Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#580607
drdino έγραψε:Η Φαμπιάτου έριχνε και σε Μ3 με Leon, μην τα ξεχνάμε αυτά.

NE TI; :ninja:

O Βασιλάκης κάποτε πρέπει να είχε χοντρό πακέτο για διαφήμιση, δεν είναι τυχαίοι οι διθύραμβοι που γράφονταν για τα διάφορα Seat... Πλέον (που έχει και καλύτερα αυτοκίνητα...), δεν βλέπω κάτι αντίστοιχο, έχουν κοπεί τα κονδύλια! :lol:
drdino έγραψε:Εγώ τα είχα ακούσει από αντιπρόσωπο επειδή είχα γράψει ότι το Leon έχει στενή σχέση με το Golf, ως μέλος του ομίλου. :lol:

Ά, πότε ήταν μειονέκτημα αυτό; Νόμιζα πως το χρησιμοποιούσαν διαφορετικά... Μήπως ήθελαν να γράψεις πως συγγενεύει με το Α3, όπως τα Skoda καλή τους ώρα;
:s_laughat
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#580610
mousatos έγραψε:Αν βρεθούμε εγώ με Μ3 και ο Βάλτερ Ρερλ με λεόν, σε μια κατηφορική διαδρομή , ποιος θα φτάσει πρώτος στο τέλος ;

Εσυ.

γιατι θα εχεις φυγει στον γκρεμο :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ( πλακιτσα ε! )
Άβαταρ μέλους
By Eliaskat
#586101
drdino έγραψε:Η Φαμπιάτου έριχνε και σε Μ3 με Leon, μην τα ξεχνάμε αυτά.

Εγώ τα είχα ακούσει από αντιπρόσωπο επειδή είχα γράψει ότι το Leon έχει στενή σχέση με το Golf, ως μέλος του ομίλου. :lol:



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#586153 Aπο τα λινκ του Κωστη στα αντιστοιχα τοπικα των κατασκευαστων:

Τα crossover/SUV έχουν γίνει σήμερα εκ των ων ουκ άνευ. Όλοι οι κατασκευαστές τα θέλουν στην γκάμα τους, διότι αυτά είναι που πουλάνε. Και για να τα εξελίξουν γρήγορα και φθηνά, τα βασίζουν σε υπάρχουσες πλατφόρμες χάτσμπακ μοντέλων. Το αποτέλεσμα είναι ότι τα μικρά και μεσαία crossover/SUV έχουν λίγο-πολύ τυποποιηθεί: παρόμοια εμφάνιση, εγκάρσιοι σε σειρά κινητήρες και έμφαση στη χρήση δρόμου, με την τετρακίνηση απούσα ή το πολύ αυτόματη.

Η Subaru όμως έχει πολύ μεγάλη παράδοση για να πάει με το ρεύμα.


Η μεγαλύτερη διαφορά όμως δεν φαίνεται. Είναι η νέα πλατφόρμα Subaru Global Platform (SGP) που κόστισε ένα δις στην εταιρεία και θα αποτελέσει τη βάση για όλα τα μελλοντικά μοντέλα της. Και τα πλεονεκτήματα που φέρνει είναι μεγάλα: 70-100% αυξημένη ακαμψία, 40% μεγαλύτερη απορρόφηση ενέργειας σε σύγκρουση, πιο άκαμπτες βάσεις αναρτήσεων, χαμηλότερο κέντρο βάρους και μείωση της κλίσης στις στροφές.


https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-subaru-xv-16i-s-lineartronic


Παρότι για πολλούς η ηλεκτροκίνηση είναι μια ευκαιρία να βάλουν ένα λευκό χαρτί στο σχεδιαστήριο και να αναθεωρήσουν τα πάντα, η εταιρεία που εφηύρε το Αυτοκίνητο επιλέγει να μην τρομάξει τους πελάτες της. Αλλά να τους προσφέρει μια οικεία και ολοκληρωμένη οδηγική εμπειρία, φροντίζοντας όχι μόνο το ίδιο το όχημα αλλά και τις υπηρεσίες που αφορούν στη χρήση του.


Η Mercedes δεν χρειάζεται να ανακαλύψει ξανά τον τροχό για να απαντήσει στις τεχνολογικές προκλήσεις του ανταγωνισμού και του καιρού μας. Η εμπειρία οδήγησης της EQC έχει όλα τα ποιοτικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν τη μάρκα.


https://www.drive.gr/test-drives/apostoli/dokimazoyme-ti-mercedes-benz-eqc-400-4matic

