Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#802278 Μέσα από ηλεκτρικό Volvo φωτογραφίζω το 3 Performance του γείτονα, πίσω από νεοαποκτηθέν μεταχειρισμένο Model S του μέλλοντα γαμπρού του. Όσοι έχουν καλή μνήμη, ίσως θυμούνται που παλιότερα έβαζα φωτογραφίες από τη λευκή AMG GT-S του. Ξέχασα να ρωτήσω αν την αντικατέστησε με δαύτο ή απλώς εμπλούτισε τον στόλο του. Πιτσιρικάς. Καθημερινά κυκλοφορεί με CH-R.Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By edmond
#802451 iX3.
Παρελήφθει την περασμένη Τρίτη, έπειτα από 9 πρπ μήνες αναμονής. Βασικά απ' ότι είπαν, πήραν το f/l χωρίς να το ξέρουν :lol: :lol:
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Πρώτες εντυπώσεις...
Ποιότητα κατασκευής τσέκ. Θα περίμενα κάτι πιο...luxury ίσως, ωστόσο όλα κομπλέ.
Χώροι καλοί, όχι τεράστιοι αλλά ικανοποιούν.
Μπλιμπλίκια ατελείωτα, στάνταρ θες 2-3 βδομάδες για...αρχή!! Κλασικά με αππ στο κινητό κάνεις μπόλικη δουλίτσα, ξεχώρισα το στίγμα που σου δίνει όπου κι αν βρίσκεται το αμάξι.
Το συγκεκριμένο είναι φορτωμένο με όλα τα ηλεκτρικά, δερμάτινα, ηλιοροφή κλπ
Γκάζι. Εχμ ννννναιιιι. Νιώσαμε λοιπόν τα κιλά ροπής από το μηδέν!!! Αν και τα σπεκς κάνουν κάτι μουρικάνικα να χτυπιούνται στο γέλιο(286 ίπποι, 400Nm εδώ), ο σβέρκος ταλαιπωρήθηκε επαρκώς. Σε ντε-τε διακτινίζεσαι και όλα γύρω σου αρχίζουν να...θολώνουν. Οκ καταλαβαίνετε τι θέλω να πω. Ξεκινάς σε φανάρι και στο επόμενο πιάνεις με την άκρη του ματιού σου να κοιτάζουν αυτοί που...άφησες πίσω περίεργα, του στυλ τι είν' τούτο :lol:
Εντυπωσιάστηκα, το δίχως άλλο. Το φαντάζομαι να ταξιδεύει με 130 :shifty: ατάραχο, αβίαστο, αβάδιστο.
Σχετικοάσχετο, θα περίμενα κάτι πιο...εκλεκτό από τα Yokohama πρώτης τοποθέτησης.
Κατανάλωση...
Ο υιός που το...ανέλαβε ασαπ, έκανε λόγο για 200χλμ βίαιων χιλιομέτρων με μπόλικα ανοίγματα πριν χωθεί σε κάτι ταχυφορτιστές στα μακντόναλντς :lol: με 10% μπαταρίας :roll:
Μετά από 3 μέρες που ήρθε ο άνωθι ταχυφορτιστής(22άρης σε τριφασικο) τα πράγματα εξομαλύνθηκαν, με 1 ώρα την ημέρα είσαι οκ, προφανώς αν είσαι ανήσυχος την υπόλοιπη μέρα :roll:
Όπως λένε -και ύστερα από 1 εβδομάδα χρήσης, δεν συμφέρει η χρήση ταχυφορτιστών έξω λόγω καθαρά χρεώσεων. Προσωπικά με 2 ώρες 2 φορές την εβδομάδα θα ήμουν καλυμμένος.
Τεσπα, αυτά για αρχή. Ελπίζω να μπουν στο τρυπάκι και να δουν κανά ηλεκτρικό βανάκι στην πορεία :roll: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#802455 Επειδή έχω δει μπαλαντέζες να απλώνονται σαν τραχανάς θα έλεγα προσοχή γιατί νομίζω ότι ένα ατύχημα ηλεκτροπληξίας συνεπάγεται ποινικό αδίκημα...
