Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#580380 Δημοσιογραφική αλητεία στο μεγαλείο της...
Άβαταρ μέλους
By alexm
#580406
Anonymous Founder έγραψε:Νομίζω πως ο Συγγελίδης πληρώνει διαφήμιση, ενώ η FCA Hellas όχι. Και το όλο πράγμα γίνεται για να την εκβιάσουν να πληρώσει.
Αν δεις έχουν ολόκληρη στήλη με πληρωμένα άρθρα για την Peugeot.

Συν ότι τα μισά αμάξια που έχουν long term είναι psa.

Δεν πίστευα ότι μπορεί να υπάρχουν χειρότερα από την εποχή ams και τα φρένα του μπραβο

.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#580414 Δυστυχώς, ο ειδικός τύπος πλέον συντηρείται από τις εταιρείες και όχι τους αναγνώστες. Επομένως, αντίστοιχα είναι και αυτά που γράφουν. Δείτε τις κυκλοφορίες των περιοδικών και θα καταλάβετε... Κάποτε οι 4τροχοί και το Drive πουλούσαν δεκάδες κάθε μήνα.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#580426
Anonymous Founder έγραψε:Δυστυχώς, ο ειδικός τύπος πλέον συντηρείται από τις εταιρείες και όχι τους αναγνώστες. Επομένως, αντίστοιχα είναι και αυτά που γράφουν. Δείτε τις κυκλοφορίες των περιοδικών και θα καταλάβετε... Κάποτε οι 4τροχοί και το Drive πουλούσαν δεκάδες κάθε μήνα.


Πλεον;; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#580558
Anonymous Founder έγραψε: Κάποτε οι 4τροχοί και το Drive πουλούσαν δεκάδες κάθε μήνα.



Δεκάδες χιλιάδες να φανταστώ ήθελες να γράψεις... :lol: Τώρα είναι οι δεκάδες... :lol:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#580563 επειδή ήρθε η στιγμή που και ο πιο χαζός κατάλαβε οτι είσαντε ( πατρινή διάλεκτος) πλασιέ των εργοστασίων.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#580570
mousatos έγραψε:επειδή ήρθε η στιγμή που και ο πιο χαζός κατάλαβε οτι είσαντε ( πατρινή διάλεκτος) πλασιέ των εργοστασίων.


Αν και μικρος τοτε (πριν απο 30 χρονια), ειχα ακουσει οτι οι περισσοτερες δοκιμες ειναι στην ουσια πληρωμενες διαφημησεις. Εκεινη την εποχη μαλιστα ειχα γνωρισει εναν τυπο που δουλευε στους 4Τ (με τους οποιους μεγαλωσα) και τον ειχα ρωτησει στα ισια. Κομψα μου απαντησε "οπου υπαρχει καπνος..." και αλλαξε κουβεντα.

Αλλά για να ειμαστε και δικαιοι δεν ειναι αυτος ο μονος λογος που εξαφανιστηκαν τα συγκεκριμενα περιοδικα και γενικοτερα ολα τα εντυπα. Απλα ειναι πλεον πολυ ευκολοτερο/φθηνοτερο/γρηγοροτερο να ενημερωθει καποιος μεσω ιντερνετ. Και φυσικα με αυτον τον τροπο ενημερωσης, μπορουμε να διαβασουμε 100αδες αποψεις και να βγαλουμε μονοι τα συμπερασματα μας χωρις να καταπινουμε αμασητο οτι μας πλασαρει ο καθε τυχαρπαστος/κατευθυνομενος δημοσιογραφος.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#580573
markvag έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε: Κάποτε οι 4τροχοί και το Drive πουλούσαν δεκάδες κάθε μήνα.



Δεκάδες χιλιάδες να φανταστώ ήθελες να γράψεις... :lol: Τώρα είναι οι δεκάδες... :lol:

Εχμ, σωστά! :s_blush
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#580574 Το internet δεν είναι πανάκεια.

Όπως η αντιπροσωπεία προσέφερε παροχές στο Ελληνικό περιοδικό με την προυπόθεση να κάνει καλές κριτικές, έτσι και η αντίστοιχη αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να προσφέρει ακόμη καλύτερες παροχές στον youtuber, influencer, κλπ ώστε οι κριτικές να είναι εξαιρετικές.

Δυστυχώς την αντικειμενικότητα την χτίζεις με πολύ κόπο και με τα χρόνια και δεν ξέρω κατά πόσο ο κόσμος είναι διατεθειμένος να πληρώσει για αυτή.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#580592 Επειδή έχω περάσει από τον χώρο (δυόμιση χρόνια), μια χαρά γράφαμε αυτά που διαπιστώναμε στην πράξη κι απ' όσα διάβαζα σε ανταγωνιστικά έντυπα, το ίδιο έκαναν κι οι υπόλοιποι. Δε μιλάω για προφανή προώθηση των 4Τ σε Nissan (λόγω ΣΧ κι εμπλοκής στα ράλι) και Renault (λόγω κουμπαριάς ΚΚ με Λεωνίδα) αλλά για την πλειοψηφία των δοκιμών.
Θυμάμαι κολλητό να με ρωτάει πόσα μας δίνει η Ford για να λέμε ότι έχει τόσο οδηγοκεντρικά μοντέλα. Προσπαθούσα να τον πείσω ότι τα Focus Mk1 και Mondeo Mk2 ήταν όντως τόσο καλοστημένα. Ακόμα και το βασικό Ka ήταν πολύ ευχάριστο στο δρόμο.

Γενικώς μη φαντάζεστε δράκους και σκευωρίες.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#580595 Φυσικά και θα γράψεις και θα τονίσεις τον οδικοκεντρικό χαρακτήρα των ford που είναι αλήθεια , αυτό πουλάνε άλλωστε και με ικανοποιητική αξιοπιστία. Μόλις όμως ( πριν μια 7ετια) έγραψε η Φαμπιάτου οτι το fiesta που δοκίμαζε ήταν κουδουνίστρα από τους τριγμούς πέσανε οι φορντέοι να τη φάνε . Προσπαθούσε να γράφει αντικειμενικά με αποτέλεσμα μετά από λίγο να της δίνουν αυτοκίνητα ελάχιστες αντιπροσωπείες.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#580597 Καλά, κι εγώ είχα γράψει ότι μια δίχρωμη έκδοση του Seicento (νομίζω ότι λεγόταν Suite) ήταν κιτσαριό κι όταν πήγα να παραλάβω αυτοκίνητο από τη Fiat, η κυρά Κορίνα (PR τότε) είχε ξινιστεί που με είδε.
Γενικώς έπαιζαν αντίποινα, είτε με κόψιμο διαφήμισης είτε με το να δώσουν ένα νέο μοντέλο σε ανταγωνιστικό έντυπο, ώστε να το δοκιμάσει πρώτο.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#580603 Η Φαμπιάτου έριχνε και σε Μ3 με Leon, μην τα ξεχνάμε αυτά.

Εγώ τα είχα ακούσει από αντιπρόσωπο επειδή είχα γράψει ότι το Leon έχει στενή σχέση με το Golf, ως μέλος του ομίλου. :lol:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#580606 Αν βρεθούμε εγώ με Μ3 και ο Βάλτερ Ρερλ με λεόν, σε μια κατηφορική διαδρομή , ποιος θα φτάσει πρώτος στο τέλος ;