Η λύση είναι ΠΟΛΥ γενναία ενίσχυση των ΜΜΜ, ποδηλατόδρομοι, απαγόρευση κυκλοφορίας ΙΧ στο κέντρο, ελεγχομενη στάση-στάθμευση παντού (μονο για μόνιμους κατοίκους και πολύ περιορισμένη επι πληρωμή για όλους
τους υπόλοιπους - να δεις για ποτε στελνει ο άλλος στην ανακύκλωση το σαραβαλάκι που τώρα το παίρνει για να πάει για καφέ)
Εννοείται ΜΜΜ και ΦΔΧ και τουριστικά στροφή στην ηλεκτροκίνηση
Τα δε ΜΜΜ σε πολυ προσιτές τιμές για όλους ή και δωρεάν για μεγάλες ομάδες του πληθυσμού
Ας μπαίνουν μέσα κι ας επιδοτούνται απο το κράτος, δεν έγινε κάτι
Προφανώς επειδή αυτά θέλουν επενδύσεις μιλάμε για πολλά δις κρατικό χρήμα, αλλά δεν γίνεται αλλιώς
Κι εννοείται αυστηρή αστυνόμευση για όλα αυτά (όχι ο κάθε βλαχοδημαρχος να βγάζει χύμα κάρτες στάθμευσης-κυκλοφορίας για ρουσφέτι ξέρω γώ)
Τώρα, πατίνια κλπ ποδήλατα στο χάος της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης είναι εκτος συζήτησης. Ας γίνουν τα παραπάνω να ξεμπουκωσουν λίγο δρόμοι και πεζοδρόμια και το συζητάμε
Και τότε συζητάμε αν το ένα και μοναδικό αυτοκίνητο που θα χρειάζεται (?) η κάθε οικογένεια (γιατί τώρα χρειάζεται και κυκλοφορεί 2-3) θα ειναι ηλεκτρικό ή όχι (κι αν θα ειναι σημαντικό αυτό)