- 01 Απρ 2021, 18:13
#700549
Νίκος Παππάς έγραψε:Αφού τα αυτοκίνητα πλεον είναι μηχανές μετακίνησης και όχι οδήγησης πώς θα ζήσει ένα περιοδικό όταν οι δοκιμές που παρουσιαζει υπάρχουν μέρες πριν στο διαδίκτυο;
Δεν πιστεύω ότι αγόραζε ποτέ κάποιος περιοδικό αυτοκινήτου για να διαβάσει πρώτος μια δοκιμή. Αυτό που πάντα μετρούσε περισσότερο ήταν η αξιοπιστία, η γνώμη και ο τρόπος γραφής του συντάκτη. Δεν είναι τυχαίο ότι πολλές φορές μια δοκιμή την διάβαζα 2 και 3 φορές. Επίσης, παλαιότερα έβρισκες ενδιαφέροντα κείμενα για τεχνικά θέματα, οι πολύ ωραίες στήλες, που τώρα δεν....
Προφανώς στο διαδίκτυο μπορεί να βρει ο καθένας συντάκτες και θέματα που να του ταιριάζουν. Το πρόβλημα είναι ότι πλέον υπάρχει τόσο πολύ πληροφορία στο διαδίκτυο που χάνεσαι. Επίσης, οι αλγόριθμοι του youtube κλπ σου βγάζουν πάντα προτάσεις πολύ κοντά σε αυτό που ήδη βλέπεις, με αποτέλεσμα να υπάρχουν "θυσαυροί" και πληροφορίες που δεν θα βρεις ποτέ σου, παρά το γεγονός ότι είναι δωρεάν.
Παλιότερα υπήρχαν μετρημένα περιοδικά αυτοκινήτου, τα αγόραζες και κατέληγες σε αυτό που τελικά σου ταίριαζε περισσότερο.
Και το πρόβλημα αφορά την δημοσιογραφία γενικότερα. Πληροφορία άπειρη, επαναλαμβανόμενη, δωρεάν και τις περισσότερες φορές πολύ κακή.
Πόσο εύκολο είναι να έχεις σωστή και αντικειμενική πληροφόρηση στις μέρες μας; Καλό το τζάμπα, αλλά δημιουργεί σοβαρές στρεβλώσεις.
Dimsabas έγραψε:Καλά τα λέτε, αλλά Car και Drive έχουν ωραία άρθρα κι απολαμβάνω να τα διαβάζω. Και θεωρώ ότι γράφουν αντικειμενικά. ΚΙ επειδή έχω ζήσει τον χώρο από μέσα (κοντά μια εικοσαετία πίσω), μια χαρά αντικειμενικά έγραφαν-γράφαμε και τότε. Στα 2,5 χρόνια μου εκεί, μόνο μια φορά θυμάμαι απόπειρα αλλοίωσης κι αυτή δεν πραγματοποιήθηκε. Απλώς στρογγύλεψε λίγο το αποτέλεσμα σε μια συγκριτική δοκιμή. Επίσης, να αναφέρω ότι η μέτρηση επιδόσεων μου φαίνεται αχρείαστη στις μέρες μας κι έχει νόημα μόνο σε αυτοκίνητα που πραγματικά σε νοιάζουν οι επιδόσεις αναλυτικά και δεν αρκείσαι στα επίσημα νούμερα. Δηλαδή σε λίγα σπορ μοντέλα με λιγότερο από 6" για το 0-100.
Από εκεί και πέρα, θα λυπηθώ πολύ αν πέσει έξω το Drive. Και για τα παιδιά που θα βρεθούν στον δρόμο, αλλά και γιατί είναι ένα έντυπο με το οποίο μεγάλωσα και συνεχίζω να ταυτίζομαι. Και με τους Τροχούς μεγάλωσα αλλά δε νιώθω να ταυτίζομαι πλέον.
Αντικειμενικά δεν γράφουν εδώ και καιρό. Θυμάμαι συγκριτικό με το Focus και το Pulsar νομίζω, όπου υπήρχε ξεκάθαρη διαστρέβλωση του αποτελέσματος.
Επίσης, οι δοκιμές τους μοιάζουν όλο και περισσότερο παρουσιάσεις, παρά δοκιμές.
Το περιοδικό θα συνεχίσει προφανώς να φυτοζωεί, όσο συνεχίζει να φέρνει διαφημίσεις στην εφημερίδα, το γεγονός πάντως πως οι περισσότεροι έχουν εγκαταλείψει το πλοίο τον τελευταίο χρόνο δεν νομίζω ότι είναι τυχαίο.
Όσο για το 0-100, όταν ο Watson πετάει κάθε φορά στο αυτοκίνητο που δοκιμάζει το VBox και μετράει 0-100 και 400άρι, δεν μπορώ να φανταστώ ότι σε ούτε 10 δοκιμές που έχει να κάνει ένα περιοδικό μέσα σε έναν μήνα, δεν έχει χρόνο να πάρει 2-3 βασικές μετρήσεις.