Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#801367 Στον τελευταίο εκκαθαριστικο το καλοκαίρι πλήρωσα 498 ευρώ για 2822 kw = 0.17 λεπτά

Δηλαδη οκ δεν είναι 7 ευρώ είναι 12 ευρώ για τις 70kw πες.

Τα 0.10 είναι χωρίς ρυθμιζόμενες κλπ. Το συγκρατησα γιατί τόσα μου είπαν στην nrg.

Δε φορτίζω σπίτι οπότε δε το έχω αναλύσει γιατί δε με απασχολεί και πολύ.

Αν κάποιον τον ενδιαφέρει πιστεύω θα το ψάξει.



kostis20 έγραψε:O Νίκος όταν έφτασε στη Λαμία ,δηλαδή έκανε μια απόσταση 200 km πόση αυτονομία είχε ακόμα?


Άλλα 100κμ τα οποία όμως δε σε πάνε πουθενά στην ουσία.

Bottomline για τα κόστη. Ταξίδι μια ή άλλη με βενζίνη, πετρέλαιο παίζει πιο φθηνό. Πέρσι Σέρρες με κοντιακ έφτασα με 155 χαω στο κρουζ και 120 ευρώ.

Αν ταξιδεύεις 2-3 φορές το μήνα πάρε ντιζελ.

Πόλη αν φορτίζεις σπίτι είναι πολύ οικονομικο. Συν ότι δεν έχει σέρβις τέλη κλπ, άρα tco χαμηλό.

Αν σου αρέσουν τα gadget και αυτή η effortless μετακίνηση είναι καλή φάση.

Αν είσαι πετρολχεντ θες και 2ο όχημα.


< >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#801369 Εξαρτάται και το ταξίδι. Για παράδειγμα, στο τελευταίο ταξίδι στις Σέρρες, έκανα 1.750km με 30 €, αλλά φόρτισα χωρίς χρέωση στο δωμάτιο και στην Αταλάντη. Από την παρέα, το καύσιμο στο diesel στοίχισε 175 €, ενώ στο βενζινοκίνητο λίγο παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#801370
Scotch έγραψε:Εξαρτάται και το ταξίδι. Για παράδειγμα, στο τελευταίο ταξίδι στις Σέρρες, έκανα 1.750km με 30 €, αλλά φόρτισα χωρίς χρέωση στο δωμάτιο και στην Αταλάντη. Από την παρέα, το καύσιμο στο diesel στοίχισε 175 €, ενώ στο βενζινοκίνητο λίγο παραπάνω.

Ναι σαφώς σημασία έχει που φορτίζεις και πως (ταχύτητα) και κυριότερα με τι ταχύτητα πας.

Πχ όσον αφορά εμένα, αν πάω με 120 καλύτερα να πάρω το αεροπλάνο


< >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#801373 Εμένα δεν μου κάνει διαφορά σε οδηγική ευχαρίστηση το να πάω με 120 (ή και 110 :shifty: ) αντί για 140. Το χαίρεσαι αν πηγαίνεις με 150+, κάτι απαγορευμένο και επικίνδυνο, άρα απορρίπτεται. Συνεπώς, δεν έχω κανένα πρόβλημα να πηγαίνω σταθερά με 120 (και σε προσπεράσεις ή σε έκτακτες περιπτώσεις και παραπάνω), ΑΝ αυτό σημαίνει ότι θα πάω τσάμπα :innocent:
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#801379
Scotch έγραψε:Εξαρτάται και το ταξίδι. Για παράδειγμα, στο τελευταίο ταξίδι στις Σέρρες, έκανα 1.750km με 30 €, αλλά φόρτισα χωρίς χρέωση στο δωμάτιο και στην Αταλάντη. Από την παρέα, το καύσιμο στο diesel στοίχισε 175 €, ενώ στο βενζινοκίνητο λίγο παραπάνω.

Τόσο μικρή διαφορά είχαν το βενζίνης με το diesel; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#801382
axel12p έγραψε:
Scotch έγραψε:Εξαρτάται και το ταξίδι. Για παράδειγμα, στο τελευταίο ταξίδι στις Σέρρες, έκανα 1.750km με 30 €, αλλά φόρτισα χωρίς χρέωση στο δωμάτιο και στην Αταλάντη. Από την παρέα, το καύσιμο στο diesel στοίχισε 175 €, ενώ στο βενζινοκίνητο λίγο παραπάνω.

