Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#480616 Ήταν ένας από τους λόγους που διάβαζα το περιοδικό. Ωραίο το γραπτό του και αγαπούσα τις βόλτες του με την 318is.
Σαν να θυμάμαι ότι πριν σταματήσει από το περιοδικό έγραφε και παράλληλα με τον Ζουράρη του οποίου τα άρθρα ήταν μια σελίδα πριν την οποία προσπερνούσα σαν να μην υπάρχει ...
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#480630 Παντα εχει το ενδιαφερον του, να γραφει καποια προσωπικοτητα, που εχει σπουδες και επαγγελματικη σταδιοδρομια εντελως διαφορετικη με τον χωρο, στην προκειμενη, με μια οπτικη περισσοτερο φιλολογικου, φιλοσοφικου(?) χαρακτηρα...

Μεγαλο ενδιαφερον πχ ηταν αρθρα του που αφορουσαν οδοιπορικα (πχ "Ανταυγειες μ' ενα Πρισμα", την γνωριμια ουσιαστικα με την ολοκαινουργια τοτε Lancia Prisma 1.6 ie, το 1986, μεταφεροντας και φωτογραφιζοντας παραλληλα, ζωη και εικονες απο Ρωμη, Φλωρεντια και Ελβετια) αλλα και αποψεις απο την κατοχη και μη αρκετων αξιολογων αυτοκινητων, που περναγαν απο τα χερια του.

Σιγουρα σε καποια σημεια βεβαια, ισως και εμμονικος, ή "χαμενος στην μεταφραση", απο μπολικη θεωρητικη προσεγγιση, με δυσαναλογα λιγοτερη εξοικειωση επι του πρακτεου, ενδεχομενως.

Προσωπικα χαιρομαι να διαβαζω, αλλη μια αποψη, απο διαφορετικη οπτικη γωνια, απλως πχ και στο προσφατο αρθρο του "Εν ψυχρω - Εν θερμω" περα απο το αφιερωμα συνεντευξη, εχω την αισθηση οτι σε καποιες λεπτομερειες που ο ιδιος τονιζει, εχει κανει σημαντικα λαθη.

Για παραδειγμα , αναφερει απο την μεση του ερθρου και επειτα οτι, ειχε αποφασισει απο παλαια τις ιδανικες προδιαγραφες για το δικο του "τελειο" αυτοκινητο. Δηλαδη, 1ον μικρο μεγεθος (γυρω στα 4 μετρα λεει...) 2ον αυτοματο και 3ον 4κινητο, "με μπλοκε στον πισω αξονα" συμπληρωνοντας κιολας σε παρενθεση (ευνοητο γιατι) και 4ον "γρηγορο (κατω απο 8sec το 0-100Km/h)".

...το μυαλο μου βεβαια πηγε αμεσως σε 4κινηση φτερουγας, τουλαχιστον με ανωτερη υλοποιηση απο τυπου Haldex και πιθανοτατα με rear-biased κατανομη, ωστε να μου γινει κατανοητο και το "ευνοητο γιατι"...

Συμπληρωνει δε αμεσως μετα οτι τετοιο αυτοκινητο εψαχνε για δεκαετιες, αλλα γραφει με κεφαλαια γραμματα κιολας οτι "ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ". Μεχρι το 2010, οπου και εμφανιστηκε -εκθεση Γενευης- απ' οτι ειπε το Juke Nismo RS, στην 4κινητη εκδοση...Το οποιο και παρηγγειλε αμεσα.

Η πρωτη ενσταση μου, εφοσον εχω πληροφορηθει σωστα, ειναι οτι το 4κινητο Juke ΔΕΝ διαθετει μπλοκε διαφορικο, παρα το γνωστο ηλεκτρονικο συστημα Torque vectoring που προσομειωνει την λειτουργια του μηχανικου.
Μηχανικο μπλοκε διαθετει η προσθιοκινητη εκδοση του, που παρεχεται και με χειροκινητο κιβωτιο (ενω η 4κινητη ΜΟΝΟ με αυτοματο).

Δευτερον, εκτος απο το Juke με αυτα τα χαρακτηριστικα, το ιδιο ετος παρουσιαστηκε και το Countryman Cooper S All4, διαθεσιμο και σε αυτοματο 6αρι κιβωτιο.

Αρα δεν ηταν το μονο, μεχρι το 2010.

Τριτον, ηδη ενα χρονο πριν, το πρωτο τριμηνο του 2009 αν θυμαμαι σωστα παρουσιαστηκε το fl του S3 και για πρωτη φορα θα μπορουσε να συνδυαστει με το αυτοματο-διπλοσυμπλεκτο S-tronic.

Eκτος εαν σε ολα τα παραπανω, εννοουσε "μπλοκε", απλως το γνωστο ηλεκτρονικο βοηθημα και "αυτοματο" ενα κλασσικο με μετατροπεα ροπης ή CVT (οπως στην προκειμενη το Juke) αποκλειοντας καθε ειδους διπλοσυμπλεκτο...Απο τα λεγομενα του παντως, δεν μου φανηκε να εννοει κατι τετοιο ... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#482331
nik0laus έγραψε:Γνωρίζουμε περί ποίων πρόκειται ;


Μάλλον κάποιο από τα 3 τελευταία ;
http://www.zougla.gr/automoto/news/agor ... ou-1152757
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#482348 Άσχετο βλέποντας τα νούμερα πωλήσεων.
Από τα μέσα 90ies και για μια 4ετια που έβλεπα τις πωλήσεις τους στο Αθηναϊκό πρακτορείο και έπειτα στο Άργος ... καμία απολύτως σχέση.
Αυτές οι τωρινες είναι κατά πολύ πολύ κατώτερες και από τις "κακές" του τότε μόνο για το πολεοδομικο συγκρότημα της Θεσσαλονίκης. Όχι πανελλαδικές....
4Τ και έπειτα και το Drive με τις βιντεοκασσετες και εκείνα τα μπλουζάκια στους 4Τ να παίζουν με εκατοντάδες χιλιάδες τεμάχια και πωλήσεις στο 80 και 90% στην πόλη. Τα νούμερα που ακούγαμε για την Αθήνα αστρονομικά σήμερα...
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#482366 ops, το link που έβαλα είναι αρκετά παλιό. Sorry.

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 16 Μαρτίου 2015, 09:09
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#482372 Δεν πειράζει. Στα ίδια ή χειρότερα πρέπει να είναι...

Και σαν να πήρε το μάτι μου δημοσίευση ότι το Drive θα συνοδεύει εφημερίδα πλέον!
Άβαταρ μέλους
By 224v
#482508 @ Γρηγορη το αρθρο τοτε για την Prisma 1.6ie ηταν η αιτια που την αγορασα με τον επαναπατρισμο μου. εκανα 300.000χλμ + και μεγαλωσα τα παιδια και τραβουσα και το φουσκωτο.... για 15 χρονια ....
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#482730
224v έγραψε:@ Γρηγορη το αρθρο τοτε για την Prisma 1.6ie ηταν η αιτια που την αγορασα με τον επαναπατρισμο μου. εκανα 300.000χλμ + και μεγαλωσα τα παιδια και τραβουσα και το φουσκωτο.... για 15 χρονια ....


:thumbsup:

Mα ηταν και εξαιρετικο αυτοκινητο στην κατηγορια και οχι μονο! Ειδικα σε εκεινη την εποχη που η Lancia ηταν πολυ στα πανω της και ταυτοχρονα ηταν ακρως ανταγωνιστικη με ακριβοτερα Γερμανικα μοντελα.

Απο τυχη ειχα διασωσεικαποια τευχη εκεινης της εποχης, -παροτι οταν μετακομισαμε το 91' εμαθα κατοπιν εορτης οτι πεταχθηκαν καμμμια 50αρια :s_mad - οποτε ειχα μια εικονα, τουλαχιστον για τις Lancia δ, αλλα χαρις και στην δικη σας συνεισφορα, ενημερωθηκα ακομα καλυτερα! :s_yes
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#482938
NiTse έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Έγινε ήδη αυτό από τις 21/1.

Σε ποια εφημερίδα;;;
Άκυρο το λένε και οι ίδιοι στη σελίδα τους στη Real news.


Την επόμενη βδομάδα από την κυκλοφορία με την Real, κυκλοφορεί και κανονικά μόνο του. Έτσι το αγοράζω εγώ.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#482959 Ναι αλλά λογικά με την εφημερίδα θα είναι φθηνότερο σωστά; Έτσι δεν θα μειωθούν ακόμα περισσότερο οι πωλήσεις του περιοδικού αυτοτελώς;; Εκτός αν πλέον ποντάρουν μόνο στην εφημερίδα για να τους συμπαρασύρει προς τα πάνω.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#482961 Αριθμός τευχών --> διαφήμιση.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#496640 http://www.zougla.gr/automoto/news/agor ... rd-mustang