Στοιχειώδεις κανόνες marketing, αν το προϊόν δεν έχει κάτι καινούριο ή καλύτερο, δεν έχει λόγο ύπαρξης.
Εγώ θα επέμενα στ'αυτό που σου λέω, για να χτίσεις κοινό σιγά σιγά. Ξεκινάς τώρα με λίγους, και σιγά σιγά θα γίνουν πολλοί, όσο τα ηλεκτρικά θ'αυξάνουν.
Όσο για τα δίτροχα, αφού ξέρεις ποδήλατο, το πατίνι δεν είναι τίποτε. Τα άλλα ΟΚ, θέλουν γνώση, βάλε κάποιον φίλο να τα κάνει.
Γνωμη μου είναι λάθος να πας να κάνεις ό,τι η Φαμπιάτου, ήδη το κάνει πολύ καλά και έχει πίσω της και τους αγώνες και το όνομα.
Δεν έχω και χρόνο για να σου προτείνω να το κάνουμε και παρέα!