Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#742581
Dimsabas έγραψε:
George_Prix έγραψε:
saxon_747 έγραψε:Βαριέμαι να διαβάσω τόσες τεχνικές πληροφορίες.


+1

Βαλε τα βασικα φατσα καρτα κι αν μπορεις βαλε κανενα κουμπακι "αναλυτικα στοιχεια" να ανοιγει καπως σα σποιλερ για τους πολυ μερακληδες.


Χμ, ενδιαφέρουσα άποψη, ευχαριστώ πολύ.

Δεν υπάρχει λόγος για τόση ανάλυση σε πράγματα που ελάχιστους (αν όχι κανέναν) ενδιαφέρουν. Κανείς δεν ασχολείται πλέον αν ο κινητήρας είναι υπερτετράγωνος ή υποτετράγωνος. Αλλά όλοι θέλουν να μάθουν την ακριβή χωρητικότητα του χώρου αποσκευών και πόσο χώρο έχει το πίσω κάθισμα, πόσο χώρο για τα γόνατα, πόσα παιδικά καθίσματα χωράει κλπ κλπ.
Στην θέση σου θα κοιτούσα να δώσω βάρος σ'αυτά που μετράνε δηλαδή και όχι αυτά που μπορεί κάποιος να τα βρει πανεύκολα με ένα search στο Internet.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#751348 Μετά την BMW σειρά έχει τώρα η Tesla. Αν δεν δίνει φράγκα για διαφήμιση η αντιπροσωπία αυτά παθαίνει!
https://www.newsauto.gr/news/skandalo-tesla-aferese-krisimo-exartima-choris-na-enimerosi-tous-pelates-tis/

Εντωμεταξύ, αντίστοιχο θάψιμο (όχι στον ίδιο βαθμό βέβαια) για την Tesla βλέπω και από το Drive.
Όταν είχαν δοκιμή του Model 3, δεν το είχαν στο εξώφυλλο (λες και είναι ένα τυπικό αυτοκίνητο που δοκίμαζαν), ενώ και τώρα που είχαν δοκιμή το EV6, στους συγκριτικούς πίνακες που παρουσιάζουν τους ανταγωνιστές του, απουσίαζε όλως τυχαίως το Model Y. :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#751358 https://www.businessinsider.com/tesla-m ... usk-2022-2

Δεν είναι ελληνική είδηση γενικά έπαιξε.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#751383 Εχω την αίσθηση πως αυτος ειναι ο τρόπος που παρουσιάζονται οι ειδήσεις από τα περισσότερα ελληνικά ειδησεογραφικα sites. Δεν εχει να κανει με την Tesla και για τον covid διαβαζω για εκρήξεις, καμπανακια κλπ και για το πασχαλινό αρνί και την τιμή του καπως ετσι θα είναι οι τίτλοι. Για ένα click bait ζουνε όλοι.

< >
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#772668 ειμαι σε ενα γκρουπακι στο φουμπου με retro διαφημισεις προηγουμενων χρονων και εχει αρκετο υλικο με αυτοκινητα.
Εχει πολυ πλακα :roll:

Εικόνα


Εικόνα


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#772672 Link;
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#772783 Γερο Αλτ μου γaμησες το είναι - με την καλή έννοια.

:s_thumbsup

Και διαχειριστής Αλεν Ντελόν
:superman:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#786352 επεσα τυχαια πανω σε αυτο το αρθρο για το renault 5 gt turbo απο το AUTOCAR.
https://www.autocar.co.uk/car-news/feat ... 5-gt-turbo
O δημοσιογραφος ειχε και r5 gt turbo καθως και 205 gti για πολλα χρονια.
Τα συμπερασματα που εβγαλε συγκρινωντας τα ηταν ΟΛΑ λαθος.
Βρηκε μεσα στη στροφη καλυτερο το 5αρι=το 205 ηταν παντου καλυτερο σε οποιαδηποτε στροφη,και πολυ πιο ρυθμισιμο με το γκαζι.
βρηκε καλυτερο το σαζμαν στο 205=μακραν καλυτερο σαν αισθηση/κλιμακωση/αντοχη του ρ5
βρηκε οτι το ρ5 τουρμπιζει στις 3 χιλ/στροφες=τουρμπιζε απο τις 2,500
Εαν σε τετοιο εντυπο διαβαζουμε τετοιες ανακριβειες,φαντασου σε αλλα χαμηλοτερου βεληνεκους τι σαχλες θα διαβαζουμε.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#786386 Δεν μπορώ να κρίνω αυτά που λες, μόνο να σημειώσω ότι ο Frankel θεωρείται παλιός και πολύ ισχυρό όνομα, έχοντας περάσει από πολλά κορυφαία έντυπα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#786391
Dimsabas έγραψε:Δεν μπορώ να κρίνω αυτά που λες, μόνο να σημειώσω ότι ο Frankel θεωρείται παλιός και πολύ ισχυρό όνομα, έχοντας περάσει από πολλά κορυφαία έντυπα.

μαλλον παπατζιλικια πουλαγε.Αυτα που εγραψε δεν ισχυουν πουθενα.
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#786393
dimviii έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Δεν μπορώ να κρίνω αυτά που λες, μόνο να σημειώσω ότι ο Frankel θεωρείται παλιός και πολύ ισχυρό όνομα, έχοντας περάσει από πολλά κορυφαία έντυπα.

μαλλον παπατζιλικια πουλαγε.Αυτα που εγραψε δεν ισχυουν πουθενα.
Δεν έχει σημασία τι λες, σημασία έχει το να το λες πειστικά...