Παρελήφθει την περασμένη Τρίτη, έπειτα από 9 πρπ μήνες αναμονής. Βασικά απ' ότι είπαν, πήραν το f/l χωρίς να το ξέρουν
Πρώτες εντυπώσεις...
Ποιότητα κατασκευής τσέκ. Θα περίμενα κάτι πιο...luxury ίσως, ωστόσο όλα κομπλέ.
Χώροι καλοί, όχι τεράστιοι αλλά ικανοποιούν.
Μπλιμπλίκια ατελείωτα, στάνταρ θες 2-3 βδομάδες για...αρχή!! Κλασικά με αππ στο κινητό κάνεις μπόλικη δουλίτσα, ξεχώρισα το στίγμα που σου δίνει όπου κι αν βρίσκεται το αμάξι.
Το συγκεκριμένο είναι φορτωμένο με όλα τα ηλεκτρικά, δερμάτινα, ηλιοροφή κλπ
Γκάζι. Εχμ ννννναιιιι. Νιώσαμε λοιπόν τα κιλά ροπής από το μηδέν!!! Αν και τα σπεκς κάνουν κάτι μουρικάνικα να χτυπιούνται στο γέλιο(286 ίπποι, 400Nm εδώ), ο σβέρκος ταλαιπωρήθηκε επαρκώς. Σε ντε-τε διακτινίζεσαι και όλα γύρω σου αρχίζουν να...θολώνουν. Οκ καταλαβαίνετε τι θέλω να πω. Ξεκινάς σε φανάρι και στο επόμενο πιάνεις με την άκρη του ματιού σου να κοιτάζουν αυτοί που...άφησες πίσω περίεργα, του στυλ τι είν' τούτο
Εντυπωσιάστηκα, το δίχως άλλο. Το φαντάζομαι να ταξιδεύει με 130 ατάραχο, αβίαστο, αβάδιστο.
Σχετικοάσχετο, θα περίμενα κάτι πιο...εκλεκτό από τα Yokohama πρώτης τοποθέτησης.
Κατανάλωση...
Ο υιός που το...ανέλαβε ασαπ, έκανε λόγο για 200χλμ βίαιων χιλιομέτρων με μπόλικα ανοίγματα πριν χωθεί σε κάτι ταχυφορτιστές στα μακντόναλντς με 10% μπαταρίας
Μετά από 3 μέρες που ήρθε ο άνωθι ταχυφορτιστής(22άρης σε τριφασικο) τα πράγματα εξομαλύνθηκαν, με 1 ώρα την ημέρα είσαι οκ, προφανώς αν είσαι ανήσυχος την υπόλοιπη μέρα
Όπως λένε -και ύστερα από 1 εβδομάδα χρήσης, δεν συμφέρει η χρήση ταχυφορτιστών έξω λόγω καθαρά χρεώσεων. Προσωπικά με 2 ώρες 2 φορές την εβδομάδα θα ήμουν καλυμμένος.
Τεσπα, αυτά για αρχή. Ελπίζω να μπουν στο τρυπάκι και να δουν κανά ηλεκτρικό βανάκι στην πορεία
Κοίτα, ποντάρει -αναγκαστικά θα έλεγα- σε ποιο safe αντανακλαστικά. Αναγκαστικά λέω γιατί είναι χτισμένο το εσωτερικό με βάση παρελθόντα έτη και αυτό προφανώς δεν αλλάζει. Στην καινούργια 7άρα ας πούμε τα πράγματα πήγαν πιο μπροστά. Κάτι που ιμο η μέρκα το έχει κάνει ψωμοτύρι πλέον με οθόνες, μπλιμπλίκια κλπ.
Ο boss από την αρχή είχε φάει κόλλημα με δαύτη, ούτε λόγος για ΜΥ ας πούμε. Είναι καλό πάντως να ξέρεις τι θες χωρίς πλάκα
Αν με ρωτάς, για εσωτερικό θα προτιμούσα το μίνιμαλ μούρικαν αν και είχα(έχω ακόμα δλδ) έρωτα με το εσωτερικό του βόλβο XC90 και των...παραγώγων του, όλα τα 90άρια και 60άρια δλδ. Επίσης εμπ1 σε εσωτερικό i3 και της διαμόρφωσης της κονσόλας στην all new X1.
Τεσπα, κολοκυθόπιτα.
Παντως ειναι μια χαρα, λειτουργικοτατο, γρηγορο και με ευχρηστο μενου. Για κατι πιο συγχρονο εβγαλε το νεο 8 που θα το βαλει στα περισσοτερα μοντελα και λογικα θα δουμε στη νεα Χ3 που δεν πρεπει να αργει πολυ.
Κατα τα αλλα σαν ηλεκτρικο λιγο μιεχ μου κανει..αστεια αυτονομια κτλ κτλ..