Τόσο μικρή διαφορά είχαν το βενζίνης με το diesel; :hmmm:


το ενα ηταν τσικουετσεντο,και το αλλο τουαρεγκ v10 tdi.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#801384 Ναι, είναι διαφορετικής κατηγορίας (peugeot 508 vs 1.0 t-roc)
Άβαταρ μέλους
By otso
#801528 Δεν εχω ιδιαιτερο προβλημα να δεχτω τα ηλεκτρικα αυτοκινητα μιας και δεν μενω σε πολη και χωρο εχω . Αυτο που δεν μπορω να δεχτω με τιποτα ειναι τα λογισμικα που σε καθιστουν δεσμιο της εταιρειας , η δυνατοτητα τους να σε παρακολουθουν παντου πια , πραγματα που δεν ηξερε ουτε η μανα μου που ημουν που πηγα τι εκανα τι ειπα θα τα γνωριζει μια εταιρεια και οχι μονο θα εχουν την δυνατοτητα να επεμβαινουν στην ζωη σου κι ουτε καν ανθρωπος , ενας αλγοριθμος . Θ α λατρευα ενα αυτοκινητο ηλεκτρικο χωρις λογισμικο , αντε ως διαχειριση μπαταριας τιποτε αλλο , την απολυτη απλοτητα .
Και αν δεν βαριεστε να δειτε , κοιτατε που επεσα τυχαια , παμφτηνο κινεζικο αγροτικακι ιδανικο για μενα εκει που κινουμαι χωματοδρομους χαλικοδρομους και λιγο ασφαλτο , να μπορω να φορτωσω ως 200 κιλα 2 φορες τον χρονο και να πηγαινω στα χωραφια χωρις να με τρωει η σκονη σε μηχανακι απ τα θηριωδη 4χ4 των αγριεμενων μπρουταλ αγροτων .
https://www.youtube.com/watch?v=irpe3biuBIU
https://www.youtube.com/watch?v=u2mYjueIcAE
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#801529 Ένα παρόμοιο δοκίμαζε και το Jalopnik:

Έχει την πλάκα του, αλλά προφανώς δεν είναι να το βγάλεις στο δρόμο. Κατά τ'άλλα, είναι τόσο απλό, που προφανώς το συντηρείς μόνος σου, αφού είναι πιο κοντά σε ένα golf cart παρά σε αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By otso
#801538 καλα αυτο που εβαλα ειναι εργαλειο ρε συ , ειναι απιστευτο , μπορεις να πας ενα τσουβαλι λιπασμα ενα μπιτονι πετρελαιο στο τρακτερ να κουβαλησεις 2 ξυλα που εκοψες , εδω που δεν ειναι βουνα με πετρες να βρει απο κατω να χρειαζεσαι υπεριψωμενο . Το εφερνα αυριο κιολας με εναν μικρο ερανο απο τους φανατικους της ηλεκτροκινησης , αλλά φανταζομαι οτι στην ελλαδα θα θελουν απιστευτη γραφιοκρατια με εγκριση τυπου για να μπορεις να το κυκλοφορησεις να βγαλει πινακιδες και να μπορεις να το ασφαλισεις και να μπορεις να παρεις την επιδοτηση. Μολις παρω την επιδοτηση θα επιστρεψω και το δανειο στα μελη του φορουμ . Μου λειπει ο g αυτος θα με χρηματοδοτουσε σιγουρα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#801543 Πινακίδες δεν βγάζει ως έχει σίγουρα πάντως. Ακόμη και αλλού αν είδες, το έχουν χωρίς πινακίδες. Σε όλους μας λείπει ο g ασφαλώς.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#802149
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#802178
Άβαταρ μέλους
By Serf
#802179
ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ EVS ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟ 2022
Από Δημήτρης Σκιάννης - 19 Ιανουαρίου 2023

Ο ΣΕΑΑ δημοσίευσε τις ταξινομήσεις επιβατικών οχημάτων για τον Δεκέμβριο του 2022 και, φυσικά, αυτό που μας ενδιαφέρει περισσότερο είναι οι αριθμοί που αφορούν τις πωλήσεις EVs, αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών μοντέλων.

Καθώς πλέον συμπληρώσαμε το 12μηνο, μπορούμε να δούμε τα συνολικά νούμερα για το 2022, αλλά και τα κορυφαία μοντέλα. Ταξινομήθηκαν 8.320 EVs, το 7,91% της αγοράς. Τα 5.493 ήταν plug-in υβριδικά και τα 2.827 αμιγώς ηλεκτρικά.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Top-10 αμιγώς ηλεκτρικών (BEV) και υβριδικών (PHEV) αυτοκινήτων στην Ελλάδα για το 2022:

Top-10 BEVs
    Tesla Model Y – 351
    Tesla Model 3 – 236
    VW ID.4 – 208
    Fiat 500 – 191
    Volvo XC40 – 151
    Mercedes-Benz EQA-series – 125
    VW ID.3 – 107
    Hyundai Kona – 105
    Mercedes-Benz EQB-series – 91
    Skoda Enyaq iV – 90

Top-10 PHEVs
    Mercedes-Benz GLA-series – 555
    Volvo XC40 – 518
    Audi Q3 – 345
    Jeep Compass – 330
    BMW X1-series – 300
    Mercedes-Benz GLC-series – 267
    Citroen DS7 Crossback – 228
    Mercedes-Benz A-Series – 215
    MINI Countryman (NEW) – 201
    Peugeot 3008 – 188