαι πλέον.

Αντικειμενικά δεν γράφουν εδώ και καιρό. Θυμάμαι συγκριτικό με το Focus και το Pulsar νομίζω, όπου υπήρχε ξεκάθαρη διαστρέβλωση του αποτελέσματος.

Επίσης, οι δοκιμές τους μοιάζουν όλο και περισσότερο παρουσιάσεις, παρά δοκιμές. :thumbsdown:

Το περιοδικό θα συνεχίσει προφανώς να φυτοζωεί, όσο συνεχίζει να φέρνει διαφημίσεις στην εφημερίδα, το γεγονός πάντως πως οι περισσότεροι έχουν εγκαταλείψει το πλοίο τον τελευταίο χρόνο δεν νομίζω ότι είναι τυχαίο.

Όσο για το 0-100, όταν ο Watson πετάει κάθε φορά στο αυτοκίνητο που δοκιμάζει το VBox και μετράει 0-100 και 400άρι, δεν μπορώ να φανταστώ ότι σε ούτε 10 δοκιμές που έχει να κάνει ένα περιοδικό μέσα σε έναν μήνα, δεν έχει χρόνο να πάρει 2-3 βασικές μετρήσεις.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#700582 Βασική επίσης παράμετρος, είναι πως το κοινό που ασχολιόταν και γενικά γουστάριζε, σιγά σιγά ατονεί aka μεγαλώνει. Οι 40άρηδες< συν πλήν έτσι μάθαμε, οι νεότεροι είναι πολύ χούπηδες(sic) για να ασχοληθούν, πόσο μάλλον που η γενικότερη αυτοκινητιστική τεχνολογία έχει εν πολλοίς γκατζετοποιηθεί--->βούτυρο στο ψωμί των τελευταίων, πονοκέφαλος για "εμάς".
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#700611 Και μιας και μιλάμε για τον ειδικό τύπο τής πατρίδας μας, πάρτε ένα εξαιρετικό βίντεο από τον Μιχάλη Γεωργιάδη, μάστερ σε κάτι τέτοια: https://www.youtube.com/watch?v=r3efSbNS2IM
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#700616
Dimsabas έγραψε:Και μιας και μιλάμε για τον ειδικό τύπο τής πατρίδας μας, πάρτε ένα εξαιρετικό βίντεο από τον Μιχάλη Γεωργιάδη, μάστερ σε κάτι τέτοια: https://www.youtube.com/watch?v=r3efSbNS2IM


ιδιο χρωμα το πηρε και ο φιλος μου.Παρελαβε πριν 10 μερες.
Του αρεσει.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#700619
dimviii έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Και μιας και μιλάμε για τον ειδικό τύπο τής πατρίδας μας, πάρτε ένα εξαιρετικό βίντεο από τον Μιχάλη Γεωργιάδη, μάστερ σε κάτι τέτοια: https://www.youtube.com/watch?v=r3efSbNS2IM


ιδιο χρωμα το πηρε και ο φιλος μου.Παρελαβε πριν 10 μερες.
Του αρεσει.


Καλορίζικο Ντίμη στο φίλο.
Παλιά λέγαμε πάρε κάνα 20ρικο βενζίνη να πάμε καμιά βόλτα το αμάξι.
Τώρα θα λέμε σου έκανα μεταφορά 20 μπιτκόνια στη revolut για να πληρώσεις τα ρεύματα της Ελπέντισον :shifty: :lol:

ΥΓ: Ντίμη σε ράβει αυτό ε; :lipsealed: