Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#603362
Jorge_greek έγραψε:ένας ταξιτζής μου είχε πει, μέρα που δεν έχει πολύ δουλειά κάνει περίπου 110-120 χιλιόμετρα την ημέρα. Αν υποθέσουμε μέρα που έχει δουλειά πόσο να γράψει το κοντέρ; 150 χλμ; Ένα μεταχειρισμένο NV200 ή leaf ίσως να είναι βιώσιμη εναλλακτική με την προϋπόθεση ότι στις πιάτσες θα υπάρχει ένας ταχυφορτιστής και τα αυτοκίνητα που χρειάζονται πρίζωμα ακόμα είναι ελάχιστα
Την είχα και εγώ την απορία , πήγα χλμ κάνει ένα αστικό ταξί κάθε μέρα
Αν προλαβαίνεις να το φορτίζεις το βράδυ, είναι το ιδανικό όχημα για ηλεκτροκίνηση
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#603364 Εδώ γίνεται πόλεμος για να έχεις ένα κινητο να αντέχει πάνω απο μέρα, τώρα λες στον €λ να φορτίζει το αμάξι κάθε βράδυ.

Έχουμε δρόμο ακόμα. :innocent:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#603381 Μια χαρά γίνεται στο εξωτερικό, θα μπορούσε να γίνει κι εδώ πανεύκολα. Με φορτιστές στις πιάτσες ταξί και τις ατελείωτες ώρες που είναι σταματημένοι εκεί, η φόρτιση θα είναι το τελευταίο τους πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#603382 Ενα ταξι ξερεις ποσες φορες θα πιασει πιατσα στην βαρδια του; 3 κομμα 6.

Ξερεις τι θα γινει αν ερθει πελατης και δεν εχει φορτισει το τριμπουρδελο (χρησιμοποιω τις ακριβεις εκφρασεις τους);

Μεχρι να αποκτησουν αυτονομια 1000 χλμ με 10 λεπτα φορτισης εχουμε δρομο ακομα Dimsaba.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#603401 Ένα αθηναϊκό ταξί διανύει λιγότερα χιλιόμετρα ημερησίως από την αυτονομία τού Nissan Leaf. Επειδή όμως κανείς λογικός άνθρωπος δε θέλει να το στραγγίζει, είτε για λόγους μακροζωίας, είτε για να μην τύχει κάνα έκτακτο, είτε γιατί δε θα επαρκεί η επίσημη αυτονομία (αρκούδι το καλοκαίρι, θερμάστρα το χειμώνα), ένα τεταρτάκι ώστε να πάρει λίγο τα πάνω του (20-30%) είναι πανεύκολο να γίνει.
Δε χρειάζεται να ανακαλύψουμε τον τροχό από την αρχή, αυτά γίνονται εδώ και χρόνια πανεύκολα στο εξωτερικό. Ακόμα και ταξί που δουλεύουν δύο βάρδιες, δηλαδή ασταμάτητα, δεν έχουν κανένα πρόβλημα.
Αν ήμουν κυβέρνηση, θα απαγόρευα την πώληση καινούριου και μεταχειρισμένου εισαγόμενου ταξί που δε θα ήταν ηλεκτρικό. Εξαίρεση τα αγοραία. Μαζί βέβαια με μέριμνα για τις αναγκαίες υποδομές.
Ταξί και λεωφορεία/φορτηγά είναι οι μεγάλες πληγές της μόλυνσης από τροχοφόρα.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#603408 Ενα ταξί στην Αθήνα φτάνει μέχρι τα 300km την ημέρα. Και όχι σπάνια. Την ΗΜΕΡΑ, όχι βάρδια.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#603441 καποια ταξι κανουν και δρομολογια μακρινα απο Αθηνα.Μπορει να παρεις κουρσα για επαρχια.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#603445 Προφανώς εξαιρούνται τέτοιες περιπτώσεις. Εκεί απλά δεν ακουμπάς. :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#603464 Θα χρειαστούν αλλαγές σε κανονισμούς, ακόμα και σε νόμους.
Όσο "παράνομο" είναι να αρνηθείς δρομολόγιο, τόσο άδικο είναι και να το χάνεις.
Στις χώρες που ήδη κυκλοφορούν ηλεκτρικά ταξί δεν έχουν ατομικές επιχειρήσεις οι κάτοχοι των αδειών, οπότε ούτε κρύο ούτε ζέστη να έχω εγώ το Leaf και να κυκλοφορώ στην πόλη και ο συνέταιρος την Octavia για να φτάσει ως τις Σέρρες ή τον Πολύγυρο και να παίρνουμε τον ίδιο μισθό, μέρισμα ή ότι άλλο.

.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#603495 Όταν εσύ θα πληρώνεις 2 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα κι ο άλλος 7, δεν είναι άδικο; Όταν ο ένας έχει Octavia του 2002 με 1,5 εκατομμύριο χιλιόμετρα κι ο άλλος Ε τριετίας, δεν είναι άδικο;
Και στο κάτω-κάτω, αν θέλουμε να αντικατασταθεί ο στόλος με κάτι πολύ πιο οικολογικό, κάπου κάποτε πρέπει να αρχίσει αυτό.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#603508 Δίπλα στο κόστος χρήσης πρέπει να συνυπολογίσεις και το κόστος της αγοράς. Το octavia του 2002 τα λεφτά της αγοράς του τα έχει βγάλει με το παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#603520
Dimsabas έγραψε:Αν ήμουν κυβέρνηση, θα απαγόρευα την πώληση καινούριου και μεταχειρισμένου εισαγόμενου ταξί που δε θα ήταν ηλεκτρικό. Εξαίρεση τα αγοραία. Μαζί βέβαια με μέριμνα για τις αναγκαίες υποδομές.
Εγώ θα ήμουν ευχαριστημένος αν κατάφερνα να κάνω όλα τα ταξί CNG...
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#604031 Δίνω και μια βδομάδα, μέχρι να τα βρούνε βανδαλισμενα..

< Note >