axel12p έγραψε:Αυτοκίνητο πάνω στο πεζοδρόμιο και η μπαλαντέζα να το φορτίζει. Καλή φάση!
Θα καταστρέψουν και τα πεζοδρόμια οι ηλεχτρικοι.
Καλωδια στα πεζοδρόμια,μια χαρά για καρότσια και ηλικιωμένους.
Καράτσι γτχμ θα μας κάνουν.
axel12p έγραψε:Αυτοκίνητο πάνω στο πεζοδρόμιο και η μπαλαντέζα να το φορτίζει. Καλή φάση!
Asimov έγραψε:Ούτε θέλω να σκεφτομαι πως θα είναι η κατάσταση στα πεζοδρόμια σε λίγα χρόνια με αυτούς τους σαταναδεςΕγώ προσπαθώ να φανταστώ την φάση στο πατρικό μου στο Χαλάνδρι που δεν έχουμε θέση στην πυλωτή και τα παρκαρισμένα έξω είναι στην απέναντι πλευρά του δρόμου από την πολυκατοικία μας. Θα βλέπεις μπαλαντέζες να αιωρούνται…
Chris έγραψε:Γι'αυτο να παρκαρετε στις θεσεις με φορτιστες χωρις τυψεις
edmond έγραψε:Δεν δικαιολογώ κανέναν, ωστόσο το πεζοδρόμιο πρακτικά "δουλεύεται" όλο το πρωΐ από εμάς, διακρίνεται η πόρτα της αποθήκης εξάλλου. Πρακτικά δλδ όλος ο δρόμος ακόμα και από την απέναντι πλευρά, έχει πεζοδρόμιο για διακοσμητικούς λόγους, όσο οξύμορο και αν ακούγεται αυτό. Έτσι είναι δυστυχώς η ρυμοτομία στις συγκεκριμένες γειτονιές του Περιστερίου.
Το αυτοκίνητο των 8.000 ευρώ έρχεται στην Ευρώπη
axel12p έγραψε:Έχω την εντύπωση ότι χρειαζόμαστε περισσότερα μοντέλα σαν αυτό, παρά ηλεκτρικά των 2 τόνων, 400hp και 50.000€.
markvag έγραψε:axel12p έγραψε:Έχω την εντύπωση ότι χρειαζόμαστε περισσότερα μοντέλα σαν αυτό, παρά ηλεκτρικά των 2 τόνων, 400hp και 50.000€.
Συμφωνώ απολύτως. Για δεύτερο πόλης φαίνεται εξαιρετικό.
Αλήθεια, η μπαταρία ιόντων νατρίου, τί μέρος του λόγου είναι; Τί λέει από διάρκεια ζωής σε σχέση με τη λιθίου;
Energy density: sodium battery vs lithium battery
In terms of the volume and mass of sodium-ions and lithium-ions, under the same weight, the volume of sodium is more than three times that of lithium, that is to say, the diameter of sodium-ions is larger and the energy density is much lower than that of lithium batteries. From the data we have seen on the Internet, the energy density of current sodium-ion batteries is about 80~100Wh/kg. In 2017, a 150Wh/kg sodium-ion battery was developed. Recently, various space compression schemes have been used, and the hybrid design of series and parallel integration of sodium and lithium batteries for new energy vehicle schemes has successfully rescued the energy density of the battery to about 160Wh/kg. To be honest, it can be compared with phosphoric acid. Lithium iron phosphate battery (LiFePO4) is comparable and is expected to replace the lead-acid battery market in the field of energy storage. Nevertheless, lithium-ion batteries can have a higher energy density than sodium-ion batteries and are smaller and lighter. This is where sodium batteries are inherently inferior to lithium batteries.
Γιατί να πάς ταξίδι; Ε Φ Ι Α Λ Τ Η Σ Μπαίνεις στ[…]
https://twitter.com/there_is_no_if/status/1772679[…]
Οι πετυχημένοι μετανάστες είναι πιθανότατα πιο φα[…]
https://flix.gr/news/tidf-26-day-eight.html Avan[…]