- 31 Μάιος 2022, 12:12
#765762
Όταν η Τέσλα έβγαζε περίπου 500Κ αυτοκίνητα το χρόνο, απορροφούσε το 25% περίπου της παγκόσμιας παραγωγής λιθίου. Δεδομένου του ότι τα γνωστά αποθέματα λιθίου δεν είναι ιδιαίτερα άφθονα και το ότι για να ανοίξει ένα ορυχείο χρειάζονται χρόνια, το βλέπω εξαιρετικά απίθανο να πιαστούν οι στόχοι για πλήρως ή σχεδόν ηλεκτρικούς στόλους μέσα σε 1 δεκαετία σε Ευρώπη και ΗΠΑ βασιζόμενοι σε μπαταρίες.
Πέραν του ότι οι μπαταρίες έχουν εγγενή μειονεκτήματα σε μία σειρά από εφαρμογές (πχ μηχανήματα έργου, φορτηγά μεγάλων αποστάσεων, κτλ), τίθεται και θέμα διαθεσιμότητας πρώτων υλών (εάν η τεχνολογία συνεχίσει να βασίζεται σε λίθιο, κοβάλτιο, κτλ).
Θεωρώ ότι θα παίξει πολύ το υδρογόνο και πως η μπαταρία θα είναι σε πιο συγκεκριμένες εφαρμογές (πχ αυτοκίνητα πόλης).
Peugeot 206 1.6 110ps => not any more... bye bye...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα