Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#762265
Dimsabas έγραψε:Τα περιοδικά (κι οι σελίδες) παρουσιάζουν όποια δημοσιογραφικά μοντέλα φέρουν οι αντιπροσωπείες. Δεν ορίζουν ποια μοντέλα δοκιμής θα βγάλει η κάθε εισαγωγική.

Το θεμα ειναι ομως τι γραφεις για αυτο που δοκιμαζεις και οχι δεν θελει μικρο προγραμματισμο για να πας Ζαγορια, ουτε ειναι ταξιδι τα 140 χλμ.
ΟΚ, παντα για τους φραγκατους εγραφαν τα τεστ, λογικο μιας και τα ακριβα εχουν την νεα τεχνολογια και τους αυτοματισμους αλλα οχι να λενε αμαξι πολης για ολους κατι που κοστιζει 35Κ χωρις την επιδοτηση, την οποια για να την παρεις θα πρεπει να την πληρωσεις και να περιμενεις καποιο καιρο και οχι μερες φανταζομαι.
Και που δεν ξερω ποσοι θα εδιναν τα 28Κ που κοστιζει με αυτην στο τελος. Το 5-10% ισως;

Μπορει να ειναι το μελλον σε μερικα χρονια, μπορει το υδρογονο να κινει λεωφορεια, φορτηγα και νταλικες μεταφορων, η να γινουν τα ταξι ηλεκτρικα σε λιγα χρονια, αλλα μεχρι να προσφερουν τα EV επαρκεια φορτιστων σε ολοκληρη την χωρα, συντομους χρονους φορτισης / μεγαλη αυτονομια κατω απο ολες τις συνθηκες ( οχι να ταξιδευω με 90-100 σε α/δ με 3 λωριδες οταν πηγαινα με τοσα οταν υπηρχε διπλη διαχωριστικη και ερεισμα 20 χρονια πριν ), θα ειναι για λιγους που μπορουν να εχουν απ' ολα ή δεν τους ενοχλουν τα αρνητικα προτιμουν, τα γκατζετ των EV. Kαλα κανουν, τα λεφτα ειναι για να τρωγονται!
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#762266
Dimsabas έγραψε:Τα περιοδικά (κι οι σελίδες) παρουσιάζουν όποια δημοσιογραφικά μοντέλα φέρουν οι αντιπροσωπείες. Δεν ορίζουν ποια μοντέλα δοκιμής θα βγάλει η κάθε εισαγωγική.


Και ο Trcoff δοκιμάζει αυτοκίνητα που του παραχωρούν οι αντιπροσωπείες, παρόλα αυτά στις 50 τελευταίες δοκιμές που έχει κάνει το ποσοστό των ηλεκτρικών και PHEV είναι στο 1/4 των συνολικών δοκιμών (24%) και σχεδόν όλα τα υπόλοιπα που δοκιμάζει είναι νορμάλ συμβατικά (βενζίνης/ πετρελαίους/ αερίου) με κόστος κτήσης κάτω από 30.000€. Αυτά δηλαδή που αφορούν τον περισσότερο κόσμο. Αυτός που τα βρίσκει και οι άλλοι δεν μπορούν;

Για να μην πω ότι προσπαθούν να σου παρουσιάσουν ως κάτι απολύτως φυσιολογικό το να αγοράζεις Captur με 37.000€ ή να αγοράζεις plug in C Class με 360 λίτρα χώρο αποσκευών. :thumbsdown:

Σχετικά με το ποσοστό των ηλεκτρικών και PHEV στην Ε.Ε. βρήκα το παρακάτω γράφημα στους 4Τ, αν και δεν είναι αυτό που αναφερόμουν νωρίτερα (εκείνο αφορούσε πωλήσεις στην Ελλάδα)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#762281
Vagnar έγραψε:
axel12p έγραψε:Κακό είναι επίσης να αγοράζεις περιοδικό αυτοκινήτου και πάνω από την μισή ύλη να είναι plug in υβριδικά και ηλεκτρικά με κόστος πάνω από 40 - 50 χιλιάρικα. Την στιγμή που οι συγκεκριμένες κατηγορίες είναι ζήτημα να αποτελούν το 20% της αγοράς. :thumbsdown:
Που κανονικά το Captur PHEV για παράδειγμα με τιμή στα 37.000 € :dizzy: δεν θα έπρεπε καν να το παρουσιάζουν και αυτοί τα βρίσκουν όλα ρόδινα και φυσικά δεν κάνουν καμιά αναφορά στην τιμή. :x


20 % ;
Το 2021 πουλήθηκαν 100911 νέα αυτοκίνητα.
Τα BEV+PHEV ήταν 6961.
6,9 %


Είχες δίκιο, θυμόμουν λάθος.
Για το πρώτο τρίμηνο στην Ελλάδα:
- Συμβατικά: 92.0%
- Ηλεκτρικά: 2.3%
- PHEV βενζίνης + diesel: 5.7%


Σύνολο 8% της αγοράς.

