Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#802501
axel12p έγραψε:Αυτοκίνητο πάνω στο πεζοδρόμιο και η μπαλαντέζα να το φορτίζει. Καλή φάση!

Εικόνα

Θα καταστρέψουν και τα πεζοδρόμια οι ηλεχτρικοι. :thumbsdown:
Καλωδια στα πεζοδρόμια,μια χαρά για καρότσια και ηλικιωμένους.
Καράτσι γτχμ θα μας κάνουν. :x
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#802526 Ούτε θέλω να σκεφτομαι πως θα είναι η κατάσταση στα πεζοδρόμια σε λίγα χρόνια με αυτούς τους σαταναδες
Άβαταρ μέλους
By Chris
#802529 Γι'αυτο να παρκαρετε στις θεσεις με φορτιστες χωρις τυψεις
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#802535
Asimov έγραψε:Ούτε θέλω να σκεφτομαι πως θα είναι η κατάσταση στα πεζοδρόμια σε λίγα χρόνια με αυτούς τους σαταναδες
Εγώ προσπαθώ να φανταστώ την φάση στο πατρικό μου στο Χαλάνδρι που δεν έχουμε θέση στην πυλωτή και τα παρκαρισμένα έξω είναι στην απέναντι πλευρά του δρόμου από την πολυκατοικία μας. Θα βλέπεις μπαλαντέζες να αιωρούνται…
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#802541
Chris έγραψε:Γι'αυτο να παρκαρετε στις θεσεις με φορτιστες χωρις τυψεις


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#803038
edmond έγραψε:Δεν δικαιολογώ κανέναν, ωστόσο το πεζοδρόμιο πρακτικά "δουλεύεται" όλο το πρωΐ από εμάς, διακρίνεται η πόρτα της αποθήκης εξάλλου. Πρακτικά δλδ όλος ο δρόμος ακόμα και από την απέναντι πλευρά, έχει πεζοδρόμιο για διακοσμητικούς λόγους, όσο οξύμορο και αν ακούγεται αυτό. Έτσι είναι δυστυχώς η ρυμοτομία στις συγκεκριμένες γειτονιές του Περιστερίου.


Όλη η εικόνα γενικώς είναι μια σύνοψη του 'That's why we can't have nice things.' στην Ελλάδα. Μακάρι να διεισδύσει περισσότερο η ηλεκτροκίνηση αλλά θα χρειαστούν πολλές δραστικές αλλαγές στην υποδομή μας.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#803305 Έχω την εντύπωση ότι χρειαζόμαστε περισσότερα μοντέλα σαν αυτό, παρά ηλεκτρικά των 2 τόνων, 400hp και 50.000€.

Εικόνα

Το αυτοκίνητο των 8.000 ευρώ έρχεται στην Ευρώπη

https://www.carandmotor.gr/nea/aytokinito-ton-8000-eyro-erhetai-stin-eyropi

3.78 μέτρα μήκος, 2.5 μέτρα μεταξόνιο, 75 άλογα ιπποδύναμη, μέχρι 300Km αυτονομία (θα υπάρξει και έκδοση με καλύτερη μπαταρία). :thumbsup:
Συν ότι είναι και όμορφο!
Άβαταρ μέλους
By Chris
#803311 Αυτο που δεν καταλαβαινω, εχοντας δει και γιαρις κρος στην αντιπροσωπεια προσφατα, ειναι αυτα τα φινιστρινια για τους πισω. Δεν παιζει να αγοραζα αμαξι με τετοιο ντιζάιν, παρολο που δεν θα καθομουν πισω ποτε
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#803314 Όντως μοιάζει λίγο με το AygoX
ΕΜΠ1 πάντως και συμφωνώ ότι αυτά είναι το μέλλον για την πόλη που δεν μετράνε αυτονομίες κλπ
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#803316 Οι κινέζοι στα ηλεκτρικά έχουν κάνει άλματα και οι ευρωπαίοι έχουν κάθε λόγο να τους φοβούνται πλέον. Η αγορά σε 2-3 χρόνια θα είναι γεμάτη με κινέζικες επιλογές και κάποιοι θα χάσουν τον ύπνο τους.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#803339
axel12p έγραψε:Έχω την εντύπωση ότι χρειαζόμαστε περισσότερα μοντέλα σαν αυτό, παρά ηλεκτρικά των 2 τόνων, 400hp και 50.000€.


Συμφωνώ απολύτως. Για δεύτερο πόλης φαίνεται εξαιρετικό.

Αλήθεια, η μπαταρία ιόντων νατρίου, τί μέρος του λόγου είναι; Τί λέει από διάρκεια ζωής σε σχέση με τη λιθίου;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#803344
markvag έγραψε:
axel12p έγραψε:Έχω την εντύπωση ότι χρειαζόμαστε περισσότερα μοντέλα σαν αυτό, παρά ηλεκτρικά των 2 τόνων, 400hp και 50.000€.


Συμφωνώ απολύτως. Για δεύτερο πόλης φαίνεται εξαιρετικό.

Αλήθεια, η μπαταρία ιόντων νατρίου, τί μέρος του λόγου είναι; Τί λέει από διάρκεια ζωής σε σχέση με τη λιθίου;

https://www.grepow.com/blog/sodium-ion- ... etter.html
Energy density: sodium battery vs lithium battery
In terms of the volume and mass of sodium-ions and lithium-ions, under the same weight, the volume of sodium is more than three times that of lithium, that is to say, the diameter of sodium-ions is larger and the energy density is much lower than that of lithium batteries. From the data we have seen on the Internet, the energy density of current sodium-ion batteries is about 80~100Wh/kg. In 2017, a 150Wh/kg sodium-ion battery was developed. Recently, various space compression schemes have been used, and the hybrid design of series and parallel integration of sodium and lithium batteries for new energy vehicle schemes has successfully rescued the energy density of the battery to about 160Wh/kg. To be honest, it can be compared with phosphoric acid. Lithium iron phosphate battery (LiFePO4) is comparable and is expected to replace the lead-acid battery market in the field of energy storage. Nevertheless, lithium-ion batteries can have a higher energy density than sodium-ion batteries and are smaller and lighter. This is where sodium batteries are inherently inferior to lithium batteries.

Σαφώς κατώτερες από τις λιθίου, αλλά φθηνότερες και με το νάτριο σαφώς λιγότερο... δυσεύρετο από το λίθιο.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#803411 https://thedriven.io/2023/01/30/toyota- ... -vehicles/

To 2031 η παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων θα είναι 100% ηλεκτρικά και η Toyota κλείνει.