Dimsabas έγραψε:Τα περιοδικά (κι οι σελίδες) παρουσιάζουν όποια δημοσιογραφικά μοντέλα φέρουν οι αντιπροσωπείες. Δεν ορίζουν ποια μοντέλα δοκιμής θα βγάλει η κάθε εισαγωγική.
Το θεμα ειναι ομως τι γραφεις για αυτο που δοκιμαζεις και οχι δεν θελει μικρο προγραμματισμο για να πας Ζαγορια, ουτε ειναι ταξιδι τα 140 χλμ.
ΟΚ, παντα για τους φραγκατους εγραφαν τα τεστ, λογικο μιας και τα ακριβα εχουν την νεα τεχνολογια και τους αυτοματισμους αλλα οχι να λενε αμαξι πολης για ολους κατι που κοστιζει 35Κ χωρις την επιδοτηση, την οποια για να την παρεις θα πρεπει να την πληρωσεις και να περιμενεις καποιο καιρο και οχι μερες φανταζομαι.
Και που δεν ξερω ποσοι θα εδιναν τα 28Κ που κοστιζει με αυτην στο τελος. Το 5-10% ισως;
Μπορει να ειναι το μελλον σε μερικα χρονια, μπορει το υδρογονο να κινει λεωφορεια, φορτηγα και νταλικες μεταφορων, η να γινουν τα ταξι ηλεκτρικα σε λιγα χρονια, αλλα μεχρι να προσφερουν τα EV επαρκεια φορτιστων σε ολοκληρη την χωρα, συντομους χρονους φορτισης / μεγαλη αυτονομια κατω απο ολες τις συνθηκες ( οχι να ταξιδευω με 90-100 σε α/δ με 3 λωριδες οταν πηγαινα με τοσα οταν υπηρχε διπλη διαχωριστικη και ερεισμα 20 χρονια πριν ), θα ειναι για λιγους που μπορουν να εχουν απ' ολα ή δεν τους ενοχλουν τα αρνητικα προτιμουν, τα γκατζετ των EV. Kαλα κανουν, τα λεφτα ειναι για να τρωγονται!
Fiat Panda 7,6l/100km