Είχε συνολική κατανάλωση 146 kWh κι αναφέρει ότι η χρέωση της Tesla είναι 0,37 ευρώ/kWh για τα μοντέλα που δεν έχουν τσάμπα φόρτιση, όπως ισχύει σήμερα. Δηλαδή αυτός που αγοράζει τώρα ένα Tesla, δεν επωφελείται του τσάμπα. Σε αυτή την περίπτωση, η χρέωση θα είναι 146 Χ 0,37 = 54 ευρώ.
Εν τω μεταξύ, το Tesla ταξίδευε με 100 στον αυτοκινητόδρομο και σταματούσε κάθε 200 χιλιόμετρα για 40 λεπτά.
Το φυσικό αέριο εκπροσωπήθηκε από ένα δίλιτρο Α5 με 170 ίππους. Το άρθρο λέει ότι πήγαινε κυρίως με 180άρες κι έκαψε 41,66 κιλά, δηλαδή 5,2 κιλά στα 100. Με ελληνικές τιμές, αυτό θα ήταν 37,5 ευρώ. Με τιμές Γερμανίας ήταν 51 ευρώ. Χρειάστηκε 7 ώρες και 9 λεπτά, γιατί χρειάστηκε 2 ανεφοδιασμούς, ενώ ο συντάκτης γκρίνιαζε ότι 2 από τα 5 πρατήρια που σταμάτησε είχαν χαλασμένη αντλία.
Το Prius plug-in έκανε τα πρώτα 41 χιλιόμετρα με την μπαταρία και μετά βενζίνη. 38,68 λίτρα, κόστος 59 ευρώ, 8 ώρες και 17 λεπτά.
Βενζίνη έκαιγε μια Ε200, την οποία πήγαιναν με 200+ συνέχεια και την κατηγορούν ότι έκαψε 10,1 λίτρα στα 100. Τι ήθελαν δηλαδή; Συνολικά 79 λίτρα, 126 ευρώ, 6 ώρες και 37 λεπτά.
Πετρέλαιο για μια 520d, η οποία επίσης πήγαινε τάπα και νίκησε στο χρόνο γιατί δε χρειάστηκε ανεφοδιασμό. 60 λίτρα, 85 ευρώ, 6 ώρες και 20 λεπτά.
Το υδρογόνο εκπροσώπησε το Hyundai Nexo. Γκρινιάζουν που όλη η Γερμανία έχει 52 πρατήρια υδρογόνου. Δηλαδή τα πενταπλάσια από τα φυσικού αερίου της πατρίδας μας.
Το Nexo έκαψε 9,5 κιλά υδρογόνου, ήτοι 90 ευρώ, χρόνος 7,5 ώρες.
Στην πρώτη θέση ισοβάθμησαν το φυσικό αέριο (δεύτερο σε κόστος, τρίτο σε χρόνο) με το πετρέλαιο (πρώτο σε χρόνο, τέταρτο σε κόστος). Στην πράξη, εφόσον το ηλεκτρικό πληρώνει πλέον, το φυσικό αέριο θα έπρεπε να βγει πρώτο σε κόστος, άρα και στη συνολική κατάταξη.