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#802464 Γενικώς είναι από τα πιο αδύναμα μοντέλα της κλάσης. Στο συγκριτικό με το Model Y και την i-Pace, την έλεγες μέχρι και αργή. Αν με αυτή σε έπιασε ο σβέρκος σου, με τα υπόλοιπα θα θες να ξεράσεις. Και δε συζητάμε για εκδόσεις Performance ή Plaid, αλλά για αυτά που κάνουν 5-παρά για το 0-100.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#802467 Ένα ξενέρωμα πάντως το τρως (και) από το εσωτερικό. Σαν μοντέλο περασμένης 10ετίας.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#802480 To εσωτερικό είναι μια χαρά, χωρίς να έχει καμία πρωτοτυπία. Ο σκοπός είναι να μοιάζει συμβατικό όσο γίνεται, σε αντίθεση με την Tesla δηλαδή...
Άβαταρ μέλους
By edmond
#802482 Βασικά της περασμένης 10ετίας λογίζεται σαν μοντέλο :lol:
Κοίτα, ποντάρει -αναγκαστικά θα έλεγα- σε ποιο safe αντανακλαστικά. Αναγκαστικά λέω γιατί είναι χτισμένο το εσωτερικό με βάση παρελθόντα έτη και αυτό προφανώς δεν αλλάζει. Στην καινούργια 7άρα ας πούμε τα πράγματα πήγαν πιο μπροστά. Κάτι που ιμο η μέρκα το έχει κάνει ψωμοτύρι πλέον με οθόνες, μπλιμπλίκια κλπ.
Ο boss από την αρχή είχε φάει κόλλημα με δαύτη, ούτε λόγος για ΜΥ ας πούμε. Είναι καλό πάντως να ξέρεις τι θες :lol: χωρίς πλάκα :oops:
Αν με ρωτάς, για εσωτερικό θα προτιμούσα το μίνιμαλ μούρικαν αν και είχα(έχω ακόμα δλδ) έρωτα με το εσωτερικό του βόλβο XC90 και των...παραγώγων του, όλα τα 90άρια και 60άρια δλδ. Επίσης εμπ1 σε εσωτερικό i3 και της διαμόρφωσης της κονσόλας στην all new X1.
Τεσπα, κολοκυθόπιτα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#802484 Όλα έχουν το κοινό τους. Σε ό,τι αφορά την BMW, είναι σαφής η στροφή προς ένα πιο συντηρητικό κοινό, σε αντίθεση με την πορεία που είχε δώσει αρχικά με το i3. Καθόλου τυχαίο επίσης που η παραγωγή του i3 σταματάει και δεν υπάρχει αντικαταστάτης.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#802488 Αυτοκίνητο πάνω στο πεζοδρόμιο και η μπαλαντέζα να το φορτίζει. Καλή φάση!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#802494 Άσε που με την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το πεζοδρόμιο, κινδυνεύεις λιγότερο αν περπατήσεις στο δρόμο (όχι ότι εγκρίνω ωστόσο το παρκάρισμα και το καλώδιο).
Άβαταρ μέλους
By edmond
#802496 Δεν δικαιολογώ κανέναν, ωστόσο το πεζοδρόμιο πρακτικά "δουλεύεται" όλο το πρωΐ από εμάς, διακρίνεται η πόρτα της αποθήκης εξάλλου. Πρακτικά δλδ όλος ο δρόμος ακόμα και από την απέναντι πλευρά, έχει πεζοδρόμιο για διακοσμητικούς λόγους, όσο οξύμορο και αν ακούγεται αυτό. Έτσι είναι δυστυχώς η ρυμοτομία στις συγκεκριμένες γειτονιές του Περιστερίου.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#802500 Για μενα δυο ειναι τα θεματα του εσωτερικου: 1 με μικρες διαφορες ειναι ιδιο σε ολη την γκαμα, κατι που ομως κανουν ολοι οι κατασκευαστες. 2 ειναι ουσιαστικα μια εξελιγμενη παραλλαγη ενος σχεδιου που βλεπουμε απο τα 80's.
Παντως ειναι μια χαρα, λειτουργικοτατο, γρηγορο και με ευχρηστο μενου. Για κατι πιο συγχρονο εβγαλε το νεο 8 που θα το βαλει στα περισσοτερα μοντελα και λογικα θα δουμε στη νεα Χ3 που δεν πρεπει να αργει πολυ.

Κατα τα αλλα σαν ηλεκτρικο λιγο μιεχ μου κανει..αστεια αυτονομια κτλ κτλ..