Την ίδια στιγμή, τα περιοδικά είχαν τις εξής δοκιμές:
4Τροχοί:
- BMW i4 M50 (EV)
- Porsche Taycan 4S (EV)
- MB EQB 300 (EV)
- Fiat 500e (EV)
- Honda e (EV)
- Skoda Fabia 1.0 TSI
- Ford Fiesta 1.0T
- VW TRoc 1.5TSI
- Ford Puma 1.0
- Peugeot 2008 1.2
- Toyota Yaris Cross Hybrid
- Jaguar E-Pace P300e (PHEV)
- MB C300e (PHEV)
- Jeep Compass 4xe (PHEV)

Συμβατικά: 42,8%
Ηλεκτρικά: 35,7%
PHEV: 21,5%


Drive
- Dacia Duster
- Hyundai Tucson
- Jeep Wrangler (PHEV)
- Land Rover Discovery (PHEV)
- Subaru Outback
- Suzuki S-Cross
- Toyota Yaris Cross
- Ford Mustang Mach-E (EV)
- BMW ix xDrive40 (EV)
- Honda HR-V
- Renault Captur e-Tech (PHEV)
- Citroen C5X
- Skoda Enyaq Coupe (EV)
- Jaguar i-Pace (EV)
- MB EQC (EV)

Συμβατικά: 46,7%
Ηλεκτρικά: 33,3%
PHEV: 20,0%


Θα είχε ενδιαφέρον κάποιος να έβγαζε και έναν μέσο όρο για την τιμή των μοντέλων που δοκιμάζουν, σε σχέση με το τι αγοράζει η πλειοψηφία του κόσμου.

Σημειώνω για άλλη μια φορά πως στο TRCOFF για παράδειγμα, οι δοκιμές των EV και PHEV δεν ξεπερνάνε το 25% του συνόλου, οπότε όποιος θέλει, βρίσκει αυτοκίνητα για δοκιμή. Τα λεφτά όμως φαίνεται ότι είναι στα EV και τα PHEV, οπότε για αυτό μας έχουν ζαλίσει και τα περιοδικά... :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#762284 Και στη δική μου σελίδα, οτιδήποτε μπαίνει στην πρίζα αντιπροσωπεύει μικρό ποσοστό της ύλης. Και σκέψου ότι ξεκίνησα από φουλ ηλεκτρικό σάιτ, οπότε τα πρώτα ήταν αναγκαστικά ηλεκτρικά λόγω θεματολογίας. Όμως, ό,τι δοκιμάζω, έχει περάσει πριν από τα μεγάλα περιοδικά, οπότε δε νομίζω ότι ΔΕ δείχνουν και τα βενζίνης/πετρελαίου και mhev. Απλώς τα είχαν κάποιον/κάποιους μήνες νωρίτερα.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#762799 Θυμήθηκα που πριν λίγους μήνες, συζητούσαμε και λέγαμε ότι σταδιακά οι τιμές των ηλεκτρικών θα πέσουν και θα προσεγγίσουν τις τιμές των συμβατικών.

Βλέπω σήμερα τιμή νέου Opel Astra diesel: 27.800€, βασική έκδοση με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Καλά πάει αυτό. :lipsealed: :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#762857 Ναι δε λέω, οι αυξήσεις τεράστιες, η βασική βενζίνης όμως είναι κάπου στα 22-23κ€
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#762872
axel12p έγραψε:Θυμήθηκα που πριν λίγους μήνες, συζητούσαμε και λέγαμε ότι σταδιακά οι τιμές των ηλεκτρικών θα πέσουν και θα προσεγγίσουν τις τιμές των συμβατικών.

Βλέπω σήμερα τιμή νέου Opel Astra diesel: 27.800€, βασική έκδοση με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Καλά πάει αυτό. :lipsealed: :thumbsdown:


που να δεις και το Astra Hybrid (1.6 180 αλογα , 8τάχυτο) -> 50Κ

για Άστρα :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#762875 Στην Ελλάδα η εταιρεία τεχνολογίας Silence – Σε τιμή… σοκ το ηλεκτρικό της

https://www.newsauto.gr/offers/apoklist ... lence-s04/

Ήρθε η ώρα να φύγει το smart.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#762889 In Saribal we trust.

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#762902 Με τις όλο και αυξανόμενες τιμές των υγρών καυσίμων συζήταγαμε στη δουλειά. Ένας συνάδελφος από αυτούς που αγόρασαν Tesla από τους πρώτους μας είπε ότι έχει δωρεάν φόρτιση για πάντα! Φυσικά δεν σκέφτεται καν το να πάρει τραίνο κλπ. Ξέρει που έχει ταχυφορτιστές και η όλη εμπειρία του είναι θετική. Ευτυχώς γιατί μένει μακριά και γράφει πολλά χλμ καθημερινά. Υποθέτω ότι το Tesla του τα έχει βγάλει τα λεφτά του με το παραπάνω.
Προφανώς προωθητική ενέργεια της εταιρείας για να πουλήσει. Δεν ξέρω αν αυτό είχε παίξει και στην ελληνική αγορά.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#762903 Ίσχυσε κάποιο διάστημα για τα Model X και Model S. Στην Ελλάδα έτσι κι αλλιώς οι λίγοι ταχυφορτιστές της Tesla είναι δωρεάν.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#762905
sknipper έγραψε: Ένας συνάδελφος από αυτούς που αγόρασαν Tesla από τους πρώτους μας είπε ότι έχει δωρεάν φόρτιση για πάντα!


:hmmm: :hmmm: :hmmm: :hmmm: :hmmm:


Νταφακ;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#762939
edmond έγραψε:Ναι δε λέω, οι αυξήσεις τεράστιες, η βασική βενζίνης όμως είναι κάπου στα 22-23κ€


Πριν από όχι και τόσο πολύ καιρό η βασική του Astra ήταν 17Κ... ή κάπου εκεί... είναι κάπου 30-35% πάνω... :ninja:
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#762942 Νομίζω ότι είναι γενική αυτή η αύξηση στις τιμές των αυτοκινήτων...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#762950
kubiak έγραψε:Νομίζω ότι είναι γενική αυτή η αύξηση στις τιμές των αυτοκινήτων...


Ε, ναι, δεν είναι μόνο η Stellantis, οι τιμές έχουν ξεφύγει γενικά (και όχι μόνο στα αυτοκίνητα)...