ΑΧ ΔΙΑΚΟ :lol:
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#619616 Τέλος και ο Γεωργιάδης από το Drive. Πριν κανένα χρόνο είχε φύγει ο Ντίνος, τον προηγούμενο μήνα έφυγε ακόμη ένας και τώρα έφυγε και ο Γεωργιάδης.
Δεν ξέρω κατά πόσο επηρέασε το γεγονός πως "συνεργάζονται" με την Real. Στο προτελευταίο κείμενο του, ανέφερε πως ο κόσμος έχει μάθει στο τζάμπα και δεν πληρώνει πλέον για να ενημερωθεί. Αν δεν πληρώσει ο κόσμος όμως, όπως ανέφερε, τότε θα πληρώσουν οι διαφημιζόμενοι ;-)
Από το editorial του Κλεάνθη και το εξώφυλλο πάντως, φαίνεται να γίνεται μια στροφή του περιοδικού πλέον προς πιο "ταπεινά" μοντέλα, αφήνοντας στην άκρη αυτό τον πιο σπορ/ πάθους χαρακτήρα που είχε.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#619675 Ο κόσμος για ποιόν λόγο να πληρώσει; αφού οι κυβερνήσεις με την υπερφορολόγιση και την πράσινη ανάπτυξη έχουν επιφέρει το μίσος στην αυτοκίνηση . Ακόμα κι εγώ με το πετρέλαιο διστάζω να κάνω χιλιόμετρα βόλτα. Όταν με ένα κλικ στο youtube μπορείς να ταξιδέψεις παντού στον κόσμο ποιός ο λόγος να ξοδεύεσαι και να κινδυνεύει η σωματική σου ακεραιότητα από τα κουλάδια και τις λακούβες;
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#619871
axel12p έγραψε:Τέλος και ο Γεωργιάδης από το Drive. Πριν κανένα χρόνο είχε φύγει ο Ντίνος, τον προηγούμενο μήνα έφυγε ακόμη ένας και τώρα έφυγε και ο Γεωργιάδης.
Δεν ξέρω κατά πόσο επηρέασε το γεγονός πως "συνεργάζονται" με την Real. Στο προτελευταίο κείμενο του, ανέφερε πως ο κόσμος έχει μάθει στο τζάμπα και δεν πληρώνει πλέον για να ενημερωθεί. Αν δεν πληρώσει ο κόσμος όμως, όπως ανέφερε, τότε θα πληρώσουν οι διαφημιζόμενοι ;-)
Από το editorial του Κλεάνθη και το εξώφυλλο πάντως, φαίνεται να γίνεται μια στροφή του περιοδικού πλέον προς πιο "ταπεινά" μοντέλα, αφήνοντας στην άκρη αυτό τον πιο σπορ/ πάθους χαρακτήρα που είχε.


Ο ΜΓ (ο οποίος πήγε στο go.car.gr) έφυγε λόγω εσωτερικών προβλημάτων, όχι εμπορικών. Εκτός από τον Ντίνο, ποιος άλλος έφυγε;
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#619887 Ο Αχιλλέας Αναστασόπουλος. Καλά, μία στήλη έγραφε, δεν είναι σοβαρή απώλεια. Το θέμα είναι ότι το περιοδικό έμεινε χωρίς βαρύ χαρτί, ο πιο βαρβάτος είναι ο Τούντας.
Το τελευταίο τεύχος είναι απελπιστικά ξενέρωτο και με πολλές πληρωμένες δημοσιεύσεις (advertorials). Ο 75χρονος φάδερ, φανατικός αναγνώστης τριών μηνιαίων περιοδικών, το αποκάλυψε Auto Τρίτη κι είπε ότι θα σταματήσει να το αγοράζει. Κάηκα...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#619889 Ο Αχιλλέας ως συντάκτης έφυγε εδώ και χρόνια, απλά κρατούσε την προσωπική του στήλη. Το πιο βαρύ χαρτί που έμεινε είναι ο Γαλανόπουλος, ο οποίος είναι εξαιρετικά γρήγορος και νιώθει τι οδηγεί, χωρίς να λέω ότι ο Τούντας δεν γνωρίζει. Μίλησα με τον Μιχάλη πριν το ανακοινώσει δημόσια και του είπα ότι δεν ξέρω πως θα το αντέξει αυτό το περιοδικό και μου είπε ότι έχει εμπιστοσύνη σε αυτούς που μένουν (όχι σε όλους). Κάποιοι άλλοι θα πρέπει να φύγουν, αλλά ας μην ανοίξουμε τέτοια κουβέντα Χριστουγεννιάτικα...
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#619892 Θα με ενδιέφερε πολύ μια τέτοια πληροφόρηση, αλλά καταλαβαίνω απόλυτα ότι δε γίνεται να έχω πρόσβαση σε αυτή.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#619899
Dimsabas έγραψε:Το τελευταίο τεύχος είναι απελπιστικά ξενέρωτο και με πολλές πληρωμένες δημοσιεύσεις (advertorials). Ο 75χρονος φάδερ, φανατικός αναγνώστης τριών μηνιαίων περιοδικών, το αποκάλυψε Auto Τρίτη κι είπε ότι θα σταματήσει να το αγοράζει. Κάηκα...

+1000
Και καλά θα κάνει!
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#619915
Dimsabas έγραψε:Θα με ενδιέφερε πολύ μια τέτοια πληροφόρηση, αλλά καταλαβαίνω απόλυτα ότι δε γίνεται να έχω πρόσβαση σε αυτή.


Έχεις PM. :iconcool: